روز بلاگر نوشت;-)

سلام دوستای قشنگم...

امروز روز منه.روز خود خودم ...

پستم رو دارم با اچ تی سی عزیز دلبرم تایپ میکنم ^_^

ممنونم از عزیزای قشنگی که برام کامنت گذاشتن و تولدمو تبریک گفتن.

تایید کامنتهای پر محبتتون نیازمند یه عدد سیستم کامپیوتر میباشه و دیگه از عهده ی گوشی خارجه.حوصله کنید جواب میدم:-)

لپ تاپ متاسفانه روشن نمیشه.

دوشنبه و سه شنبه این هفته دو تا امتحان دارم و باید برای میان ترم زبان هم که شنبه هست آماده بشم.

از این یه هفته ی تعطیل که نتونستم فیض ببرم دوباره همه چیز موند برای دقیقه ی نود 😂

خلاصه که مواظب خودتون باشید یه چند روزی تا خودم برگردم :-)

فعلا...

۱۳ آذر ۱۳:۰۹ soheila joon
عزیزمممم تولدت مبارک خیلی مبارک 
خوشحالم به اچ تی سی عزیزت رسیدی :) مبارکت باشه و به خوشی استفاده کنی 
فک کککن سال دیگه وقتی شمعای کیکتو فوت میکنی که یه عدد تربچه کنارت نشسته هی انگشت میکنه تو خامه کیکو هی تو میگی بچه کیکمو خراب نکن خخخخ

ممنون سهیلا جونم...

فدای تو.
وای مدام این چند روز بهش فکر کردم یعنی مدااااام... مامانش دور اون انگشتش بگرده اصن

۱۳ آذر ۱۳:۱۰ مامان دخترم
هوراااااااااا
اچ تی سیییییی
هوراااااااااا تولدددددد
مبارکه هردوشون
ان شاالله ک با گوشی دلبرت از تودلیه دلبرترت فرت و فرت عکسای دلبرانه بگیری

چه دلبر تو دلبری شد خخخ
حالا عکس این گوشیتم بزار ببینیم چیه ک بخاطرش ب ساحت مقدس گوشی من ضر و ضر توهین میکردی
خخخخ

پس اینجوری ک بوش میاد اینهفته رو در خدمتت نیستیم :/

اووووه قرررش بددده ...

سلامت باشی عزیزم.
ووویی ایشالا
 تو نت بزن اچ تی سی ده ببینش.خوب مگه بخاطر قیافش خریدمش؟ تو بیا بگیرش دستت تا تفاوت رو احساس کنی 


۱۳ آذر ۱۴:۵۲ معشوقه ...
اهان پس تایید نشده فک کردم باز بلاگ خورده کامنتمو
سلام عزیزممم تولدت مبارکککک💗
گوشی نو مبااارک.😍😍😍😍😍😍
:**

دیوونه خخخ

قربون تو برم ممنون.

سلام بر بلاگر اعظم و تو دلی عزیزش...
تولدت مبارک باشه عزیزم.
سال دیگه این موقع وروجکت تو بغلته.واییییییی.....
امیدوارم همیشه کنار همسرت و نینی خوشگلت شاد و خوشبخت باشی.
گوشیتم مبارک باشه خانوم اچ تی سی دار.خخخخخخ.خوشحالم که بالاخره اون چیزی که میخواستی شد.
فدات هر روزت قشنگ.

سلام جونم مررررسی.

ووویی آره.. 
ممنون گلم.. اچ تی سی دار ^_^
برای تو هم...

سلام بلاگرم
تولدت مبارک عزیزدلم
بوووووووس
الهی که هزار سال زنده و سلامت باشی و در کنار عزیزات بهترین و شیرین ترین لحظات رو داشته باشی
اچ تی سی هم مبارکت باشه، خوشحالم که همون چیزی رو که دلت میخواست گرفتی

سلام هدیه جونم. ممنوووون

هممممه جوره فدای تو بشم..
بوس

بلاگر جان اچ تی سی دلبر مبارکت باشه ایشالا خبرای خوب خوب باهاش بشنوی.دو تا امتحانی که گفتی چیه؟

فدای تو بشم .مرسی

عزیز یکیش درک مفاهیمه یکیش ساختار زبان

۱۳ آذر ۱۸:۵۹ من بانو
کادوی تولدت چی بوداخر?
منم چهارشنبه میانترم دارم....

گوشیم بود عزیزم.

موفق باشی

۱۳ آذر ۱۹:۰۱ UP in the sky
تولدت مبارک بلاگر جان..
امیدوارم هر سال بهتر از سال قبل باشه برات

ممنون گل مهربون😘

۱۳ آذر ۱۹:۲۲ بانوی عاشق
سلام مادر خانومی
تولدت مبارک
گوشی اچ تی سی تون مبارک
ان شالله سالیان سال کنار همسری و نی نی خوشگلت تولد هارو جشن بگیرین
راستی نی نی مون متولد  ماهی قراره باشه؟

سلام عزیزم.

ممنون خانممممی.
آمین گلم مرسی.
ان شاالله اردیبهشت.

سلام عزیزم گوشیت مبارک باشه یکبار دیگه تولدت و تبریک میگم و خوشحال شدم که از کامنتم خوشحال شدی واسه اینکه ی عده ی دونه نی نی هم زیاد میدونن و من براتون 4تا ارزو کردم و خدارو شکر که همسرجانتم استقبال کردن زنده و سلامت باشی میبوسمت:*

فدای تو بشم عززززیززززم...

من اصلا ب تک فرزندی فکر نمیکنم خودم 😊
بووس

۱۴ آذر ۰۵:۵۷ بانوی عاشق
قربون نی نی اردیبهشتی مون^_^

خدا نکنه خالش... مرررسی

۱۴ آذر ۱۰:۵۳ دچــ ــــار
سلام تولدتون مبارک :)
لبتابتون سالم 
امتحانتون اسون :) 

سلام به شما 

ممنوووون .:-)

چه خوب که HTCگرفتی مبارک باشه

سلامت باشی گلم..

۱۴ آذر ۱۷:۱۰ من بانو
htcکدوم مارکش؟:)

اچ تی سی 10

تولدت مبارک عزیزم 😘😘

مرررسی عروس خانم مهربون..

تولدت مبارک عزیزم
اچ تی سی دار شدنتم مبارک
انشاالله چرخش سالها برات بچرخه^_^

ممنون میترا جونم.. خواهری قشنگم..

Bah bah bah ham tavalodet mobarak bashe ham gushie jadid ishala be kheiro khoshi:*

ممنون هستی جان.. خیر ببینی

۱۵ آذر ۰۱:۰۸ نگین ...
جان دل تولدت مبارک :)

ممنون نگین خوش قلبم..

۱۵ آذر ۱۱:۴۸ رها مشق سکوت
تولدت رو بهت تبریک میگم و همینطور وصال HTC دلبرت رو . برات بهترین ها رو آرزو میکنم
امیدوارم امتحاناتتم به موفقیت پشت سر بذاری

ممنون رهای نازنینم.. 

سلام به عزیز دل خودمممم
مبارک باشه خانومی. الهی با دل خوش ازش استفاده کنی 

تولدت رو یک بار دیگه تبریک میگم. الهی سال دیگه نی نی نازت تو بغلت باشه و اونم با یک بوس تف تفی تولدت رو بهت تبریک بگه :)) ووووی خاله فداش بشه با اون بوس هاش :*

سلام به روی ماهت..

فدای تو ممنون

ووویی ووویی ووویی دلم اصن...

تولدت مباااارک مامانی :) :* ان شالله همیشه حال ِ دل ِت خووووب باشه 3>

عزیزممم :*
قبلن برای ِ خاطر کتاب آ برام کامنت گذاشته بودی :) فکر میکنم فراموش کرده بودی :)) خواهش میکنم. امیدوارم تهیه کنی و به کارت بیاد :) :*

مرررسی رهای گشنگم..


عه جدی من کامنت گذاشته بودم؟ یعنی من خواسته بودم کتال معرفی کنی؟ امان از حافظه ی من خخخ

سلام من نشمیل هستم خیلی وقته باشمام البته  خاموش خوشحال می شم من رو هم به عنوان یکی از دوستای مجازی قبول کنیدتاباشماهمراه باشم ان شاالله تودلی نازتون به سلامتی به دنیا می یادوباخودش عطر بهشتو می یاره

سلام عزیزم.

باعث افتخارمه عزیزم که یه دوست خوب دیگه داشته باشم.
ووویی به قربون عطرش دیگه.ممنون از شما

سلاممممم. به. مامانیِ نی نی قورت داده
چندتاپست پایین تر راجع به زایمان طبیعی و سزارین و تجربیات بقیه پرسیده بودی عزیزم.
ببین من زایمان اولم که هفت سال پیش بود طبیعی بود و بسیاااارسخت. یعنی ساعت سه نصف شب کیسه آبم توخواب پاره شد رفتم بدو بیمارستان بدون هیچ دردی. روزآخر چهل هفته ام بودم دقیقا. سرموقع. بعدتافرداشبش ساعت هفت و نیم غروب زایمان کردم. ازساعت هشت همون روزم دردم شروع شدتو بیمارستان و باآمپول فشار.
زایمان دومم سزارین شدم که پارسال بود. فسقلی الان یک سال و سه ماهه ست. چون بچه بریچ بود. البته تاهفته های آخر سفالیک بودها. یه هو هفته سی و هفت گفتن بریچه و دیگه نمیچرخه بیا سزارین شو. برای من شزارین واقعاااا سخت و دردناک بود. بی حسی داشتم. دکترم هم مکه بود و یکی دیگه منو عمل کرد که ازتهران اومده بود. اما کارش خوب بود. ولی چون آریاعفونت ریه داشت و چندساعت بعدازدنیااومدن بردنش nicuیاهمون مراقبت ویژه ی نوزادان. منم فقط همون شب رو موندم بیمارستان و صبح الطلوع با اصرارخودمومرخص کردم رفتم تو بخش نوزادان که بتونم پیش آریاباشم. خودم شیرش بدم خودم جاشو عوض کنم. چون اگه مادرنبود پرستارااین کارارومیکردن و واقعاااا رسیدگیشون افتصاح بود. خلاصه بایه دنیادرد هنوز بیست ساعت از سزارینم نگذشته خودم بلندشدم و یه هفته ام نی نی بستری بود.
بعدازسزارین دقیقا چندساعت بعدکه بی حسی ازبین رفت دردش وحشتناک بود.توضیح زایمن طبیعیم واسه این بودکه بگم یعنی راحت نبوده ولی الان و همون موقع بعدازسزارین راضی بودم دوسه تا بچه طبیعی زایمان کنم همونقدر سختتتت اما دیگه سزارین نشم. نمیدونم شایدچون مراقبت نداشتم و اینا انقدربرام سخت بود. چون بعدازبیمارستان و اون یه هفته ام مستقیم اومدم خونه ی خودم تابه پسراولم که تازه میرفت مدرسه و به همسرجان برسم. ازهمون روزم بشور بپز شروع شد. مثل قبل. تادوماه مدام خوابالوده بودم. پا درد وحشتناک داشتم. میگفتم اثرآمپول بوده.. تا چهارپنج روز بعداززایمان سردرد وحشتناک داشتم. خلاصه این تجربه ی من بود. امامثلا دوتاازدوستام همزمان بامن سزارین شدن همون بیمارستان همون دکتر. نه سردرد نه پادرد. خییییلی راضی و شادو شنگول. یکیشونم آسانسورخونشون خراب بود یه چندروزبعداززایمان خودش چهارطبقه رو میرفت میومد حتی بخیه ش درد نداشت. یامثلاجاری خودم طبیعی زایمان کرد نیم ساعتم طول نکشید. آدمامتفاوتن. بدن آدما متفاوته. امیدوارم زایمانت شدیدا راحت باشه. چه طبیعی چه سزارین. واینکه آدم بعدهامیگه سخت بود و وحشتناک بود. توی شرایطش که قرارمیگیری توی اون لحظات واقعا خداخودش طاقتش رو میده... چقدر حرف زدمممممم ببخشید

مرسی از کامنتت آرزو...

میدونی من جدیدا انقدر داستانای عجیب غریب شنیدم از هر دو مورد طبیعی و سزارین که واقعا فهمیدم به قول تو زایمان تو هر ادمی فرق میکنه و اصلا قاعده ای نیست که چون فلانی طبیعیش بد بوده برا منم بد باشه یا برعکس..
و حتی درمورد سزارین.
فقط ارزو میکنم بچم سالم دنیا بیاد بتونم بزنمش زیر بغل و برگردم خونه.واقعا در مورد اینکه خدای نکرده بستری شه و تو دستگاه بره و اینا خیلی روحم ضعیفه حتما افسرده میشم اگه اتفاقی از این دست بیفته..

۱۶ آذر ۱۵:۲۱ بانوچـ ـه
تولدتون با تاخیر مبارک :)

ممنووون دوست عزیز

سلامـ و عذرخواهی
واسه این مدت نبودنمـ

گوشیِ جدیدتون مبارک ^_^
ایشالا به دلِ خوش ازش استفاده کنید :*
تودلی جان که تشریف بیارن دیگه چیزی ازش باقی نمی ـمونه :دی

تولدتون رُ همـ باید با یه عالمه تاخیر تبریک بگمـ ...
امیدوارمـ که همیشه شاد باشید و موفق
وَ سالِ دیگه این روزُ کــنارِ همسر و پسرِ گلتون وَ خونواده جشن بگیرید و حسابی خوش بگذرونید
^_^ :*

سلام خوش برگشتی عزیزم.

ممنون گلم.خاله اش بچم با ادبه گوشی مامانشو خراب نمیکنه ایشالا..

فدای تو بشم ممنون از تبریکت.

۱۷ آذر ۱۹:۲۱ دچــ ــــار
خواستم خسته نباشید بگم بخاطر حضورتون در دقیقه نود :)!

ههه سلامت باشید.. هر بار میگم آخرین بارم بود اما درست نمیشم.. 

باید این دقیقه نود بودن رو حل کنم واقعا.

۱۸ آذر ۱۱:۱۵ پرواز ...
تولدتون مبارک :))
انشاالله به همه ی ارزوهاتون برسین و در کنار خانوادتون سالم و شاد باشین :))
موبایلتون هم مبارک :))

ممنون خانمی..

۱۹ آذر ۱۷:۴۴ گلی ^__^
سلام مامان بلاگر عزیز
خوبی؟
تودلی جانمون خوبه؟
تولدت رو با تاخیر زیاد تبریک میگم:***
باور کن یادم بود که تولدته ولی خوب فرصت نشستن پای سیستم و کامنت گذاشتن رو نداشتم
واست بهترین چیزا رو آرزو میکنم عزیزم
اصن هرچی آرزوی خوبه مال تو^__^
گوشی هم مبارک باشه
به سلامتی
باهاش عکسای خوشگل از تودلی و شیطنت ها و شیرین کاری هاش بگیری^_^
قربون جفتتون
بگو همسر از طرف من تو و تودلی رو ببوسه:))

گلی قشنگم ما خوبیم خدا رو شکر و ممنونم از تبریک و کامنت قشنگت..

منم میبوسمت جان دلم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان