دم طلوع صبح

سلام بچه ها

دم طلوع صبحه که دارم مینویسم.

برای روزی که در راهه یه مقدار برنامه های بیرون از خونه دارم که یکیش حجامت و یکیش عکاسی تو پاییزه .نمیدونم چرا از شب تا حالا هی ترسیدم به برنامه هام نرسم و چند ساعت یه بار بیدار شدم :/

بعد یه دوره وحشتناک بیماری جوجه،الان خودم بیمارم... بعد نه رو به بهبود میرم نه بدتر میشم.چند روزه همین شکلی ام!

اینکه نمینویسم شاید دلیلش یکنواختی زیاد روزمرگیمه. امسال تولدم حتی به بی مزه ترین شکل ممکن گذشت. یعنی شروع یه سال جدید هیچ انگیزه تازه و فکر نو و انرژی ای بهم تزریق نکرد.

اوووم وای الان نشستم جلو پنجره و اولین نشونه های طلوعو دارم میبینم...ویه سری پرنده هم همینجوووور دارن میخونن و چه چه میزنن...

واقعا خدا رو شکر برای این لحظه.

 

این روزها چند تا سفارش شماره دوزی دارم که سرم با اونها و یه مقدار بافتنی جات گرمه... کنارشون سنتور هم گاهی میزنم...  و دیگر هیچ

 

نشسته ام ببینم زندگی چی میشه. چی برام داره و اینها...

بچه ها اگه قرار باشه از خودِ ده سال بعدتون به خودِ امروزتون چیزی بگید،چی میگید؟؟؟

۱۹ آذر ۱۲:۳۹ فاطمه ۲۲

کلاهی و شالی که برا جوجه ات دوختی خیلی خوب شده بهشم میاد . از پسرت نگم که چقد نازه.

.

اووووم نمیدونم هرچی فکر کردم چیزی به ذهنم نرسید!

آره خیلی خوبه واقعا... خودم هر بار میبینمش ذوق میکنم




:)

۱۹ آذر ۱۵:۵۸ مامانی ...

سلام عزیزم...

نبینم مریضیتوووو

 

تولدت مبارک جانم⁦❤️⁩

گاهی اوقات دست و پا زدن  ثمره ای نداره و حتی شاید نتیجه ی عکس بده.

این توقف های گاه به گاه خوبن.

باعث میشه یه سری چیزا رد بشن و برن...

امید که برگ جدید کتاب زندگیت به زودی ورق بخوره به سمت نیک فرجامی🙏

 

من میگم:

وسیع باشو تنها

و سر به زیر و سخت 🍃⁦☘️⁩🍃⁦☘️⁩🍃

 

سلام مینا جانم.


مرررررسی جونم

ممنون عزیزم.چه حرفای قشنگ قشنگی به به


اوووف موش مینای ده سال بعدو بخوره. چه لفظ فلمم میحرفه :)

مینا جونم سلام
الان چطوری خانومی؟ بهتری؟ کوروش کوچولو خوبه؟

گاهی نگرانی از اینکه آدم به همه کارهاش نرسه طبیعیه. همین نگرانی بهت انگیزه میده که حتما انجامشون بدی

تولدت رو با تاخیر بهت تبریک میگم عزیزم. الهی همه خوبیهای زندگی رو از خدا هدیه بکیری.

اوووم اگر قرار باشه ده سال دیگه به الانم چیزی بگم میگم خیلی پرتلاش بودی باران




سلام باران جانم.

ممنون از احوالپرسیت.
من بهترم و بهتر هم میشم اگه خدا بخواد.
قلب ملب تو ردیفه؟؟؟

کوروشم خوبه شکر

زنده باشی جانم.ممنون

چه عالی:) پس الان از خودت راضی هستی.. چه نعمت بزرگی :)

۲۰ آذر ۱۷:۰۹ نازنین

وای نازنین چقدررر داری سخت میگیری 😔

بیخیال بابا از هرچی داری لذت ببر که بعدا همون حالت میشه حسرتت.....

اوهومممم


سخت نگیر خانم خانما :)

هیچ وقت این جوری ندیده (نخونده) بودمت :)

امیدوارم زودتر شارژ شی

مرسی عزیزم...



۲۱ آذر ۰۸:۳۷ بانوی عاشق

سلام عزیزم

میدونم خسته ای

میدونم دلت شکسته و گرفته س

اما پاشو

نه حتی به خاطر پسرت

نه ختی اصلا به خاطر شوهرت و زندگیت

فقط به خاطر خودت

پاشو

به خودت برس و  خودت رو دوست داشته باش

مطمئن باش تلاش کنی بهش میرسی

به من میزسی

ورزش کن و تنت رو بساز

شاد باش و شادی رو به بچه هات ببخش

اره بچه هات

تو یه دختر داری ک الان ۹سالشه و عاشقته

پاشا بهت افتخار میکنه

چون تو تونستی شاد باشی و ادم قوی باشی

بلند شو و اراده کن و تغییر کن

مطالعه کن و اطلاعاتت رو بالاببر

من اینده ی تو هستم

عفت ده سال بعد تو

ی زن شاد و قوی و خوشتیپ با قلبی مهربون و دستی بخشنده،درس نخوندی ولی درهر زمینه ای اطلاعات داری و با همسرت بهترین زندکی رو ساختی

به شرطی که از الان همین لحظه تغییر رو شروع کنی

دلت رو از کینه و نفرت خالی کنی

پاشو عفت جانم

 

مینااااااا

کلی گریه کردم⁦⁦⁦=_=⁩

وای قلبم رفت برات که عزیززززم...


هر روز برای خودت بنویس اگه انقدر در تو تاثیر میذاره بانو جانم :)

۲۲ آذر ۰۲:۵۳ آرزو ط

حال خوبت آرزومه .از ته دل

به خود ده سال بعدم میگم انقدر نترس.خب؟ آدم شو

عزیزمی مرررسی



به خود ده سال بعدت میگی؟ یا از طرف اون به الانت؟؟

سلام مینا جان ائ شالله بهتر و بهتر بشی.

از اینروزهای راضی هستم چون کارهایی که خیلی وقت بود انجام نمیدادم را کم و بیش دارم انجام میدم، تصویر سازی اموزش میبینم، شماره دوزی گلدوزی میکنم ، کتاب میخونم، سعی میکنم شب ها بعد دوازده و حتی زپدتر که خوابم میاد بخوابم زبان المانی دوباره شروع کردم حتی اگه مرور چیزهای یاد گرفته باشه و هفته ای یه بار، فقط دلم میخواست اگه میشد خودم راضی کنم درحذ یکی دو روزم شده تنهایی برم سفر، و سعی میکنم کمتر به خودم ایراد بگیرم و اتفاق های بد سعی کنم برای خودم بزرگ نکنم

سلام به روی ماهت و مرسی


خیلی هم عالی و پربار... 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان