آغاز 1396 نوشت :)

سلام سلاااااام :)

آقا من هیچ درست حسابی سال نو رو تبریک نگفتم بهتون که...

مبارکا باشه :)

سال خوبی باشه براتون...  توش کارای خوب خوب بکنید.. اگه عاشقید به عشقتون برسید... اگه نومزدید و دور از یار عروس بشید... اگه خانم خونه اید و دلتون میخواد, مامان بشید... خبرای خوب خوب بشنوید... سفرای خوب خوب برید... کتابای خوب خوب بخونید... هدیه های خوب خوب بگیرید...

چشمتون زیبایی ها رو ببینه... به خدا متصل تر بشید... صبورتر بشید... و خلاصه یه سالی بشه عجیـــــــــــب ^_^

والا من امسال خیلی دیر متوجه شدم داره عید میشه ^_^ 

شنبه تازه با فرفر رفتیم بیرون که یه ذره پیاده روی کنیم و تو شلوغی های شب عید وول بخوریم...

خیلی هم عالی بود و آخرش من دیگه اصلا نمیتونستم تحمل کنم و گفتم فرفر یا منو برگردون برم دستشویی یا آبروتو میبرم :دی

اینه که فرفر برای من و خودش یه جفت تی شرت ست خرید,من برا خودم یه تاپ مجلسی گرفتم که البته باید مانکن شم بپوشمش ^_^ و دیگه سنجد و سماق و میوه خریدیم و فرفر برا خودش کفش خرید و منم یکی پسندیدم فقط گذاشتم بعد عید یه شلوار مشکی بخرم بعد برم اونو بخرم.

دیگه منم قبلش شاممونو درست کرده بودم و قرار بود با هم بخوریم اما چون خسته بودیم فرفر گفت میره خونشون.منم برا خودش و باباش غذا گذاشتم و رفت دیگه...

یکشنبه صبح بعد کلی اصرار به همسر که عزیز من شما بیا بریم یه چیزی بخر رفتیم بیرون... همش میگفت پس تو چی؟ من نمیخوام.. پول نداریم..

خوب یه چیز خوبی که شد این بود که تو همین چند روز شرکت همسر بعد این همه دق مرگ کردن ما تو چند ماه اخیر هم حقوق اسفندمون رو داد هم طلب مرخصی های همسر رو هم آجیل شب عیدمون رو و مهم تر از همه اینکه رفته با یه فروشگاه عالی اینجا قرارداد بسته که پرسنل میتونن برن خرید کنن تا سقف نامحدود و پولش رو شرکت بده درعوض هر ماه از حقوقشون کم بشه... خوب خیلی عالی شد برامون دیگه.خدا رو هزار بار شکر...  دیگه همسر جانم یه کت شلوار و پیراهن و کراوات برداشت و دل من غش رفت براش...

دیگه همین که خونه برگشتیم چهارساعت بعدش من باز زدم بیرون. خوب عیدی برای فرفر و همسر باید میخریدم.یعنی من دیوونه شدم تا تونستم چیزی انتخاب کنم.خیلی خیلی خسته برگشتم خونه. در حالی که منم برای فرفر یه تی شرت خریدم.وای انقدر دوستش داشتم دلمم باهاش رفت... برای همسر هم که تو اینستام ببینید چی خریدم.(لینک اینستا تو یکی از سربرگ های بالای صفحه است)


یعنی دیگه فقط میخواستم دراز به دراز بیفتم.با خودم گفتم همه کارامو فردا میکنم.اوووه کو تا تحویل سال :دی

روز تحویل سال یازده بیدار باش دادم و خودمو همسر دیگه فقط بدو بدو میکردیم تو خونه... عین این خل و چلا...

من نهار درست کردم.همسر استارت هفت سینو زد.وای یهو دیدیم سرکه نداریم.شش تا شده بود سینمون.دیگه سکه گذاشتم به جاش...

بعد یعنی فردای تحویل سال فهمیدم هم آینه یادمون رفته بود بذاریم هم تخم مرغ یادمون رفته بود رنگ کنیم... ما خیلی کچلیم :دی

آهان قسمت باحالش این بود که من پریدم حمام و وقتی اومدم ده دقیقه به تحویل سال مونده بود... یعنی هی من همسر رو از جلو آینه هول میدادم هی اون منو... دیگه تا آب موهامو گرفتم و شروع کردم لباس پوشیدن همسر هی داد میزد بلاگر خودتو برسوووون بدوووو بیااااا

یعنی من تازه داشتم از در اتاق میومدم بیرون در حالی که نصف لباس تنم بود و نصف دیگشو داشتم با بدبختی و مث اردک میپوشیدم یهو شنیدم که گووومب! دیری دیری دی ری /دیری دیری دی ری/ دی ری دی ری ری دی ری/ دی ری دی ری رو زدن و شوهر بدو بدو اومد منو همون دم در در بغلش چلوند و ماچ و موچ و تبریک سال نو و همچنان تلاش همزمان برای بالا کشیدن شلوارم که گیر کرده بود :دی

دیگه من گفتم حالا که خون خودمونو با این تاخیر کثیف کردیم بذار من نیم ساعت بعد بیام.خلاصه به سشوار مشوار و آرایشم رسیدم و سرندی پیتی که شدم اومدم عیدی همسر رو تقدیم کردم و عیدی منم که نمیدونم گفته بودم یا نه اما مثنوی معنوی حضرت مولانا بود :)  تازه من پول هم گرفتم و ذوقیدم :)

راستش همسر قرار بود سر کار باشه و من دلم دیروزش خیلی خون بود از اینکه تنها خواهم بود اما دو ساعت مرخصی گرفت و ساعت چهار رفت شرکت...  دیگه اینجوری خیال فرفر هم که کلی به من اصرار کرده بود برم خونه اونا پیش خودش و باباش راحت شد. در عوض عصرش اومد عید دیدنی ^_^  من عیدیشو دادم.یه کم چیز میز خوردیم.حرف زدیم... بعدم اصرار که من شام برم خونشون. اما خوب من نرفتم.معذب بودم بخاطر باباش.... دیگه خدافظی که کردیم دو ساعت بعدش دوباره برگشت.. با دو تا سیخ جوجه کباب و نون و دو تا تخم مرغ رنگ کرده :)

واقعا دست خودش و باباش درد نکنه....

همسر که همش دعا میکنه براش میگه خدا کنه اون آدمی که شوهرش میشه آدم باشه.اذیتش نکنه.


همینا دیگه. امروزم که من تهنا بودم.یعنی من و پسرم تهنا بودیم ^_^ قربونش بشم من... امروز خیلی آروم بوده.فکر کنم بالا پایین شدنا رو گذاشته شب پیش باباش انجام بده...

امروز گلایی که برای خودم و فرفر خریده بودم گلدوناشونو عوض کردم و خیلی دلبر شدن...

حالا احتمالا فردا صبح بیاد خونمون که من کمکش کنم برای مراسم فامیلشون آماده بشه... اینجوری بهش میدمش...

ووویی ساعتو ببین الانه که همسر جانم بیاد.. من میرم سماورو روشن کنم و یه سرخاب بمالم ^_^

خدا نگهدارتون باشه.

اینم عکس هفت سینم:

سلام عزیزدلم عیدت مبارک انشالله کلی اتفاق قشنگ تو این سال برات بیوفته 
عیدی به ماهم بده دیه 
مثلا یه عکس از خودت 
یا دوتایی مثلا :دی 

سلام سلاااام.. برای تو هم همینطور گلم...


بعععله بعععله :)

سلام بلاگرجان. سال خوبی درپیش داشته باشی وبه اهداف زیبایت برسی. 
این پستت ازبس درموردفرفر خانم بودتودلم گفتم خوشبحالش که نزدیکته وازبودن باتوسعادت نصیبش میشه. کاش منم پیشت بودم. گلدونهاتو توی اینستادیدم پست گذاشتم حتمادیدیش. من عاشق گلدون سفیده شدم حالامیگردم توشهرخودمون مثلشوپیداکنم . 
چقدربه اون تیکه که گفتی تلاش کردم شلوارموبکشم بالاخندیدم:)
ازآواخبری نیست:(
چقدرخوشحال شدم وبتوآپ کردی. جبران غیبتهای گذشتت روکردی. :)
هفت سینتم خوشگل وباسلیقست. 

سلام عزیزم.ممنون از محبتت.

فدات شم بین من و فرفر همه چی متقابله.عزیززززم... 
آره گلم کامنتتو دیدم .حتما پیدا میکنی گلم.

اصلا یه اوضاعی بود ^_^
آره با میثم تنهایی تو خونه ور دل همن.امیدوارم بهش خوش بگذره لااقل.

آره دیگه دخمل خوبی شدم:)
فدای تو

سلااااام عزیزم 
عید تو هم مبارک مامان خانومی 😘🙌
انشاله ک تو هم سال خوبی داشته 
باشی و ب همه ارزوهای قشنگت برسی 😍❤❤❤

سلااام جوجه :)

قوبون تو بشم.
ووویی بازم قربون تو بشم :)

سال نو مبارک عزیزم 
خوش به حال تو ..خوش به حال فرفر که این همه دوست خوب هستید 
میشه من قربون اون کفش ها بشم که روی مبل گذاشتی 😍😘😘😘
التماس دعا ..مامان خوشگل 

ممنون آبان جانم.

آی عزیزم مرسی...

ووویی دیدیشووون؟؟ خیلی دوستشون دارم :)

فدات فدات

۰۲ فروردين ۱۲:۱۷ ستاره عبدالمیری
سال نو مبارک انشاالله سال دیگه عکس نی نیت باهات سر سفره هفت سین باشه

ممنون گلم...

سلاااااااااام بلاگر جونم سال نووووو مبارک انشاالله بهترین سالها و لحظه ها رو با تنی سالم و دلی خوش پر روزی براتون باشه عزیزم تو دلی هم ناز کن😀

سلاااام خانمی... ممنون از محبتت...

کفشای اون جوجه رو ببین ای جاااان....
سال نو مبارک عزیزم
خریدا و کادوها هم مبارک همتون باشه...
فرفر خانومم عاقبت بخیر بشه ان شاالله.

آخی تو توجه کردی به کفشاش :)

ممنون خانمی.

قوبون تو همه جوررررره :)

سلام عزیزم
مجددا و دوباره منم سال نو رو تبریک میگم
قوبونت:*
وای ایشالا خدا از دهنت بشنوه
چی بهتر از دعای یه مامان تودلی دار^_^
حتما همشون اجابت میشه مخصوصا اون قسمتی که نامزد دارا عروس بشند:دی
جیگرتو اصن عسلم:))
امیدوارم واقعا سال خوبی باشه و به همه ی این چیزایی که گفتی برسیم...
وای خداروشکر که دم عیدی دستتون باز شد و طلب هاتون از شرکت وصول شد
امیدوارم خیییییییلی پربرکت باشه واستون
عیدی همسر رو هم دیدم
خیلی باحال و قشنگ بود مبارکش باشه

وای چیقده خندیدم به اون لحظات سال تحویلتون
قشنگ دقیقه نودی بودن از سر و روت می باره^_^

چه هفت سین جمع و جوری:))
سال دیگه که خیلی زوده ولی حتما سال بعدش ووروجکمون همشو بهم میریزه^___^
میگما تودلی کی قراره بدنیا بیاد راسی؟
اردیبهشتی میشه عسل خاله؟^_________^



سلام گلم...

مجددا تچکر مینمایم ^_^

خخخ ایشالا ایشالا...

آره واقعا خدا رو شکر...
سلامت باشی.

اوف یعنی تا حالا باور نمیکردی انقد میگفتم؟ خخخ

تو تمام سالهای ازدواجم فقط دو تا هفتسین چیدم که دوستشون داشتم واقعا و خوشگل و برنامه ریزی شده بودن...  اینم خیلی هول هولی چیدم :)

خخخ چرا سال بعد زوده؟ سال دیگه ده ماهشه.. راه میره دیگه نمیره؟

وووویی وسطای اردیبهشت دنیا میاد :)

سلام عزیزم
من روشن شدددم ^_^
اومدم سریع فقط بنویسم و برم ولی دلم نیومد کامنت نذارم واسه دوستام
وای چه فروشگاه خوبی چه امتیاز خوبی داده شرکت همسرت...خوب میخواستید بیشتر خرید کنید بترکونید سقفه نامحدودو ؛)
اقا یعنی چی اینقدر برای فرفر کادو و عیدی میخری اصلا من حسودیم شدددد ؛(( خوش به حال فرفر که تو دوستشی اییییش 》_《
چه مجسمه قشنگی مبارک باشه
سال خوبی داشته باشه عزیزمممم :*

سلام دختر خوش روشن شدی :)


عزیزززم مرسی.

آره خوب بود. اوه شوهرم همینم به زور گرفت میگفت همون پولی که از حقوقم قراره بردارن شاید لازم شه برا پسرم خرج کنیم :| دیگه من اغفالش کردم. 

آی عزیزم :) خخخ ایییشششش

فدات شم آره خیلی دوستش داریم.

تو هم همینطور گل دخمل...

سلام بلاگر جونم
سال نو توام مبارک عزیزم😘😍
سال خوبی داشته باشی خانوم خانوما💜👌
این ک تو و فرفر همدیگه رو دارین عالیه واقعا.دوستیتون همیشه پایدار باشه ایشالا.
به به.... همه چی هم عالی و با سلیقست👍
خوش باشی عزیز🌸🌷


سلام گلم.

ممنون:)
فدای تو بشم.
بله بله خدا رو شکر :) 

زنده باشی دوست جان.

۰۴ فروردين ۱۶:۰۲ همسایه بی سایه
بخورید و بیاشامید و اصراف هم بکنید 😆
میبینم کهههه عید جیگری رو دارید سپری میکنید 3 نفری 😊 خداروشکر 😊
ما که عیدمون زهرمارمون شد از بس مامان بابا دعوا کردن... تا پای طلاق هم میخواد بره مامی 😒

اصراف یا اسراف؟ 

پست اینستامو خوندی؟ دیدی چه بلایی سرم اومد؟ دیدی؟ دیدی عید جگرم کوفتم شد؟ اونهمه عکس یادته بهت داده بودم نگه داری تا گوشی جدید بگیرم؟ یعنی در مقابل بقیه عکسام اونا هیچ بودن :(

عه وا :| به مامانت بگو قربونت برم همین چند ماه پیش بود اونهمه النگو ملنگو خرید برات بشین سر زندگیت دیگه :)
مامانت هیچوقت سمت طلاق نمیره نگران نباش.

سلام بلاگر جان
سال نوی شما هم مبارک
الهی که امسال برات پر از عشق و خیر و برکت باشه که مطمئنم با قدم نی نی گوگولی این خیر و برکت هزاران برابر هم میشه 😍
من از دیروز بود فکر کنم که وبتو خوندم متوجه شدم می تونم از لینک اینستات استفاده کنم 😆
خب من اینستا ندارم و این لینک کلی به دردم میخوره 😊
حتی رفتم عکسا رو دیدم و پستا رو خوندم و کلی لذت بردم 😙

سلام فدات شم.

ممنون گلم برای تو هم بهترین سال باشه.

لینک رو تازه گذاشتم دقیقا برای شماهایی که اینستا ندارید :)

آخی.. مرسی

۰۵ فروردين ۱۰:۵۱ مامان دخترم
بلاگر کجاااایی؟؟؟
دقیقا کجاااایی

دقیقا کنار میز تلویزیون نشستم رو زمین :|

عاقا خیر مقدمممم
چه عجب تشریف اوردی...
همینجوری غیب میشی میری نمیگی کلی ادم اینجا فرت و فرت میرن و میان
خوبی؟
گل پسر خوبه؟
همه چی میزونه؟؟؟

موتوشکرم ^_^


وای یعنی من کلا باید با آهنگ مرا ببخش وارد اینجا شم جدیدا :)))

ما خوبیم فدای تو بشم...

سلام به روی ماه مامان بلاگر عزیزم..
واییییی که چقدر به دنیا اومدن گل پسر نزدیکه....عزیزدلم..
سال نوت مبارک باشه گلم....امیدوارم که امسال با به دنیا اومدن گل پسرت کامت به شیرینی عسل باشه.
پستت پر از انرژی مثبت بود...سفره هفت سینت قشنگ  پر از عشق.
چه خوبه که دوست خوبی مثل فرفر داری..خدا برای من نگهتون داره.
کلی دلم برات تنگ شده اما چون خونه ی مامانمم و هر لحظه ممکنه میثم برسه مختصر نوشتم..
امیدوارم سال خوبی داشته باشی و هر روزت پربار تر از دیروزت باشه.
میبوسمت.

سلااااام آوا...

وووویی آره خیلی :|
ممنون گلم برای تو هم عالی باشه ان شاالله :)
فدای تو بشم :)

آخی عزیزم واقعا ازت ممنونم. چقدر خوبه تو فرصت کوتاه برام کامنت گذاشتی :)
فدات بشم الهی... مااااچچچ

سلام به بلاگر عزیزم و فسقل خان عزیز خاله ( بععععل به فسقل خان هم باید سلام کرد) :*

سال تو رو تبریک میگم گلم. الهی سال خوب و خوشی کنار هم داشته باشید
سفره هفت سین که چیدی خیلی قشنگه عزیز با سلیقه خودم 
:*

سلام سلام سلاااام خاله باراااان جون جونی :)


سلام از فسقل خانه ^_^

ممنون گلم تو هم همینطور.
مرسی از تعریفت گلم.

۰۷ فروردين ۰۰:۴۵ دچــ ــــار
سلامِ نود و شیشی ما را پذیرا باشید :)

سلام به شما :)

۰۹ فروردين ۱۴:۳۳ بانوی عاشق
سلام سال نو مبارک عزیزم

سلام بانو جانم قربونت.برای شما هم مبارک

۰۹ فروردين ۱۸:۳۰ همسایه بی سایه
همون اسراف 😒😑
زیاد دعوا میکنن اعصاب معصاب نمیذارن... وگرنه میدونم طلاق جنگ روانیه 😆
آره خوندم پستتو...
چه کردی تو با گوشی؟؟؟
یه خبری میدادی بت میگفتم صفحه کلیدتو چکار کنی... آخه چرا ریست کردی تنظیماتو... آخه عزیز من تو که زبانت خوبه... تنظیمات کارخانه 2 قسمته... یکیش فقط تنظیمات دستی و اصلی گوشیو برمیگردونه حالت اولیه اون یکیش کلا همه چیو حذف میکنه همراه تنظیمات... دیت نکردی مامان بلاگر دقت نکردی...
حالا هم عب نداره یه سر ببر شاید بتونن ریکاوری کنن اطلاعاتتو... خیلی خیلی ضدحال بود...
تو از من بزرگتری ماشششالا اما از من یه نکته رو داشته باش، یه هارد اکسترنال بخر، اطلاعاتی که برات مهم هستنو بریز توو اون... توو گوشی نگه ندار اصلا... هم به نت وصله شنود میشه هم اگه یوقت گم بشه میافته دست کسی... این کارو بکن لطفا... این الان چندمین دفه است که اطلاعاتت میترکه 😒😑😥

قیافشووو :/

:)
چجوری خبر میدادم کچل؟؟؟ یه شماره ازت داشتم خاموش بود چند وقت پیش یه اس ام اس دادم.
آره دقت نکردم. همسر پیشم نشسته بود هی غر میزد میگفت چه بلایی سر گوشی آوردی حتما رفتی تو تنظیماتش دیگه من بیشتر حرصم از اونو سر گوشی بدبخت خالی کردم :دی
بردم.. تا ببینم چ میشه.

امسال میخرم... تا برج دوازده :دی

۱۰ فروردين ۱۴:۳۴ همسایه بی سایه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** *** ****** **** ***** *** **** *** ****** ***** ****** ****** **... آره شماره هام خاموشن یه دونه روشنه فقط...
نوچ نوچ نوچ اچ تی سی 10 بیچاره چقدر توو دست تو ناراحته 😑
خداکنه برگرده اطلاعاتت...
تا برج 12 ها؟ زحمت نکش، تا اون موقع دو سه دفه دیگه اطلاعاتت گم و گور میشه 😆😆😆

بزنمت نصف شی؟؟ من از کجا باید اینو میدونستم؟؟؟


خیلی هم خوشاله :)

خخخ زبونتو خر گاز بگیره ایشالا.خدا نکنه... 

۱۰ فروردين ۱۹:۰۶ همسایه بی سایه
آخه کی بجز من برات مطلب و عکس قورباغه میفرسته 😐😆 
خوشم میاد نفرین هاتم رگه هایی از طنازی داره 😆

عه تو برام فرستاده بودی؟؟ بخدا میفرستن چند نفری.. حالا تو اگه نابود نمیشی یه بار دیگه بفرس من نتونستم پیدات کنم.


😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان