بازگشت موقتی نوشت!

قشنگ جان ها سلام!

بعدِ یه عالمه مدت خیلی سرخوش طور یه گوشی گرفتم دستم و دارم پست میذارم!

انقدر اینهمه مدت از همه طرف به بن بست خورده بودم و ناچارا کمرنگ شده بودم که الان  عین یه پرنده که تازه آزاد شده دارم با تعجب به در و دیوار وبلاگ جان نگاه میکنم:/

خبر خوب اینکه گوشی اچ تی سیم درست شده.

خبر بد این که به خاطر اوضاع مملکت مغازه داری که ازش خریدیم گفته نمیتونم فعلا برم تهران:(

خبر جالب اینکه پری روز گوشی همسر هم از دستش افتاد رو سرامیک و تاچش متلاشی شد:/

خبر جالبتر اینکه امروز رفت یه گوشی سامسونگ اِی سِوِن خرید.

خبر رمانتیک اینکه گوشی جدید رو با دستای مبارک خودش بدون هیچگونه تطمیع و تهدید و زورگیری داد به من گفت تا گوشی خودت درست شه تو از این استفاده کن من با همون تاچ خُرد شده میسازم فعلا:)))

خلاصه این شد که امشب من با یه عدد گوشی نیمه شخصی،بدون عجله دارم پست میذارم^_^

حالا اون خبر مهمه رو بدم؟؟؟

وعده ی دیدار ما،خونه ی ما به صرف چای و کیک و آش دندونی!!!

جوجه ی من به ندرت قهقهه میزنه.بیشتر لبخند میزنه.حالا سوژه خیلی جالب باشه قشنگ نیششو باز میکنه.اما قهقهه واقعا به ندرت...

حالا من متوجه شدم وقتی من از یه فاصله ای به سمتش میدوم و صدا و شکلک مخصوصِ حاکم بزرگ ؛ مامان بلاگر رو درمیارم جوجه قهقهه میزنه....

دیشب داشتم باهاش همین بازی رو میکردم که یهو متوجه شدم یه مروارید کوچکولو روی لثه اش معلوم شده....

یه دونه دندون پیشین از فک پایینش درومده و کناریش هم از زیر لثه معلومه و به زودی بیرون میزنه...

وااااایی انقدر لحظه ی جالبی بود....

من داد زدم همسررررر بدوووو.دندون دراورده جوجمون^_^ و بسی خوشحالی نمودیم:)

دیشب دومین شب اقدام برای قطع شیر شبانه ی جوجه بود... آقا خیلی سخته.

امشب سومین شبه.آخرین شیری که بهش دادم ده و نیم بوده.تا دوازده خوابیده و الانم که دوازده و نیمه و من دارم پست میذارم،شازده رو پای من داره تاب میخوره ...

بچه ها الان که تلگرام و اینستا قطع شده چکار کنم؟ امشب سایفون و هات اسپات دانلود کردم اما هیچ کدوم کار نکرد.تو رو خدا اگه وی پی انی سراغ دارید دست منم بگیرید که اینستاگرام خونم پایین اومده.

آهان یه خبر خوب دیگه ام دارم.

همسایه مو یادتونه که عید نوزاد بیست روزشو از دست داد؟؟؟ به سلامتی بارداره^_^

براش دعا کنید.استراحت مطلقه و تو سونوش اطراف جنین خون دیده شده.ان شاالله که صحیح و سالم بمونه جوجه اش.

خدا به همه ی مشتاقا یه جوجه بده.

چند روز پیشا مطب دکتر زنان بودم یه خانمی اومده بود با برگه سونوگرافیش و رسما از خوشحالی داشت بالا پایین میپرید.سه قلو تو دلش داشت^_^ وای خیلی خوشحالیش خوب بود....

نمره ی دو تا امتحانمم دیدم.یکی رو شدم هفده :((  یکی رو شدم نوزده و نیم :)

هووووم فکر کنم دیگه پستم تموم شد.

خدا کنه جوجمو پایین بذارم و بیدار نشه.

امتحانام که تموم بشه یه شب باید بشینم کلی وبلاگ بخونم.کمربندمو بردارم برم سراغ هر کی منو تو این مدت یادش رفته و بی معرفت بازی دراورده^_^

در پناه خدای قشنگمون باشید .


پی نوشت: شاید جالب باشه بدونید الان ساعت یک ربع به چهار صبحه و من به لطف پسرم تا الان چشم رو هم نذاشتم.یکسره از دوازده و نیم کلا تا الان به جز یه تایم نیم ساعتی رو پام بوده :/  شرایطیه که مسلمان نشنود کافر نبیند:((

۱۴ دی ۰۱:۱۵ آواره ...
بازگشت همه به سوی اوست. وبلاگستان :))
چه پست پر از خبر خوبی. همیشه به خوش خبری

:))

زنده باشید.همیشه خبر خوش بشنوید

۱۴ دی ۰۱:۴۵ گرافیست ارشد
سلام جالب بود :) وبلاگ قشنگی دارید بلاگر کبیر :)
http://GraphicMaster.blog.ir
راستی این هم وبلاگ ماست ، اگر دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال و لینک کنید ، با سپاس .

:)

۱۴ دی ۰۶:۵۱ مسـ ـتور
علیکم السلام خانم بلاگر
گوشی نیمه شخصیتون مبارک (:
دندونای جدید جوجتون مبارک (:
بارداری خانم همسایه مبارک (:
نمره های خوب مبارک (:
خلاصه کلی مبارک (((:

سلامت باااااشی عزیزم:)))

سلام 
خوشحالم که اومدی 
وای عزیزم ..چقدر زود زود میگذره ..یاد اون روزی افتادم که عکس یه جفت کفش کوچولو گذاشتی و مافین خریدی و امدن جوجه را به همسرت گفتی :)

وای آبان برای منم انگار همین دیروز بود...

سلام به روی ماه بلاگر عزیزم...
وقتی دیدم پست گذاشتی کلی ذوق کردم عزیزم.
امیدوارم خوب و خوش باشی مامان مهربون.
وایییی جوجه رو بگو داره دندون در میاره.چه شیرین.تبریک میگم.انشاالله جشن فارغ التحصیلی و دامادیش رو بگیری و ذوقشو کنی.
به به چه خبر خوبی که گوشت درست شده.کی تحویل میگیریش؟
گوشی همسرت هم مبارک باشه.منم ای سون دوس دارم....تقریبا شبیه گوشی منه.میدونی که منم ای ناین دارم.
چه خوب که همسایه تون بارداره.خوشحال شدم.انشاالله بچه شو به سلامتی بغل کنه.
هات اسپات من که اصلا کار نکرد.باز با سایفون کم و بیش تونستم اینستارو باز کنم اونم که از دیشب تاحالا فاطی کرده و کار نمیکنه.کلافه شدیم به خدا.امیدوارم درست شه زودتر.
نمره هاتم که عالی شده خانوم درسخون.واقعا من به تو افتخار میکنم.انشاالله بقیه ی امتحانات هم عالی میدی گلم.
من هیچ وقت فراموشت نمیکنم و همیشه منتظر پستات هستم.
آخر هفته ت خوش.

بعد از اینکه شش صبح خوابیدم و ده بیدار شدم هوومممم خوبم ^_^

قربووونت
والا چی بگم.باید این آقاهه اینجا بره تهران بیارتش.
عه چه باحال.خیلی زیاد بزرگه به نظرم.
آمین
عزیزمی...

۱۴ دی ۰۹:۳۵ ղმբმʂ .
:)))

:)

خووووش امدی انشالله که حضورت پایدار باشد باشد که ما هم خوشحال شویم

قربونت گلم...

۱۴ دی ۱۰:۲۰ سارا میم
سلام سلام 
واای اولین دندونش مبارک خخخخ میخای جشن دندونی بگیری ؟؟ 
چ خوب گوشیت درست شده ،من یادته اچ تی سی ام‌9پلاس داشتم ؟ خدایی ازش راضی بودم فقط قابش شکست و جایی نداشت و تولدم نزدیک بود و همسر جان گوشی جدید خرید برام 🤣🤣
الهی همیشه قهقهه بزنه اون جوجه😍😍😍😍
من با vpnxمیرم تلگرام و اینستا ،ولی گاهی سرعتش پایینه و گاهیم اصلا کار نمیکنه ،خییییلی بده ک‌فیلترن ،خدا کنه زودتر درست شه😢😢😢 

جشن اونجوری لاکچری طور اینا که نه.اما خوب میخوام رسم آش دندونی رو به جا بیارم.چون دور و بری هامم خواهرمه و دوستام شاید یه کیکی هم تنگش زدم چهار تا استیکر دندون هم چسبوندم^_^

من یادم نیست دیشب شام چ خوردم🤣 اوف همسر که نیست،جنتلمنه😄
فدای تو.
خدا کنه😣

۱۴ دی ۱۰:۴۳ آیبک .
خدا بهت قوت بده. من تا حالا بی خوابی مستمر نکشیدم اما درکت می کنم. همه چیو میشه فدای خواب کرد الا بچه  رو!

عزیزم مرسی:))

ایشالا هیچ وقتم نکشی...

۱۴ دی ۱۰:۵۸ مامان دخترم
سلام بلاگر جیگرم...
خدا قوت...
یه گوشمالی ای ب پدر بچه بده ک بچه رو عادت داد ب خوابیدن روی پا ک حالا تو توی ای وضیت گیر بیوفتی...والاااا

مبارک باشه دندون جوجمون...
زین پس خودتو اماده کن برای اینکه گارت بگیره موقع شیر خوردن با اون دندونای تیزش😂😂😂

گوشی هم مبااارک...
بابا دمش گرم...دستش درد نکنه ک خودش مثل یه شوهر عاقل و فهمیده و بدون هیچ خونریزی و جنگی تقدیم کرد😀😀😀

نی نی دار شدن همسایه هم مبارک...ان شاالله صحیح و سالم بدنیا بیاد💞

بلاگر جان دخترم...
فکر نمیکنی زشته ک ادم توی این شرایط و با بچه و اینا بشه 19 و نیم و 17 !!!
😃😃😃😃
نه ول جدا ک افرین...افرین ب این پشتکار و تلاشت...
دمت گرم.

خدا منو بکشه واست خوااااهرررر
😟😭😭

سلام مینای قند عسلم.

دعواش نکن خالش اشتباه کرده😂
وای خدا نکنه مینا.

والا😊

آمین.
مینا حالا زشت نباشه اما من دلم برای اون هفده هنوز گرفته.خونده بودمش باید بیشتر میشدم...

خدا نکنه عزیزم😚

۱۴ دی ۱۱:۰۵ مامان دخترم
ضمنا بلاگر جان
دنبال فیلتر شکن نباش
ازونموقع تا حالا ک عمل نمیکردن حالا دیگه کلا دانلودم نمیشن
بعله...

مینا جان چرا دانلود نمیشن؟ من از پلی استور دان کردم.

بعدش یکی یه نسخه سایفون پرو برام فرستاد تو تلگرام.اما همچنان اینستا رو باز نمیکنه.

۱۴ دی ۱۳:۵۸ گرافیست ارشد
ممنونننننن .
:)
۱۴ دی ۱۴:۰۷ مامان دخترم
والا منم از همونجا دانلود میکنم اما نمیشه!
اصن دانلود نمیشه
چند روز پیشام داشتم اشتباه کردم پاکش کردم چون کار نمیکرد
خلاصه ک من هیچکدومشونو ندارم در حال حاضر😕

پس بشین مقشتو بنویس...

۱۴ دی ۱۴:۵۴ بانوی عاشق
وای چی همه خبر
فعلا این گوشی نیمه هصوصی مبارک‌رو بچسب ک خربزه آبه:-) 
درستدگفتم ضرب المثل رو‌یانه؟
ای جونم من عاشق آش دندونیم،دندوناش مبارک ببوسش این کل پسرخاله رو
دقیفاذچن ماهکی دندون درآورده؟
از شیر شب نگو ک پسرک چهل و چار روزه ی من شبا باید سینه دهنش باشه ک بخوابه
اکه نشسته شیرش بدم وقتی بخوام بزاش زمین یدارمیشه و روزاز نو روزی از نو
ولی این مدلی من میخوابم اونم هروقت کارش تموم شد میخوابه(خفه ش نمیکنم خیالت راحت:-) )


:)

اره اره خودشه...
قربونت گلم.دقیقا سه روز قبل هشت ماهگیش^_^
نگران نباش زود میگذره این قسمتای سختش و قسمتای سخت تر میرسه.. یو ها ها هاااااااا

۱۴ دی ۱۵:۲۷ ایدا سبز اندیش
سلااااام بلاگرررر
دلم برات تنگ شده بود خوشحال شدم نوشتی
امیدوارم در پناه خانوادت شااااااد بااااشییی

آیدا جاااان.فدای دلت.

زنده باشی

۱۴ دی ۱۶:۰۵ soheila joon
سلام عزیزم 
خوش برگشتی ایشالا که دیگه نه گوشی خراب کنی نه لپ تاپ تروخدا بخاطر دل مام شده مراقب باش خخخ 
خبر خوب منم اینکه اینستا رفع فیلتر شد 
من با vpn 360 میتونم برم تلگرام 

خدا نکشتت سهیلا.تلاشمو میکنم^_^

والا من فقط شنیدم اما هنوز نمیتونم وارد شم.

۱۴ دی ۱۸:۲۵ سارینا2
سلام بلاگر خانوم
خسته نباشی از بچه داری
خداییش این نخوابیدناش خیلی سخته

دندونای نی نی هم مبارک باشه
یه بار یه بنده خدا یه مطلب جالب نوشته بود اونم اینکه آدم با هر بچه اش یک بار دیگه انگار متولد میشه به مرور رشد می کنه و بزرگ میشه. تمام مراحل رشد بچه جذابه برای پدر مادر 

میگم حوصله داریا چرا میخوای شبها شیر ندی
من ندیدم کسی در این زمینه موفقیت حاصل کرده باشه
به خاطر همون دو تا دندون که خراب نشن؟
خوب شب اگه قشنگ سیر بشه یه چهار پنج ساعتی میخوابه شیرم که با آب دهان حل میشه میره پی کارش 
اگرم خواستی بهداشتی تر باشه یه مقدار چایی دم کن وقتی سرد شد با دستمال بمال روی دندون بچت ظاهرا چای هم یه مقدار ضدعفونی کننده اس یه دندانپزشک به من توصیه کرد وقتی بچه اولم کوچک بود

من که خودمو درگیر اینستا نکردم یعنی تعمدا نخواستم داشته باشمش و از این نظر الان مشکل ندارم گاهی تلگرام رو چک می کردم که حالا دیگه اونم ندارم ولی دنبال فیلتر شکن نرفتم بنابراین در این زمینه تجربه و راهنمایی ندارم خخخخخخخ

راستی چه خبر از رستورانتون 
راضی هستید؟

سلام سارینا جان قربانت..

دقیقا درسته منم دقیقا همین حس رو دارم.که دوباره دارم بزرگ میشم.
جریان دندون یه طرف،مساله ی لزوم شش ساعت خواب متوالی برای عملکرد هورمون رشد از طرف دیگه...
حالا ان شاالله که منو ببینی در آینده نزدیک^_^
سارینا جون قشنگ سیر میشه اما خوب از سر عادت میخواد تا صبح پونصد بار باز بخوره.
رستوران هم... نه اصلا راضی نیستیم.

۱۵ دی ۱۳:۲۳ باران
سلاااااااااااااااااااام به عزیز دل خودمممم
خوبی خانومی؟ فکر نکنی بی معرفتم و بیادت نبودمااا
خدا رو شکر که گوشیت درست. از این به نعد زیاد برامون بنویس و جبران این مدت که نبودی رو بکن
ای جاااااانم عزیز  دل خاله دندون دراورده. بسلامتی ان شالله 
تو هم از شب بیداری ها خسته نباشی مامانی مهربون
الهی همسایه تون هم بسلامتی نی نی نازش رو بدنیا بیاره

امان از قطعی تلگرام و اینستا و ... گیرم که ارتباط مردم با هم از این طریق کمتر بشه آخرش چی؟ 
خدا همیشه همراه همه هموطن های عزیزم باشه... آمین 


به به به.... باران بانو

اتفاقا شما از اونایی که باید سیاه و کبودشون کنم^_^
ان شاالله همین روندو در پیش میگیرم.
سلامت باشی خاله.
قربونت

مساله این فیلترینگ که احوال پرسی های ما نیست... مساله آگاه شدن از اوضاع و اطلاع رسانی هاست...
آمین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان