نو نواری ^_^

سلاااام به همه...

اون روزی که پست قبلی رو نوشتم زهره زنگ زد و گفت چهلمین روز زایمانشه و میخواد با بجش غسل چلگی کنن.گفت بریم کمکش.
زهره خونش سر کوچمونه اما خوب نفیسه کلا یه خیابون جداست.خلاصه دوباره جمع شدیم.
ووووویی بچه زهره خیلی قشنگه هزار ماشالا.لپووو قاچ قاچی؛سفییید....
جوجه هم اینبار دیگه وایمیساد با تعجب نگاهش میکرد.بعد میومد سراغش و دیگه حسابی مراقبت لازم بود. دوست داشت دستش بزنه.خصوصا صورتشو.اما من نرم متمایلش میکردم به اعضای دیگه مثل پا و شکم...
خلاصه زهره پرید حمام و من و نفیسه دوتایی بچه رو لخت کردیم دادیم بهش.من همش میرفتم درو باز میکردم نگاه میکردم... وای خیلی باحاله حمام کردن بچه.. دوست داشتم برم بگیرم بشورمش.اما خدایی خوشحال بودم زهره از پسش برمیاد و خودش انجام میده.آخرش رفتم داخل خشکش کردیم همونجا بعدم آوردمش بیرون.بدنشو لوسیون زدم.لباساشو پوشیدم و غش کردم براش.
زهره هر روز یه بخشی از شیرشو میدوشه میندازه دور.بهش میگم حیفه بده جوجه.خخخ میگه نه نمیدم یه وقت دیدی بزرگ شدن عاشق هم شدن دخترمو بردید خارج. وای خیلی باحاله یعنی....
دیگه دو سه ساعتی نشستیم و بعدم جوجه ی من پی پی کرد من برگشتم خونمون و پیش همسر موندم.
خونه رو هم خدا رو شکر رسیدم سر و سامون بدم.
ظرفا رو همسر شست.منم هال رو جارو زدم و سرامیکا رو با دستمال و اسپری پاک کردم...
واقعا بعد اومدن کارگر انگار تمیزی مزه داده.دیگه تا حالا نذاشتم خونه اوضاعش داغون شه.شبا که جوجه میخوابه در حد یه ربع میام جمع و جور میکنم بعد میخوابم.
امروز هم بالاخره لپ تاپ جانی که سفارش داده بودم رسید.حالا باید بدمش یکی ویندوز ایناشو نصب کنه.دکتر میم کجایی دقیقا کجایی. : دی
اصلا پنجشنبه، روز روزِ من بود.یکیو آوردیم مبلامونو شست.وای تغییرش در حد قبل عمل بعد عمل شده.
من خیلی خوشحالم که وقتی وسیله ای رو میخریم با عشق،واقعا همیشه عاشقش میمونم.
مبلم یکی از اون وسیله هاست.عاشقشم.عاشق رنگ دلبرش و اون گل گلی های ملوسش.هربار از در بیرون میام داخل از دیدنشون مثل یه عضو جان دار خوشحال میشم.نخندیدا اما گاهی ازشون تشکر میکنم که یه بخشی از انرژی و روح خونه رو تامین میکنن ^_^
بعدش نوبت آرایشگاه داشتم.همسر گفت نمیتونه هم تمیزکاری های بعد عملیات مبل شویی رو انجام بده هم جوجه رو نگه داره.خوب اون لحظه خیلی دلخور شدم اما تو آژانس به خودم اومدم.
جوجه هم اونجا بهش یه دفترچه و مداد دادیم مشغول شد و کارمم سر جمع بیست دقیقه نشد.
وقتی برگشتمم همسر رفت بیرون و بگم با چی برگشت؟؟ با یه عدد گوشی برای من^_^ آک نیست چند هفته استفاده شده اما حتی یه خط ریز روش نیست.
بیچاره اصلا اشک تو چشماش بود وقتی گوشی رو بهم میداد.هی میگفت بلاگرررر ندی دست جوجه.بلاگررر مواظبش باش..بلاگر این یه بار بیفته تمومه هاااا...
با وجود اینکه سامسونگ دوست نبودم اما بخاطر این گوشی که دلمو برد رسما با سامسونگ آشتی میکنم.
همسر روز قبل هی میگفت اگه بخرمش خودم بر میدارمش این یکی رو به تو میدم.
اول جبهه گرفتم گفتم حرفشم نزن اما وقتی گفت من همیشه بهترین گوشیا رو برای تو خریدم راستش جگرم کبااااب شد رسما.چون واقعا همینطوره.همیشه گوشی خوب.پرچم دار و گرون برای من خریده اما خودش همیشه چیزای معمولی.اصلا وقتی گوشی لمسی اومد بازار فقط برای من خرید.خودش تا مدتها یه گوشی معمولی داشت... هرچند ارزو میکنم الانم اون دوران بود و اصلا جفتمون گوشی معمولی داشتیم و اونهمه وقت ازاد رو تو جگر هم سپری میکردیم،اما خلاصه حرفم این بود که دلم سوخت و یهو گفتم باشه.گوشی جدیده مال تو.که دیگه همینکه دید از ته قلبم راضی ام گفت نه همون مبارک خودت باشه...
اوووم دیگه حیا کنم.پاشم برم یه کم غذا بخورم گرسنمه.و بعدم برم بخوابم دیگه.ساعت یک و نیمه.
دلم میخواد حتما رو این گوشی دست گرفتنم کار کنم.چی میشه گوشی هر روز رو اوپن باشه فقط آدم شبا قبل خواب یه کم براش وقت بذاره؟؟
از فردا هم شیفت همسر عصرکار میشه.
حتما باید هفته جدید شروع کنم درس خوندنو.وای دارم استرس میگیرم.قشنگ بگم اگه ماجرای مهاجرت نبود چه بسا مثل آدم میخوندم.من اینحا حتی به ارشد و دکترا هم فکر میکردم.اما خوب وقتی بریم باید ولش کنم دیگه.اونجا دوباره بچسبم.شوهرم اصرار داره اونجا تو باید درس بخونی حتما و حتی خواهرم.دیوونه کردن منو...  ولی واقعیت اینه میترسم.میترسم نتونم.زیادی مشغول درس شم و حوصلم سر بره.حالا ولش کن این حرفا رو... 
من دیگه میرم ...
به به گوشی ولپ تاپ مبارک انشالله که دیگه جوجه بیخیال میشه پستت سرشاراز انرژی هس تمیزی خونه ارایشگاه گوشی مبل و...وای خونه که تمیز باشه عالی هس چرا نفیسه شیرشو میده بیرون زیاده ؟

ممنون عزیزم.جوجه طفلی که گناهی نداره الان تو سن تقلیده.من باید رعایت کنم گوشی دست نگیرم که اون بخواد هی

واقعا...
نفیسه نیست زهره است :) اره زیاده.هزار ماشالا

وووویییی...پست جدیددد
عاقا چشم و چالمون روشنننن
گوشی لپ تاپ مبااارکککک
چه خوبه که دیگه هی هستی😆
دیگه نباید منتظر باشیم تا گوشی حضرت شوهر رو دو در بنمایی😁

عاقا باید بگم که یه اسپند دود کن واسه دوستیاتون.
به جان خودم توی این دوره و زمونه دیگه دوست پیدا نمیشه که اینطوری دور هم بود و خوش گذروند و حال کرد.

باز گفت مهاجرت...باز گفت رفتن
اوووففف نمیدونم چرا یهو ته دلم خالی میشه😂

دلبرم میشه لطفا اسم لپ تاپ رو با ذکر مدل و قیمت خخخ برام کامنت کنی؟
یه جورایی تو فکر خریدم میخوام قیمت دستم بیاد.
سپاس بی کران😉

دست و جیغ و هورا اصلا ^_^

ممنون عزیزم...
اره خدا رو شکر.

نه مینا این نیست که دوست پیدا نشه.اما وقتی ادم صبح تا شب خونه باشه دوست یهو از اسمون نازل نمیشه که.منم اگه کلاس زبان نبود الان دوستی نداشتم.

خخخ دیووونه

عزیز من از بین این دو تا که تحقیق کردم و بهترینی بود که به درد من میخورد لنوو رو انتخاب کردم.
http://www.digikala.com/p/367103

http://www.digikala.com/p/319858

چه خوبه که دوستات هستن ..
خدا را شکر که قشنگ به کارهای خونه و خودت میرسی 
رنگ مبل ها واقعا خوشگله ..ادم انرژی میگیره 
لب تاب نو مبارک ...اخیش ..دیگه تند تند پست بذار :)
موبایل هم مبارک :) 

خیلی...

اره خدا رو شکر...
مبلام که عاشقشونم.
چشم چشم.سلامت باشی

بلاگر گوشی و لپ تاپ مبارکت باشه،چه کشوری میخواهید مهاجرت کنید بسلامتی؟

ممنون بهار جان.

چقدر اسم شما قشنگ و لطیف و فوق العاده است...
سلامت باشی.اجازه بده اگه صد در صد شد بگم.

۱۱ خرداد ۱۲:۲۶ فاطمه ۲۰
سلام چه پست پرانرژی ثبت کردی
عشق ازش چیکه میکرد :))))
راستی گوشی و لپ تاپ نوت هم مبارک .

ای جان.

ممنون عزیز دلم

۱۱ خرداد ۱۵:۴۲ پیگیر پستاتم بلاگر جان
مدل گوشیت چیه منم میخام گوشی بخرم شادباشی بلاگر جون

ای به قربون اسمت اصلا :))

عزیزم اس هشت سامسونگه
ممنون از تو

چقدر خوب که دوستای خوبت زیاد شدن
من که هیچ دوستی دورو برم نیس 😐
رنگ مبلاتونو عشقهههههه 😅
میگم مهاجرت شما آسونتره،درسته؟ چون خواهرت خارجه،میتونه براتون دعوت نامه بده و ...؟ یا نه کاری از دست خواهرت برنمیاد؟
ووویی جدی جدی میخوای بری خارج؟ اونجام پست بذاریاااا
ان شاالله تا عید رفتید و مستقر شدید ⁦^_^⁩

آره واقعا.شکر...

عه چند تا دوست داشتی تو هم که.

نه عزیزم ربطی به خواهرم نداره.

تا خدا چی بخواد.باید ببینم شوهرم قرار دادش که با شرکت تموم شه میاد بیرون یا نه.اگه بیاد همینجا جدی جدی بودنشو اعلام میکنم.
آمین

۱۱ خرداد ۱۶:۵۲ نیوشا یعقوبی
هنوز پستت رو نخوندم ولی از دیجی ویندوز بخر بعدم زنگ بزن الو رایانه کمکت میکنن نصب کن من با کمک اونا خودم نصب کردم سخت نیست اصلا

از دی جی کالا خریدم.واقعا زنگ بزنم الو رایانه؟؟ به چ شماره ای؟

تو چرا پست نمیذاری دیگه؟

۱۱ خرداد ۱۶:۵۸ نیوشا یعقوبی
تو که از مامان من کمتر نیستی :)) هم از تو خیلیییی بزرگتره و سن میره بالا یادگیری میاد پایین
هم ایران خیلی زبان نخونده بود
هم کلا اهل درس نیست
اما الان تو سه سال انگلیسی رو در حد بلبل حرف میزنه کلاس خصوصی آلمانی داره و کلی پیشرفت کرده داره به منم یاد میده :)) خیلی خوبه املای کلمات آلمانی و انگلیسی یه جوریه انگلیسی بلد باشی راحت معنی جملات نوشته شده آلمانی رو میفهمی تلفظاشون سخته فقط
بعدم دانشگاه فرانسه میخونه
وقت آزادش هم میره باشگاه :) فقط 7 شب به بعد یه دو ساعتی باهم چت داریم البته نه هر شب فقط شبایی که صبحش کلاس آلمانی داشته :)) خلاصه نه نگران دانشگاه باش نه حوصله سر رفتن و نه...
خیلی سریع هم دوست پیدا میکنی هم دانشگاه رفتن اونجا راحت تره :) 

آفرین به مامانت واقعا...

چی بگم... امیدوارم منم بتونم...

وای فکر کن دوست خارجکی پیدا کنم ^_^

این پستت چقدر انرژی داشت و مهربون بود 😍
لپ تاپ و گوشی مبارک باشه عزیزم
یعنی وقتی گفتی آرایشگاهت سر جمع بیست دقیقه طول کشید من کف کردم 😁 فقط همین؟! آیا فقط ابرو بود؟!
واسه درس حق داری خب، منم بودم دست و دلم نمی کشید درس بخونم
ان شاءالله مهاجرت براتون پر از قشنگی و پیشرفت باشه

مرسی هدیه جونم.

قربونت سلامت باشی.
وای نه ابرو نبود 😂
حالا باز باید زورمو بزنم امتحانای این ترمو بدم تموم شه بره هرجوری هست.یه وقت دیدی به هر دلیل جور نشد رفتنمون و همین فرمونو رفتم جلو.

آمین

سلام بلاگر جاان،،
وااییی که بهترین انرژیها وقتی خونه برق میفته و تعمیریهای لیستمون خط میخوره جریان پیدا میکنن،،حالشو ببر 😊😊
بلاگر میدونیکه من تو اینستا و ... تگ 😊 اینا کم هستم،،اما واسه کارای خیرت،،کمکی بتونم با جانو دلم هستم....
روزهات بر وفق مرادت نازنین...

سلام سایه عزیزم...

آره واقعا.
ممنون جان دلم.

۱۱ خرداد ۲۱:۴۰ نیوشا یعقوبی
واقعا زنگ بزن البته اسمش رایانه کمکه :دی

9099072859 شماره اش

و اینکه پست میذارم که جان دلم 
همین وب رو دنبال میکنی یا ماه و ماهی؟ ماه و ماهی رو جمعش کردم نمیدونم چرا به دلم نبود برگشتم همین وب قبلیم :) 

خخخ الو رایانه🤣😂

 ممنون.با کد تهران بگیرم یعنی؟؟

آخ فقط میتونم بهت بگم بترکی... یه جا بند نشو یه وقت :/

۱۱ خرداد ۲۱:۴۶ نیوشا یعقوبی
راستی یادم رفت تبریک بگم :)) اصولا یکم تو این مورد ضعیفم
راستی یه نکته ای یادم نبود 
با توجه به اینکه میخوای از ایران بری
و اگه ویندوزت اصل نباشه و ویندوزهای عرضه شده توی دیجی اصل نیست از دیجی نخر میری بلاد کفر وصل میشی به نت می بینن که ویندوزت اصل نیست میان میبرنت منو فحش میدی :))
من خودم سر اصل نبودن ویندوزم نشد ببرمش چین :/ ویندوز اصل پیدا کردن تو ایرانم خودش یک مصیبتیه اگه شخصی رو میشناسی که قسمش راست باشه ببر بگو ویندوز اصل بندازه خدای نکرده به مشکل نخوری
البته اگه جدی جدی داری میری :(

مرسی عزیز.

وا ویندوز اصل و فرع داریم مگه... 
باشه پیگیری میکنم ببینم جریان چیه

آآآره چندتا دوست دارم
دوتاشون که باردارن و چند ماهه ندیدمشون 
مریمم که اصفهان نیس،زرین شهره
سپیده م که رفت جز لیست سیاه
اینه که آی ام تنها

امیدوارم تو کرج که ساکن شدی دوستای خوب پیدا کنی آرزو جانم

بلا منم مثل مینام تا از رفتن حرف میزنی یهو ته دلم خالی میشه! انگار که خیلییی ازم دور شده باشی! 
دلتنگ میشما!

اَی خِدااااااا از دست شماها...

حالا شما دعا کنید من برم.میبینید که نه تنها کم رنگ نمیشم بلکه پستام جدیدتر و هیجانی تر و خارجکی میشه اصلا ^_^

سلام عزیزم . وااای گوشی و لپ تاپت مبارکت باشه. به خوبی استفاده کنی.
منم از دیجی کالا خریدم تبلت. کل دیجی کالا واسه خرید گوشی و لپ تاپ و تبلت کاملا مورد اعتماده به نظرم
وای بچه زهرا رو که تعریف کردی ذوق مرگ شدم. سفید و تپل ^_^
امیدوارم اگر به صلاحتونه خروجتون از کشور به زودی و به خوبی انجام بشه و هرجا هستید آرامش و خوشبختی توی خونتون باشه عزیزم😇❤💕

سلام فدات شم ممنون

من یه سال بود دیجی کالا رو بخاطر یه چیزی که بهم انداختن و خراب بود دوباره پس گرفتن گفتن تعمیر میکنیم بازم همون خرابشو پس فرستادن و پیگیریم به جایی نرسید تحریم کرده بودم اما خوب دیگه لپ تاپمو خریدم ازش.
زهره است مجید جان ^_^ وای اصلا قاچ قاچاش باحالن

ممنون قربون تو بشم

۱۲ خرداد ۰۲:۴۰ نیوشا یعقوبی
خخخ باشه میترکم و یه جا بند نمیشم

والا منم نمیدونستم اماااا داریم :|
فرقش تو یه کد :/ ویندوز اصل اختصاصیه توعه ولی ویندوز غیر اصل رو به خیلیا میفروشن و آپدیت منظم رو نداره

دیووونه 😂😂


که اونطور مرسی عزیزم

سلام
ترکیب درس و جوجه و همسر کارسختیه که مطمئنا از پسش برمیاید....موفق باشید

سلام به شما... 

ممنون :)

سلام بلاگر جان

گوشی و لب تاپ مبارک باشه


حالا یه چند وقت که سامسونگ گرفتی دستت متوجه میشی که از بقیه مارکها بهتره البته به جز اپل


میگم مشتاق شدم ببینم مبلهات چه مدلی و چه رنگی هستن که اینجور ازشون تعریف می کنی


تمیزی خونه خیلی می چسبه باهات موافقم 

و نیاز به برنامه ریزی داره برای کسی که یه بچه به این کوچکی داره

یه خرده سخته 


ان شاالله ماجرای مهاجرتتون به خوبی پیش بره

سلام سارینای عزیز.

ممنون سلامت باشی.
سامسونگ قبلا هم گرفتم دستم دیگه.حالا فعلا اینو دوست دارم واقعا.خصوصا دوربینش...
عه مگه مبلهامو ندیدی؟ وقتی خریدم عکسشونو گذاشتم.باز عکس میذارم یه روز.

آره سخته.از دیروز یهو خونه ترکید.دیشب برای اولین بار بعد تمیزی باز با سینک پر ظرف خوابیدم.امروز تا الان نصفشونو شستم باقیشم تا شب میشورم.کلا امروز روز تمیز کردنه.

آمین آمین

بلاگر جونم سلام
لپ تاپ و گوشی جدید مبارک باشن خانومی.

عزیزم دوست داشتم بدونم تصمیم به مهاجرت به کدوم کشور رو دارید. اگر صلاح میدونی بهم بگو لطفا.
ان شالله همیشه خدا هر چی خیر و خوشی هست قسمتتون کنه. اصلا نگران چیزی نباش 

بهران قشنگم ممنووون


عزیز اجازه بده بعد قطعی شدنش بگم.
ممنون از تو

خوشحالم که رو روال افتادی درسم بی خیال نشو کسی خبر از آینده نداره ممکنه همین درست تو مهاجرتم فایده داشته باشه برات جوجتو ببوس.

ممنون عزیزم چشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان