بدرود نوشت...

دوستان جانها سلام..

عرضم به حضورتون که با اجازه ی بزرگترهای مجلس من دیگه تااااا اولین فرصت بعد از زایمان ،پستی توی وبلاگم ثبت نمیکنم.

البته هر چی که اتفاقات قابل پیش بینی نیستن،اعمال من بیشتر ولی در جریان این تصمیم باشید خلاصه.

اما اما امااااا.... تو اینستا همچنان سنگر فعالیت رو حفظ خواهم کرد.

اگه هم اکانتی ندارید از لینکی که تو وبلاگ قسمت *اینستاگرام بلاگر کبیر* گذاشتم پیدام میکنید.

همینا دیگه.

مواظب خودتون باشید.

برای من و سلامتی تو دلی دعا کنید.

وقت زایمان مسلما تک به تک نمیتونم اسمتونو ببرم اما براتون تا حافظه ام یاری کنه دعای خیر میکنم.

با عشق و احترام برای به مدت باهاتون خداحافظی میکنم و با انرژی و بچه بغل برخواهم گشت.

خیر پیش...

پ ن : نظرات بدون تایید نمایش داده میشوند!

۰۴ ارديبهشت ۰۶:۴۵ مامان دخترم
بلاگر جانم برو بسلامت عزیزم
خدا پشت و پناهت باشه
ان شاالله ک بهترین و اسونترین زایمان ممکن رو داشته باشی و صحیح و سالم فرشته کوچولوت رو در آغوش بگیری...

بدون ک ما هم بیادت هستیم و برات دعا میکنیم.
امیدوارم ک دعای خیرت برای همه ی ما باشه..

دوستت دارم و خودت و پسرت رو به دستای پر قدرت خدای مهربون میسپارم و بدون ک خیلی خیلی دلم برات تنگ میشه.

خیلی تنهامون نزار و زود برگرد عزیزم....

یه دنیا ارامش و عشق برات ارزو میکنم.

خدا بهمراهت💜💜💜

ممنون گلم.

انقدر کامنتت قشنگ و پر از آرامش بود که فقط تونستم تشکر کنم ازت :*

عزیزم برو به سلامت
مراقب خودت و تو دلی باش
زیاد ما رو اینجا منتظر نگه نداریا
با برون دلی زودی برگرد
وقت زایمان منو که یادت نمیره؟
برات دنیا دنیا آرامش آرزو میکنم رفیق

برون دلی خخخ دیووونه

یادم نمیره گلم برای همه ی دوستای وبلاگم دسته جمعی دعا میکنم.
ممنون

۰۴ ارديبهشت ۰۸:۰۷ یا فاطمة الزهراء
ای جان دلم
روزای خوبی داشته باشی عزیز دلم 
ان شاء اللّه تو دلیت راحت به دنیا بیاد بدون اینکه اذیت بشی
مراقب خودت باش 
چیزایی که باید بخوری ورزشات همه رو منظم انجام بده عزیزم :) 

ممنون عزیز دلم.

چشم

ای جااااان دلم. الهی که تو دلی صحیح و سالم به دنیا بیاد و تو بغل مامانش آروم بگیره😘😘 مراقب خودتون باشین.

آمین ممنون عزیزم

در پناه خدا عزیزم ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی

فدای تو گلم

عزیزممم ^_^
انشاالله با یه دنیا انرژی و درکنار جوجه خان برامون پست بعدی رو بذاری.
موقع زایمان برای من دعا کن حتما حتما حتما ؛)

آمین..

حتما:*

الهی بسلامتی پسر عزیزت رو بدنیا بیاری و هردوتون سالم و در پناه خدا باشید بلاگر جونم.... آمین
عزیزدلم موقع زایمان منم دعا کن لطفا 
:*

آمین ممنون..

چشم باران قشنگم

اشک توی چشمام جمع شد واسه این حاله خوب و این همه خوشبختی 

به اینستامم سر بزن وضعیت پاهامو ببین که دیگه قشنگ بشینی زار زار گریه کنی :دی

مامان بلاگر عزیزم 
برای منم دعا کن 
ان شالله راحت زایمان کنی و ی گل پسر سالم و قشنگ بیاد به زندگیت 
موفق باشی مامان بلاگر عزیزم

چشم خانمی.

ممنون از شما

خدا پشت و پناهت باشه بلاگر جان
الهی که زایمان راحتی خواهی داشت و نی نی رو سلامت توو بغلت می گیری 😍
لحظاتت پر از خاطرات ناب ان شاءالله ❤

آمین..

ممنون هدیه قشنگم

اخی :)
مواظب خودت باش عزیزم انشالله بسلامت بارتو زمین بذاری :*

فدای تو سهیلایی مرسی..


موقع زایمان برا منم دعا کن خدا یه بچه سالم بهم عطا کنه

ایشالله به سلامتی فارغ بشی

حتما برای دوستایی که چشم به راه بچه هستن دعا میکنم خانمی... اسم شما رو هم یادم نمیره

ممنون

 واااهاااای ^_^ نی نی ^_^ میگه نی نی تو بغل میاااام ^_^
ای خدا *_* مااامااااان ن ن شد *_*
مبارکه ه ه ه :***

خخخ نگاش کن ^_^

خیلی باحالی...

وای باورم نمیشه ...جوجه واقعا داره می اد ..
زودی عکسش را بذار ..از طرف من هم زیر گردنش را بو کن ...بوی بهشت می ده ..
بلاگر کاشکی یاد من باشی اون موقع ..الان پیش خدا تو خیلی عزیزی ..مادری ...
مواظب خودت باش ...امیدوارم یه زایمان راحت و عالی داشته باشی ..مامان خوشگل 

جا داره تا دو سه هفته دیگه بمونه ها.. امامن گفتم خدافظیمو کرده باشم.

آیی دلم رفت که.. گردنش... جوون. چشم..
حتما هستم آبان جان. حالا من که درد نکشیدم البته بدونم آدم حالش چجوری میشه اما به مامام تاکید کردم یادم بیاره دعا دارم.
آمین.ممنون

وای بلاگر عزیزم ب سلامتی خیلیییی برات خوشحالم تو اوج غم و غصه ام الان ولی با خوندن این پستت و اینکه وقت زایمانت رسیده خیلی خوشحال شدم بخدا
بهترین ارزوهارو و دعاهاررو برا خودت و پسر خوشگلت دارم زود بیا و عکسشو بذار لطفا
زایمان راحتی داشته باشی!

عزیز دلم.خدا نکنه تو اوج غصه باشی..

دعاگوتم.
فدای تو

سلام بلاگر جان 
من برات دعا میکنم گلم 
تو هم برای خانوادم دعا کن عزیزدلم
ایشالا قدم تو دلی خیر و خوش باشه و زیر سایه پدر مادرش بزرگ شه امین

ممنون گلم.

چشم

د آخه من به فدای این پستت و با نی نی به بغل برگشتنت
انشاالله با دل خوش و تنی سالم زایمان کنی
بلاگر عزیزم:-*پر از اشک شوقم برای مادرشدنت
امیدوارم که مشکل پات زودتر حل بشه
خیلی مواظب خودت باش

ووویی... مرسی عشق جان

سلام به مامان بلاگر و تودلی ک ایشالله ب سلامتی چشماش ب ای دنیا باز شه
ای جانم بهترینارو برات ارزو میکنم
منتظرت می مونم ، زودی برگردی😉

آمین.

ممنون گلم

۰۴ ارديبهشت ۱۶:۳۴ همسایه بی سایه
انگار میخواد بره خط مقدم 😂
منتظر برگشتت هستیم بیگ بلاگر کبیر 😊
۰۴ ارديبهشت ۱۶:۴۰ بهار ◕‿◕
من منتظر پست درد زایمان نوشت بودم عاغا
چه زود جیم زدی:)

امیدوارم آسون و راحت زایمان کنی عزیزدلم
نری حاجی حاجی مکه هاااا:دی
دلمون تنگ میشه بلاگر قندعسلم
مواظب خودت باش:***
منو یادت نره دعا کنی^_^

خوب بسکه دیوونه ای..

خخخ فکر کن من دم درد بگم همسر لپ تاپو روشن کن من درد زایمان نوشتمو بذارم😁 
آمین ممنون.
فدای تو بشم.چشم

بسلامت. منتظر اردیبهشتی خوب میمونیم ⁦:-)⁩

سلامت باشید..

۰۴ ارديبهشت ۲۰:۵۲ بانوی عاشق
وای عزیزم ان شالله زایمان راحتی داشته باشی.مواظب خودت و تودلیت باش.منوهم از دعای خیرت بی نصیب نذاریا
اسپند دود میکنم برای امتداد اینهمه خوشبختی

ممنون بانوی عاشق عزیز....

عزیز دلم انشالله که خدا کمکت کنه و زایمان راحتی داشته باشی التماس دعا.من با اجازه خودم 10 روز پیش قرص هامو نخوردم تمام مفاصلم ورم کرد و درد میکرد بدنم قرمز شده بود دیروز رفتم دکتر دوباره شروع کردم.

وای عسل باورم نمیشه چنین کاری کردی دختررررررر کچل.

فدات شم.امیدوارم تو هم به سلامتی جوجه هاتو دنیا بیاری.
این روزا خیلی سختم شده همش فکر میکنم خدایا مامان دوقلوها چقدر شرایطشون بدتره.
خدا کمکت کنه

ان شاءالله به سلامتی برگردین هر دو بی صبرانه منتظر عکس تو دلی هستیم :*

قربونت...

بلاگر جان ایشالا تو دلی به سلامت بیاد بغلت بی صبرانه منتظر عکسش هستیم آقا کوچولو رو ببوس عوض ما 
برا منم دعا کن اگه یادت موند
مواظب خودت باش
در اولین فرصت بعد از زایمان بیا و یه خبری به ما ها بده که نگران نشیم
با تچکر

آمین ممنون

چشم

عزیزم بسلامتی...
من خیلی وقته خاموش میخونمت ...انشاالله بسلامت زایمان کنی..‌

ممنون زهره جانم

سلام
ایشالا زایمان خوبی داشته باشی
هروقت حال داشتی و وقت داشتی میشه لطفا درمورد کارایی که زایمانو راحت میکنه بنویسی مثل  ماساژ روغن ورزش و...

سلام گلم.

آمین.
حتما مینویسم. تو یه پست جدا.عجله که نداری ؟؟

سلام بلاگره عزیزم
بالاخره لحظهء شیرینه به دنیا اومدنو دیدن پسرت داره میرسه، خداروشکر.
این لحظه های سخت اما قشنگه حاملگیت رفت تو بایگانیه خاطراتت، ولی از اونطرف یه لذت بیشتری رو بهش رسیدی که اونم تولد فرزندته
از ته دلم برات خوشحالم 
الهی که زایمان راحتی داشته باشی

سلام سحر جان.

آره اگه خدا بخواد.
ممنون گلم.خدا حفظت کنه

۰۶ ارديبهشت ۱۲:۲۷ ایدا سبزاندیش
خدا یه گل پسر سالم و با برکت بهت بده.ایشالا زایمان خوبی داشته باشی عزیزم.تبریک میگم بهت.

ممنون خوشگلم

به سلامت عزیزم 
انشاالههه زایمان راحتی داشته باشی و گل پسرت سالم بدنیا بیاد 
تبریک میگم بهت 
منو هم دعا کن میگن زن وقتی داره زایمان میکنه هر چی از خدا بخواد حاجتش بر اورده میشه واسه اروم گرفتن دل منم دعا کن عزیزم :)

سلامت باشی عزیزم ممنون.

برای دوستای وبلاگی دعا خواهم کرد..

انشالله خوش باشی ،ما منتظرت میمونیم 

زنده باشی مهتاب جون

سلام عزیزم به امیده خدا به سلامتی نی نیتو بغل میکنی..من دیشب تو خواب میدیدم که داره میاد دنیا خخخ کلیم ذوق کردم..

سلام گلم.. آمین

وای چ باحال😀

انشاالله یه زایمان خوب و راحت داشته باشی....بلاگر جان برا من دعا کن خدا بهم یه نی نی سالم و صالح بهم بده

عزیزم ایشالا به زودی خدا یه نی نی عسل تو دلت بذاره

سلام بلاگر جان 
برای درد خارپاشنه از کوهان شتر استفاده کن یا روغن کنجد یا روغن زیتون اینا خوبه
ایشالا ک پات زودی خوب شه 
کوهان شتر تو گوشت فروشی ها فک کنم بدن .

سلام گلم..

فقط روغن زیتون دارم...
آمین...

۱۰ ارديبهشت ۱۵:۵۴ دچــ ــــار
همیشه شاد و خندان و همینجور پر انرژی باشید:)

همیشه سالم و سلامت باشید..

سلام بلاگر جونم. ما هم عین خودت منتظر دنیا اومدن نی نی نازت هسدیم .انشاله ک تنش سالم باشه گل پسرت 😍😍😍

سلام گلم.ممنون.آمین

۱۱ ارديبهشت ۱۷:۴۴ همسایه بی سایه
آغا من اومدم بگم شبکه 3 سریال دیوار به دیوار اون زنه که حامله هستو هروقت میبینم یاد تو میافتم هی میخوره هی میخوره 😂😂😂
پاشنه پات چطوره؟ توصیه هایی که گرفته بودی کارگر افتاد یا افسانه بودن همشون؟ 😐

وای شوهرمم همش میگه تو مث اینی... خخخ 


والا توصیه ها رو همچنان انجام میدم اما اونا باید چهل روز اینا انجام بشه تا جواب بده.من دیگه طاقت نیاوردم رفتم آمپول زدم. خدا رو شکر التهاب پاشنمو خوب کرد اما هنوز میلنگم دیگه.
تو چطوری.اون قلب ب درد نخورت چطوره😁

سلام بلاگر

در چه حالی؟

تاریخ احتمالی زایمانت کی هست

تاریخ نهایی که دیگه اگه دردت نگیره بازم باید بری کی هستش


یه وقتم دیدی بچه ات خردادی شد مثل من


سلام گلم.

تاریخی که سونو داده نوزدهم هست.
اون یکی تاریخه بیست و چهارم هست.

دیروز ماما گفت تا دوشنبه هفته بعد صبر میکنیم ایشالا دنیا بیاد.
نه دیگه خرداد نه خیلی دیر میشه.

میشه منم دعا کنی؟
انشاءالله نی نی ات سالم به دنیا میاد و بازهم میای برامون مینویسی

بله حتما عزیزم... شما دعا کنید این دردای من شروع بشه من برای همه ی دوستای وبلاگیم دعا خواهم کرد😇

۱۲ ارديبهشت ۱۹:۲۶ بهار ◕‿◕
دیدی روز معلم هم اومد و تموم شد و تو نزائیدی؟:دی
کی قراره این بچه بیاد پس عاغا؟^_^

پات خوب شد؟
بهتری؟

آره خدا رو شکر...

فقط دغدغه ی بعدیم اینه هجدهم هم دنیا نیاد.روز تولد خواهرزادمه.ایشالا تا قبلش بیاد.

پام داغووونه

۱۳ ارديبهشت ۱۰:۴۸ بهار ◕‿◕
از بس تو کار بچه دخالت میکنی قهر کرده نمیاد^_^
خخخخ
منم یادمه با مامان بابام قهر کرده بودم که تا آخرِ آخرش اون تو موندم:دی
اینقده خوش میگذشت:)))

عزیزم...
الهی بگردم:(
امیدوارم دردش کمتر بشه اذیتت نکنه اینقد:*

به خدا پناه میبرم از اینکه بچم مثل توسرتق شه ^_^


قربونت

بلاگر جانم سلام
چی شدی تو؟نی نی همچنان هوس بیرون پریدن نداره؟

پسرای اردیبهشتی ماهن ماه
خوشبحالت که صاحب یکیشون تویی

میترای قشنگم سلام.

نی نی گلم چسبیده ول نمیکنه ^_^

ووویی ووویی

۱۴ ارديبهشت ۱۲:۵۰ همسایه بی سایه
راس میگه خب عین همون هی غر میزنیییی هی میلمبونی 😂
خداروشکر که بهتری... بهترم میشی...
منم خوبم شکر وای امتحانا میان ترم شروع شده اصن عجیییب 😕 جات خالیه اصن خیلی 😥
نی نی بلاگر به دنیا اومد ^-^

خوش اومد ^_^

بله نی نی بلاگرجون بدنیااومدعکسش تواینستاهس خاله قربونش بره الهی جیگرمن اصن😍😍

عزیزززم زنده باشی

قدم نو رسیده مباااارک باشه
وووووویییی هزار ماشالا چه ناااز و دوس داشتنیه
باورت نمیشه ولی از بس مام تو این مدت درگیر تو دلی بودیم وقتی دیدمش انگار یکی از عزیز ترین بچه های زندگیمو دیدم
انگاری همونجوری بود که تصورشو کردم
!
بلا جان دعا میکنم با اومدنش تمام خوبی ها و خوشی ها رو هم به زندگیتون بیاره و جوجه ی ناز هم همیشه سلامت و تندرست باشه.

ای جووونم ممنون از شما

تولد نینی مبارک باشه بلاگر جون
چشممون به جمال تو دلی روشن شد
ایشالا که سالم باشه و زندگی پربرکتی داشته باشه
نمیدونی چقدر حس خوبی داشت دیدن نینی ای که تمام خاطرات بارداری مامانشو خونده باشی 
از طرف منم یه بغل و بوسش کن
من نمیدونم چرا انقدر ذوق زده ام😂😂😍😍😍😍😇

وای خیلی ممنونم.. چقدر حال داد خوندن کامنت شما

سلام
بلاگر جان تبریک میگم
ان شاءالله به سلامتی و دلخوشی

راستی کسی خبر داره که بچه طبیعی دنیا اومده یا سزارین؟

سلام جان دلم...

ممنون

سلاااام...
چشم بلاگستان روشن :)
خیلی خیلی مبارکه، خدا نی نی کوچولو رو برا مامان باباش و مامان باباش رو برا نی نی کوچولو حفظ کنه :)

سلام ممنوووون...

سلام
انگار کوچولوتون به دنیا اومده:)
تبریکات منو بپذیر:)
ان شاا... صالح و سالم باشه:)
موفق و مانا باشی
یاعلی

سلام به روی ماهتون.. 

ممنون دوست جان

قدم نو رسید مبارک 

ممنون سارا جان

سلااااام مامان بلاگر مباااااارکه خداروشکر به سلامتی به ودنیا اومد خداحفظش کنه ماشاالله..وای وقتی دیدمش انگار دنیارو بهم دادن واقعا ذوق کردم😍😍😍😍😍😍

سلام خانمی.. وااای ممنون از لطفت

واااااااااااااااااااااااااااای مامانش دم نی نی نورسیده مبارک 
چه نی نی نازی 
ربونش عاشششق چونش شدم خیییییییییییییییلی گا زگازیه
وای زودتر تعریف کن چی شد و چه طور دنیا اومد
راستی گذاشتن همسر هم کل مدت پیشت باشه؟
خیلی درد داشت؟

اسما جان ممنون از ذوق و محبتت.. تو پست های جدید خیلی مفصل خواهم نوشت

بح بح قدم نورسیده مبارک:)

متشکرم دوست عزیز

واااایییی عزیزممممممممممممممم 
الان از وب نیوشا فهمیدم جوجه ات بدنیااا اومده 
عزیزمممممم 
انشالله قدمش خیر باشه برای خونوادتون :))))))))))))))
خیلیییییییییییییی خوشحالمممممم :))))))))))))

قربوووون شما

سلام مامان بلاگر جان 
خودت خوبی ؟
جوجه جان خوبه ..الهی ..چقدر ناز بود گل پسرت..مواظب خودت باش ..

سلام گلم خدا رو شکر

ممنون

عزیزم ان شالله یه پسر سالم و خوشمل بدنیا بیاری:)
عکسشو بذاری ما هم ببینیمش هااا😍
سلام بلاگر جانم
تولد نی نی جون مبارک باشه 😍 الهی که قدمش براتون پر از خیر و برکت باشه و زیر سایه ی پدر و مادرش به بهترین ها برسه 😍
خدا حفظ تون کنه ❤
مامان بلاگر عزیز 
قدم نو رسیده مبارک
سلام بلاگر مهربونم قدم نو رسیده مبارک عزیزم 

ممنون آزاده ی قشنگم

وای عزیزم نی نی به دنیا اومده؟الهی من قربونش برم
وای پر از حس ذوقم اونقد که دارم پر در میارم
زیر سایه آقا امام زمان و پدر مادرش بزرگ شه انشاالله

بهت تبریک میگم گلم

فدای تو بشم

سلام عزیز دلمممم
مبارک باشه بدنیا اومدن پسر دلبندت. خدا رو شکررررر
با خوندن کامنت های دوستان و دیدن عکسش تو اینستا کلی ذوق و جیغ و ویغ کردم . خاله فداش بشه :*

عزیزدلم خوب استراحت کن
یک بار دیکه این حس ریبای در آغوش کشیدن فرزندت رو بهت تبریک میگم. خدا برای هم حفظتون کنه... آمین :*

سلام عسلم.ممنووون


آخی
تبریک فراوان!
ان شاالله قدمش خیر باشه براتون :)))

زنده باشی عزیزم

تولدِ گل پسرتونُ از صمیمـِ قلب تبریک میگمـ ^__^
ایشالا که سالمـ و سلامت زیرِ سایه بابا و مامانش در آرامش و عشق قد بکشه و بزرگ شه
کنارِ همـ شاد باشید و خوشبخت :***

ممنون گلم

۲۷ ارديبهشت ۱۲:۳۹ بانوی عاشق
مادرخانومی کجایی پس
ی نظری هم ب ما بکن خب
بیامفصل بنویس چ شد چ کردی
خدا حفظ کنه گل پسرتو
راستی اسم نی نی مون چیه

هستم گلم... خیلی سرم شلوغه بابا کی فکرشو میکرد اینهمه نباشم من ^_^

مامان بلاگر هر چی صبر کردم نیومدی، که خب قابل درکه دیگه..
تبریکات خیلی خیلی زیاد میگم واسه تولد نی نی جونت

ممنوووون سحر قشنگم

۳۰ ارديبهشت ۰۷:۵۹ خانوم خونه
برو به سلامت عزیزجان...

الهی به سلامتی و نی نی جون زودی برگردی ...

منتظرتیم 

قربونت

۳۰ ارديبهشت ۰۸:۰۰ خانوم خونه
با خوندن کامنت فهمیدم گل پسرت به دنیا اومده خدا حفظ کنه فدات شم...

مبارک باشه

سلامت باشی عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان