در رفتگی نوشت..

سلام دوستان گل


آقا من الان نمیدونم نظرم در مورد ترم فشرده چیه :|

خوب اینکه سرِ خَرو میگیری مستقیم میری جلو و سریع پیش میره و اون تایمی که ترمیک ها دارن یه ترم رو میخونن آدم دو ترم میخونه خوبه.

اما خوب اینکه هر جلسه این حجم اطلاعات و واژه های جدید مدید رو قراره بفهمیم تو دو روز کاملا بلد بشیم تا بتونیم جلسه ی بعدی استفادشون کنیم یه ذره بده گمونم.. الان درسته من شیفته و مجنون و عاشق زبان و این صوبتا اما خوب آدمیزادم دیگه .الان نشستم زُل زدم به این همه چیز میز که باید همین امشب بخونم و کلافه ام..  خوب البته اینکه چشمم کور میخواستم امروز در طول روز بخونمش یا دیشب یه بخشیش رو حق با شماست اما... حالا شده دیگه :((

دیروز تو یک ربع زمان استراحتی که بین کلاس داشتیم رفتم بخیه ی دندونم رو کشیدم..

اصلا انقدر این دندون پزشک رو من عاشقشم با این همه انرژی دادنش که توصیف کردنی نیست..

به به بـــــــــــه خانم فلانی!  خوب جدیدا تیپ میزنی خوشگل موشگل میکنیااااا...

خوب آدم عاشقش نباشه؟؟ :دی

بعدم برگشتم کلاس :)


خانم اجازه؟ امروز باید فلان درس رو بپرسید.

خانم شما بشینید ما میریم لیست بچه ها رو از دفتر میاریم.

خانم من برگه امتحان بچه ها رو پخش میکنم..

بعضیها واقعا تو کلاس هرررکاری میکنن که مورد توجه معلم باشن.

و خوب نیت چاپلوسی و خود شیرینی و ایناس..

دیدید حتما از این آدما...

اینا رو تو انگلیسی بهشون میگیم : Teacher's pet


تو کلاس ما هیچوقت هیچکس از این حال ها نداره..

معلم سی دی میاره میگه اینا رو کی میره کپی بگیره برای بقیه؟؟  هیچکس حاضر نیست زحمتشو بکشه..

نه واسه اینکه بگه چرا برای بقیه این کارو کنمااا به خاطر اینکه دقیقا برای خودشونم حالشو ندارن.چون میان کلاس واسه خاطر مامان باباهاشون.

واسه خاطر دانشگاهشون.

واسه خاطر کلاسشون.

یا موقعیتهای شغلی احتمالی..

بعد من میمونم و من!

که دارم برا عشقم میرم.. که برام مهمه تو اون سی دی چیه.که میخوام یاد بگیرم. بعد من میگم من کپی میکنم.

میگه من سی دی این کتاب رو ندارم جلسه بعد یکی بیاره سی دیشو.

جلسه بعد میشه کسی نمیاره.

فقط من لحظه ی آخر گذاشتم تو کیفم که اگه اگه اگه کسی نیاورده بود من رو کنم وگرنه علاقه ای به این حرکات ندارم.

وای خدا کلافه کننده اس همین تنبل منبلا بعدش میگن فلانی تیچرز پته :|

حالا نه مستقیم که آدم جواب بده هااااا.. یه جوری میگن که آدم بسوزه :|

خوب یه ذره ناراحت میشم دیگه :(

آخه منی که با هر بدبختی همیشه آماده میرم سر کلاس همیشه تمام تمرینام کامله و خدا رو شکر انقدر اسپیکینگ و لهجه ام خوبه که ترسی از حرف زدن ندارم و فعالیت کلاسیم بالاست یا نوشتنی هام از ده تا نه تاشون کاملا بی غلطه دیگه برای چی باید برم چاپلوسی معلمو کنم؟

خوب من نمره ی ده فعالیت کلاسیم یه چیزیه برای خودم تضمین شده است از اول ترم.. چون میدونم همتشو دارم که بگیرمش..

دیگه برم این کارا رو کنم چی بشه ؟ :| 

اصلا قرار نبود از اینا بنویسمااااا ! خخخ یهو یادش افتادم حرص خوردم براش :|

وای حس غر زدنم اومده اصن ^_^

شوهر من تو یه شرکت مواد غذایی کار میکنه..

سهمیه ی خرید محصولاتشون رو با قیمت کارخونه دارن که با قیمت بیرون خیلی توفیر داره.. من خودم اندازه ی احتیاجم گاهی سفارش میدم .

اما یه آدمایی هستن واقعا سو استفاده میکنن..

پارسال همین موقع شوهرم دیگه کلا سهمیه ی خرید نداشت.چوب خطش پر شده بود. همشم برای یک نفر!

برای خودش سفارش میده. برای مامانش اینا. برای مادر شوهرش اینا ! بعد اصلا نمیگه اینا پولش از حقوق ما کم میشه.

هزار ماشالا خودشون حقوقشون عالیه قشنگ دو و نیم برابر مال ما..

گاهی فکر میکنم شاید واقعا لمس نکرده آدم آخر ماه ممکنه کم بیاره..

الان ماه پیش هفتاد تومن سفارش داده بود اصلا انگار کان لم یکن تصورش کرده که هیچ خبری نیست..


الان من خرجی اندازه ی همین ده روز آینده رو دارم تا حقوق بعدی.. اندازه ی اندازه هم که نه.. خدا رو شکر مثل ماههای قبل از وسط ماه پول نیست و نابود نشد اما باز خوشم نمیاد یه هفته به سر بررج نگران باشم منتظر باشم.. خوب هفتاد تومن کمه؟ الان اگه بود خیالم راحت بود.دستم تو خرید باز بود..

امشب به شوهرم میگم پیام بدم به خانمش بگم.. میبینم اعصابش یکم خرد میشه.. میگم ناراحت نشو بخدا من خوشم نمیاد دیگران سو استفاده کنن ازمون. تا حالا نشده من ازش چیزی بخوام قبل اینکه پولشو بگیره برسونه دستم.. خوب این چه وضعیه ؟

میدونم شاید مردونه به نظر بیاد این کارا اما خوب من میدونم شوهرم قیمه قیمه هم بشه هرگز زنگ نمیزنه دوستش بگه پولمو بده..

اینم نیست بهش فردا بگن باز چیز میز میخوایم نه بگه :/

خوب من بشینم همینجور نگاه کنم ؟

صحبت اینم نیست نداشته باشن.یا بگم حتما دستشون تنگ شده.یا اولین بارشون باشه :((  خلاصه اعصابم خرد شده.. درست و غلط از تشخیصم خارج شده :(


خوب دیگه من تا نزدم پست رو نترکوندم برم


+ زندگی همیشه از همین شب کاری ها از دست من در میره.. عنوانم همینو میگه ... زمان کارامو گم کردم.. برنامه نویسیم تعطیل شده.کارهام روی هم جمع شده.باید خیلی زود خودمو جمع و جور کنم.. خیلی زود..

+ من برم از خودم پذیرایی کنم ^_^

+ عزیزان این آدرس وب آشپزی نرگس جونه :  کلیک  باشد که رستگار شوید:)

خب هستی دیگه، 
 فقط که از روی پاچه خواری نیست، بعضی وقتا از درون دلت میخواد خودت تو دل استادت جا کنی. بهش بفهمونی من همه انرژی ام برا کلاس میزارم.
من خودم قدیما تو کلاس همینطور بودم :/

نه عزیزم من برای توجه استادم نیست کارام. فقط برای یادگیری خودمه.. وگرنه فرصت یه ترم اونقدری نیست من هر ترم برای معلمای مختلف اونهمه انرژی بذارم.

۲۳ خرداد ۲۳:۲۲ یا فاطمة الزهراء
هوووف اونی که بهت میگه تیچرز پت همچین بزنش که فارسی هم یادش بره :|
بعدشم که شوهرت خیلی مهربونه باید روش کار کنی که درک کنه مهربونی هم حدی داره :/ از قدیم میگن چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است 

^_^ عاشقتم دیگه..

آره عزیز واقعا از مهربونی و سادگیشه :((

۲۳ خرداد ۲۳:۳۲ جوجو کوچولو
من از زبان متنفرم ولی این ترم تاپ استیودنت شدم :|
من از زبان متنفر 
آی هیت انگلیش
آی هیییییییییییت
آخیش یکم خالی شدم
با پا برو تو دهنشون سوء استفاده گرا رو اصن D: بیام کمک؟؟؟؟؟ D:

یعنی اون تنفرت تو حلقم :)))

بیا. نانچیکوتم بیار بی زحمت :دی

۲۳ خرداد ۲۳:۵۳ من یک معشوقه هستم ...
شعر اخر پست کو >_<
سلااام وای اره واقعا میفهمم که وقتی یه سری آدم تنبل که هیچ علاقه ای به یاد گرقتن ندارن به ادم بگن pet چقدر سنگینه
منم اصلا از کارایی که تابلو واسه جلب توجه معلم باشه خیلی بدم میاد. ولی گاهی ادم با اون نیت کاری نمیکنه و دلیل نداره چون بقیه گشادیشون میاد تیکه بندازن....
یادمه ترم پیش یه دختره بود وقتی استاد درمورد درس میپرسید و من حاضر و اماده یه عالمه مطلب جمع کرده بودم برمیگشت بهم میگفت وای تو چقدر بیکاری......من زوووورم میگرفت که نگو.یکی نی بگو خوب تو عرضه نداری درس بخونی دیگه حرف نزن لااقل ؛)
خانومه دوست شوهرت خعلی پرروعه ؛/ حالا اگر بصورت متقابل بود یه چیزی ولی وقتی خودش همیشه پیش پیش پولو حساب میکنه چرا تو باید بگذری و به روی خودت نیاری و دیوارت کوتاه باشه؟؟؟؟ به نظر من که بهش بگو  قشنگ.بگو لطفا سفارشاتو حساب کن

اِوا ! یادم رفت خواهر :|
میشه اینو بپذیری به جاش؟

*بی نیاز است ز هر ترجمه و تفسیری

سوره ی اشک که از چشم تو نازل شده است

شک ندارم که به معراج مرا خواهند بُرد

آن نمازم که به لبخند تو، باطل شده است*

*یاسر قنبرلو

سلام به روی ماهت :) پت خودشونن اصن ^_^

گشاد رو خوب اومدی من روم نشده بود بگم تو پست :دی

خخخ اون اصلا حسادتشم تو اون حرفش معلوم بود :))  یعنی هیچ جور دیگه ای نمیتونسته فشاری که بهش اومده از حسادت رو خالی کنه :)

واقعا نمیدونم چجوری بگم باعث کدورت اینا هم نشه...


۲۴ خرداد ۰۰:۰۰ زینـب خــآنم
چقد پررووو ان بعضیا !
میدونی میشه ی جوری ب خانومش بگی ک ب کسی نگه یا حداقل ب روی شوهرت نیارن ک تو بهشون گفتی ! ولی خب همچین آدمی پرروویی حتما ب رو میاره !
یا دست پیش ُ میگیره ک پس نـیوفته ! مثلا میگه حالا میدادیم ، مگ ما دزدیم یا در رفتیم !!!
شب کاری خیلی بده ؟! خیلی سخته ؟
کلا ب عنوان همسر ی مرد شب کار ، نظرت چیه ؟
توصیه میکنی ؟!

 اینو بگم که خیلی ضایع است..  نمیخوام دزدکی پول بگیرم که بابا حقمونه خوب :/
خوب فکر میکنم کلا این جور آدما همین فکرو میکنن که ما که نمیخوایم بدزدیم حالا پس میدم چه توفیری میده الان بدم یا شش ماه دیگه :|

عزیزم این بستگی به روحیه ی زن داره..
من یه دوستی داشتم کلِ یه هفته ی شبکار شوهرش یا میرفت خونه ی صاحب خونشون میخوابید یا یه گوشه ی هال تا صبح زل میزد در و دیوار از وحشت :|
اما من خودم نمیترسم خدا رو شکر..
مشکلی ندارم جز اینکه خوابم به هم میریزه.

اومد لینکش واست؟؟

آره گلم اومدم وبت گفتم که دیدم...

مرسی که فرستادی خوشگل خانم.

تو کار خودت رو بکن توی کلاس. بذا بگن تیچرز پته  بهتر ازینه که کلاس لنگ یه سری تنبل بمونه :))

آخ چقدر از ادمای بی ملاحظه بدم میاد. .باید یجوری بهشون بگید که شما هم سهمی دارید..اینجوری نمیشه که :|

باجه ^_^ من همینکارو میکنم :)

وای خوب چی بگم.. میفهمن خودشون اما نمیدونم براشون مهم نیست اصلا :|

سلام تیچرز پت جون :)))
شوخی میکنم...این حرفارو تمبلا برای التیام حرص خودشون میگن وگرن واقعیت این نیست 
البته ادم خودشیرین هست اما کار تو اون مدلی نی
توهم که میگی تو کلاستون همه کوچولوئن پس به دل نگیر و کار خودتو بکن

حالا شما هیچی نگین اونا خووشون نمیفهمن باید پولشو بدن؟وااا 
مفتی که نمیدن به شوهرت 

سلام کچل جان :)
ولی من کاملا جدی گفتم ^_^

باجه ^_^

همین دیگه :((

به به خانوم درس خون و زرنگ ! آقا خوب منم همینجوریم تو کلاس زبان.
اصن اصن دنبال دردسر نیستم ، ولـی خو وقتـی هیشکی داوطلب نمیشه چیکار کنم ؟!
ضمن این که خیلی بهم کمک میکنه ، مثن با استاد ترم قبلمون چون میخواست یه چیزایی رو به بچه ـا بگه من email دادم بهش که به من بده به بچه ـا بدم :-/ 
بعد خوب همین mail زدنه کمک میکرد به زبانم ، مثن باید توضیح میدادم که فلان چیزو به بچه ـا دادم ولی مثن واسه دومی وقت میخواد یا میل به فلانی و فلانی نمیرسه یا ...
همیشه ام استادم تشویقم میکرد که ایمیلات از لحاظ گرامری و نوشتاری خوبن ، یا بعضی جاها ایرادامو میگف ^-^ خوب چرا که نه ؟! اصن بذا بقیه بگن طرف بیکاره :)

راجع به اون دوستاتونم ، ببین اگه تا دفعه بعد سفارششون پولشون رو نداده بودن اعتراض کن ، یا حتی اگه 3 ماه گذشت و ندادن ، چون آخه مبلغش مبلغی نیس که آدم خودشو کوچیک کنه که یالا پول منو بیار بده ، حتی شاید منم باشم واسه یک دفعه به روشون نیارم مث همسرت . ولی خوب اگه بار بعد بگه ، میگم ببخشید ولی این خریدا برا خود من هزینه داره و این صوبتا ! نگرانش نباش ^-^

^_^
دقیقا همینه..
آخی چه باحال :)
تو که معلومه آخرشی اصن :)
هوم آره خوب اما وای آقا من حساسم خوب جلو چشمم بهم بگن تیچرز پت :|

راجع به اون دوستامونم.. الان یه ماه گذشته.درسته پولش زیاد نیست اما خوب من همیشه میگم ریحان حقوق شوهرم واقعا اندکه.الان بگم چقدره شاخ درمیاری اما باز ما خدا رو شکر میکنیم و زندگیمونو میکنیم .دیگه به خدا حقش نیست کسی اینجوری کنه.. این آخر ماهها رو باید تو جریان زندگی باشی بفهمی چقدر با استرس میگذره..
اینا پنج شش ساله همینن بابا :/

سلام بلاگر جان
واسه کلاس زبان غمت نباشه, خلاصه یه سری آدما باید یه طوری تنبلی و حسادت شون رو توجیه کنن دیگه...
در مورد دوست شوهرت و اون سفارشا... خیلی حرص دربیاره, ولی شدیدا همسرت رو درک میکنم, که نمیتونه به طرف بگه پولمو بده
حالا یه سری از آدما ساده و دلسوز هستن دلیل نمیشه یه عده سوءاستفاده کنن
اگه قرار بود هرکی به فکر منفعت خودش بود که سنگ رو سنگ بند نمیشد
میخوام بگم هم تو رو می فهمم و حق داری, هم همسرت رو می فهمم
ولی فکر کنم دنیا به خاطر وجود آدمای مهربونی مثل شما هنوز پابرجاست, که هنوز انسانیت زنده ست
وگرنه که همه به خون هم تشنه بودن!
خدا به امثال دوست همسرت و خانومش یکم انصاف عنایت کنه

سلام عزیز نازم :)
هوم چی بگم :(

خوب من نمیگم مستقیم بگه بالاخره پسره دوستشه اما خوب خیلیا یه جوری بالاخره صداشون درمیاد.. هدیه اگه کلا هیچوقت پولو بهش پولو ندن میبخشه :|
خوب مهربونی اینه آدم به میل خودش کاری کنه به کسی لطفی کنه زوری که نمیشه.بخاطر همین به نظر خودم این نمیشه مهربونی چون الان من به خون اینا تشنه ام :دی

 آمین عزیزم :)

۲۴ خرداد ۱۲:۰۵ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
اینقدر ازین مفت خوریا بدم میاااد
آدم باید خودش آدم باشه...والا
حالا گیریم طرف ب روت نیاورد این دلیل نمیشه هی روز ب روز پرروتر بشی (╯︵╰)
تو این دور و زمونه ادم به خرج خودشم در میمونه
چه برسه ب اینکه این جور ادمهام ب پست ادم بخورن...

اینم واسه همکلاسیات  ╮(╯▽╰)╭
اینم واسه ادرس وب اشپزی  ( ˘ ³˘)❤
اینم واسه خودت  乂❤‿❤乂

تکبیـــــــــر :))

اصلا من میگم گیرم سر گنج نشسته باشم اما پولمه دیگه..

شکلکات همشون شبیه سوسکن :)

الان اون که مال خودمه سوسکه چهار تا شمشیرم دستشه :)

۲۴ خرداد ۱۲:۴۸ ♠Mãh§â♣ ...
موفق باشی :/

قربانت :|

((:باشد که رستگارشویم

آمین :)

سلام بلاگر جان.
خوبی عزیزم؟نماز روزه ها قبول.
منم اون زمان که کلاس زبان میرفتم...از این مسخره بازیا بود...یه سری به خاطر درس خوندن نمیان کلاس زبان...فقط به خاطر اسمش...کلاسش..یا به خاطر خانواده شون و این حرفا...کمن اونایی که واقعا میخوان یه چیزی یاد بگیرن....

سلام عزیزم :)

طاعات تو هم قبول :)

:(

۲۴ خرداد ۱۵:۰۷ ندا بانو
چ خوبه ک عشق زبانی😍😍 زبان یاد گرفتن فقط علاقه میخاد 😜

همه ی کارها حرف اولشون رو علاقه میزنه :)

بنظر من که کارت پاچه خواری نیست,اتفاقا منم توی دوران تحصیل رفتارم مثل تو بود و اصلنم به تفکر بقیه اهمیت نمیدادم 

به شوهرت اندکی خبیث بودن را بیاموز خواهر^_^

من قربون تو بشم دیگه اصلا تو چقدر نفسی :)

خخخ :))  خباثت نیست که بابا :)

ای teachers pet :ددددی

 

کچل کچل کچـــــــــــــــــل >_<

اى پت ای پاچه خوار خود شیرین
بلاگر توبه این حرفا چه کار دارى بیخیال 
به این فکر کن که به زودى یکى از استاداى موفق زبان بشى و با تدریس تو کل آموزشگاههای شهرتون و با یک عالمه شاگرد خصوصى براى خودت اسم و رسم پول و پله ای به هم بزنی مهربونم باشی و کلی به همه کمک کنی زود زبان یاد بگیرن و عاشق زبان بشن تو رو چه به این دفاعیات در مقابل آدم کوچولوها
در مورد دوست شوهرت هم بیخیال به وقتش شرایطى پیش میاد که دستشون از جیب شوهرت کوتاه میشه فقط به شوهرت بگو راضی نیستی از این وضع

ای کچل :)
میدونستم میای میگی من کار خودمو بکنم به این حرفا چ کار دارم..
کاری ندارم من کار خودمو میکنم اما خوب آدمم دیگه.. ناراحت میشم از این کنایه ها..
واااای عزیزم :)) چه چیزایی خوبی :)

اونا شش ساله جریانشون همینه این ماییم که باید درست شیم سوارمون نشن...

اورین خانوم زرنگ.
شکر خوردن همچین چیزی بهت گفتن.

فدات شم عزیزم :)

:)))

۲۵ خرداد ۰۱:۲۰ الوچه بانوو
یک عدد بلاگر غر غرو:|
چقدر قیافت با اون دندون و غرغرات الان باد جالب باشه:دی
من دستم ب این شتگردا برسه خفشون میکنم:|||||
رو مخیا:/
کلاسای دانشگاه ما هم تقریبا مثل شماست چون هیچکس از رو عشق ادبیات نمیخونه:(

:|
خخخ بی ادبیات..  قیافه ی گرفته ی من کجاش جالبه :))

حالا خون کثیفتو آلوده نکن :)

عه پس من جام اونجا هم خالیه :))

بلاگر دندون درد امونم رو بریده😢😢😢😢
تو چیکار کردی خوب شدی؟؟؟من فقط میتونم افطار و سحر مسکن بخورم 😢😢😢

سلام عزیزم رفتی جراحی کردی؟؟

من تا چهار روز روزی دو الی سه تا ژلوفن میخوردم..
بعدشم سوختم و ساختم تا بخیشو کشیدم.

سلام عزیزدلم.
خوبی؟
مرسی از تمام توضیحاتت گلم...
امیدوارم سوالاش یه جوری باشه که حداقل نصفشو بتونم جواب بدم..خخخ.
دیشب نتونستم بهش بگم موضوع کلاس زبانو...انقدر الان دارم حرص میخورم که نگو...
اووف از دست من...
ووی من اصلا دوس ندارم شوهرم موقع زایمان کنارم باشه.بهترین زایمان زایمان تو بیهوشیه...اونم تو اتاق عمل.البته از نظرمن.

سلام عزیز.
قربونت.
حتما میتونی :)

واااای چقدر منو حرص میدی آخه :(((

آخه از اون لحظه بزرگتر و عظیم تر هست تو زندگی؟؟ اونم آدم بیهوش باشه :(( واقعا آدم باید کم سعادت باشه به نظرم..
چرا شوهری که شجتع باشه عاشق باشه قوت قلب باشه.. بودنش خوب میشه..

اتفاقا اگر آدم بودى ناراحت نمیشدى تو نبودى شوهرت رو به خاطر اهمیت دادن به حرف مردم مواخذه میکردى اینم یه مدل از اوناست دیگه
مردم رو هرکارى بکنى بهشون زور که بیاد دهنشونو باز میکنن تا بچزوننت
در مورد دوست شوهرت هم همینطور ما هرچی میکشیم از این نقاب رودر بایستیمونه خب رک و راست باید به طرف گفت اینهمه شما از اونا ناراحت شدین یه بار بگین ناراحتیم شاید بى دردسر حل شد
حکایت همون لطف مکرره

ای بی ادبیات :| اگه آدم بودم؟؟ درسته فرشته ام اما دلیل نمیشه به روم بیاری که..

چه ربطی دارن اینا به هم..

الان یه جماعت وایسن تو رو فحش بدن ناراحت نمیشی؟؟
 منم ناراحت شدم.
جریانش با اون حرف مردمه فرق میکنه..
من راهمو تغییر ندادم بخاطر حرفاشون اما ناراحت شدن از حرفاشون..

شوهرم که شرحه شرحه بشه هم نمیگه منم بگم شوهرم ناراحت میشه :)

الان با اون شکلک نیشخندت من حس کردم این دوستان گل رو به عنوان تیکه انداختی بهمون خخخخ


وای اصن حالم از شاگردای تنبل اونجوری بهم میخوره:|
اینقده تو پیام نور همه یجوری بدی اینجورین که آدم دلش میخاد همه چیو ول کنه بره:/


واس پس گرفتن پولت اقدام نکردی؟
میخای با قمه برم در خونشوووووووون؟؟؟؟؟؟

^_^

عه فهمیدی ؟؟ :))

هعععی...
خوب هر جور میخوان بخونن به آدم کاری نداشته باشن..


قمه رو بردار و بیااااا :)

سلام گلم
مرحله اول عصب کشی انجام دادم بعد نوبت داشتم برا پر کردن که عفونت داشت نشد پر کنه با همون وسایلش تو دندون زد که عفونتش بیاد بیرون الان خیلیییی درد دارم البته امروز بهترم باورت نمیشه شب اول 4 تا نوافن خوردم دوتا امپول زدم دنتول گذاشتم😢خیلی درد بدیه

وای وای وای دور از من اصن من تحمل ندارم دیگه >_<

من ناراحت نمیشم نه از فحش نه از قضاوت اشتباه بخیلانه نه از اینکه زیر آبمو بزنن نه از متلک همش رو میذارم به حساب ضعف طرف مقابل در برابر خودم کسى که قویه نیاز به این کارا نداره
حالا ناراحت شدى گفتی دیگه بیشتر از این بهت گیر نمیدم
تو آدم که نباشى شاید حوا باشى ولى فرشته نیستى
در مورد دوستتون به نظرم لازمه یه بار ناراحتى شوهرت رو به جون بخرى ولى از این شرایط بیرون بیاین 

شاعر این بابا تو دیگه کی هستی رو برای تو سروده ^_^
کچلیااا :))

وای پناه میبرم به خدا از زبون تووووووووووو

هوم ..  ایشالا که ایندفعه کار به اونجا نکشه :)

بازم وبلاگت اصلا برام باز نمیشه :(((

من وحشتناااک بدم میاد از ادمای رند متنفرم یعنی و خیلییی حرص میخورم از کسایی ک جواب این ادما رو نمیدن و ی کاری میکنن قشنگ طرف سواستفاده میکنه و هیچیم نمیگن طرفم فک میکنه چقد زرنگه نمیدونه از سادگیه طرفشه!ب این طرف خوب توجه کن خیلی مهمه!!!
من تازگیا دارم با این دسته از ادما مثه خودشون رفتار میکنم و خیلیم خوشحالم!!

به نکته های ریزی اشاره کرده بودیا بلا ..

به به! سوالات زبان انگلیسیمونو بیایم از بلاگر کبیر بپرسیم :)
کاش بتونی بری تو یک کلاس با همکلاسی های باانگیزه و فعال. این جور آدم ها جلو پیشرفتت رو می گیرن.

^_^
دست من نیست که.. همکلاسی های قبلی بهتر بودن من یه ترم عقب موندم ازشون.. ایشالا این ترمای فشرده رو که بگذرونم بهشون میرسم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان