پذیرش

من فکر میکنم از اون وقتی که تو خلوت خودم،در مورد حال و روز و اوضاعم به یه جایی رسیدم به اسم پذیرش حالم کم کم بهتر شد...

برای من مفهوم پذیرش و اونچه تو عمل انجام دادم این بود که اول پذیرفتم این منم... حالم همینقدر خرابه،زندگیم تو بحرانی ترین شکلشه و افسردگیم حاد شده و تا اول از خود خودم و اون آگاهی درونم و بعد از یه متخصص کمک نگیرم اوضاعم تغییر نمیکنه...
این روزها این عبارتِ جادوییِ *خوب حالا فلان چیز اتفاق افتاده،الان چی کار میتونم برای بهبودش بکنم* خیلی کمکم کرده.
من مطمئنم الان توی پستهام،اینستام و استوری هام مقادیر زیادی انرژی به مخاطبم میرسونم...  بخاطر اینکه مسایلمو از هم جدا میکنم این روزها.یعنی الان برای من لذت رسیدن قابلمه باقالی قاتوق از خونه ی مامانم یه چیزه،اینکه کلا گرفتار و سرگردان درون خودمم چیز دیگه است. الان میتونم اون کبریت ذوق رو برای چند دقیقه بیشتر روشن نگه دارم و دلم گرم بشه.و چشمامو رو چیزایی که قبلا هم داشتم اما به خاطر همون افسردگی خودم نمیخواستم ببینمشون یه بار دیگه باز کردم. یکیشون جوجه است...  اون موقع هم حرفاش با مزه بود،مدل خوابیدنش قشنگ بود،اینکه بهش میگفتم لیوان آبتو بذار فلان جا میگفت چَش قشنگ بود اما من حال و حوصله ی ذوق کردن برای خودم نذاشته بودم... 
الان از ته قلبم برای اینا تو همون لحظه خوسحالی میکنم و اگه قراره بعدش باز برم تو خودم میذارم اون شرایط منو ببلعه بدون اینکه احساس عذاب کنم. (این پذیرشه برام)
این روزها تو برنامه ریزی هام و عمل کردن بهشون مصمم تر شدم.خیلی اوقات انگیزه ندارم.اینو پذیرفتم نیاز نیست همیشه در خودم انگیزه ایجاد کنم.کافیه به برنامه ام متعهد بمونم.(توی این احوالم چون کلا تو زندگی عادی سلامتم دوست دارم پشت همه ی کارهام عشق باشه)
از همسرم خبر خاصی نیست.فقط یهو کاری که قرار بود من براش طلا بفروشم خیلی عالی طور گرهش باز شد... خوب خیلی خوشحالم که گره های مالی زندگیم به سرعت باز میشن و خدا اصلا لنگمون نمیذاره.
کلا هشت میلیون تو ایران و یه چیز حدود هزار و پونصد پوند تو انگلیس مقروض هستیم که اصلا مبلغ اونچنانی به حساب نمیاد... کافیه همسر رو بپذیرن و اجازه ی کار بهش بدن.. فورا پرداخت میشه میره پی کارش...
کار پیجمون با نفیسه و زهره هم هر روز داره هیجانی تر میشه.امروز نفیسه یه سفارش تابلو رنگ روغن گرفت و دسته جمعی غش کردیم از ذوق... 
منم مشغول آماده کردن شماره دوزی مشتری ام.امیدوارم زودتر زهره هم سفارش بگیره دلش گرم شه ذوق کنه...
 
اوووم دیگه چی بگم؟؟
هنوز دستم نرفته به شماره مشاور زنگ بزنم... فقط باید تلفن لعنتی رو بردارم اما نمیدونم چرا کار به این سادگی رو انقدر دارم کش میدم :/
برام انرژی و دعا از ته قلبتون بفرستید بچه ها... من پتانسیلشو دارم که خیلی عالی باشم و زندگیمو با شکوه کنم... مثل همه ی شما که پتانسیلشو دارید... بیاد هممون بهترین خودمون بشیم... دیگه وقتشه :)
 
*روز تولدم خوب بود.. موهای فرم دلبرونه شده بود... کیکم خواهرم درست کرد.. شمع هم از تولد اون یکی آبجیم مونده بود.. نهایت سادگی بودیم... 
کادو هم پول گرفتم و لباس... خدا رو شکر بیست و هشت ساله شدم :)
و این من بودم... چپکی طور... دریافت
۱۷ آذر ۱۶:۲۶ من و ...
کلی انرژی و ایده گرفتم از پستت
ممنونم
ایشالا که موفق بشی
معلومه برای رسیدن به زندگی باشکوه و رسیدن به نسخه بهتر خودت قدم اول و برداشتی و چه شروع خوبی هم داشتی
به نظر من راه و از بی راهه شناختی و خوب داری پیش میری و ایشالا از این به بعد هم خوب پیش بری

امید وارم من هم بتونم

ممنون عزیزم...


امیدوارم و براتون دعای خیر میکنم😘

۱۷ آذر ۱۶:۵۱ مامانی ...
اوووففف بلاچه ی خوشگل 😘 رژتو بخورم😜

الهی شکر، الهی شکر، الهی شکر
این تفکیکه خیلی قشنگه ... خیلی خوبه
اینکه هرچیز جای خودش.
عالیه❤
ازون ته ته هایِ قلبم برات یه عالمه انرژی میفرستم...
تو یه روزی پرچمدار پتانسیل ها بودی
من مطمئنم به همین زودی پتانسیلت فول میشه🙃

این با کله فرود اومدن ها همیشه هست مهم اینه که باز بلند بشی و هربار محکمتر از بار قبل.

خدا برکت بده به کسب و کار اینترنتیتون❤❤❤

هیز خانووووم 😂


مرسی مینا جان... 

۱۷ آذر ۱۷:۳۰ صبورا کرمی🦄
هر چی حال خوبه برات دعا میکنم :)

لعنتی تو جیگر منی
بزن برات غش کنم فعلا ^_^

ممنون قشنگ جانم.

چقدر خوب که از ابعاد مختلف زندگیتون توی جای خودش لذت ببریم و ناراحتی یه قسمت بقیه قسمت هارو ازبین نبره. 
تولدتون مبارک شاد باشید همیشه
چه ناز و خوشگلم‌هستید .
توی اینستاگرام‌متوجه شدم هم نام‌هستیم 

زتده باشی جانم.

ممنون..
عه هم نامیم؟ چه خوب :)

سلام خانوم گل چقدنازوخوشگلی تو وااای من عاشقت  شدم یه ماشاالله بگم چشم نخوری خواهر 
میشه آدرس پیج کسب وکارو بگی

سلام عزیزم.

ممنون عزیزم :)

Zhandark.art

خدا رو شکر که بهتری و خدا رو شکر که گره مالی باز شد 
خانوم خوشگل و جذاب 😍 و البته شیطون 😍 
ماشالا خیلی ناز و خوش بر و رو هستی 😍

آره خدا رو شکر...

😍
زنده باشی آرزو جانم.قشنگی از خودته

سلام عزیزدلم
خدا رو شکر که مثل همیشه قوی و عاقلانه به زندگی نگاه میکنی و میتونی همه چیز رو خوب پیش ببری. 
این پذیزش خود و خودشناسی هم خیلی به موفقیت ها تو زندگی کمک میکنه
خدا رو شکر که مشکل مالی همسرت زود برطرف شد و کارش انجام شد. خوشحالم براتون

عکست رو هم دیدم عزیز ناز و خوشگل و مهربونم. عاشق نگاه و لبخند پاک و مهربونت شدم. 
موی فر هم خیلی بهت میاد خانومیو مبارکت باشه
:*

سلام باران جونم.

امیدوارم خدا قدرت ادامشم بهم بده باران..
آره خدا رو شکر

ممنون عزیزم

۱۷ آذر ۲۰:۲۳ مامانی ...
🤣😅🤣😅🤣
تازه پیشرفت کردم از راننده تریلیِ چرکولکی
رسیدم به اینجا😜😜😜

کچل

۱۷ آذر ۲۰:۴۲ معشوقه
عزیزم چه خوب که به این پذیرش رسیدی. واقعا این خودش یه کام بزرگه برای در کردن بحرانای زندگی
چقدرم دلبر شده بودی روز تولدت آخه😍😍😍
جوجه که خوردنیه اخه مگه میشه دیدش و لذت نبرد؟ من که هربار عکسشو میبینه دلم غش میره. ای جونم😘😘😘😘

امیدوارم گام موثری بشه...


وای مرسی 😍
ممنون گلم.. جوجه بوست میکنه از دور...

آفرین همینه خودشه

خودت رو دوست داشته باش با تمام توقعاتی که از خودت داری ولی نیستی... توقعات الکی البته.

خودت رو همینطوری بپذیر و نوازش کن . تو محتاج عشق خودت به خودت هستی با علاقه و خیال راحت و بدون عذاب وجدان به خودت عشق بورز. کیف هم اگر نمیکنی از اتفاقات خوب زندگیت اشکالی نداره . 

خودت رو سرزنش نکن تحت هیچ شرایطی و بابت هیچ کوتاهی

با خودت راه بیا تا بتونی خودت رو درمان کنی.


در مورد  اون پیج اینستا هم یه سوال دارم چرا قیمت رو رو کارها عمومی اعلام نمیکنین؟

من از اون مدلهام که اگر قیمت رو ندونم نمیپرسم و نمی خرم اما قیمت رو که بدونم بهتر میخرم

خیلی ها مثل منن

اعتماد به نفس قیمت پرسیدن ندارن اما سفارش دادن رو اگر قیمت بدونن چرا 

توقعم الکیه :/ کچل شده...


در مورد پیج... از اول نظرمون همین بود.اما رو اولین پستی که از تابلوی نفیسه گذاشیم یکی اومد گفت چرا انقدر گرونه همینا رو سر کوچمون ارزون تر میده :/ نفیسه هم خورد تو ذوقش.. البته که طرف حرف غیر منطقی میزد.. ولی نفیسه هضمش نکرد رفت کامنتشو پاک کرد بلاکش کرد بعدم فتوا داد قیمت نذاریم.خودش میگه اصلا انتقاد پذیر نیست ..  منم دوست دارم قیمت بذاریم. امروز از کامنتت عکس گرفتم براش فرستادم.. حالا داریم مذاکره میکنیم ببینیم چی میشه...

برایت آرزوهای ساده می کنم
آرزو می کنم صبح ها سر حوصله ملافه های سفید را مرتب کنی.
پنجره اتاقت را باز کنی و هنگامی که چایت را می نوشی آفتاب روی گونه ات بنشیند.
آرزو می کنم به کسی که دوستش داری بگویی، دوستت دارم
اگر نه امیدوارم قدرت این را داشته باشی که لبخند بزنی حتی تصنعی.
آرزو می کنم کتاب های خوب بخوانی، آهنگ های خوب گوش کنی.
عطر های خوب ببویی
با آدم های خوب حرف بزنی و فراموش نکنی که هیچ وقت دیر نیست،بودنِ چیزی که دوست داری باشی❤️🍃
تنور دلت گرم تکیه گاه خونه

عزیزززم..

ممنون

۱۷ آذر ۲۳:۳۵ soheila joon
بلاگر توی نوشته هات چه اینجا چه اینستا مشخصه که داری تموم تلاشت رو میکنی برای حال خوب 
خداروشکر ک راضی هستی از خودت و میدونم موفق میشی خوشگلِ موقشنگ :دی

اخدا از دهنت بشنوه سهیلا جانم

به به چه خانم خوشگلی..تولدتون مبارک..انشاله سال دیگه در ولایت خارجه با همسر جشن میگیرین..
جسارتا میتونم بپرسم همسرتون برای چه شعلی رفتن ؟

ممنون.

ان شاالله.
شوهرم دو تا مدرک بین المللی داشت برای کار... یکی آرایشگری بود که میخواد درسشم اونجا آکادمیک بخونه.یکی جوشکاری آرگونه...  حالا تا ببینیم چی میشه

خوبه که پتانسیلشو داری😬

هممون داریم... اما میذاریم کم کم ضعیف و ضعیف تر بشیم. از درونمون دور میشیم...

۱۸ آذر ۰۰:۲۸ فاطمه 21
عه😨😨😨
خدایی فک نمیکردم ایندفه بدون رمز یهو سوپرایز کنیمون عکس خودت باشه
این رنگ مو چه بهت میاد😁
تولدتم مبارکا باشه
راستی منو یادت میاد؟ اینستاگرام که داشتم همراهت بودم 

آره دیگه دیدم حجاب اسلامی داره حوصله رمز بازی نداشتم...

آره خیلی دوستش میدارم.
ممنون.
تو اینستا که اسمتو نمیدونم اما کامنتاتو با همین اسم چندین بار دیدم..

۱۸ آذر ۰۲:۵۸ آرزوطهماسبی
بلاجان بیشتر از هر وقت دیگه ای توی این مدت دوستی مجازی الان بهت احتیاج دارم.دوست دارم بشینم کنارت و یه دل سیررررر حرف بزنم برات.دوستای خیلی خوبی دارم ها.یعنی چند وقته مدام باهم اینو اونوریم.و کلی خوظ میگذره #واقعی .اما دلم یه دردو دل حسابی با تویی می خواد که کلی نقطه ی مشترک دلی داریم.نمیدونم چجوری توضیحش بدم اصلا.
چه حال و هوای خوبی داشت پستت.یه عالمه انرژی گرفتم و یه عالمه هم فرستادم برات.بگیرش بدو بدو خخخخ
خودت میدونی عزیزی دیگه؟

ای جانم آرزویی... 

من یه دوستی دارم همیشه با هم درد دل میکنیم.اما نه از اون درد دلای معمول. همیشه یه ابعادی از وجودمونو کنار هم کشف میکنیم.. کاش تو هم بودی همین جور بحث میکردیم.
یه روز بهم زنگ برن...
گرفتم مرسی
همینه که میگریزم دیگه :))

۱۸ آذر ۰۸:۱۷ لی لی پوت
پذیرش...چه واژه ی عجیبی خیلی خوبه که به این حس رسیدی :) هرچی زودتر به مشاور زنگ بزن خیلی تاثیر داره تولدت بی نهایت بار مبارک تفاوت سنی ما چقدر کمه :) خیلی خیلی خیلی زیاد موهات بهت میومد خیلی محشر شدییییییییییییییییییییییییی مراقب خودت باش من مطمئنم که همه چی خیلی زود درست میشه و تو به آرامش میرسی :*

آره خوبه.. کمی آرامش گرفتم با خودم نمیجنگم..

باشه..
عه چقدر کمه؟؟ 
وسوسه شدم برم فر شش ماهه بزنم..

ممنون عزیزم

۱۸ آذر ۱۰:۰۶ جناب قدح
سلام :)
تولدتون با تاخیر مبارک

عمرتان دراز و قدحتان پر می باد

ممنون جناب قدح :)

۱۸ آذر ۱۱:۲۷ جــری بـآنو
عزیزم همیشه وقتی میخوندمت خیلی کنجکاو بودم چه شکلی هستی

نمیدونم چرا احساس میکردم یکم قیافت زنونه تر باشه ولی از وقتی صدات و تو اینستا و عکست و اینجا دیدم

کاملا حدسم اشتباه بود خیلی بی بی فیستر از اون چیزی که فک میکردم و صداتم ظریفتر :)

الهی شکر که حالت خوبه خدا انرژی و حال خوب و به ههمون نصیب کنه :)

ای خدا.. فکر میکردی هرکول باشم؟؟ صدا کلفت و درشت مرشت :)


آمین

۱۸ آذر ۱۳:۴۹ مری مریا
سلام عزیزدلم، 
برای این روزاتون صبر کردین، زحمت کشیدین، دوری کشیدین... شک ندارم بدهیا به بهترین و راحت ترین شکلش پاس میشه و شما میمونین و یه دنیا خوشبختی و ذوق و شوق.😍
تولدتم مبااارک❤️🎂 مرسی که برامون عکس گذاشتی. ماشالا خیلی خیلی موی شرابی میاد بهت عزیزم☺️🤩
کسب و کار هنریتونم پر رونق و برکت خانوووم

سلام مری جونم.

منم شک ندارم مرسی عزیز.

ممنووون :))

این نفیسه رو بده دست من یه کم درستش کنم

یعنی چی؟ اگر شما نمی تونین در برابر انتقادات از کارتون دفاع و حمایت کنین که اصلا نمی تونین ادامه بدین اصلا اگر انتقاد نباشه که پیشرفت صوت نمیگیره

نفیسه بانو می تونست خیلی محکم در برابر منتقد بایسته و بگه سر کوچهء شما دارن عکس کار من رو می فروشن به شما و ازتون پول میگیرن من دارم اصل کار خودم رو می فروشم و شمایی که کار فیک رو ترجیح میدی به کار اصل و درک انرژی اصل کار رو نداری برو و اون رو بخر . نه بلاک لازم بود نه هیچی فقط محکم ایستادن و از کار دفاع کردن میخواد اگر اینو یاد نگیره هیچ وقت نمی تونه شرایط رو بهتر کنه .

و اگر یاد بگیره ارزش کارهاش روز به روز بیشتر میشه

نفیسه از اوناست که جفتش با تو خوب درنمیاد... نمیسازید با هم :)

باید با ناز و نوازش باهاش حرف زد که اثر کنه تو اهل به هم بافتنی :)
انقدر عصبانی بود که نمیتونست جواب بده من رفتم دقیقا حرفای تو رو به طرف زدم.خیلی پر رو بود گفت اتفاقا کار دستن و انرژی و عشق ازشون میباره کارای سر کوچمون و من بخاطر پیج خودتون میگم :/
از کامنتت عکس میگیرم نشون نفیسه میدم قسمتای مهمشو...

تموم انرژی های خوب و + دنیا،بشه چاشنیِ زندگیت انشاالله...
خودت که خب داریم میبینیم که باتموم وجود داری تلاش میکنی تو بتر شدنِ هرچه بیشترِ حالت،کار همسرت هم انشاااله که به سرعت نوور درست بشه و خیالت راحت بشه.نا گفته نماد که جوجه هم باعث خوب شدن حالت میشه،از بس ناز و خوردنیه....ای خدااااا دلم میخواد بغلش کنم و فشار فشورش بدم😅
واااای عرووس چقد قشنگهههه.....
شله شله شله شله شلههه
عاقا من همش تو دلم میگفتم،فرفرِ موی شرابی خیلیی بهش میاد....دلم میخواست اصلا اون استیکرِ روی صورتت نبود...که حالا صورت خوشگل مشکلتونم دیدیم...ماچ به لپهات💋💋

ممنون عزیزکم.


آره جوجه واقعا عالیه... خدا بهم توان بده قدرشو بدونم و به رشدش کمک کنم... یعنی با اخلاقای گندم جلوشو نگیرم..

دیووووننننهههه :))

عزیزم مرسی

۱۸ آذر ۱۵:۴۳ فاطمه 21
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *********** 
****************
*** *
*** ** **** ********
***** **** *** *** *** **** ** ******* ** **** **** ******* *****

***** **** ******** ***** *** ** ****** **** * ******* ******

آیا عصبانی میشی اگه بگم خیلی مبهم طور یادمه؟؟ 

راستش فامیلیتو یادمه.چون یه قسمتی از فک و فامیلم همین نام خانوادگی رو دارن..

من با همین نوشته هایی که ازت میخونم خیلی وقته فهمیدم تو به هر چی که بخوای، میرسی ...

مرسی رها...  واقعا حس خوبی بهم داد این کامنتت

موهات خیلی خوشکل شده، خیلی بهت می یاد مبارکت باشه ❤❤

مرسی لیلای عزیزم

۱۸ آذر ۲۳:۱۸ فاطمه 21
نه بابا چرا عصبانی بشم😁😁😁
فدای لپای جوجت😘

😘😘😘

۱۸ آذر ۲۳:۵۴ آرزوطهماسبی
دقیقا همون 😄😘
حتما بهت زنگ میزنم یه روز.قبلش هم خبر میدم. تا قبل ازاینکه مجبور بشم کلی پول بابت تماس خارجی بدم باید زنگ بزنم 😀😊😉

:))

۱۹ آذر ۰۸:۲۳ لی لی پوت
من متولد 71 هستم :)

:)

تولدت مبارک مو شرابی😍

ممنون گلم

سلام عزیزدلم...وای ک چقدر ماهی تو🌷😘
عاشق رنگ موهات شدم..راستی تولدتم با تاخیر مبارک زیباجان❤

عزیزم مرسی

سلام عزیزدلم...وای ک چقدر ماهی تو🌷😘
عاشق رنگ موهات شدم..راستی تولدتم با تاخیر مبارک زیباجان❤

ممنونم عزیزم...

۲۳ آذر ۱۴:۳۲ ماهی ^.^
به به عجب بلاگر قشنگی داریم ما :)

امیدوارم زود زود کار شوهرت درست بشه 

تولدتم با تاخیر مبارک :)

ممنون قشنگ جان.

بلاگر جان به گمونم یه پست بزاری بد نباشه
👁👁

حالا که اینجور شد اول یه غلط املایی ازت بگیرم...

بزار = بذار    چند بار بگم هااان؟؟؟؟ 

تولدت مبارک خانم زیبا (:

ممنون عزیز

اجازه خانوم؟
خب وقتی شما پست نمیذاری ادم اعصابش خورد میشه غلط مینویسه😁

حالا شما اعصاب خودتو خرد نکن دخترم :)

خوشکل مو شرابی دوست دارم حسابی


:)

خیلی وقته نیومدم وبلاگ.اول تولدت خیلی خیلی مبارک..دوم موی شرابی بهت خیلی میاد.سوم ماشاله قیافت خیلی جذابه..خیلی بهتر از عکسای قبلی که ازت دیدم..میدونی گاهی همه ارزوی یه ادمی فقط داشتن یه مقدار کمی زیبایی هست..خیلی بی معنی و خیلی دست نیافتنی هم هست..‌..یه چیز دیگه.میدونی فرق تو با بقیه ادما چیه؟ تو میدونی روح و روانت مشکل داره و داری مشکلاتشو میشناسی و دنبال درمانشی.اما بقیه یعنی اکثر ماها فقط میدونیم حالمون خوب نیست..فقط چنگ میزنیم به شرایط به اما اگر تا حالمون رو خوب کنیم.غافل از اینکه خانه از پای بست ویران است..برات ارزوهای خوب دارم

ممنون عزیزم از محبتت... 

اوووم امیدوارم خونه رو از پای بست بتونم که آبادش کنم... 
زنده باشی جانم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان