نعمت نوشت (خواندن این پست و کامنت نگذاشتن برایش از هر حرامی حرام تر است)

سلام دوست جان ها :)

گمونم مختصر و مفید ترین پست زندگیم رو دارم میذارم.

ازتون میخوام تو کامنت به 10 مورد نعمتی که تو زندگی دارید اشاره کنید.

هر چی که فکر میکنید داشتنش موهبت به شمار میاد.و اگه دوست داشتید در موردش چیزی هم توضیحی طور بنویسید.

کامنت ها رو بدون پاسخ و وقتی حس کردم دیگه بنا نیست کامتی گذاشته بشه تایید خواهم کرد و تو پست بعدی درموردش گپ خواهم زد :)

مامانم.بابام.خواهربرادرام. دوستام.سلامتی نصفه نیمه ام.رفاه و آسایش. آرامش. امنیت.استقلال و قدرت تصمیم گیری.منطق و احساسات متعادل
۰۶ شهریور ۱۳:۲۵ مینا💋 ..
خخخخخ برم توی عنوان پستت
1)سلامتی
2)زنده بودن پدر و مادرم و نفس کشیدن کنارشون
3)اینکه شوهرم ی شغل دولتی و ثابت داره
4)دخترم
5)خونه 
6)دوستان دنیای مجازیم خخخ
7)ماشین
8)یه خواهر خوب
9)یه شوهر پاک و سالم (حالا بگذریم از وقتایی ک لج درار میشه خخ)
10)قرار گرفتن کسانی سر راهم ک مسیر رندگیمو تغییر دادن و سمت درست هدایت کردن

:)
وووووی عنوان رو ببین 

سلام عزیزِ جان
حالا باید حتما 10 تا باشه؟ 

1- اینکه زنده ام 
2- اینکه مادری داشتم که از شش سالگی برام پدری هم کرد و زندگی خوبی برام ساخت. همیشه مدیونشم. حتی الان که جسمش پیشم نیست
3- اینکه همسرم رو دارم و تو هر شرایطی همراهمه. همیشه و همیشه برای بودنش خدا رو شکر میکنم
5- اینکه خواهر و برادرهام رو دارم
6- اینکه هیچوقت زندگیم رو با زندگی اطرافیان مقایسه نمیکنم و حسرت نمیخورم. به همین که هستم راضی ام 
7- اینکه از شغلم راضی هستم. احساس میکنم از نظر شغلی موفقم
8- اینکه این امکان رو داشتم که مستقل باشم 

این ها رو بدون فکر کردن زیاد در موردش نوشتم
۰۶ شهریور ۱۳:۳۱ همسایه بی سایه
به نظر میاد این یکی رو مکارم شیرازی حرام نکرده بود که تو کارشو راحت کردی 😆
1 نعمت الکی خوشی 😉
2 نعمت مادر فداکار 😍
3 نعمت پدر زحمتکش 😌
4 نعمت دستمون به دهنمون رسیدن ☺
5 نعمت امنیت 😴
6 نعمت خواب سبک 😊
7 نعمت توانایی در خندوندن بقیه 😝
8 نعمت مسلمون بودن 😋
9 نعمت داشتن اینترنت 😶
10 نعمت دوستان خوب (چار پنج تا 😆) بخصوص بلاگر 😄
میشه چنتا نقمت هم بگم؟؟؟
1 دیدن فقط یک بار بارش برف در زندگیم 😑
2 عصبی بودن اعضای خونه 😑
3 نزدیک دریا بودن و نرفتن به دریا 😑
4 نرفتن به سفر 😑
5 فرهنگ ضعیف اعضای خانواده 😑
6 گرمای طاقت فرسا 😑
7 نرسیدن به رشته و دانشگاه مورد نظر 😑
8 پیشرفت کم در سطح زندگی 😑
9 ساکن بودن در محله ای شدیداً فاسد 😑
10 کم آبی کشور که عواقبش به زودی میاد سراغمون 😑

با سپاس فراوان 😆
1-سلامتی خانوادم
2-مشکل مالی نداشتن خانوادم ( یعنی دستشون جلو کسی دراز نیست در این حد ن مایه دارا :))) )
3-وفاداری همسرم (همینقد ک هیز نیست و چشمش دنبال کسی نیست کافیه )
4-پایه بودن مادرم (هر موقع بخوام برم خرید باهام میاد و غر نمیزنه ک خسته شدم)
5-همین که میتونم راه برم و برم بیرون از خونه (دیروز داشتم به پاهام فک میکردم ک اگه نبودنش چقد بد میشد زندگی یعنی سخت میشد )
6-زندگی در شمال و هوای پاکش( اینکه مجبور نیستم دود بخورم و وقت بیشتر رو تو خونم میگذرونم تا ترافیکو اینچیزا )
7-داشتن یک دوست صمیمی ک بهترین دوست دنیاس ( یه دوستی دارم از دوره دبیرستان ک فوق العاده خانومه و با معرفت با اینکه ازش دورم ولی همیشه به یاد همیم و خلاصه رفاتقو در حقم تموم کرده )

دیگه چیزی به دهنم نمیرسه :D

خوب نعمت های من :
۱) خانواده با فرهنگ و تحصیل کرده ای دارم و شرایط زندگی و مالی خوبی دارم .
۲) خودم در آرامش تحصیل کردم و زندگی میکنم و حسرتی تو زندگیم ندارم از لحاظ مالی ، خانوادم خانواده ی محدودی نبودن ، بهم اعتماد داشتن . شرایط و محل زندگیم خوب بود .
۳) خودم آدمیم که افسرده نیستم ، روحیه امو حفظ میکنم . انرژی میدم به بقیه ، مورد محبت قرار میگیرم ، مورد توجهم . تا حدودی از چهرم راضیم .
۴ ) تو زندگیم پیش اومد که عاشق شم و اونم عاشق یه آدم لایق که رسم زندگی و شرافت و معرفت رو بلده ، ادمی که شرایط زندگیش خوبه ، در کل انتخابش ریسکی نیس که بخواد منو به خطر بندازه و تا الان باهاش لحظه به لحظه احساس خوشبختی کردم .
۵) هنر تو وجودم هست . عکاسی بلدم ، طراحی تا حدودی بلدم ، شیرینی پزی رو دوس دارم و تا حدودی انجام میدم .
۶) رویاهای بزرگی دارم ، به کم قانع نیستم ، این که آدم قانعی نیستم رو دوس دارم کلا . این که تو رویاهام به ادمای دیگه ام فک میکنم و بهشون احساس دارم .
۷) همین قدرت نوشتن حتی ، خاطره نویسی چون از خیلی لحاظا بم کمک میکنه .
۸) اطرافیانم حمایتم میکنن تشویقم میکنن ستایشم میکنن حتی ... همینا به جلو هولم میده انگیزه زندگی بهم میده ولی نه به اندازه وجود عشق تو زندگیم .

دیگه نمیدونم :)))) بسه!
۰۶ شهریور ۱۴:۱۳ فـــافـツـا ..
کم نیست نعمت ها....اما خیلی وقته چیزی به چشم من نمیاد..نیدونم چرا!
فکر کنم پدر و مادرم...

خسته نباشی :|

۰۶ شهریور ۱۴:۱۶ ایدا سبزاندیش
سلام.
خانواده . خونه.اتاق جدا دارم.غذای کافی برای خوردن داریم.لباسای قشنگی دارم.سواد دارم و میتونم بخونم و بنویسم.هدف دارم.تن درست و سلامتم.ماشین داریم.لب تاپ و تبلت و موبایل دارم!

بیشتر اینهایی که نوشتم یه زمانی واسم ارزو بوده اما بهشون رسیدم و از خدای بزرگگگ خیلیییی ممنونم.

سلامتی 
 خونواده خوب
شوهر خوب و ازدواج موفق خداروشکر 
دل مهربون و باگذشت که خدا بهم داده و میتونم ببخشم 
توانایی آشپزی و براومدن از پس کارها 
اتفاقات خوبی ک خداروشور خوب ب سرانجام رسیده 
ذهن خوب و فرز برای درس خوندن 
توی پرانتز میگم اندام خوب و چهره معمولی ک راضیم ازش 


۰۶ شهریور ۱۴:۲۱ یا فاطمة الزهراء
نعمت های زندگی من عبارتند از:
1. پدر
2. مادر بزرگ
3. دوستان خوب
4. سلامتی (شاید یکسری محدودیت ها داشته باشم ولی سالمم) 
5. آرامشم
6. احساس امنیتی که همیشه همراهمه
7. اینکه تقریبا همیشه از همه چیز میتونم لذت ببرم 
8. رفاهی که داریم شاید خیلی پولدار نباشیم ولی زندگی راحتی داریم
9. دختر بودنم چون میتونم خودم رو برای بابام بیشتر لوس کنم :)) 
10. توان خندوندن بقیه رو دارم 
۰۶ شهریور ۱۴:۲۵ ستاره باران
اگه بخوام در مورد نعمت هایی که ندارم حرف بزنم شاید بیشتر شه ولی در مورد اونایی که دارم میگم : خودم سالم و سلامتم ، خانواده خوب و سالمی دارم ، شغل خوبی دارم و تقریبا راضیم ، خواهری دارم که از هر خواهری خواهرتره ، دستمون به دهنمون میرسه و همین کافیه ... دیگه نمیدونم چی بگم ... شاید بعدا یادم افتاد گفتم
۰۶ شهریور ۱۴:۴۳ ندا بانو
خخخخ چ پست جالبی 
خب کلیشه ای نیست اگه سه تا نعمت  اول  من بشه سلامتی و خانواده خوب و همسرم?😁
و اما بعدیاش ...

حافظه خوبم ک از اول ابتدایی تا سال اخر تحصیلیم بزرگترین نعمت بود 😁
احساس میکنم قلب مهربونی دارم و سعی میکنم ادم خوبی باشم 😜

هوای خوب شهرم.😍
ظاهر و تیپم ک خودم ازش راضیم 😁😁
خونه ای ک دوسش دارم و برای خودمونه 😋
گل و گلدونام 😁😁
علاقم ب کتابخونی 😍
دوستام 
مادرشوور مهربون و حمایت پدرشوورم 
ارامش زندگیم ...
(تورو خدا کسی نگه خودشیفته خو من این هارو نعمت های بزرگی میدونم 😁😁
و اینکه خوشم اومد از پستت .حتما دوباره میام و نظر بقیه رو هم میخونم 



خیلی چیزا هست که وجودشون یه جورایی نعمته ولی بدجور فکرم مشغول شد😞

خسته نباشی :|

سلامتی
دخترم
سلامتی دخترم
خونه دار بودنم
خونواده ام
قلمم
اینکه خوردنی و آشامیدنی هایی دارم ک هر وقت بخوام بخورم :))) خصوصا وقتی عکس های میبینم از بچه های گرسنه :(
کلاس زبان ک میرم
ادراک
آخرین. .. نمیدونم
۰۶ شهریور ۱۸:۰۹ دکتر میم
خانواده خوبم
همسر
عقل و تن سالم 
دوستام
خنده هام
غذاهام :-)
فیلمایی که میبینم
حال و حوصله م برای وقت گذاشتن روی علاقه هام
...
کلی فکر کردم،، بازم فکر میکنم. البته همینام بعضیاش مشترکه :-D

هوش.خودساختگی.قدرت تحلیل .پسرم همسرم و خانواده پدری.وخانواده همسر.شغلم.
۰۶ شهریور ۲۱:۴۷ معشوقه ...
1- پدر و مادرم که واسم بزرگترین نعمته خدان
2- سلامتی + متناسب بودن بدنم و چهرم 
3-اینکه میتونم درس بخونم هم از نعمتای بزرگن واسم
4-مهربونی و پاک بودنه قلبم !!! ؛))) 
5-اینکه میتونم خدارو عبادت کنم و باهاش حرف بزنم...که علاوه بر نعمت لطفه به نظرم :)
6- اینکه سقفی بالای سرمونه و خونه و زندگی داریم
7-گوشی و تبلت و لپ تاپ هم قطعا نعمتن از نظر من ؛)
8-دوستای خوبی که دارم و واسه من که خواهر ندارم جای یه خواهرو پر میکنن نعمتن
9- آب ؛)
10-اینکه سید هستم رو هم همیشه موهبت میدونم و واسه "من" نعمته.
11-قدرت تعقل و تجزیه تحلیل و حافظه ی خوب
اینا چیزایی بودن که وقتی به واژه ی "نعمت " فکر کردم بللااافاصله اومدن توی ذهنم

۰۶ شهریور ۲۲:۴۹ εℓï -`ღ´- εɓï
خو من میگم نمیدونم کمتر میشه یا نه....

اولش سلامتی.که واسه من موهبت اما همسرم نه...

داشتن خانواده سالم...

داشتن همسر خوب و خلف

زندکی نرمال

همشون شاید یکی باشن...نمیدونم...اصلا من پشیمون شدم از کامنتم...خداروشاکرم اما نقصای زیادی دارم...
سلام بلاگرجان توپستت نوشتی ده موهبت زندگیتون:
اول ازهمه سلامتی که خدابهم داده
دوم ازهمه وجودپسرمه که تونستم بخاطراون خیلی چیزاروتحمل کنم
سوم صبروتحمل وترس ازخداکه باعث شدبعضی وقتهاکه به فکرازبین بردن خودم میفتادم کمکم کنه
چهارم عشق واحساس لطیفی که تووجودمه وگذشتی که دارم وباعث میشه بتونم آدمهایی که رویاهاموتکه تکه کردن روببخشم نه اینکه انتقام بگیرم. 
بعدازاون پیداکردن دوستهای خوبی مثل تووآواونیوشاودخترهایی که تووب کامنتهای منومیخونن وپیگیری میکنن. :)
خودمـ،پدرم،مادرم
1.خدای مهربان
2.خانواده داشتن
3.پدر و مادر
4.خواهر
5.برادران
6.تنی سالم
7.کار
8.درک وفهم :غم و درد خودم و دیگران
9.امنیت
10.مولایی چون علی (ع)

چشم نخوریم حالا

1- من یه شوهر ایده آل دارم که به نظرم فداکارترین مرد عالمه که هیچکس به اندازه اون منو دوست نداره :)
2- یه پسر منحصر به فرد دارم که شبیه هیچکس نیست جز خودش و خیلی خوبه
3- یه پدر مادر خیلی خوب که هیچ چیزی تو زندگیشون به اندازه بچه هاشون براشون مهم نیست
4-دو تا برادر حامی و مهربون و دوست داشتنی که تا الان هیچ وقت از هیچکدوم غیر از عشق و معرفت دریافت نکردم
5- یه استاد عرفان داشتم و هروقت بخوام هم می تونم داشته باشمش که زندگی من رو متحول کرد و تاثیرگذارترین آدم زندگی منه
6- یه خونه خوشگل که هرچند مال من نیست ولی توش خیلی بهم خوش میگذره
7- یه ماشین خوشگل
8- یه غرفه که اگر همت کنیم  و بخوایم میتونه به پولسازترین و معروفترین مغازهء دنیا تبدیل بشه
9- یه حقوق ماهیانه که از بابت گذران زندگی خیالمون راحته
10- و چندتایی استعداد منحصر به فرد که شبیهش رو هیچکس تو دنیا نداره و خدا فقط به من داده که نمیگم چیه تا ریا نشه :)
۰۷ شهریور ۰۹:۲۹ زینـب خــآنم
سلامتی ، نعمت ایمان ُ شیعه بودنم و اینک توی یک خانواده مسلمان بدنیا اومدم
نعمت امنیت
پدر ُ مادر خوب ، خانواده تحصیل کرده و بفکر ُ روشن فکر
نعمت آزادی ای ک دارم
نعمت شغل
حتی همین نعمت عقل ُ هوش ک تونستم درس ُ بخونم ُ تحصیلاتم ُ ادامه بدم
نعمت همجواری با امام رضا ک خیییییلی خیلیییی ارزشمنده
نعمت اینک ظاهر قشنگی دارم  ( نگی خودشیفته اس  : دی )
نعمت اینک در خانواده و اجتماع محبوبم ُ اکثریت قریب ب اتفاق دوسم دارن ُ دوست داشتنی ام از نظرشون ( اون یکمم میذاریم واسه اینک حتما هرکسی یکی هس ک ازش بدش بیاد حتی ! )
نعمت خانواده ای ک دارم ینی کل خانواده ، ک اکثر افرادی ک میشناسنم همش بهم میگن خوش بحالت توی این خانواده ای ، خانواده ای ک همه دوس داشتن جای من باشن
نعمت دوست خوب ، ی دوست خیییییییییلی صمیمی حتی نزدیک تر از خواهر ک متاسفانه داره میره دیگ  : (
فک کنم زیاد شد دیگ ، باید یکم فک کنم ولی خابم میاد  : /
1)پدر و مادرم 
٢)همسرم و داداشم
٣)نی نی کوچولو تو شکمم (این خیلی خیلی برام عزیزه و بزرگترین نعمت و هدیه خداس برام)
٤)سلامتی همه خانوادم 
٥)مادر شوهر مهربونم 
٥)شغل خوبی که دارم 
٦)شغل و خوب و در امد خوب همسرم که محتاج کسی نیستیم
٧)مذهبی بودن و سر به راه بودن جناب همسر خان
٨)بازم سلامتی 
٩)...
١٠)بازم سلامتی خانواده و شوهر و نی نی 
1 سلامتی
2 مادرم
3 خواهرم
4 انرژی درونیم 
5دوستام 
6  وبلاگ
7 اشنا شدن با تو و هرکسی اطراف تویه و همه باهم دوستیم 
8 اشنا شدن با نازنین  
9 تواناییم برای مقابله با مشکلات 
10 لاک تو روزایی که حوصله کسی رو نداری 
۰۷ شهریور ۱۵:۴۶ خآنوم چی
چه سوال خوبی:) مرور کردن نکات مثبت زندگیمون آدمو شاد میکنه... هرچی هم بیشتر فکر میکنم به چیزای بیشتری میرسم:) در کل میتونم بگم:
پدر و مادر خوب. مخصوصا پدر فوق العاده مهربون و در کل خانواده خیلی خوبم.
 سلامتیم...
ایرانی و مسلمان بودنم .
 اینترنت!! ک باعث آشناییم با همسرم شد.
همسرم... دقیقا همون مرد ایده آلی بود ک میخواستم.
 درس و تحصیل
 استقلالی ک تو خونه بابام داشتم و تو خونه همسرمم تقریبا همون اندازه دارم.
یه سری از اخلاقیاتم ک مورد پسند همه اطرافیانم هست.
 استعدادهای ذاتیم مثل طراحی. شعر، نوشتن.
 
1خانواده آبرو مند
2تو کشور مسلمان به دنیا اومدم
3برادر دارم که میشه عین کوه بهشون تکیه کنم
4پدر و مادر روشنفکری دارم در زمینه تحصیلات و هر چیزدیگه..  یعنی نمیگن دختر درس میخواد چیکار
5در حال حاضر در سلامتی کامل به سر میبریم
6یه سقف رو سرمون هست که شبا هممون با تمام خستگیا و دلتنگیا زیرش جمع بشیم
7مامانم رفیقمه میتونم هر چیزی که گفتنش برای بعضیامون سخته راحت راحت بگم
8داشتن یه خانواده بینهایت آرام،میگم آرام شما فوق آرام تصور کن
9حضور ذهن ندارم دیگه
مرسی که باعث شدی به خودم بیام و بیشتر به داشته هام فکر کنم😘

کامنت نذاشتن حرامه خخخخ 😀
نعمتای من ایناس : داشتن پدر مادر خوب و بافهم و درک،داشتن خانواده ی خوب که شامل برادرام و زن داداشام میشه،داشتن یه عشق خوب به اسم اشکان،داشتن خانواده ی شوهر خوب اعم از مادرشوهر و خواهرشوهر،داشتن سلامتی،داشتن یه سری اعتقادات مذهبی خوب،اینکه اشکانم یه خونه هرچند کوچیک داره خیلی خوبه و نعمته برامون
این نعمتا به چشمم اومد،خدا رو شکر بابت تک تکشون

1-بزرگترین نعمت برای من داشتن ایمان به خدای بزرگ مهربونم.
2-سلامتی که اگر نباشه آدم فلج و نمیتونه کاری بکنه
3-داشتن خانواده خوب بخصوص پدر مادر که بزرگترین نقش و برام داره وقتی که خانواده خوب باشه بیشتر مشکلات حل میشه.
4-داشتن اخلاق خوب وقتی اخلاقم خوب باشه نمیتونم به کسی بدی کنم و به اطرافیان ضربه وارد کنم.
5-مهربون وقتی آدم قلب مهربونی داشته باشه میتونه به هم نوع خودش کمک کنه با دوستاش و اطرافیان مهربون باشه.
6-عقل و هوش میتونم با عقلم درست فکر کنم و با هوشم به مدارج بالا برسم و فرد مفیدی برای جامعه ام باشم فرزندان خوب تربیت کنم که باعث افتخارم باشه برای جامعه ام مفید باشه نه ننگ جامعه بشه.
7-اعتماد مبتونم به دیگران اعتماد کنم وقتی ادم نتونه اعتماد کنه اول بخودش ضربه وارد میشه و همش میخواد شک کنه به اطرافیان و دردسر میشه چون به همه چی بی اعتماد و احساس میکنه همه میخوان سرش کلاه بزارند.
8-خیانت بزرگترین نعمتی که خدا به من داده هیچ موقع نمیتونم خیانت کنم نه زمانی که مجرد بودم به پدر مادرم خیانت نکردم و از اعتمادی که بهم داشتن سواستفاده نکردم...وقتی نامزدبودم با تمام بدیها که بهم کردوخودش اهل خیانت بود و من میفهمیدم با دوست دخترای سابقش ارتباط داشت و شمارهاشونو به اسم پسر ذخیره کرده بود نه باهاش دعوا کردم نه به روش آوردم که پرو بشه نه خواستم منم مثل خودش باشم وقتیم جدا شدم نرفتم به دنبال تلافی
9-همسر داشتن همسر خوب بزرگترین نعمت و لطفی هست که خدا بهم کرده راضیم خدا رو شکر.
10-فرزند به نظر من بچه هم که بیاد کامل میشه الان هنوز اقدام نکردم ولی خیلی خیلی بچه دوست دارم دختر خیلی دوست دارم بزرگترین آرزومدداشتن دختر چندشب پیشم یه عروسک گرفتم تا انشالله خدا بهم یه دختر نازو خوشگل البته اول سالم و صالح باشه.
درس خوندن هم خودش یه نعمت خیلی بزرگیه که هرکسی معلوماتش بالا باشه اما تو این جامعه ما که اینقدر تلاش میکنیم با زحمت درس میخونیم لیسانس و ...میگیریم بعدکار گیر نمیاد یا اینکه با حقوق 400 500تومن و سواستفاده بخصوص رشته من که چقدر این دکترا و آزمایشگاها بهم گم حقوق میدادن که دیگه قید کارو زدم و ترجیح دادم تو خونه بمونم و خانه داری کنم سنگین تر...
خدانعمتهای خیلی زیادی بهمون داده که بیشماره حالا چون شما گفتی ده تا من این ده تا که واقعا راضی هستم و نوشتم. 
من دیر دیدم ولی خب مینویسم منم که نعمت های زندگیم چیه
اول خاانوادم، سلامتی که میتونم ورزش کنم و لذت دنیا رو ببرم، ارامش و اسایش در کنار خانوادم ، داشتن مجید که مطمئنم از بهترین بنده های خداست! امنیت کشور، به این پولا که راضی نیستم ولی خب همین که بازم لنگ نیستیم خداروشکر( رفاه نسبی)، سلیقه تو اشپزی! دیگههه داشتن دوتا خاله و دوتا عموی خوب!! شغلی که فعلا دارم و دوس ندارم از دستش بدم
اون قسمت خاله و عمو مثه ماله بچه ها شد!! ولی خب یکی از نعمت هاست برا من.دوس داشتم بگم. دیگه چیزی یادم نمیاد. 

البته که دیر نیست :) مرسی عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان