عکس 2

دریای کاسپین (خزر خودمون ) تو یه روز ابری بارونی :





دریاچه گیسوم :





ببعی ها در ابتدای جاده گیسوم :





سیزده بدر.جنگل :





شکوفه ی گلابی :





نوبرانه ی محبوب حیاط پدری :





*عکس محبوبتون کدوم بود ؟ :)

* یه عدد پست جدید هم این زیره ها ^_^
آخری گوجه سبز بود؟ :-) 
و عکس اول و ببعی ها

آره خود لذیذش بود :)

ممنون از نظر.عاشق ببعی هستم ^_^

۱۵ فروردين ۱۹:۳۳ زینـب خــآنم
سیــزده بدر جنگل عــــــــــــآلی بود ، اصن چشم ُ نوازش میده ❤
گوچه سبــزه ؟؟؟ تو این فصـل ؟! یا زردآلو ؟!

اوهوم... فوق العاده.. درختای خز گرفته..

بله گوجه سبزه.. نوبر دیگه.. هنوز هسته ی داخلش سفت نشده.

دریاچه گیسوم ^-^
چه اسم جذابیم دارررره اصن ، جووون ^-^

دیوونه :))

به سلامتی برگشتی هااااا.ایشالا خوش گذشته باشه عزیزم ^_^
جنگله خیییییلی خوب بود

قربونت عزیزم.

۱۵ فروردين ۲۰:۱۰ سارا مجیدی
دریاچه گیسوم و اون جا  ک گوسفندا دارن میرن!
ولی در کل همشون خوب بودن،خیلیم خوب عکس گرفتی
راستی عکس خودتم تو پست قبل عالی بود

دریاچه خیلی عالیه.. اصن یه نیمکت باشه بشینی ساعت ها نگاش کنی ..
جدی؟ انقدر بچه های عکاس زیاد شدن با عکسای هنری که من همیشه عکسام رو با حداقل اعتماد به نفس میذارم :)
قربونت...

دریاچه گیسوم:))))
مرسی ک عکس گرفتی 
بلاگر این روزا داداشم اینارشت و گیلان و چرهخیدن وای ینی انقد تعریف میکننا خیلی دلم میخاد برم ی بار 
اصن میگن بهشت واقعی اونجاس طبیعتش همه چیش بکره 
از شهر منجیل فک کنم خیلی خیلی خوششون اومده 
خلاصه ک حالی میکنیا واسه خودت :)

خواهش میشه.

بهشت واقعی... منم بکری طبیعتش رو دوس دارم.
منجیل رو هم دوست دارم.ااصلا اون سد و آسیاب های بادی کلی بهش جلال و ابهت دادن.
امیدوارم با اقا وحید بری شمال حالشو ببری.

وای خوش به حالت ..چقدر خوشگل بود 
من سیزده بدر تو خونه بودم تب کرده بودم و سرما خوردگی ..تنهایی ..

آی الهی بمیرم برات... دلم خون شد که :(

وای چقدر قشنگن این عکسا :)))

من همه شون رو دوست داشتم..اصلا نمیتونم بگم کدوم قشنگتره :))

قربونت برم نگار جوووووونم...

واای عزیزم.. ببخشید اره هرزنامه شده بود D:

این عکسا.... آآآآآآی حالمو خوووب کرد..

دمت گرم ینی عاللللی بود

کچل :)

خدا رو شکر که دوس داشتی...

آخریه هلاکم کرد ینی :)))

چطوری تو جیگرم؟!

ای شکمووووو..

قربونت.

به به چه عکسایی دریاچه گیسوم دقیقا همون جاییه که تو رویاهام دلم میخواسته برم واقعا عالی بود نوبرانه هم که دیگه نگو و نپرس😆

ای جونم. چه رویای لطیفی داری...

۱۵ فروردين ۲۱:۵۲ ستاره ی باران جاودان
دریاچه گیسوم و گوجه سبزها کاش دو تا رو به نیت من نمک میزدی میخوردی :)) 

^-^

ای شکمو.

دریاچه گیسوم
من خیلی زیاد دوستش دارم و خیلی خاطره خوبی ازش دارم

ای جون.

من بعد شونصد سال رفتم... 

۱۵ فروردين ۲۳:۱۶ ستاره ی باران جاودان
نه مرد زنش رو کشته :| البته مثلا مرد :|

بعله شکمویم شکمو صورتم مثل هلو قد و بالام کوتاهه... :)) 

آی دستش بشکنه ایشالا :|

ووویی ووویی ووویی :))

۱۵ فروردين ۲۳:۲۹ ستاره ی باران جاودان
گردنش بشکنه ان شاءالله دست که چیزی نیست

خخخخخ

واقعا دست چیزی نیست..
من به این قصاص بازی ها اعتقادی ندارم..
آدم خودش باید بره طرفو بکشه..

وااااای  چ عکسای خوشگلی همشون عالین جاده ی گیسوم ک محشره
نمیتونم انتخاب کنم عزیز همشون قشنگن.. :)

ای جونم..
مرسی که نظر دادی..

عکس ببعی ها:)

و آخرین:دی

همه از دم شکمو ها!!!!

من هربار عکساتو میبینم تاسف می خورم ک دارم تو چ شهره مزخرفی زندگی میکنم

من خودم جون میدم برای گوجه سبز...


اخی بابا تاسف نخور.شمال برای گردش همیشه هست..

اولی و ببعی ها

:)

۱۶ فروردين ۰۱:۲۵ پونه پلویز
ابجی نمیگم حلش کردم ک منظورم اینه ک تازه دارم میفهمم یعنی چی 
اختلافات اشنایان و دوستان و میبینم متوجه میشم ک چ کار سختی پیش رومه اما چون ب خودم قول دادم باعث خوشبختی خودم بشم تمام تلاشم و براس میکنم :)
دیگه منی ک از طفولیت تو درد بزرگ شدم میفهمم نمیشه ب ی روز دنیام اعتماد کرد 
من بیشتر تر دوستت میدارم:*

عزیزم..
خدا رو شکر انقدر فهمیده ای :*

قوبونت :*

۱۶ فروردين ۰۱:۲۶ پونه پلویز
شت و پتت کنم؟؟؟؟؟؟ کاسپین بودی نگفتی بیااام ببینمت؟؟؟؟؟؟؟؟
قهر کنم باهات بپوکونمتتتتتت؟؟؟؟؟:|

نه بابا قهر نکن..
به جون تو یه بار که تنها بیام اونور حتما باهات قرار میذارم.
این بار نمیشد..

۱۶ فروردين ۰۷:۳۵ خانوم خونه
نوبرانه ی محبوب حیاط پدری

شیکمو :)

من عکس اولی و دریاچه ی گیسوم رو به شدت پسندیدم.خیلی قشنگ عکس گرفتی..
البته به نظر من شمال همه جاش دیدنی و لطیفه....اما خوب عکس اول و دوم یه حالت رویا گونه داره...آدم دلش میخواد در آن واحد اونجا باشه...
مخصوصا من که دلم برای دیدن دریای شمال لک زده...

جدی؟ ووویی خدا رو شکر :)
ای قربون اون دلت برم...

۱۶ فروردين ۰۸:۲۷ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
من نتونستم بینشون انتخاب کنم
هرکدوم ی جذابیت و یه قشنگی ای دارن :-) 

:)
ای جون :)

۱۶ فروردين ۰۸:۲۸ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
راستی دلمان تنگت شده بود زیااااد  ( ˘ ³˘)❤

قربان دلتان :))

۱۶ فروردين ۱۰:۰۵ اون روی سگ من نوستالژیک ...
سلام عزیزم خوش برگشتی
دلم تنگ شده بود واست بلاگر جان
عکسات برا من باز نشد چراااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

سلام به روی ماهت...
قربونت بشم .منم همینطور به خدا :)

عه با گوشی اومدی؟

اوخی ببعی ... جنگل
واااای اون اخری که حتی بردن اسمش دلم رو آب میکنه. چه کردی تو با من ؟ :)))

ای جوون.
با خودت این کارو نکن بابا :)))

۱۶ فروردين ۱۲:۰۳ لی لی (لیلی نامه)
وااااای
عجب عکسایی
روحم پر کشییید
من عاشق دریاچه شدم که:)
دلم خیلی خواست... خیلیییی

عزیزززززززززززززم...
ایشالا یه سفر دوتایی عشقولانه برید :)

چقدر خوبه اینااااااا وااای جون گرفتم

ای جوون خدا رو شکر :)

همشون عالی بودن جیگرجان😘

:)

۱۶ فروردين ۲۱:۲۷ جوجو کوچولو
دریاچه گیسوم ^_^

:)

سلام

کلی حرف دارم در جواب کامنتات..

ولی دارم بیهوش میشم از بی حالی :(((

خوابالوی کچل :))

۱۷ فروردين ۰۰:۳۳ دختر ـــَ ک
شماره ۴

:)

۱۷ فروردين ۱۰:۱۹ اون روی سگ من نوستالژیک ...
سلام عزیزم روزت بخیر:*******
امروز عکسا برام لود شد خداروشکر واااااااوووووو عالین همشون
این گوجه سبز من قشنگ به مرگم رسوند :(((
تو مسلمون نیستی!!!
بیا منو ببر شمال من خیلی شمال رو دوست دارم

سلام نوستال جاااانم :))
حجم عکسا رو کم کرده بودم نمیدونم چرا برای بعضی ها سخت لود شد :/
وای از ذوقت ممنونم :)
وای مردم از خنده...

۱۷ فروردين ۱۲:۰۳ εℓï -`ღ´- εɓï
از اونجایی که من کلا شمال و طبیعت دوس همــه عکساروو دوووس داشتم*_* مخصوصا اخری رو>__<

ای جون :)
شیکمووووو ^_^

۱۷ فروردين ۱۳:۱۰ رفیعه رجعتی
من اون ببعی هارو بیشتر دوث داشدم.
عید سلمان شهر بودیم مام:)))

رمز داره پست پایینی که!:|

آخی :)

سلمان شهر کوجا هسد ؟؟؟ :/

همشون قشنگ بودن ... عاشق شمالم

ولی سیزده بدر،جنگل قشنگتر بود

مرسی عزیزم از نظرت :)

۱۷ فروردين ۱۴:۱۳ رفیعه رجعتی
مازندران دیه:| بین تنکابن و نور فک کنم!:دی

آهان... خو من جغرافیم خوب نیس که :)

۱۷ فروردين ۱۴:۳۵ ماهی قرمز
همیشه به خوشی و گردش :) 
همش اما شکوفه ها و نوبرانه :))

قربونت عزیزم.

مرسی :)

سلااااااام به بلاگر عزیزم 😍
سال نو مباررررررک 🌹
بازگشتت به خونه و وبلاگ مبارررک 😘
قالب نو مبارررررک 😊
وای بازم با عکسای شمال من رفتم توی رویا... 
تمام عکس هات عالی بودن... 
اما من ارادت خاصی به دریای خزر دارم 💖
شکوفه گلابی هم خود خود بهار بود 💞
و البته جنگل که من عاشقشم 💗
خوشحالم که برگشتی خانومی...
عالیه که میخوای کلاس زبان بری بازم... 
و برای بهبود روابطت با همسرت دعا میکنم...




سلاااام به نسترن جونم.
قربونت بشم چه مبارک اندر مبارکی شد :)
دریای خزر هم به شما ارادت داره ^_^
ممنون از دعا :)

۱۷ فروردين ۱۵:۱۰ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
عاششششقتممم با این قالبای قشنگت (´ε`*)

قربون تو بشم :)

نگران نباش دوتا پست عقبی فقط بلاگرجان

خدا رو شکر :)

چه عکس های روح نوازی :-)

چه نگاه خوبی :)

چقدر عکساش قشنگن .. جاده گیسون فوق العادس :)) .. حیف که نمیریم اون طرفا :|

اگر نزدیکید حیفه که نرید... 

واقعا تو همه ی فصل ها رویاییه :)

اصلاح میکنم: گیسوم...

بله :)

چه عکسای ناب و قشنگی
ممنونم که با ما شریکش کردی :)

:)

من ممنونم از نگاه و نظر شما 

رمزو فراموش کردم :/

ای کچل :)

عکس بعبعی)درست نوشتم ؟(عالی بود ,چقد شمال قشنگه ,خوش ب حالتون واقعا....
نوبرانه ها چی بودن!؟الوچه؟
راستی رمز ندارم خو

ببعی دیگه :))

خیلی عزیزم.. خوش بحال ساکنانش من که دورم ..
اره گلم الوچه،گوجه سبز هرچی بهش میگید..
فرستادم.. 
خعلی خوش اومدی..

واااااااای آلوچه
دهنم آب افتاد 
:(((

آخی عزیزم :)

عکس جنگل. ..

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان