پایان 1397

آدمی نیست که عاشق نشود وقت بهار...

 

سلام :)

 

عاشق پستهای اول و آخر سالم...

پستهای آخر سال چون ارزیابی طورن و انگار نتیجه ی تمام سالتو تو یه صفحع میگنجونی...

پست های اول سال چون انگار سرآغاز رسمیِ سال جدید؛اهداف جدید و برگه ی جدیدی از کتاب زندگیه :)

 

این روزها همش احساس آنشرلی بودن میکنم... خصوصا تو حیاط پدری که فرش سبز رو زمین پهن شده و هر لحظه یه گلبرگ سفید رقص کنان و چرخ زنان از درخت های شکوفه پوش خودشونو به سبزه ها میرسونن و از درخت جدا میشن که زیباییشون بیهوده نباشه و درخت به بارِ میوه بشینه :)

 

عطر توی هوا رو دوست دارم...

نسیم های ملایمشو دوست دارم...

نور ملایم آفتابم دوست دارم که خیلی بهاری طور میتابه...

امسال بازار خلوت تره اما باز لولیدن بین مردم و وایسادن جلو ماهی های قرمز و سبزه فروشی ها و گل فروشی ها به هیجان میارن منو :)

 

سال هزار و سیصد و نود و هفت برای من سال سختی بود...

برای من بیشترش زمستون بود... خشک شدم و به ظاهر مردم و یادم رفت خدا میمیرونه بعدش زنده میکنه... یادم رفت جوونه ها بعد خشک شدن ها میان... یادم رفت باز آفتاب میتابه و شکوفه میزنم... امسال خیلی گرفتار و لولیده وسط پریشونی های روحی خودم بودم... این روزها روحم به قفسی که براش ساختم چنگ میزنه و ازم میخواد بیرون بیارمش و دیگه در برابر میلش به رشد مقاومت نکنم...

 

اهداف سال نود و هفتم رو نصفه و نیمه به یه جاهایی رسوندم...

مثلا قرار بود دانشجوی خوبی باشم و نمره هام بالای هفده بشن... که کلا ولش کردم...

 

اما مثلا قرار بود پروژه ی خیره راه بندازم که انداختم و عالی پیش رفت :)

قرار بود دوازده تا کتاب بخونم به ازای هر ماه سال که خوندم...

 

افسرده شدم اما برای نجات خودم تلاش کردم و میکنم :)

دوستی هامو محکم تر کردم.

بیشتر به شناخت خودم علاقمند شدم..

با نویسنده های عالی آشنا شدم...

هر چند یه مدت از پا افتادم اما میتونم بگم نهایتا حرکتم رو به جلو هست...

هر چند تو مادری کردنم دچار خیلی اشتباه ها شدم اما قطعا میگم از تلاشم برای مادر بهتر شدن راضی ام :)

 

تصمیم بزرگی مثل مهاجرت گرفتیم و فکر میکنم بعد از ازدواج و بچه دار شدن این اساسی ترین اتفاق زندگیمه....

 

میخوام سال نود و هشت برام سال مطالعه ی موثر و آرامش باشه...

 

میخوام چنگ بزنم به هر اونچه آرومم میکنه...

 

حتما دنبال موسیقی خواهم رفت...

 

حتما همچنان هر ماه یک کتاب خواهم خوند.

 

حتما بخش آشپزیم رو تقویت خواهم کرد... چقدر دلم برای بوی کیک و شیرینی و شکلات های که میپختم تنگ شده...

حتما با پسرم مهربون تر خواهم بود.

حتما برای خودم وقت بیشتری خواهم گذاشت و سال ور تلاشی به لحاظ اصلاح خودم رو از سر خواهم گذروند...

 

از ورزش فراری ام.نمیخوام قراری بذارم که نشه... اما دلم میخواست سفت و سخت بگم حتما شروع به ورزش کردن میکنم :((

 

زبان رو هم دوباره میخوام خود خوان بخونم... میخوام آماده از ایران برم :)

 

امسال کمتر از هر سالی وقت و پولم رو برای خرید لباس هزینه خواهم کرد... امسال بیشتر حواسم به زباله ها خواهد بود و برای کار خیر هم هنوز برنامه ای ندارم :\

میخوام یه مدت برای خودم کار کنم... شماره دوزی ؛ ژله تزریقی و هر چیز دیگه ای که بتونم...

امسال یه کانال تلگرامی خواهم زد و کتاب خواهیم خوند اونجا :)

 

امسال سال کیف کردن باشه.. سال زندگی کردن... سال بهبود روابط...

 

 

امسال سالِ من باشه ^__^

چ پست قشنگی 
سال ۹۸برای تو سال پروانه شدن میشه 
سال خوبی داشته باشی دوست خوبم :)

توی پستت به جای ۹۷نوشتی ۹۶

ممنون سهیلا جانم

از اعماق قلبم برای تو مادر مهربون خوشحالم :)
لذت میبرم از خوندن نوشته هات چون قشنگ میشه حس کرد چقدر برای سلامت روحت داری تلاش میکنی ! چقدر سعی داری مادر بودنت رو تمام کمال انجام بدی و عشق رو تجربه کنی :)

امیدوارم امسال برگ خیلی خفنی از زندگیت رو ببینی ^_^

ممنون قشنگم :)


عزیزم چقدر حس خوبی از کامنتت گرفتم

اوف ایشالا :)

انقدر با طور طور جملاتت رو نگو زیبا نیست خز شده ،سعی کن واژه قشنگ تری بذاری

ممنون از نظرت عزیزم.سعیمو میکنم..‌

سلام بلاگر جانم..
صبحت بخیر دوست خوبم..
خوبی عزیزم؟؟؟

به به چه رنگ و بویی داشت پستت.
راستشو بخواب منم مثل خودت عاشق پست اول و آخرسالم..انگار یه جوریه...آدم تکلیفش با خودش مشخصه...

چه خوب که تونستی به یه سری چیزایی که هدف سال نود هفتت بود دست پیدا کنی.همین خیلی مهمه...

هدف های سال جدیدت رو هم خیلی دوست داشتم.انشاالله که بتونی همه شون رو عملی کنی.

ساختن کانال تلگرام برای کتاب خوندن عالیه..با جون و دل عضوش میشم و با هم کتاب میخونیم...چی بهتر از شنیدن صدای آرامش بخشت؟

امیدوارم سال خوبی پیش روت باشه...سال رسیدن به آرزوها...سال رسیدن به هدفا و سال قوی تر شدنت...
اصلا به قول خودت انشاالله که امسال سال سال تو باشه.

سلام روز بخیر مرسی جونم.


آره خیلی خوبن:)

آره منم خوشحالم... 

عزیزززم مرسی...

برای تو هم همینجور باشه الهی

بلاگر مهربون و پر انرژیمون امیدوارم که سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی.
خوشحالم که تقریبا به اهدافی که داشتی توی سالی که گذشت ؛ رسیدی و امیدوارم توی سال جدید هم به اهداف جدیدت برسی
امیدوارم با دل خوش و یک دنیا حس خوب برید پیش همسرت و روزای خوبی داشته باشی
پیشاپیش سال نوت مبارک💋

مررررسی عزیزم

:)

آمین آمین 

به تو هم مبارک باشه جونم

۲۸ اسفند ۱۷:۲۳ مامانی ...
اونجایی که همه چیز به ظاهر تموم میشه ، دقیقا همونجا نقطه ی شروعِ و تو باز به نقطه ی شروع رسیدی.

با یه بوسه به روی ماهت ، آرامش و آسایش و هررررچی که آرزوته رو روونه ی قلب مهربونت میکنم❤

منم موافقم ، امسال سالِ تو باشه😉

اوهومممم آدم دیر میفهمه اینو و بیخودی تو اون نقطه خودخوری میکنه

مرسی جونم.
مهربونیت اسیرم کرده اصلا :))
بدو بیا بغلم

سلام دوست عزیزم 
چقدر این پستهای آخرسالت خوبن خصوصا وقتی خبر میدی که هنوز هدف رو ننوشته به منصه ظهور میرسه
من اما در زمینه نوشتن اهداف سالانه کمی ضعیف و تنبلم فقط در ذهن دارم
شاید مهم ترین هدف که داشتیم خانوادگی آوردن فرزند دوم بود که میسر شد و این یکی پسر هم اردیبهشت به جمع ما اضافه میشه
کتاب خوندن رو حتما با مدلی که در استوری های اینستا میذاشتی ادامه بده ک من بسیار بسیار بهره بردم
برای حال روحیت هم از صمیم قلب دعا میکنم که روز به روز بهتر بشی هرچند که حقیقتا حق داری دوری از همسر و دست تنها بچه داری کردن باعث میشه بالاخره آدم ی جاهایی احساس کم آوردن داشته باشه ولی شما میتونی من که مطمئنم 
بلاگرجان یک سوال مهم شما کلاس های آمادگی زایمان رفتی درمورد بچه های بریچ و اینکه چیکار کنم به وضعیت سفالیک دربیان آموزشی ندادن بهتون؟این یکی فسقل ما از اول بریچ بوده خیلی غصمه که چرا سفالیک نشده هنوز

سلام رعنا جان.

آره برای خودمم خیلی جالبه...
ای جان ای جااااان به سلامتی :)
چشم کتاب ها رو اونجا هم خواهم گذاشت بصورت صوتی تو تلگرام هم خواهم گذاشت.
مرسی جونم از دعای خیرت
عزیزم یه سری حرکت ورزشی هست که کمک میکنه بچه بچرخه و سرش بره تو لگن.یکیش چهار دست و پا شدن مادره.تو پوزیشن چهار دست و پا قرار بگیر.مادامی که یه دمِ عمیق میگیری،کمرت رو از پشت گرد کن و سرت رو به سمت داخل بدنت ببر.بعد با بازدم عمیق،سرت رو آروم میدی بالا به سمت سقف ،کمر رو به سمت شکم قوس میدی یه طوری که باسنت مثل سرت میده بالا.بعد یه کار دیگه ام هست که نمیتونم بنویسمش که حق مطلبو برسونم.. فکر کنم اسم این حرکات گربه سجده یا گاو سجده هست.گوگل کن ببین ویدیویی هست پیدا کنی؟ یا تو اینستا بهم دایرکت بده یه میج برات بفرستم

سلام به بلاگر نازنینم
خوبی خانوم گل؟
شروع سال جدید رو پیشاپیش به خودت و همه عزیزانت تبریک میگم. الهی سالی پر از بهترین ها برای همتون باشه... آمین
آرزو میکنم تو سال جدید به همه آرزوهای قشنگت برسی عزیز مهربونم
:*

سلام باران جانم. مررررسی


ممنون جانم منم به تو تبریک میگم و متقابلا آرزوی خیر و خوشی میکنم برات

چه جالب که جز اهداف و برنامه هات اینه که کمتر پول به لباس بدی،برام جالب بود
خیلی ام عالی 👌

آره آرزو جونم میخوام کمتر درگیر چی بپوشم تا تکراری نباشه ها باشم :) و پسرم رو همینجوری بار بیارم... 

سالی پر از شادی و سلامتی برات آرزو میکنم دوست خوبم ❤❤❤

ممنون قشنگم :)

پیش بینیم اینه که تو سال جدید پست های خیلی جونداری ازت میخونم

از اونها که کل تن و قلب آدم رو می لرزونه از قدرت تو

از اونها که اونقدر قشنگ و درست سر رشتهء زندگیت رو تو دستهات می گیری که اراده میکنی و همه چی سر جای درست خودش قرار میگیره

از اونها که میای و میگی از نواختن آلت موسیقیم غرق لذتم

از اونها که میگی با خوندن فلان کتاب چندتا پله بالا رفتم

از اونها که می نویسی با پسرم چنین تجربه بی نظیر و دلنشینی داشتم

از اونها که میگی شور زندگی در من جریان پیدا کرده و قلبم مالامال عشقه و می تونم با قدرت عشقم کوهها رو جابه جا کنم و دنیا رو تکون بدم

در آستانه سال جدید برات آرزو میکنم مینای قدرتمند درونت رها و سبکبال از وجودت بزنه بیرون .

من برم برای پیش بینی های تو غش کنم نسیم...

لطفا پیش بینی کن میام شیراز و تو خود حافظیه تو رو محکم تو آغوشم میفشارم...

سال نو مبارک عزیزم❤
امیدوارم امسال هر لحظه اش همونی باشه که میخوای.
البته در سایه ی حکمت و مصلحت خداوند

مرسی مینا جونم برای تو هم همینطور باشه

سلام بلاگر جان
خیلی وقت بود ازت بیخبر بودم
الان یهو یادت افتادم بعد از تست چند ادرس بلخره پیدات کردم
گفتم یه احوالپرسی کنم
منم رقیه همون که تو ایستا هم باهم صحبت کرده بودیم
امیدوارم هرجا هستی شادو سلامتی باشی و عیدت هم خیلی مبارک❤❤

سلام به روی ماهت گلم..

رو به راهی؟؟
 سال نوی تو هم مبارک خانم خانما و ممنون که یادی از من کردی

این پستت دوتا طور بیش تر نداشت که
بعدشم این تکه کلامته تو مجازی 

فکر کنم منظورشون این بود همه استفاده میکنن تکراری و خسته کننده است..

عزیزم تلگرامو چک میکنی زود به من خبر بدی؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان