سفرهای گالیور

شاید خیلی مضحک باشه که هنوز تکلیف ویزای شوهر من معلوم نیست اما ما سفر خداحافظیشو شروع کردیم....

الان دارم از اصفهان پست مینویسم.

خونه ی مادرِ مادرِ همسریم و همه خوابن جز من :)

همسر یه هفته است که کلاسهای تهرانش تموم شده و برگشته خونه.اوضاعمون کج دار و مریز طور خوب بوده.با هم گیم آو ترونز میبینیم و الان فصل چهاریم.هرچند من خودم تا آخر شش دیدم...

خونه ی این و اون میریم و همسر کارای آرایشگری میکنه... این هفته موهای داداش و بابا و شوهر آبجیمو کوتاه کرده.

مامانم و آبجیمم میخوان مدلش بشن. منم هر کاری میکنم فرار کنم باز گاهی دست میبره لای موهام و از نقشه هاش برای کوتاهی موهام میگه..  برام رنگ و دکلره هم خریده میخواد موهامو دوباره قرمز کنه...

اوضاع و احوال منم مثل نمودار سینوسیه.مرتب از افتضاح و خوب به سمت مخالفشون در نوسانم... اوضاع کلاس کیک پزیم روشن نیست.منتظرم تاریخ کارگاه اعلام بشه.خیلی براش ذوق دارم... به اولین کیک حرفه ای که درست خواهم کرد فکر میکنم. که برای تولد کی خواهد بود؟ 

تا آخر سال کلی تولد داریم.چند روز دیگه شوهر آبجیم.که من کادو نمیدم فقط تبریک میگم.بعد تولد آبجی صاحبخونه.که قطعا یه کادوی خوب باید بخرم.چون خیلی دوستش دارم.شاید با مامان اینا براش سرویس نقره بخریم. بعد تولد خود قشنگ دلبرم که حتما کادو میخرم ولی باز هنوز تصمیم قطعی نگرفتم چی باشه.

بعد تولد یه دوست رشتیمه که شاید برم پیشش و کادو ببرم.بعد تولد مامانم.بعد تولد دو تا از خواهرزاده هام که برای یکیشون میخوام یه طرح شماره دوزی کنم که میدونم عاشقشه.

تازه باید سالناممو نگاه کنم ببینم کسی رو از قلم انداختم یا نه...

دیشب از هشت و نیم تو انزلی سوار اتوبوس شدیم. امروز هفت صبح رسیدیم اصفهان دلبر.

بنظرم سفر خوبی بود.جوجه تا یازده شیطنت و بدقلقی کرد اما بعدش خوابید تا چهار صبح.بعد بیدار شد و کمی غر زد باز خوابید.

یه نمه سرما خورده هم هست و مفش همش پایین میاد...

از الان برای فردا که همسر قول داده صبح تا شب بریم اصفهان گردی دلم داره تالاپ تولوپ میکنه.چه عکس ها و خاطرات خوبی از این سفر بمونه...

مامانش قراره عصر بیاد اینجا... بعد دسته جمعی برگردیم شهر اونا.. بعد یه هفته برگردیم شهر قبلی ما.دیدار با دوستان. نفیسه.زهره.فرفر.نرگس اخ جوووون اصلا.

اوووم دیگه چی بگم... 

جوجه سه روزه یاد گرفته میگه *بابیده* حدس بزنید یعنی چی؟؟ هرکی درست حدس بزنه یه شارژ پنج هزار تومنی بهش جایزه میدم ^_^ ولی جدا حدس بزنید ببینم ذهنتون کجاها میره.یه خوردنیه.

بعد راه میره میگه شین شین... به تقلید از من که بهش میگم شیرین شیرین مامان...

گفتم دارم برای دختر عمم یه شماره دوزی انجام میدم؟؟ امروز فرداست که زایمان کنه.. 

امیدوارم زود بتونم تمومش کنم. با خودم آوردمش سفر.شاید حوصلم سر بره بشینم بدوزم... اگه جوجه سرگرم  باشه...

فعلا منم میرم .دیشب نهایتا دو ساعت خوابیدم.برم کمی استراحت کنم...

بچه ها دعا کنید برامون... که سفرمون جز خوبی و خوشی چیزی نداشته باشه.

فعلا.

 

 

۰۵ آبان ۱۳:۵۹ صبورا کرمی
:)

ماچ

۰۵ آبان ۱۴:۳۶ مامانی ...
 ووویییی شارژ ۵ تومنی رو بگووو
انگیزمو واسه نوشتن کامنت از بین برد الان فقط ب اون کلمه فکر میکنم 😂😂😂
عاقا تکلیف ما ک سیمکارتمون دائمیه چی میشه😎😎😎
آیا کلمه ی مورد نظر کوبیده ست؟(کباب کوبیده)

وای اون یه هفته رو بگو ک میخوای بری شهر قبلییییییی...من جای تو ذوق دارم آخخخخیییی.... الهییییییی😍😍😍

امیدوارم ک این سفرتون سبز سبز باشه
پر از خوشی و سلامتی و خوبی و فراوونی و برکت و البته عشق❤
با دست پر و دل خالی و روحیه ی عالی برگردی ان شاالله🙂

راستی اگه تولد کم اوردی منو بزار توی لیست 🤣🤣🤣۷ ماه زودتر که به جایی بر نمیخوره😁😁😁

جوجه رو ببوس... خودتم همینطور
حسابی مراقب خودتون باشید.
خدا میدونه ک چقدر دلم برات تنگ شده😙😙

راستی اصفهان ک رفتی میدون امام برو بازارچه قیصریه... کلی چیزای خوشگل داره.
من هروقت برم اول میرم اونجا البته ۲ سالی میشه نرفتم فکر میکنم الان بیشترش نقره فروشی شده باشه.
ولی حالا یه سر برو.
از بستنی های میدون امامم حتما بخورید ک معرکه س😉

حالا فعلا حدس بزن بعد درمورد جایزه تو فکر دیگه ای میکنم.

کوبیده نیست
منم خیلی ذوق دارم
جون تو دیگه جا ندارم.با یه سری بستگان باید کلا قطع رابطه کنم سر این تولدا خخخ

عزیزمی مرسی
رفتم بازارچه ها اسمشو دیگه نمیدونم.اتفاقا نقره فروشی رفتم
بستنی هم که خوردیم ات خالی

بابیده یعنی بامیه ایا؟؟

نه جانم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
انشاءالله سفرخیلی خوبی داشته باشی وحسابی بهتون خوش بگذره به نظر من منظور جوجه ****** *

وای خیلی بلایی... دقیقا همینه...

شماره موبایلتو برام کامنت کن جایزتو بگیر جونم.ولی چون کامنتت آدرس نداره حتما تو کامنتی که حاوی شماره موبایله دوباره حدستو بگو که بدونم تویی

بلاگر جونم منظورت سفرهای گالیور بود دیگه؟؟

وای آوا آره آره همونکه تو میگی 😂😂😂😂

تولد جوجه منم تو لیستت بنویس بی زحمت مثل خودت آذر ماهی ام هس

کوبیده نیس منظور پسرت؟  

سفرتون خوش بگذره :*

فداش بشم.سلامت دنیا بیاد... 

نه کوبیده نیست
قربونت

سلام عزیزم همیشه به گردش و تفریح باشی انشااله.منظور جوجه کوبیده س آیا؟

ممنون گلم 

نه عزیز

بابیده یعنی کوبیده؟ 

نه عسل جان

۰۶ آبان ۰۲:۰۶ مری مریا
سلاااام بر بلاگر و خانواده در سفر🙈 خوش بگذره بهتون عزیزدلم. 
تولد عید همگی مبارک☺️🌹
حدس مننننن، اووووم: کوبیده🤩 

سلام و ممنون عزیزم.

حدس شما اشتباه میباشه جانم

ما یه سالی هست استان اصفهان زندگی نمیکنیم.اگر بودیم چقدر بهم نزدیک بودیم.شاید هم میشد همو ببینیم.اصفهان شهر قشنگیه.خوش بگذره بهتون.....

ممنون قشنگ جان

سلام سلام ^_^
ای جانم اصفهان... دلم تنگ شد. حتما بیا از سفرتون بنویس بعدا ببینم کجاها رفتی
بابیده چی میتونه باشه آیا؟ بامیه؟😆
چقدر تولدددد. رسما ورشکست میشی که .. ولی خب وقتی آدم برای عزیزانش کادو میخره انگار خودشم لذت میبره و روحش صیقل می یابه.
امیدوارم سفرهای پیش رو حسابی خوش بگذره عزیزم

سلام جانم.

ایشالا تو پست بعدی مفصل بگم
نه بامیه نیست
مرسی قشنگ خانم

۰۶ آبان ۱۹:۱۲ سایه نوری
سلاام بلاگر جان...
خوش سفر باشییی 😊
جوجه میگه کوبیده بده 😁
(کباب)...
جز خیر نمیبینی تو سفرت و چیزای دیگه م حاشیه ست،،میشه ندیدشون اگه نخوای...

سلام جانم.

ممنووون
حدست اشتباه بود
چیزای دیگه حاشیه است... یادم بمونه

۰۷ آبان ۱۴:۳۶ رویـــــآ
سلام.
یه غط املایی ازت بگیرم؟😄
*مریض
موهای قرمز باید خیلی بهت بیاد که همسرت میخوآد موهات ُُ قرمز کنه.
بابیده یعنی بستنی؟:D 

سلام رویا جان.

کج دار و مریض نیست جانم. کج دار و مریز هست.
مریز یعنی نریز.ربطی به بیمار و بیماری نداره این عبارت... 
موهای قرمز بهم میاد ^_^
نه گلم

سلام بابیده یعنی خوابیده

نه جانم

۰۷ آبان ۱۷:۴۶ سارینا2
سلام
میگم
منظور جوجه "بابا اومده" نیست
خوش بگذره اصفهان و بقیه جاها

سلام سارینا جان

بابیده یه خوردنیه عزیزم
ممنون

۰۷ آبان ۱۸:۴۰ بانوی تیر ماهی
سلام بلاگر
ان شاالله که اصفهان گردی حسابی بهتون خوش بگذره  ♥
شماره دوزی رو تو از کجا یاد گرفتی آیا ؟ میشه بدونم ؟ ^ـ^

بابیده : آیا تلفظش به شمالیه یا معمولی ؟ یا حتی خارجکی :-)) هیچی به ذهنم نمیرسه
شاید پاپ کورن . :-))

سلام قشنگ جان

ممنون
چرا نمیشه عزیز.من از کلیپای تو اینترنت یاد گرفتم.

خارجکی و شمالی نه بابا. فارسی خودمونه
پاپ کرن چیه بابا سخته.باید همون چس فیل بهش یاد بدم ^_^

میگم بلاگر منظور جوجه از بابیده بادوم نیست؟؟؟

نه قشنگم

۰۸ آبان ۱۵:۲۷ آیدا سبزاندیش
واااای بلاگر جون اومدی شهر منننن
خوش اومدین خانومییی
اگه کاری چیزی داشتی بگوووو
در خدمتممممم
در جواب سوالت بگم پسر قشنگت میگه کباب؟!
هه هه 
موهاتو رنگ‌ کردی بهمون نشون بدیاااا
خوش بگذرهههه

چه شهر خوبی دارید..

ممنون گلم
نه قشنگ کباب نمیگه
وقتی موهام قرمز بود قبل عکسامو دیدی که. میخوام دوباره همونجوری کنم. باز اگه شد عکس میذارم
ممنون

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وااای چقدر خوش شانسم من اینم شماره ***********. آبمیوه

نوش جونت. شارژت کردم.

مرسی بلاگر جون خیلی چسبید بوس به جوجه که باعث این جایزه شد

آقا من اصلا فکرشو نمیکردم کسی حدس درست بزنه...  باز نوش جون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان