شروع هفته نوشت :)



سلام قند عسلاااا :)


میگم تا به حال سابقه نداشته این نخود باقالی پاک کردنا اینقدر سه سوته انجام بشه و فریز هم بشه :)

دیروز از دو و نیم که نشستم پاشون همسر با نیم ساعت تاخیر از شرکت برگشت.به خاطر یه بحثی که دیشبش کرده بودیم و در ادامه خواهم نوشت ناخودآگاه حسم نسبت بهش یه کمی منفی بود :/

دیگه یه سلام علیک و انگار که تفاوتم رو احساس کرده باشه پرسید چیزی شده؟ و من سعی کردم تا جایی که میشه با خوشرویی بگم که نه.چون دلیلی نداشت دوباره بحث رو باز کنم :)

میدونستم چقدر خسته است.روز اول تعویض شیفت.. یعنی دیشبش یازده برگشته بود تازه ساعت یک و خرده ای خوابیدیم و ایشون 5 صبح بیدار شده بود و رفته بود و طبیعتا انتظار داشتم مثل هر هفته حد اقل تا شش غروب یکسره غش کنه.

اما اومد ولو شد کنار بساط من و تا جان در بدن داشت بهم کمک کرد و یه کاری که حتما تا امروز صبح برای من طول میکشید سه چهار ساعته تموم شد :) واقعا دستش درد نکنه.. آخرشم که من خسته بودم دیگه غر میزدم گفت تو برو دستاتو بشور خودم تا آخر برات پاک میکنم :) حالا من بلند نشدم نامردی کنم برم اما همین حرف برا انرژی گرفتنم کافی بود :)

خلاصه که بعد اون بساط ایشون خوابید تا هفت و نیم و بیدار که شد من مایه ماکارونی درست کردم و قرار شد بریم بیرون یخچال ببینیم..

یخچال خونه ی من ال جی هست.کلا سه طبقه فریزر داره و حالا کوچکیش برام به کنار کشوهای فریزرش از جایی که باید برن روی ریل پوسته پوسته شدن و به قدری سخت باز و بسته میشن که خدا میدونه.. خلاصه قراره به زودی یه یخچال دیگه بخریم :)

اگه نظری تجربه ای دارید درمورد اینکه ساید بهتره یا از این دو درا که یکیش کلا یخچاله یکیش کلا فریزر به گوش جان میشنوم :)

خلاصه که رفتیم بیرون و.... یعنی من نمیفهمم این تعطیلیا چه ربطی به همه ی مغازه ها دارن؟؟ دیروز داروخانه ی شبانه روزی هم بسته بود!!!!

ادامه ی بحث دیشبش رو تو راه داشتیم و بیخودی به خاطر چیزی که یه درصد درموردش مثل هم فکر نمیکنیم اعصاب همو خرد کردیم..

موضوع بحث شلاق به عنوان مجازات برای دانشجوها و کارگرای معدن بود..

خلاصه که برگشتیم خونه و من با تن خسته و اعصاب ضعیف ماکارونی پختم و کنارشم یکی از قسمتای شهرزاد رو که ندیده بودیم تماشا کردیم :)

بعدش هم هم دیگه رو با دمپایی رو فرشی های من زدیم :)

بعدم رفتیم خوابیدیم..

یه بحثی که چند ماهه تو خونه ی ما خیلی داغه , بحث دوران حاملگی منه :|

گویا خانمِ همکارِ شوهرم که مثلا دوماه بوده که باردار بوده همش به شوهرش میگفته من تو خونه صداهای مشکوک میشنوم و چیزای مشکوک میبینم.شوهره هم جدی نمیگرفته. تا یه شب خانم با فریاد از خواب میپره و گریــــــــــــه که یکی اومد لگد زد تو شکمم و درد دارم !

فردا صبحشم به خون ریزی میفته و بچه از دست میره..

اینکه اون موجود چی بوده و اینا که احتمالا خودتون میدونید پس من اسمشو نمیارم دیگه :/

حالا شوهر من گیر داده تو اگه باردار شدی یا باید عین نه ماه رو بری خونه ی مادرت شمال که اونا پیشت باشن یا باید هفته ای که من شبکارم عین هفت شبشو بری خونه ی خواهرت ! که هیچکدومشم برای من میسر نیست!

هر چی هم میگم بابا!! پس ایمان و توکلت کجا رفته؟ خوب خدا از بچمون اگه قرار باشه سالم دنیا بیاد محافظت میکنه.

میگه نه که نه...

خلاصه ما همش داریم بخاطر شرایطی که هنوز نداریم با هم بحث میکنیم :/

نتیجه اش این شد که من از 5 به بعد صبح مدااااام کابوس میدیدم.. یکی از اون اسمشو نبر ها همش بهم حمله میکرد و انقدر کتکم زد که جونم تو خواب درومد.. و از اونجا که ناله میکردم و هیچکس به دادم نمیرسید الان فهمیدم شوهرم نبوده خونه دیگه.. 

امروزم که اول هفته است و ....

اصلا اون بار مسئولیتی که روز شنبه داره به نظرم تو هیچ روزی نیست! یه جوریه انگار باید همه ی کارهای هفته رو همین روز انجام بدی یا مقدمشونو فراهم کنی..

البته من اساسا با این عکس نوشته ها و پیامهایی که میگن شنبه خر است و این صحبتا شدیدا مخالفم.. به نظرم اینا رو یه عده آدم تن پرور طراحی کردن! خوب تو زندگی چی از رقم زدن یه شروع خوب قشنگ تر آخه ؟؟


منم برای امروز قطعا برنامه هایی دارم :)

هر چند که به نظرم نظافت های کلی رو باید برای چهارشنبه ها یا نهایتا پنجشنبه ها گذاشت اما خوب من امروز انجامش میدم.

فردا هم که میرم برای جراحی دندونم میدونم دو سه روز میفتم کلا میخوام که کارامو تا میشه انجام بدم که زحمتی رو دوش شوهرم نباشه..

الان حس پیش از رفتن برای زایمان بهم دست داده :دی

برای همتون آرزوی یه هفته ی عالی میکنم دوستان.


+ در زیباترین عاشقانه های جهان ,

  همیشه قلبِ یک زن در میان است...

  زن اگر نباشد,

  پرنده ی شعر

  در شاخه های دفترِ هیچ شاعری پَر نمیزند !!




چقد قضییه اون خانومه وحشتناکه 
منم شنیده بودم که سعی میکنن بچه رو نابود کنن مخصوصا اگه بچه دختر باشه 
شوهرت حق داره,منم دوران بارداری اصلا تنها نمی موندم شبا,میرفتم خونه برادرشوهرم 

اخه شوهر منم گاهی شب کاره 

به حرفش گوش کن و تنها نمون زیاد اون دوران رو 
من شنبه ها رو دوست دارم اما تا دلت بخواد از جمعه ها بیزارم,بشدت دلگیره این روز,نمیدونمم چرا :-\

خیلی..
آره خوب یکی تو دوران بارداری هست یکی هم لحظه ی زایمان یکی هم تا یه مدت بعد زایمان..
نمیدونم منم میترسم اما خوب ترجیح میدم شبای تنهاییم ذکر بگم و خدا رو صدا کنم تا برم خونه ی خواهرم..
به هزار و یک دلیل راحت نیستم..

من این که جمعه دلگیره و اینا رو هم باور نکردم هیچوقت.. والا روز تعطیلی.. استراحت.. عشق و حال..

راستی در مورد یخچال بهت پیشنهاد میکنم از این تک تکی ها بخری,ساید خوب نیس 
اطراف ما هر کی داره ناراضیه,فقط چیز شیکیه اما اون مدل یکی یخچال یکی فریزر خیلی بهتره از لحاظ فضا

دوست شوهرم نمایندگی تعمیرات انواع برند های یخچال رو داره,اونم بشدت معتقده ساید ارزش خریدن نداره

منم بشدت یخچال لازمم,کاش این قسطا بذارن ما هم یکی بخریم

عجب...
ما هم یه آشنای فروشنده لوازم خونه داریم قبلا بهمون گفت ساید نخرید اما خوب من فکر کردم بهتره باز پرس و جو کنم :)
مرسی که گفتی :)

ای جانم ایشالا میخرید :)

۱۵ خرداد ۱۳:۲۳ جوجو کوچولو
بابا بیخیال این چیزا خرافاته همش !
چه ربطی داره :| 

چی خرافاته؟ جن آیا ؟؟ :دی

موضوع بحث شلاق به عنوان مجازات برای دانشجوها و کارگرای معدن بود..
:/
:|
 O_o
(●´∀`●)
(ToT)


:|
چی شد الان :|

۱۵ خرداد ۱۴:۱۵ جوجو کوچولو
جن رو انسان نمیتونه ببینه 
این یک
دو اینکه جن نمیتونه به انسان صدمه بزنه

پس سلیمان نبی انسان نبوده؟؟

و اینکه فیلم جنگیر که احتمالا دیدیش بر اساس واقعیت بوده..

بی خیال ..خرافات را وارد زندگی ات نکن ..موجودات ماورا هستند اما نه در این حد ..
خدا همیشه در هرچیزی هر اتفاقی حکمتی قراره میده عزیزم 
ساید خوب نیست ما داریم ..برخلاف ظاهر بزرگش خیلی چیز جا نمیشه ..تو سامسونگ و الجی بگرد ..به نظرم 

نه من دوست ندارم واردشون کنم شوعر جانمه دیگه..


عجب.. اوهوم سامسونگ مد نظرمه البته خواهرم اسنوا داره خیلی هم راضیه اما شوهرم میگه فقط سامسونگ و ال جی

اوه بچش مردع یاجدجعفرمیگما من ازیخچال سردرنمیارم ... کارگرمعدن...

اوهوم...

منم سر درنمیارم خخخ
:((

سلام عزیزم روزت بخیر ، 
خوب خدا رو شکر از این حرکت همسرت ، به نظر من که این کارش دقیقا جایزه داشت :دی :)) بعد تو میزنیش ؟! ای همسر قدر نشناس :))
میگم چتریاش چطورن ؟! :)) جوووووننننن :* اصن از وقتی گفتی چتری خوشگل دارم نظرم راجع بت عوض شده ، نظر دار شدم بت :)))) ^-^
ماکارونی خوب نیس :( ، واسم لوبیا پلو چرب درست کن با ته دیگ سیب زمینی ^-^ با سالاد شیرازی ، البته به جا نعنا و غوره مایونز بزن دستت درد نکنه ^-^ درس کردی یه میس بنداز چار نعل تا شهرتون بتازم :دی :)) بــــعــــله ...
دیگه اینکه خرافاتـی ای توأما ، جن کجا بود دخترم ، اینا حملات عصبی و ناشی از افسردگی های دوران حاملگی ـه ... بعد این اطلاعات هم موثق دارم ، همینطور رو هوا نمیگم ، زن داداش خودم صدای پا میشنید دوران حاملگیش ... ولی خوب به مرور حلش کرد !!! این ـارو باور نکنی یه وقت !
راستی یه در خواست ، میشه از دوران آشنایی و قبل ازدواجت با همسر یه پست بنویسی ؟! من خیلی فضولیم میااااااد
بعدم یه تیر در تاریکی ، میشه با اقدامات امنیتی خیلی قوی یه عکس از عروسیت واسمون بذاری ؟!
عروسیت شمال بود راستی ؟! ^-^

سلام قربونت..

بابا خودش شروع کرد من یه گوشه نشسته بودم سالاد شیرازیمو درست میکردم دمپاییمو برداشت هی زد کف پام هی زد خو سوختم پاشدم رفتم ببافمش..
هیز شدی که خخخ
لوبیا پلو منظورت از اون لوبیا سبزاست؟؟ اخه لوبیا چشم بلبلی هم درست میکنن..  من درست میکنم هر چی خواستی اما هر کی نیاد از اوناستااااااا...
جن که هست.. اما خوب من نمیترسم. میدونم همینجوری نمیان سبز شن جلو آدم..
ریحان به خدا یکی از دوستای نزدیکم که زن گنده اس بعید میدونم خالی ببنده میگفت بعد زایمانش یکی عین شوهرش تو خونه بوده اما کاری باهاشون نداشته..
وای من الان تو اعتقاداتم دچار سر در گمی ام :/
ریحان؟؟ من که قبلا گفتم اینا رو. تو وب قبلیم..برو همونجا تو آرشیو مرداد سالگرد ازدواج رو بخون.اگه سوال خاصی هم داشتی اونجا نبود بپرس..
عکس عروسی؟؟؟ چی بگم ! تو بودی میذاشتی عایا؟؟
میخوای قیافمو ببینی یا لباس مثلا؟؟ چون باز لباس رو میشه کاریش کرد. با سانسور قیافه..
حنا بندونم شمال بود.. عروسیم شهر شوهرم بود.. 
.

خخخ پس کرم از خود کنده بلند میشه :دی
آره دیگه از اون لوبیا سبزا ، اون یکی رو بش لوبیا پلو نمیگن خو ، مامانم بش یه چیز دیگه میگه ، من یه بار خوردم ، خوشم نمیاد :دی
از کدوم ـا ؟! :)) درست کن تا من استارتو بزنم ، قان قان قان :دی
ببین خوب اون خانوم دروغ نمیگه شاید ، ولی کی میگه حالش خوبه که شوهرش رو میبینه ؟! الان من بعد 4 ماه رفت و آمد با یه روانشناس کلی فهمیدم که چقددددد ماها اختلالات روانی تو خودمون داریم که اکثرا مضمن ـه و چون مضمن ـه و مورد تعجب دیگران نیست طبیعی جلوه میکنه ، ولی آدم ـا خیلی مشکل دارن هانی ، خیلی ـا ...
همین زن برادرم اگه با خواهرم که پزشکه درد دل نمیکرد معلوم نیس تا کی تو توهمات جن و پری گونه میموند .... و اصن تو فکر دکتر رفتن هم نمیرفت .
اااا چه خوب میرم میخونم خوب ، شاید صرفا یادم رفته ویلا خونده باشمش ...
جفتش ، ولـی حالا اگه فقط لباسم بذاری دستت درد نکنه !
خوب عکستو بذار چهرتو سانسور کن :دی ، اگه دوس داری البته :*

آره دیگه :)

از همون لوبیا سبزا میخوام بپزم ^_^

هوم درک کردم الان حرفتو.. جالب بود اینجوری نگاه نکرده بودم.. مرسی از توضیح.
باشه یه روز عکس میذارم برات :)
خیلی چیز خارق العاده ای نیست البته که آدم مشتاق باشه واسه دیدنش یا من خیلی مشتاق باشم واسه نشون دادنش. دوستش دارماا منظورم اینه قشنگ معمولیه به نظرم. آس نیست برای تو  خاص پسند :)

رمز وب قبلی یادم نمیاد :(
موضوع بحث o_O
شنبه خره . برا اونایی ک کارشون دوست ندارن و جون میکنن تا هفته ب اخر برسه:/ دوباره زرتی شروع میشه.
تن پرور آخه :|
یخچال دوقلو خوبه، من مارک اسمگ دوس دارم.

:/

آره دیگه تن پرور. به نظرم نود و نه درصد اون آدمایی که از کارشون راضی نیستن حال ندارن به خودشون زحمت اینو بدن که شغل جدیدی راه بندازن یا دنبال کار جدید بگردن. همون ترجیح میدن شنبه هاشون خر باشه و جون بکنن تا آخر هفته برسه..
من اصلا این مارک رو نشنیدم که :/

۱۵ خرداد ۱۶:۰۲ یا فاطمة الزهراء
پستت رو با لبخند و نیش تا بناگوش باز خوندم
فقط هنگ کردم سر اون موضوع شلاق اینا
درباره دوران بارداری هم شما اول تو موقعیت قرار بگیر بعد :)) این شوهرت جوی میده هااا البته منم میترسم :/ ولی با نظرت موافقم تا خدا هست و میشه ذکر گفت چرا آدم آوار شه سر کسی البته من که احتمالا آوار شم خونه بابام :)) از بس که لوس و نازنازیم و البته تنبل :/ سنگینم که بشم هیچی

عزیزم :)))
هنگ :|
خوب دیگه ما رفتیم استقبال :)
ووویی خو گیس بریده انقد نگو خونه بابام خونه بابام من دورم غصه میخورم :)

بلاگر خدا نکشتت من صبح تا شب تو خونه تنهام اینو گفتی میترسم خب :(
البته میگن این اسمشو نبر ها عاشق خانوما ممکنه بشن برای همین نباید زیادی لخت چرخید تو خونه و جلو آینه نرقصید و تو حموم ک وارد میشین و آب جوش میریزین بسم الله بگین و ازین حرفا
من همش تو خونه آیه الکرسی میخونم 

منم هرکیو دیدم از ساید راضی نبوده میگن جاگیره فقط و کارایی بخصوصی نداره 
ما ازین پهنا گرفتیم 30فوته و مارک ال جی خیلی راضیم 
مارک سامسونگ و ال جی و کنوود خوبه 

نترس خوب :/ من که شب تا صبحا تنها میشم چی بگم پس :/
آب جوش رو همه جا باید بسم الله بگی حموم و غیر حموم نداره..  بابا کاریمون ندارن که بنده خداها...

تو کامنتای منم فقط یکی راضی بود :|
ممنون عزیزم..

سلام بلاگرجونی
وووویی ازترس همینای که گفتی
نمیدونم
من میدونم خدااجازه نمیده وارددنیامون بشن مواظبمونه ولی خب ترسش هس شایدم واسه ایمان ضعیفمه
خوده خداهوای خودمونوایمانموناداشته باشه
موضوع بحثتون چی بگم البته من واقای شوهرم گاهی این بحثاراداریم حتی ممکنه ب جاهای باریک بکشه خخخخ
خب خسته نباشیدخانم خارجکی باقالی پاک کن
ببخشیددیگه باگوشی نوشتم چنتاپست قبلیتم خوندم ولی باگوشیم کامنت سخته تنبل ام خودتی
روزت خوش

سلام گلم..
:) نترس من اینجام :))
خوب آره دیگه اگه قرار بود برای همه ظاهر شن دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشد که :)
دقیقا بحثای ما هم به جاهای باریک میکشه چون رو خیلی چیزا کاملا متفاوت فکر میکنیم :/
^_^ مرسی
قربونت زحمت کشیدی :*

سلام عزیزدلم
موضوع بحثتون برام جالبه. من کشته و مرده این بحث ها هستم. هیچ توجیحی هم برای پذیرفتن کارهای غیر انسانی به عنوان قانون قانعم نمیکنه 

در مورد یخچال باید بگم یخچال های ساید دکور آشپزخونه هستن. ینی فقط خوشگلی دارن. از نظر گنجایش یخچال های دیگه خوبن

و اما در مورد اون خانوم که متاسفانه بجه ش رو از دست داد. به نظر من اینها مربوط میشن به شرایط روحی روانی خانوم های باردار. افسرگی و استرس و ترس و اینجور چیزها. 

سلام گلم :)
منم همینطور باران جان. تکبــــــــــــــیر :)

هوم ظاهرا همینطوره :)

چی بگم :(( بلا به دور اصلا :)

کوتا بیا نود و نه :)) :|
خیل عزیزم دانش آموزا و کسانی که بخاطر تامین مالی مجبورن کاری بکنن هم تو اون یه درصد جا میشن.
با نتیجه گیری هات مشکل دارم :/

والا :)
اتفاقا خصوصا اینایی که تو گفتی تو اون 99 هستن برای من.اون یه درصد رو گذاشتم برای مردای متاهل سن بالا که خرج زن و بچه رو دوششونه و یه سری که شرایط خاص دارن.
دانش آموز و فلان و اینا که شرایط خاص ندارن :/ خوب مجبورن پول دربیارن این سر جاش.مجبور میشن به اولین شغلی که پیدا میکنن و خوشایند نیست تن بدن این درست.اما محکوم به چند سال ادامه نیستن که..
خوب دیگه نتیجه گیری من دنباله ی روحیات منه که باز میگم چیزی نیست که دست خود آدم نباشه. هر کس شرایط زندگیشو خودش رقم میزنه :)

۱۵ خرداد ۱۷:۵۱ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
من اسنوا دارم و بی اندازه ازش راضیم
یه دنیاییه توش
ضمن اینکه از میوه های عیدم تا اول خرداد هم توش داشتم ،عین روز اولش مونده بود،ازین نظر بینظیره.
دیروز دعوام کردی گفتم دیگه نمیام حالا حالا
اما خب خودمو مسئول دیدم برای راهنماییت
چون من بی اندازه راضیم :-) 

خواهر منم همینطور اما شوعرم بیشتر دنبال برندای فلان و بهمانه.. به من اگه بود همون اسنوا میگرفتم :|

اووووف بابا روحیه ات چه حساسه :/ 
حالا میام از دلت درمیارم ^_^

ما یخچالمون اسنوا هستش
یخچالش خوبه هااااا ولی فریزرش نع
پهنای کشوهاش کمه
برا نون گذاشتن باید حتما تیکه تیکه اش کنیم و بذاریم
بعدم آبسردکنش مشکل داره زنگیدیم نمایندگیش گفتن همینه که هس همش همینجوره:|
خولاصه که به نظرم اسنوا نگیر...
مخصوصا که جدیدا رو کلاه میذارن سرش
یکی از دوستام هیمالیا خریده راضیه ازش
منم چندماهه میخام یخچال بخرم از بس سردرگمم هی دس دس میکنم
زودتر بخر که اگه راضی بودی منم بگیرم دیه

جن؟؟؟؟؟؟؟
حالا مثلا از قدیم میگن زنی که تازه زایمان کرده رو نباید تنها گذاشت آل میزنه
ولی دیگه نه تا این حد که بیاد بزنه تو شیکم آدم و اینا:|
داشتم میخوندم کم مونده بود شاخ دربیارم
اینم حرفه که بخاطرش زندگی رو حروم خودتون کردید با دعوا:/

عجب !!
اینهمه مینا تبلیغ کرد تو کلا نقطه ی  مقابلشی :)

من احتمال قوی همون سامسونگ بخرم :)

چی بگم :/

۱۵ خرداد ۲۳:۲۲ زینـب خــآنم
"امیرحسین"  : ))))
باهاش دوست شو کاریت نــداره دیگ  : دی
من فک میکنم همین ال جی ، ی یخچال جدا فریز جدا بگیری خیلی بهتر باشه ، فقط حتی المقدور ال جی بگیر ، واقعا هیچ یخچالی مث ال جی نـمیشه ، ما و فامیل های نزدیک همش ُ امتحان کردیم ، فقط ال جی ! واسه یخچال ُ ماشین لباس شویی

میخواممم شوعرم نمیذاره :)))

باشه حالا تو خونسرد باش.. تو یه خط چهار تا ال جی گفتی یاد تبلیغات مدرسان شریف افتادم :))
 قبول دارم حرفتو منم همیشه ال جی رو به سامسونگ ترجیح میدم..  حالا ببینم یخچالش چجوریه ..چون سامسونگ رو دیدم و پسندیدم اما ال جی رو نرفتم ببینم :)

۱۶ خرداد ۰۳:۲۵ ماهی قرمز
اولا اینکه خسته نباشی و شوهرت هم که سنگ تمام گذاشته تو امر پاک کردن نخود باقالی تا باشه از این کمکا ؛)

واسه دوران بارداری هم بنظر نباید تنها بمونی...حالا ایشالا تا اون موقع هم یه فکری بکن :)
روز شنبه هم خیلی بیچاره و مظلومه :))

قربونت برم مرسی :)

آخه گمونم چاره ای نداشته باشم :(
واقعا :)

منم یه شب احساس میکردم یکی که خیلی سنگینه افتاده روم و داره. خفه ام میکنه
بخدا من بیدار بودم انگاری هرچی هم سعی میکردم شوهری رو صدا کنم نمی شد یعنی جونشو نداشتم. خیلی خیلی وحشتناک بود
خیلیییییییییییییییییی

آهان به اون چی میگن؟؟ بختک و اینا...  اوف من خیلی اونجوری میشم :)) خیلی کیف میده :)

۱۶ خرداد ۱۰:۴۶ جوجو کوچولو
ماها میتونیم با گنجشک و مورچه حرف بزنیم؟ نه! پس اون کی کی بود با حیوونا میتونست حرف بزنه :| اون آدم نبود؟
آنابل رو دیدی؟ میگن اونم بر اساس واقعیته :|

خخخ کچل :) جوابت خیلی باحال بود در مورد گنجشک اینا یعنی واقعا خندم گرفت.
اما باز به نظرم جریان جن فرق میکنه. میدونم ماها نمیبینیماا اما خوب هنوز آدمایی هستن که میبینن..
شاید آدمای خاصی باشن..

نه ندیدم :)

۱۶ خرداد ۱۱:۰۲ ندا بانو
منم همه روزهای هفته رو دوس دارم مخصوصا جمعه هارو 😍😍😍😍
جن ...اووووم واقعی ک هست ولی فک نمیکنم ب کسی اسیب برسونن .ب نظرم اون خانوم با ذهن خودش و توهماتش  ب خودش اسیب زده .....
من ساید الجی دارم .خیلی راضیم.جادار و عالی 😍😍😍😍

:)) منم همه رو خصوصا 5شنبه ها رو :)

نمیدونم والا :)

شما اولین نفری که از ساید راضی هستی :)

۱۶ خرداد ۱۱:۵۶ ♠Mãh§â♣ ...
سلام قند عسل ^_^

سلام به روی ماهت :)

با سلام 

بلاگر جان یه برنامه تلویزیونی یادمه راجع به جن صحبت میکرد 

یه کارشناس خبره هم آورده بودن

می گفت جن ها برای دو دسته آدم ظاهر میشن یکی اونایی که خیلی افراد صالحی هستند و جن ها جلوشون ظاهر میشن تا کمکشون کنن دوم افرادی که خیلی بد هستند که خوب جن ها آزارشون میدن

من از اون روز دیگه خیالم راحته چون فکر می کنم یه آدم معمولی هستم که جن ها کاری به کارم ندارن

اگر قرار بود جن ها تا ببینن یکی تنهاست بیان سراغش که دیگه دنیا مکان غیر قابل تحملی می شد 

اون خانمه هم احتمالا توهم داشته بالاخره توهم و استرس هم میتونه باعث سقط جنین بشه

اگر به تنهایی در شب عادت داری، توی بارداری هم شرایط فرقی نمی کنه نگران نباش


خوب ولی ماه آخر باید یکی پیشت باشه و تنها نباشی که اگر دردت گرفت اقدامات لازم رو بکنه


گفتی یخچال داغ دلم تازه شد

از یخچال دو قلو که خیلی بدم میاد یه مدت مغازه ها رو دید زدم براش ولی احساس می کنم قیافشون زشته شبیه به این جاهایی هست که توی بیمارستانا مرده ها رو توش میذارن


یخچال ساید هم که مخصوصا اونایی که درشون عمودیه خیلی جاشون کمه

یه نوع ال جی دیدم و البته مشابهش دوو که خیلی مارک خوبیه (بالا کلا یخچال پایین فریزر چهار در هم بودن) که ال جی تقریبا 13 میلیون بود و دوو 10 میلیون

که فکر می کنم خیلی برای یخچال مبلغ زیادی باشه


یه چند تا یخچالم دیدم از همین معمولی ها منتها بزرگش قیمتاشون سه چهار میلیون بود اونا رو هم می ترسم بگیرم از اینکه ساید نخریدم پشیمون بشم انگار کمی دمده هستن


خلاصه که فعلا با همون یخچال عروسیم دارم ادامه حیات میدم اگر یه کم بیشتر جا می گرفت فکر هوو آوردن رو سرش نمی افتادم

نتیجه تحقیقاتت رو بنویس شاید به کار ما هم بیاد.

موفق باشی

سلام سارینا جان :)
عجب.. واقعا آدم اینجوری که فکر کنه کمتر میترسه :)

آره عادت دارم اما خوب اگه بنا به توهم باشه میترسم منم توهمی شم :((

دستت درد نکنه واقعا.. الان من اگه دو قلو بخرم هر بار باید یاد این حرف تو بیفتم که توش مرده هست :/
بیچاره ها زشت نیستن من بدم نمیاد.خصوصا که اولین ملاکم قیافشون نیست..

خوب من نهایت پولی که برای یخچال بذارم هفت هشت تومنه :((  ما این خونه که اومدیم گاز صفحه ای داشت فرگازمو فروختم.. الان ممکنه بخوایم نقله مکان کنیم اگه صفحه ای نداشته باشه مجبور شم گاز هم بخرم :( برا همین دیگه زورمون نمیرسه خو اونقدر پول یخچال بدیم :/

آخی.. ایشالا یه یخچال خوب بخری.. من احتمالا از همون جا مرده ها بخرم ^_^

۱۶ خرداد ۱۵:۳۷ خانوم خونه
اصلا من تنهای تنها فدات دختر

جیگرتو بخورم :*

سلام بلاگر جونم شرمنده کامنت نمیزارم میخونمت مثه همیشه ولی شرایط کامنت گذاشتن ندارم گفتم در جریان باشی😉موفق باشی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم راحت باش :*

سلام
یعنی خدا بگم چیکارت نکنه....
دیشب خیر سرم گفتم زود بخوابم صبح دادگاه دارم... بعد گفتم اینجا رو بخونم که چشام سنگین شه!!
اون اسمشو نبر دیگه چی بود من دیشب مردم و زنده شدم!!
اوووف

ای خداااا مگه مردن زنده شدن داره؟؟؟

دست همسر درد نکنه که کمکت کرد :)
بنظرم یخچال دوقلو بهتره..بیشتر جا داره و خوشگل هم هست :)
وای اون بارداریه چه وحشتناک بود. خب همه که اینجوری نیستن. نمیشه 9 ماه بقیه و خودت رو معذب کنی..بازم سعی کن متقاعدش کنی که مشکلی پیش نمیاد. .

آره واقعا :)
موافقم :))
 آره واقعا :( آره دیگه یا متقاعد میشه یا هر شب حرص میخوره :) والا.. خوب من که نمیتونم هر شب برم خونه آبجیم که ایشون نترسه..  یا دور باشم ازش اون همه .خوب داغون میشم :/

من شنیده بودم زن نباید بعد زایمان تنها بمونه اما فکر میکردم ب خاطر تغیرات هورمونی و صرفا افسردگی بعد از زایمانه.اما ی بار مادرشوهرم گفت مجرد ک بوده ی همسایه داشتن زایمان کرده بعد شوهرش کارش راه دور بوده رفته فوری بعد زنه دیوونه شده بود حتی دسشوییم نمیرفت دیگه و خودشو کثیف میکرد حرف نمیزد بعدم ی شب ول میکنه با لباس خونه میزنه بیرون یه مشت لاتم بهش تجاوز میکنن داغون و کتک خورده پیداش میکنن .البته مادر شوهرم اینا یکم خرافاتین چرتم زباد میگن حالا راست و دروغش پای خودشون

یا الله !!!
وای خوب اینا همش نتیجه ی همون افسردگی زایمانه است.. بمیرم برا اون زن :((

من هم کسی رو میشناسم کمتر از چهل روز بعد زایمانش خودشو تو خونه دار زد..
قبل حاملگیش هم یه آدم معمولی بود نه افسرده بود نه مشکلی داشت:( اما افسردگی زایمانش خیلی شدید بود :(

وااااای ینی موضوع بحثتون توی حلقم :)))))
آخه لامصب تاحالا یه صبح شنبه (حول و حوش ۶-۵.۵ صبح!) که شب قبلش تا دیروقت بیدار بودی، احیانا شدییییدا هم سرده و تو اون شرایط غلبه به جاذبه ی عجیب لحاف و پتو "جهاد اکبر" حساب میشه، جبر به سرکار رفتن رو تجربه کردی که درمورد صبح شنبه نظر کارشناسانه میدی؟ :)))) [چشمک_شوخی]
جراحی خوبی باشه عزیزم، بی دردسر و کم درد:*

آیا شلاق خوردن مردم تو حلق رفتن داره :(((

آره عزیزم اینا که میگی رو منم تجربه کردم.. منم چند سال شاغل بودم..

خوب بود خدا رو شکر :) ممنون عزیزم :)

واااای کامنت گلی رو خوندم مردم از خنده 
گلـــــــــــــــــی ؟؟؟؟؟؟؟! ایراداتت تو حلقم یعنی :))))))))
باید نون رو تیکه تیکه کنی ؟! 
میمیری که :)))))))
مگه داریم کسی نون بربری یا سنگک درسته بذاره تو فریزر ؟ :دی
فک کن :))))))))))
آقا دیگه اینو بش میگن عارضه ی گشادی تقصیر فریزر بدبخ نیس که :))))
ولی ایده تو دوس داشتم مرسی :دی :*:*

خخخ خیلی بلایی به قران..
خوب آره همه نونا رو تیکه میکنن فریز میکنن الان من به فازش فکر کردم :))

بیشوووور روانی^_^
من منظورم نون بربری و سنگک نبود
نون محلیای خودمون منظورم بود که کوشولوان
و حتی اونا رو هم باید تیکه تیکه کرد
بعد مثلا ما هر دفه شصت تا نون میخریم:|
فک کن باید اینا رو تیکه تیکه کنیم سخته باااااا
در صورتی که یخچال قبلیمون خعلی راحت بود
پهنای کشوهاش مهمه دیه:)
اصن تخصیر منه که کوله بار تجربه ام رو در اختیارتون میذارم کچلا:)))

الان با منی یا راسینال؟؟؟ :))
خخخخ
دیگه بدتر راست میگه دیگه.. شصت هفتاد تا نون یهو میچپونید تو فریز چون تیکه کردنش سخته؟؟
تنبلی رو کنار بذار خلاصه :))
عزیززززززم :)

۱۷ خرداد ۱۴:۱۹ یا فاطمة الزهراء
فدا مدات
بله صد در صد حق داشتی اصلا جیگرم کباب شد :'(
این چه ظلمی بود در حق تو :(
اصلا کار خونه ظلمه الان :(
تو الان باید خدمتکار داشته باشی :)) 

خخخخ آخ گفتی.. آخ گفتی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان