ده روز!

دوستای خوب سلام...

چقدر حوصله میکنید تو این حال بدی های منم همراهم میمونید و برام جیک جیک میکنید... ممنونتون هستم خیلی...
چهارشنبه اون یه عااالمه کار میکنم براتِ همسر،‌شد تمیز کردن شش تا کابینت.
خوش به حالش که خونسرده و زیاد فکر خودشو درگیر نمیکنه.کلا براش مهم نیست اول و آخر خونه تکونی چی قراره بشه...
اما هر چی عید نزدیک تر میشه من دیوونه تر میشم.خوبه حالا وسواس ندارم... 
پنجشنبه مامان زنگ زد.گفت دلش برامون خیلی تنگ شده.تقریبا هر روز یا یه روز درمیون زنگ میزنیم به هم.من اگه غافل شم خودش زنگ میزنه و هربار با جوجه حرف میزنه.از همین تلفنای مامانم جوجه الو کردن یاد گرفته.خیلی وقته هرچی دم دستش باشه میذاره بیخ گوشش و مثلا حرف میزنه ^_^‌
بعد تلفن مامان انقدر دلم گرفت که نشستم به گریه.تا شونه هام لرزیدن متوجه شدم جوجه با تعجب داره نگاهم میکنه... فورا خجالت کشیدم و اشکامو پاک کردم و براش خندیدم... 
خواهرشوهر زهره مادرخونده ی جوجه است.ماهی یه بار از تهران میاد خونه مامانش یه روزشم میاد دنبال جوجه.اینبار هم بهم پیام داد حاضرش کن ببرمش.
و عصر پنجشنبه جوجه رفت مهونی و من مشغول کارا شدم.همسر هم همون موقع بیدار شد.
من ظرفا رو با وایتکس شستم و آب کشیدم و ایشون خشک کرد و تو کابینت گذاشت.بعد رفت نشست و برای من چند تا عکس نوشته روز زن مبارکی فرستاد.
خوب این روزا ازش خیلی دورم.بی تفاوتم ساکتم و نمیشینم عین قناریا کنارش نازش کنم و از سر و کولش بالا برم... 
بعدم گفت میخواد بره بیرون.
خوب تو ذهنم یه ذره گفتم بیرون رفتنت چیه وایسا کمکم کن اما زود فرمان ایست دادم و گفتم به من ربطی نداره.اون مجبورم نمیکنه تنها کار کنم پس منم حق ندارم مانع رفتنش بشم.
اما باور کنید تا برگشت من از شدت حرص خوردن دیوونه شدم.آخه بعد یه عالمه کار خیلی خیلی خسته شده بودم.ساعت هشت زنگ زد گفت دیگه دارم میام و اخر سر ساعت نه و ربع پیداش شد.
با یه دسته گل که حدسشو زده بودم و کیک و شیرینی و خرید برای خونه.
گفت روزت مبارک و گلش واقعا دلبری کرد.اما من بی حال تر از اون بودم که بخوام بالا پایین بپرم و از گردنش اویزون شم و بوس مالیش کنم :/
‌تشکر کردم و گفتم از اومدنت قطع امید کرده بودم که گفت گل فروشی یک ساعت معطلش کرده بود.
گفت اول خواستم یه تک شاخه بگیرم و بیام که گفتم زشته بعد اینهمه مدت... اخه اخرین گل رو بعد زایمان که بیمارستان بودم برام فرستاد.. خوب اینهمه دوست دارم من چرا مرتب نمیخری اخه :(
‌گفت با خودم گفتم جبران کنم... گفتم باز ممنون اما دیگه کارو به جایی نرسون که جبران کنی...
والا.. بعد ده ماه گل خریده.تو این ده ماه من هزار بار با خودم گفتم امروز دیگه حتما با گل میاد خونه...
من برای این مناسبت ها اصلا انتظار کادو ندارم.تازگیا خوشمم نمیاد کادو بگیرم. واقعا یه تبریک از ته قلب یه پیام یه چیزی که با موج مردم نباشه کافیه.وگرنه ادم تو این دوره اگه قرار باشه برای هرمناسبتی کادو بخره و بگیره باید زندگی رو تعطیل کرد...
روز زن و مرد و انواع سالگردها و ولنتاین و سپندار مزگان و عید و یلدا و تولد و اووووووووه....
اما خوب به هر حال گفت بیا اینم بعنوان کادوت و دو تا تراولم داد بهم...
حالا تو فکرم چه چاله ای براش بکنم...
بعدشم یه ربع دیگش رفت سر کار ...
و جوجه هم برگشته بود و من له ترین آدم روی زمین بودم... با خودم قرار گذاشتم دوازده و نیم دیگه گوشی رو خاموش کنم و استراحت کنم و همین کارم کردم...
شش صبح با صدای تلفن خونه بیدار شدم.یعنی هی میشنیدم داره زنگ میخوره اما به روی خودم نمیاوردم.تازه تو دلمم به وقت نشناسی و سماجت ادم پشت تلفن کلی بد و بیراه گفتم.همینجور که سعی میکردم به روی خودم نیارم صدای کوبیدن به در و زنگ خونه اومد.اینجا دیگه کوپ کردم و مغزم فرمان موقعیت اضطراری داد.فورا یادم افتاد دیشبش کلیدمو از پشت در برنداشتم...
دیگه بدو خودمو رسوندم و درو باز کردم.خدا رو شکر غر نزد.از دست این کارای من سر به بیابون میذاره آخر...
جوجه هم بیدار شد و خودشو انداخت رو من.بچم داشت پی پی میکرد و هی پوزیشنشو عوض میکرد راحت باشه.من همونجور خوابم برد.باز با صدای همسر بیدار شدم که جوجه رو شسته بود و این دفعه دیگه داشت غر میزد.
آی تو چرا این بچه رو نمیشوری.فکر کنم از دیشب پی پی کرده بود.به سختی شستمش.اخه تو از بوش چجوری بیدار نشدی...
گذاشتم غر بزنه.چرا بچه ها این موقع ها بچه ی ماماناشونن؟؟ ‌
بعدم پاشدم به زور و بچه بغل برنج پیمانه زدم و شستم و ریختم تو پلو پز.کتلت سرخ کردم.
اما خوب همسر خیلی دیر و به زور بیدار شد.تقصیری هم نداشت طفلی .خیلی سخته بعد شبکاری یهو باز بخوای ظهر بری سر کار.این شد که فقط یه چای خورد و رفت.
دیگه تا جوجه خوابید و بیدار شد زهره اومد پیشم و تا ده شب پیشم بود.خیلی خوب بود.حرف زدیم و حرف زدیم و حرف زدیم....
نسکافه و میوه و آلوچه و شام خوردیم... 
میخوام گهواره برقی جوجه رو بدم وقتی بجش دنیا اومد استفاده کنه.شیر دوشمم همینطور... چقدر خوبه بتونم یه کاری براش کنم خوشال شه.
لباسای جوجه هم از انگلیس رسیدن و نشستیم همه رو باز کردیم و غش کردیم....
دیگه دم اومدن همسرامون زهره رفت و منم از همون موقع دارم جوجه میخوابونم... 
یه لحظه رفتم دشوری تا کشیدم پایین گریه کرد فورا کشیدم بالا و برگشتم اتاق.
الانم دیگه شیر نمیخوره اما هم یه پاش رو پامه هم دستش رو قفسه سینمه... 
پست رو ببندم تلاش میکنم رها شم و یه کم برم پیش همسر.کیک دیشبو بخوریم....
برام پیام عشقی سفارشی فرستاد امروز از شرکت... برم یه ذره مهربان شم تو ذوقش نزنم.
اینروزها دلم یه مشاور و تراپیست میخواد.کاش تهران بودم موقتا.اما الان اولویتم بیشتر مشاوره تلفنیه... تا این فاصله بیشتر نشده... تا تلخ نشدیم...
دلم عشقمونو میخواد...
۱۹ اسفند ۰۰:۴۳ مامان دخترم
یه چیزی بگم؟
به نظر من اگر مشکلت با خانواده ی همسر حل بشه یا حداقل سرسوزنی حمایت از جانب همسر بطور واضح و اشکار ببینی حداقل 50 در صد فاصله تون برداشته میشه...
شاید بنظرت اصلا ب اون قضیه فکرم نکنی خیلی،اما اون توی ناخوداگاه ذهنت داره کار میکنه...

منکه خودم اینجوریم...
مورد داشتیم یه لبخند همسر توی ی موقعیت خاص یا حتی یه نگاهش ک حس رضایت منتقل میکنه بازم توی ی موقعیت خاص برای من حکم آب روی آتیش داشته.

یه روز ک زهره جوجه رو برد
بیا و یه صندلی داغ برای خودت اجرا کن.
جریانشو ک برات گفتم...
یکی مخاطبش همسرت باشه یکی هم خانواده ش.
بلاگر جانم...دلبرم...امتحانش ک ضرر نداره...داره؟؟؟

هوووم... قشنگ به این حرفت فکر کردم.

نه مینا جان. ببین درسته حمایت همسرم برام مهم و قشنگه اما وقتی من نتونستم خودم خودم رو حمایت کنم از اونم انتظاری ندارم.واقعا این مساله ایه که من بدون تکیه به همسر میتونم از پسش بربیام. حالا یه وقتی که با مادرشوهرم پیش بیاد حتما حرفم رو خواهم زد. مساله ی دوری ما چیزهای دیگه است که فعلا زبونم از گفتنشون قاصره... یعنی در عین اینکه جیز مهمی پیشامد نکرده باز چنین حسی دارم.

صندلی داغ...  پس کی خونه تکونی کنه دخترم ^_^

سلااام،،
اا،،واا....من حالا تو پست قبلی کامنت گذاشتم،،یعنی شما الآن جدید نوشتید،،اون کامنتو دیگه نمیخونید?😊

سلام جانم.

آره جدید نوشتم.اون قبلی رو هم جواب دادم عزیز

بلاگر یعنی الان اینجایی
چقدر خوب

 حرفام اصن یادم رفت😊😊

اینجا کجاست؟؟؟ ‌😑



سلام بلاگر عزیزم صبحت بخیر بانو...
خوبی؟خسته نباشی..
نه بابا این چه حرفیه؟من یکی که کلی از خوندنت ذوق میکنم.....بالاخره ما آدمیم دیگه یه روز خوبیم و یه روز بد...
پس اگر اینجوری باشه شما دوستای من باید چیکار کنین با این همه غرغر و ناله های مداوم من؟؟؟
احساس میکنم کار خونه کردن با وجود یه بچه ی کوچیک باید خیلی سخت باشه....
به خودت سخت نگیر عزیزم...کم کم انجام بده و استرس نداشته باش...
میگم چه خوبه که از این قانون ایست استفاده میکنی....خیلی جاها به درد میخوره.
و این که برام جالبه این همه گل دوس داری....خودت میری تنهایی میخری و به گل خریدن شوهرت انقدر حساسی...من انقدرام خوش ذوق نیستم...پس اینو به عنوان یه پوئن مثبت در مورد خودت در نظر بگیر..
امیدوارم هرچه زودتر به حال خوب و دوران اوجت برگردی عزیزم..
از صمیم قلبم دعا میکنم اون مشکلاتی که میدونم گاهی نوشتنی و گفتنی نیست بین تو و همسرت حل بشه و بشی همون بلاگر شاد و سرحال همیشگی.
روزت بخیر خانومی.

سلام جانم.

سلامت باشی.
کار خونه به خودی خود سخت نیست.با هر بچه ای هم احتمالا اینقدر سخت نیست.مثلا خواهر شوهر خوش شانس من بچه رو تو هال میخوابوند بعد میرفت اشپزخونه راحت یه عالم طرف میشست.ماشالا بچش بیدار نمیشد که.اما حالا من یه سرفه هم نمیتونم کنم.تو این سن خوب اون همش دنبال من اومدنا و چسبیدناش به پام و گریه هاش برای بغل دیگه دست و پامو بسته..
اره عاشق گلم.
ممنون عزیزم.


بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

خوبی بلاگر جان

میگم من چند روز سرم شلوغ بود و تازه کمی خلوت شده ولی فکر نمی کردم انقدر منظم پست گذاشته باشی 

فکر کنم از پست بعد مسافرتت که قبلا خونده بودم بقیشو نخونده بودم تا الان


بلاگر جان من دقیقا نمیدونم خانواده همسرت چه رفتارهایی داشتن و چه بی احترامی هایی کردن ولی این رو تجربه کردم که مردها در برابر بی احترامی خانواده شون به همسرشون معمولا سکوت می کنن البته در مورد برعکسش ممکنه یه تذکر بدن


باید خودت شرایط رو برای خودت قابل تحمل کنی

مثلا اینکه زمان موندن رو کوتاه کنی یا اینکه به رفتارهای بدشون محترمانه واکنش نشون بدی


**** ** ** ** **** ******* *** ***** ** **** ******* ***** *** ******* ** *** 

*** ** ** **** *** *** **** ** ******** ** **** ** *** *** *** *** *** ******


**** ******** ******** **** **** * **** **** ****** **** *** ** **** ****** ** *** ** **** ** **** * ***** ** 

*** ** ** ****** **** * ***** **** **** * ** ****** ****** ** *** **** **** *** ** *******


***** **** ***** ** **** ** ** *** ** ***** ****** **** **** *** ********* * ***** ****** **** * ******* **** *** ***


***** **** *** ** ****** ** *** ** *** ******* ** *** * ******* *** ***** *** *** *** *** **** **** *** ** ** **** **** **** *** * ****


***** *** ** **** ***** **** **** **** ** *** ***** **** **** ***** ***** ******* **** *** ******* **** ****** **** ***** **** ** **** ***** ** **** * ******* *****

*** ** **** ** *** ***** ** *** **** **** ***** ** **** ******* ** ****** ***** **** *** ********* *** * **** ** ** **** **** *** 

*** ** ***** *** *** ** **** ******* ** * *** **** ** **** ******* ***** ***** **** ** *** ****** **** ***** ** **** ** **** *** ** ** **** *** ***** *** * **** **** ***


** ** **** ****** ******* * ***** **** ***** *** *** ** ** **** ***** *** **** ***** *** ***** ** ***** ****** ***** ** ***** ** ** **** **** *** * *** *** ****** *** **** **** **** ***


*** ***** ** **** *** ******* ***** *** ** ******* **** *** **** ** ** *** ** *** ** ******* ** ** ** **** * ** ** **** *** **** *** ** *** ***** ***** **** ** **** ***** ***** * ****** **


***** ***** ** ***** *** *** ** ****** ***** **** ***** ***** ***** ** ***** **** ***** * ** *** ******* ***** **** **** **** ** **** *********** *** *** *** ** *** ***** ** ** *** ******* ** ***** ******* ***

*** ** **** ***** **** ** ** *** *** * ****** ** *** ** ***** ***** *** **** *** ** *** ** *****


***** ***** *** *** **** ****** ** ***** ** ** *** **** **** ****


** ***** **** ***** **** **** ** **** * ** ** **** ****** *** ** ****** ** ***

جوجه رو از طرف من ببوس محکم

باور کن بعدا دلت برای همین روزها با همین بی حوصلگی ها و همین شلوغی خونه تنگ میشه

وقتی بچه بزرگ میشه همه این چیزهایی که گفتم برات خاطرات دلپذیر میشن

زیاد سخت نگیر

سلام عزیز دلم.

عزیز جان شرایط اونجا از دستم درمیره.شوهرم هزارتا دوست جانی از کودکی داره که تا میریم دوست داره بیشتر ببینتشون و مسلما من مجبور میشم بمونم خونه.یا چند روز موندنه اصلا دست من نیست.اینجا توافق میکنیم سه روز اونجا تا میگن بیشتر بمونید همسر میگه چشم.
واقعا این ظلم در حق زن هاست که همسرشون چنین انتظار نابجایی داشته باشه.بخاطر جریان سفرت هم ناراحت شدم.جا نداره قبول نکنی ؟؟ ‌چون اینجور که نوشتی انگار نظرت رو پرسیده..
ممنون عزیزم.
اقعا سختگیز نیستم سارینا.بهم حق بده گاهی خسته باشم

روزت مبارک مامان جوجه ،وهمسر مهربون و فداکار
همین که اخرش گفتی برم بشینم با همسر مهربان باشم و کیک بخورم خودش شروع عاشقانه شدنه 

عزیزمی مهتاب جان.روز زن به شما هم مبارک

:)

خخخخخ.دیشب که اومدم کامنت بذارم دیدم کامنت سایه رو تایید کردی

اینکه همزمان باهم تو وبت بودیم برام جالب بود
عین بچه ها ذوق کردم😁😁

خدا تو اولویت بذارتت عزیزم. من فکر کردم چیزی زدی حواس مواست سر جاش نیست ::‌دی

سلام عزیزممم
خسته نباشی با کارای بچه داری و خونه تکونی. اولین سال مادر بودن مبااارک (ببخشید با تاخیر😍)
گل هدیه گرفتن خیلی حس خوبی داره💌
خب بلاگر جونم مردا که اخه زیاد اهل خونه تکونی و اینا نیستن. یعنی مثل خانما نیستن فکرشون درگیر بشه. همینقدرم که بهت میگه شوهرت باز خوبه. خیلی مردا حتی قول کمک هم نمیدن😄 
+عکس و فیلم که از جوجه میذاری اینستا دلم میره برای لپااااش 😍😍

سلام عزیزم.

ممننننووووون...
چه میدونم آخه قولشم که برای من آب و نون نمیشه😁
ای قربون دلت

آقا من نفهمیدم زهره کیه 😯 خواهرشوهرته؟؟
من برعکس تو اصلا گل دوس ندارم! یعنی ببینمم محل نمیدم و از کنار گله رد میشم خخخ
تاحالام گل هدیه نداده ام و هدیه نگرفته ام!

نه مجید جان دلبندم.

گفته بودم با دو تا همکلاسی کلاس زبان رفت و آمد میکنم.. زهره یکیشونه

وا.... مگه داریم ؟ ‌

سلام بلاگر جونم
همیشه پست هاتو میخونم اما نظر نمیذارم
راستش خیلی شرایطمون شبیه به همدیگست
من و همسرم هم با اومدن پسرم کلا نوع و مدل رابطمون فرق کرده و خوب همسرم از این بابت شاکی هم هست ولی واقعا با بچه داری و درس خوندن دیگه وقتی برای من نمی مونهچند دوستی د
میدونی فک کنم قبل از بچه دار شدن خیلیییی بهشون توجه کردیم و الان باورشون نمیشه که آقا نمیتونیم واقعا!


اما باز هم سعی میکنم به خودم و شرایط مسلط بشم
من هم برای خونه تکونی دقیقاااا همین اوضاعو با شوهرم دارم هرچقد من دوس دارم هی خونه رو بریزم بیرون و تمیز کنم اون میگه چ ضرورتی داره برای چی!و خوب اینم برای ما شده معضل
پسر گلت چقدر ناز و خوردنی شده پسر منم دیگه همینقدری شده و کاراش شیریییییییییین!!!!!
مراقب خودت باش دوست گلم

سلام عزیز دلم.

عزیز تو خونه ی ما برعکس زن و شوهرای تازه والد شده ی دیگه بیشتر کوتاهی ها و بی رمقی ها و کم گداشتن ها از همسرمه...  و اینه که حال منو بد کرده...


عزیزمی... ممنون جانم.
 +‌کامنت خصوصیت رو هم خوندم. مرسی عزیز

سلام بلاگرجونی خوبی
عزیزم بنظرم حتماازیه مشاوراستفاده کن وجزبه جززندگیت براش بگوتابتونه راهنمایت کنه
میشه یکم جیک جیک نصف شبی کنم!!!!اخه دلم گرفته
امیدوارم تووضعت مثل من نباشه ولی من خسته شدم ازتلاش های یک طرفه ازتنوع دادن های یک طرفه مادقیقا چندماهی مشکلات ریزدرشت زیادی پیداکردیم اول مالی بودولی حالاشده ندیدگرفتنم شده بیتفاوت بودنش من مشاورزیادی رفتم حرف همشون یچیزکه ماباهم زمین تااسمون تفاوت داریم باورکن انقدرازتموم مشاورایناراشنیدم خب بدون رودروایسی من یه ادم شادبرون گرا وپرانرژی واون کاملا برعکس خیلی وقتاسعی میکنه شادترباشه ولی یچیزی که ادم 30سال باش خوگرفته که تغیرکردنی نیس!!!
بااینکه خیلی شب هادلم برای بغل پرازعشقش تنگ میشه ولی تفاوت های لعنتیمون نمیذاره
چندوقتی توفکراخرین راهم
سخته ولی شایدبهترازفرسوده شدن ازیادبردن خودم باشه
میدونی بلاگر سختیش اینکه واقعن دوسش دارم ولی دیگه خسته شدم کشش ندارم
توان ادمم حدی داره😢😢😢
کاشکی اونم تلاش میکرد
چقدراین مردارواعصابند!!!!!

سلام گلم مرسی.

چشم عزیز.
چقدر خوندن باقی کامنتت ناراحتم کرد دختر...  امیدوارم اوضاعتون بهتر بشه عزیز جان... 

بلاگر جون قربونت برم مامان نمونه..من مطمئنم تو بهترین تصمیم رو میگیری..راستش تجربه خودمم همینه که دوری از همسر و خوب حرف نزدن و تخلیه روحی نشدن کلی ادمو داغون میکنه..بیشتر حواست به خودت و تغذیه ت باشه عزیزم..امیدوارم این انرژی های منفی لعنتی هرچه زودتر ازتون دورشه🌹🌹

ممنون گلم... دیگه رمقی برام نمونده... با اون دل جوجه دارت برام دعا کن لطفا

میگما اگه روانشناسِ خوب سراغ دارید؛ من َم میخوام :(

باشه چشم.

سلام بلاگر عزیز. فکر کنم ۶ _۷ تا پست و باهم خوندم. واقعا خسته نباشم😁. عزیزم چقدر حال این روزات شبیه منه. پسر منم ۵ روز از پسرت کوچیکتره. از ۹ ماهگی خوابش داغون‌شده تازه تو خواب چهاردست و پا هم میره اونم با گریه 😐. 
میدونی منم خیلی حس میکنم از همسرم دور شدم البته بیشتر به خاطر نداشتن وقت و کنار هم نبودنمونه. همسر من ۷ میره ۹ شب میاد خونه. یعنی وقتی میاد با یه آدم بی اعصاب رو به رو میشه. 
امیدوارم این روزاای آخر سالی به خوشی بگذره 

عزیز خسته نباشی..

پسر من با گریه میشینه.هر چی هم میخوابونمش باز میشینه و گریه میکته  :/‌ بحران نه ماهگیه.میگن دو سه ناه طول میکشه بعد اون خوابشون بهتر میشه. خدا کنه اینطور باشه
خا همسرت رو حفظ کنه عزیز.
ممنون

وای.انگاری دارم زندگی روزمره خودمو میخونم.فک میکردم فقط من اینجوریم.
منم مامانم اینا شمالن خودم تنهای تنهام.شوهرمم صبح تا شب سرکاره هرروز.من میمونم و جوجه 5 ماهم.
بعضی وقتا انقد خوش اخلاقه که میخوام بخورمش.بعضی وقتا هم انقد بد اخلاق میشه که اشکم درمیاد.
ولی حداقل شیرخشک میخوره ک از این نظر یکم راحتم🌹

عه وا چه جالب...

خدا جوجتو حفط کنه گلم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان