محنت عالم گذرد غم مخور!

سلام سلام دوستان

 

باز بعد نود و بوقی برگشتم با رشته ی گسسته ای از هر چی در جریان بود و قابل نوشتن.

 

کلی بخوام از احوالاتم بگم باید بنویسم آروم و نیمه خوب و در انتظار رفتن و درحال تلاش برای بهتر بودنم.

 

به مناسبت تموم شدن اون دو تا کار شماره دوزی که چند ماه بود دستم بودن و پیش مشتری بدقول شده بودم ؛ اگه به کل شهر ساندویچ سالاد الویه با فانتا بدم رواست!

در این حد شونه هام از بارشون خالی شده و از نتیجه ی کار هم بسیار راضی بودم و عکس یکیشونو تو اینستا گذاشتم و میتونید ببینید :)

 

کار دیگه ای که شروع کردم سرویس دوچرخه و دو باری دوچرخه سواری کوتاه و نیت دوچرخه سواری های طولانی تر به زودی زوده :)

 

سنتور هم میزنم و تمرینامو انجام میدم. فردا باید سه تا درس پس بدم...

 

این روزها یه فیلم دیدم به اسم پسری با پیژامه ی راه راه... بر اساس واقعیت بود و شدیدا قشنگ بود. من عاشقش شدم.

 

حالا دو تا کار هست خیلی دوست دارم انجام بدم.یکی شروع سریال برکینگ بد یکی انتخاب یه کتاب و قرار روزی نیم ساعت کتاب خوندن با خودمه.دلم میخواد هیچ جای خالی تو زندگیم برای سرسری گذروندن زندگی باقی نذارم.وقتی بیکارم فکرای مالیخولیایی هجوم میارن.

کتاب صوتی قرار بوده تو شاد باشی رو تازه تموم کردم.دوستش داشتم.خصوصا آخراشو :)

 

الانم که کوروش خونه ی خالشه من برگشتم یه کم برای خودم تنها باشم.پست بذارم.دستی به سر خونه بکشم و سنتور تمرین کنم.وای دیشب خواب دیدم پسرم از یه بلندی افتاد و بیهوش شد.در حالی که غرق خون بود و من ضجه و مویه میکردم بغلش گرفتم ببرمش بیمارستان... خیلی خیلی خواب بدی بود...

بعد یکی تو خواب میخواست بهم تجاوز کنه که اینم بی اندازه وحشتناک بود. بعد یه مردی یکی از دوستامو کشت و من جنازشو پیدا کردم... اصلا واقعا همه اش کابوس بود...

الان کلی خسته ام و راستش به جای تمام کارایی که گفتم میخوام بکنم ترجیح میدم یه پتو بالش بیارم و همینجا وسط هال ولو شم وعمیق بخوابم...

با همسر هم... بد نیستیم.دورادور در صلح به سر میبریم... و نوبتی به هم امید میدیم که این دوری زود تموم میشه ولی در حقیقت جفتمون نا امیدیم حسابی...

چی میشه هدیه ی تولد امسالم جواب مثبت مصاحبه همسر باشه؟؟ 

 

+ آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی منتشر شده ها... قانونی بخریدش

+این روزها خیلی زیاد مهستی گوش میدم.

+وزنم دو کیلو کم شده بود اما یه مدته دیگه اون سالم خوری رو کنار گذاشتم و باز تا خرخره خوری رو شروع کردم... 

+شماها چه خبرا؟

۲۰ آبان ۱۶:۰۰ نرگس بیانستان

بهت تو تلگرام پیام میدم 😏

شبت بخیر اول از همه که پول کنار بزار برای فقیر و دوم که اگه خون دیدی خواب باطله تموم بهش فکر نکن خوش باشی بای 

سلام جانم.چشم.


۲۱ آبان ۱۳:۵۰ مامانی ...

سلام عشقم...

خسته نباشی از شماره دوزی ها😊

آیا سفارشهای بعدی رو شروع کردی؟🤔😇

 

خوابهای آشفته علاوه بر اینکه می‌تونه علتش آشفتگی ذهن خودت باشه ،میتونه هم علتش سردی مغز باشه.

وقتی مغز رو سردی میگیره یه نشونه ش همینه.

یکی دیگه ش هم همین افکار آزار دهنده و نشخوار های مداوم ذهنیه.

بنابراین یه مقدار گرمی جان مصرف کن.

 

یه توصیه ی عالی دیگه که کلا برای همه خوبه و انرژی آدم رو بالا میبره و مغز رو گرم می‌کنه و برای سوخت و سازش بهش انرژی می‌رسونه و از عصبانیت ها ی ناگهانی و خستگی ذهنی جلوگیری می‌کنه خوردن روزانه ۳ تا ۷ دونه بادومه.

به روش بزاقی.

یعنی هردونه رو اونقدر بجوی که با بزاق دهانت کاملا یکی بشه و بعد قورت بدی.

 

مهستی...

باهاش خاطره دارم خاطرات چندان خوشایند مربوط به حدود ۱۵ سال پیش.

ولی خب دوستش دارم.

مراقب خودت باش💙⁦♥️⁩⁦❤️⁩💚

 

 

سلام عزیز بله شروع کردم.

اتفاقا من خیلی حواسم به سردی گگرمی هست. مرسی گفتی

مرسی حونم

فقد منتظر دستور تو بودیم

خوب شد گفتی خخخخخخ

:)

۲۱ آبان ۲۰:۱۳ سارینا2

سلام

این خوابها اعصاب ادمو به هم می ریزه وانرژی آدمو می گیره

ولی خوب خدا رو شکر فقط یه خوابن و ربطی به واقعیت ندارن

 

میگم بلاگر ممکنه نتیجه مصاحبه مثبت نباشه؟ و مثلا نیاز باشه مجدد شرکت کنن؟ جملاتم سوال هست خبری نیستا

و اینکه همسرت تا اومدن جواب مصاحبه باید اونجا باشه ؟ الزامیه؟

از نظر هزینه میگم

اینجوری سخته بدون اقامت و شغل توی اون کشور

همه اینا میگذره و بعدا می بینی چه غصه هایی که الکی نخوردی

واقعا خدا رو شکر خوابن


اره ممکنه جونم.ولی خدا نکنه :(

بله باید باشه

اوهوم سخته

الهی زود بگذره. مرسی قشنگ جان

عزیزم دیروز پیامم ادامه دار بود اما نشد بقیشو بنویسم

حرفمو به شوخی گفته بودم حالت دیگه ای نداشت

خیلی دوست داشتنی هستی

من خودم قانونی خریده بودمش.تذکرت خیلی بجا بود

دلم میخاد زودتر به سیاوشت برسی

حیفه واقعا

کوروش رو هواشو داشته باش.بچه ی خاصیه شرایطش باشه ستاره میشه مطمعنا

مرسی که دوباره کامنت گذاشتی مهربون :)


وای مرسی آمین

عزیزم. ممنون... چشم

خیر باشه خوابت ایشالا. و فق کابوسه ناشی از استرس های درونی. دعا میکنم خیلی زود به امید خدا خانواده سه نفرتون کنار هم باشین.

ممنون زهرای قشنگ

همیشه دعات میکنم بلاگر...

امیدوارم به زودی یه عکس سه نفره بذاری اینستا و ما از دیدن شما سه تا کنار هم ذوق کنیم.

دور نیست اون روز..

الهی آمین


مرسی مهربون

۲۸ آبان ۲۱:۱۴ مامانی ...

عشقم پست جدید نمیذاری؟؟؟

دلمون تنگ شده💕⁦❤️⁩💕⁦❤️⁩💕

:)

۳۰ آبان ۱۴:۱۱ مامانی ...

هنرمند خوشگلم

اینقدر خواهرم بهت زنگ زده که دیگه من روم نمیشه بهت زنگ بزنم🙈🙈🙈

 

شماره دوزی عااااالی بود

من امروز دیدمش

بسیار ظریف و تمیز و هنرمندانه

قربون دستت خواهر ... یه دونه ای عشقم⁦❤️⁩⁦❤️⁩

 

برای قدر دانی تماس میگیرم 😘😘😘😘

این چه حرفیه دختر...



عزیزمی مبارک صاحبش

مینا این فیلم رفتم دیدم ولی اصلا دوست نداشتمش البته شاید فیلم خوش ساختی بود منتهی برام وحشتناک بود تا چند روز رو اعصابم بود، البته همسر محترم گفت این فیلم مناسب تو نیست من قبول نکردم😭 گفتم دوستم گفته قشنگه

خوب سونیا جانم فیلم خوب برای من فیلمیه که روم اثر بذاره حالا چه غمش بشینه وسط قلبم چه عشقش. اینکه تو رو به هم ریخته رسالتشو انجام داده.تو هم خیلی شل نگیر دیگه بابا جان :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان