دومین شب بدون کوروش

 

توی دو. سال و نه ماه و بیست شب گذشته ی زندگیم این دومین شبه که جوجه برای خواب تو بغلم نیست...

بار اول که نوبت دکترم تو انزلی دیر شد و من برگشتنی دچار مشکل شدم و شب همونجا رفتم خونه ی خواهرم و کوروش خونه ی پدرم بود.بابا نصفه شب بیدارش کرده زورکی برده دستشویی و از اونجا کوروش حسابی دهنشونو با گریه سرویس کرده بود.این هیچ بچم آسیب دید سر اون جریان و یه مدت پریشون بود و غیر طبیعی میچسبید و خلقش کلا کج شده بود...

 

حالا امشب من و آبجیم و شوهرش (صاحبخونه) داریم از مهمانی برمیگردیم.

خوب کوروش پیاده شو بریم خونه ی قشنگمون

 

نه تو برو هونه ی گَشَنگون من پیش ثریا جون میخوابم....

 

آقا نیومد که نیومد. و منم تا حالا بیدارم که ببینم شاید بیاد اما واقعا با خیال آسوده و دل خوش اونجا خوابیده.

عاشق این خاله اش و شوهرشه. یعنی عاشق هااااا

 

دوشنبه ی هفته گذشته رفتیم منطقه آزاد.خوب مرکز خریدهای بزرگی هستن.بعد کوروش شروع کرد به دویدن وفریاد میزد دنبالم نیا... منم فاصله رو نگه داشتم و هی میگفتم پس جلوتر نرو.بیا این سمت بدو بدو کن... یهو دیدم مثل تیر از چله در رفته ؛ دوید و پیچید تو یکی از لاین ها و از جلو چشمم غیب شد... من شروع کردم به سرعت دویدن و دو تا آقا و سه تا خانم هم جلوتر از من تا متوجه شدن دنبال جوجه ام شروع کردن دنبالش کردن. یعنی از زیر دست همشون در رفت تا آخرین خانمه گرفتش.من دیگه دو ثانیه مونده بود بهش برسم.انقدر نزدیک شده بودم... گرفتمش بغل و کوروش هم عربده که ولم کن.بردم مسیرمونو بهش نشون دادم گفتم این جا بدو.یکی از آقا ها همینجور که نفس نفس میزد میگفت خانووووم این بچه خیلی سرتقه فسقلی :)

کلا کوروش پسر نفسگیری هست... من عاشقشم ولی. هشتاد درصد کارهاش که از نظر دیگران بیش فعالیه!!! من ازشون لذت میبرم. یعنی از دیدن شادی که با انجام کارهاش داره لذت میبرم.ولی خدایی یه بیست درصد داره که واقعا دیوونه ام میکنه :/

با تموم اینها پسر ماهیه... 

دیگه از امروز هم مهد نذاشتمش.الان باهاش مشکل اعتیاد به کارتون دارم.لحظه ای که لپ تاپ خاموش میشه شروع میکنه دیوونه بازی.. اون روانشناس کودکه هم منو مسخره ی خودش کرده بود.هی امروز هی فردا هی خبر میدم هی پیام میدم آخرشم وقت نداد. خوب جونت دراد بگو وقت ندارم من یه هفته معطل تو نشم فکر دیگه ای بکنم برای خودم :/

 

از دیشب گلو درد داره خفه ام میکنه :(  امروز با تمام این احساس مریضی ام باز سعی کردم کارامو بکنم درست و حسابی... سنتور زدم و ژله ی مشتریمو درست کردم و خونه مرتب کردم و ...

خدا کنه ژله ام خوب بشه.چون تو ظرف مات درستش کردم اصلا نمیدونم گلی که تزریق کردم چه شکلی میتونه شده باشه !

اوووم دیگه چی بگم؟

الان میخوام برم یکی دو تا فصل از ملت عشق بخونم و تو کانال بذارم... نتونستم نظم زمانی انتشار وویس ها رو حفظ کنم متاسفانه... برای دفعات بعدی باید حواسمو بیشتر متوجه این جریان کنم.

بعدم میرم خونه ی آبجیم پیش جوجه میخوابم. میترسم نصفه شب آب بخواد ببینه من نیستم خوابش کوفتش شه..

پس روزگارتون خوش.

 

درباره کرونا 

 

 

پسرخاله ی منم این طور بود ....  اینقدر فضول بود کهخالم تا می رفت دست به اب یه دسته گلی اب می داد ولی حالا  ۵ سالش شده اینقدر بچه ی ماهی شده که نگووووو 😍😍

آره اینو خیلی شنیدم که بچه هایی که خیلی شیطونن تو بزرگسالی یه پارچه گل میشن😂


❤️❤️❤️

بوس بهت

۰۴ اسفند ۱۶:۴۶ نرگس بیانستان

از خوندن وبلاگ تو لذت میبرم ولی معمولا حال ندارم کامنت بدم 😁

تنبل درونتو قورت بده :)

مینا میدونی وقتی میزنی وبلاگ به روز شد بدو کامنت اما کامنت نمیدم

میدونی چون مدت زیادیه مشکلات بدی رو میگذرونم 

اما دوست دارموخوشحالم به خودت کمک میکنی

 

بهار جانم. دوران بدت هر چی هست امیدوارم زودی از سر بگذرونیشون عزیزم.

مرسی که بهم محبت داری

۰۷ اسفند ۱۷:۳۱ ما و تربچه مون

❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️ ❤️❤️❤️

قلب از ماست :)

۰۸ اسفند ۰۹:۰۷ مامانی ...

گلو دردت خوب شد؟؟؟

مینا من در حال مرگ بودم تا امروز... امروز کمی بهترم. ولی باز مریضم حسابی... 

سلام مینا جون خوبی اون کیک قابلمه ای که دستورشو گذاشته بودی درست کردم عالی شد خیلی خوشحال شدم مرسی ;-)

عزیزم سلام.

نوووش جونت. آره اون دستورش خیلی خوبه. 

۰۸ اسفند ۲۲:۰۲ مامانی ...

دور از جونت😯😯😯

مراقب خودت باش حسابی خودتو تقویت کن...

کوروش چطوره؟؟

مریی مینا.

خدا رو هزاربار شکر کوروش خوب خوبه

۱۰ اسفند ۱۳:۰۴ مامانی ...

عزیز دلم خیلی تو فکرتم

خصوصا که الان خواهرم گفت که در مورد سفارش شماره دوزیش چی بهش گفتی😟😟

 

الان در وضعیتی هستی؟

دکتر اینا رفتی؟؟؟؟

خوبم مینا. خیلی بهترم.

سرفه های زیاد دارم اما زنده میمونم حتما :)

مرسی قشنگ

الهی شکررر🙏🙏🙏🙏

مگه میتونی زنده نمونی... این چه حرفیه عشقم...

بلا ازت دور باشه خواهر جون🙏💕😘

مرسی گلم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان