پایان 1395 نوشت :)

Related image


بهار آمد...

بهار آمد...

سلام آورد مستان را :)


سلام دوستای گلم...

از اونجا که هنوز چهار ساعت به یک فروردین 96 مونده , من تحویل شدن سال رو ندیده میگیرم و پست پایانیمو در دقیقه های نود مینویسم :)


قبل نوشتن این پست نشستم پست پایان 94 رو خوندم.دیدم چقدم گشنگه این یه مثقال شعره.بازم نوشتمش ^_^

خوب سال 95 هم مثل باقی سالها مجموعه ی خوبی ها و بدی ها بود.

و البته الان میتونم قشنگ بگم برای من خوبی هاش بیشتر از بدیهاش بود.


اوایل سالم سخت گذشت کمی , اما خوب راهی که توش با سماجت باقی موندم کم کم روی روشنِ زندگی رو بهم نشون داد.

و به دنبالش زندگیم رو آماده ی حضور تو دلی جان کرد Deco-mail pictograms of Heart

و تجربه ی بودنش تو همه ی لحظه هام برام یه چیز عجیب و مبارکی شد... Deco-mail pictograms of Heart

(همین الان با گلوله کردن و فشار دادن باسنِ مبارکش به شکمم داره احساسات متقابلشو نشون میده )

آشنایی با فرفر هم باید تو خوشایندترین های امسالم ثبت بشه.از خدا ممنونم که یافت شد بالاخره اون کسی که جاش تو زندگی من خالی بود

همین دو تا تو یه سال برای هرکس اتفاق بیفتن دیگه آدم چی میخواد از زندگی ؟ :)

دیگه کلاس زبانی که رفتم و به اونجایی که هدف و عشقمه نزدیک شدن , باز برای من مبارک و مایه ی سروره و اینکه آخر پارسال گذروندنِ این دوره ی زبان تو لیست اهدافم بود و خط خورد خیلی خوشحال ترم میکنه...

قرار بود کنار این دوره چندتا رمان انگلیسی که داشتم رو بخونم و تعدادی فیلم زبان اصلی ببینم.

که اولیش رو انجام

 ندادم که ندادم اما باز دومیش خط میخوره و راضی ام از خودم 

یه جا هم نوشته بودم باید حتما حتما حداقل سه تا از کتابای معروف ایرانی رو بخونم و اون موقع تو ذهنم کلیدر و جای خالی سلوچ بود مثلا اما باز اینم موفق نشدم و الان ناناحتم  چون وقتی به لحظه ام تمرکز میکنم میبینم چقدر زود میگذره و خوب خیلی حیفم میاد از روزایی که قدرشونو ندونستم.

دانشگاه رو هم بالاخره بهش رسیدم و خوشحالم ^_^


و حالا دیگه نوبت این رسیده که بار سال 95 رو هم زمین بذارم و برم تو دل 96.

باز باید اون کارهایی که دلم میخواد رو بنویسم و تلاش کنم سال بعد که دارم خودم رو ارزیابی میکنم خوشحال بشم.

هرچند که امسال میدونم هیچ هدفی برای من مهم تر و درجه یک تر از تربیت پسرم نیست و باید با واقع بینی با احتمالِ خط نخوردن یه چیزایی از لیست اهدافم کنار بیام برای همین امسال دیگه هدف قلمبه سلمبه ای نمینویسم...

کلا قراره آسون بگیرم در عینِ اینکه رو به جلو و خوب زندگی کنم.

من یه مدت کلا تنبلیمو کنار گذاشته بودم و همه چیزم درست همونجایی بود که باید باشه.اما یه سفر رفتم و برگشتم و همه چیز به هم ریخت.دیگه هم جمع نشد.اونی نشد که من دلم میخواد...

امسال هدف اولم پرهیز از تنبلی و پایبندی به زمان گذاری هامه.تنها کاری که میکنم اینه که بازه های زمانیمو بدون سختگیری و با توجه به پسرم برنامه ریزی میکنم که هم من از پا در نیام هم همه جوره اولویتم جوجه ام باشه.

راستی چه باحال که جوجه ام داره سال خروس دنیا میاد.

باباشم متولد سال خروسه :)

هدف دومم اینه که بعد از تموم شدن مرخصی زایمانم درست برگردم دانشگاه. فرصتای کوچکمو از دست ندم و همه رو تلمبار نکنم برای شب امتحان.معدل نیم سال دومم کمتر از 17 نشه.

و اما کتاب... فقط دلم میخواد تو وقتای خالیم کتابای خوب بخونم و همچنان به فیلم دیدن هام ادامه بدم...

خستگی های بچه داریم اینجوری در شه مثلا ^__^

اوخِــــــــــــــــــــــی . قربون بچم بشم من... 

چه سالی بشه امسال من... چقدر متفاوت آخه... و پر چالش و شایدم دهن سرویس کن 

یه کاری هم که میخوام بکنم اینه که یه بازبینی تو لیست وبلاگهای دوستانم بکنم.عزیزای دلم شماها همتون دوستای منید اما واقعا من خیلی خیلی ساعت میذارم برای خوندن همتون... دیگه توانشو ندارم ^_^

مثلا این پنجاه شصتا وبلاگی که میخونم سی تا هم بشه باز من خدا رو شکر میکنم...

اولویتم رو میذارم رو دوستای خیلی قدیمی و وبلاگهایی که واقعا چیزای خوبی یاد آدم میدن یا حداقل احساسات خوبی بهم میدن باقی رو هم در حد ماهی یه بار سر میزنم ببینم دنیا دست کیه :دی


عزیزانم سال نوی خوبی داشته باشید.

زندگی هاتون سر شار از تحولات مثبت باشه.

برای خودتون سال خوبی رقم بزنید.

همچنان نیایشم جاری بودن عشق و مهربونی تو لحظه هاتونه...


اینم از آخرین برگ دفتر 95 :)


۳۰ اسفند ۲۲:۳۰ همسایه بی سایه
فوق العاده...
فرخنده باد این عید بر خودت و خودش و خودش 😊
آخرین سال 2 نفره بودنتون!

آخی ... مرسی از تو. سال نو تو هم مبارک

۳۰ اسفند ۲۲:۴۶ دچــ ــــار
شما کلا به دقیقه 90 علاقه خاصی داری :)
+عیدتون مبارک سه نفری

واقعا :/


سلامت باشید

۳۰ اسفند ۲۲:۵۵ دچــ ــــار
اونایی که کوتاه می نویسن رو هم در اولویت بذارید

:)

سلام بلاگر جانم
خداروشکر که سال خوبی گذروندی و خداروشکر که بهترین اتفاق ممکن براتون رقم خورد و تودلی دار شدین
ان شاالله سال 96 هم بهترین ها برات پیش بیاد
خوش بگذره عزیزم😘

سلام عزیز دلم.

ممنون از تو

۰۱ فروردين ۰۸:۲۶ مامان دخترم
سلام عسل جان
سال نو مبارک
ان شاالله سال بعد سه نفری حالشو ببرید ...
هفتسین چیدن سال دیگه ت دیدنیه با اون وروجک😄😄😄

ان شاالله روزهای بینظیری پیش روت باشه و به تمام اهدافت برسی

فکر کنم وب منم جز اون وباییه ک میخوای تحریمشون کنی😕

بابت اون لطفتم ممنون
توی اون روز شلوغت منم اوار شدم سرت ...ببخش خلاصه
بینهایت ممنونم😚😘😙😍


سلام ممنون..

😂 اتفاقا ب همسر امسال میگفتم سال بعد اینموقع دیگه از تو کمک نمیگیرم.بهت میگم تو فقققط این وروجکو نگه دار😂
شایدم با چسب کتاب بچسبونیمش دیوار😁
ممنون گلم برای تو هم همینطور.
حالا فکرامو میکنم😂
این چ حرفیه بابا...

سلام
عیدت مبارک بلاگر جان
سال بسیار خوبی داشته باشی، خوشحالم به خواسته هات رسیدی و ایشالا سال دیگه هم سال خیلی خوبی باشه برات:**

سلام فدات شم یه دنیا ممنونم ازت..

سلام
عیدت مبارک بلاگر کبیر

سلام سحر جون ممنوووون. همچنین

سال نو مبارک خودت و جوجه و شوهریت 

قربون تو بشم من.

به تو و همسر و گل پسرت هم مبارک...

سمن دخت و سخادست و سهی بالا و سیمین تن 

سراپا عید عشاقی,سمن سا هفت سین قامت 
نوروزتون نیکو،شاد و پر لحظات بی نظیر❤️❤️

ای جوووووونم فدای تو بشم دختر.

سال نو شما هم مبارک عزیزم...

همه به شمامی گویندسال خوبی داشته باشید
امامن به شمامی گویم سال خوبی رابرای خودتان خلق کنید
همیشه یه چیزی هست که به خاطراون زندگی میکنیم همیشه امیدبرای زندگی است 
زندگی وامیدتوهم همسروپسرت است 

ممنون عزیزم... بله واقعا باید ساخت. هیچی به خودی خود خوب پیش نمیره..

سال نو مبارک عزیزم:*

ممنووون.. فدای تو بشم واسه تو هم مبارک باشه :)

سلام عزیزم سال خوبی داشته باشی امیدوارم که سال1396بهترین سال زندگیت باشه و پر از اتفاقهای خوب

ممنون عسل قشنگم.

متقابلا برای تو هم همینطور باشه گلم.

۰۹ فروردين ۰۶:۴۳ زهرای سعید
سلااام  ایشالا به همه اهدافت برسی
سال نو مبارک 😃

سلام عزیزم ممنون از محبتت.

به شما هم مبارک باشه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان