رو به راه نوشت :-)

رو صندلی ایوون خونه نشستم.

سرمو که بلند میکنم یه عالمه شمعدونی قرمز و صورتی نگام میکنن.

یه عالمه رز سفید بهم لبخند میزنن.

گلای سفید و بنفش ریز ریز کف چمنا باهام چشم تو چشم میشن.

صدای مامانو میشنوم..  "مامان جان برات بهار نارنج و نعنا گذاشتم ببری.ببخش هیچی دیگه نیست بهت بدم"

دور سرش میخوام بچرخم با این حرف.

میگم مامان من که برای بردن نیومدم اومدم ببینمتون.

کنار خونه یه کارگاه سنگ سازی هست. اما چون از بچگیم صداشو شنیدم انگار نیست اصلا..

اینجوری میتونم صدای پرنده ها رو بشنوم.نمیدونم چی هستن اما صداشون بی نظیره..

میدونم از امشب که برمیگردم تو آپارتمان دیگه نه خبری از این رنگها هست نه اثری از این صداها...

یه دل سیر بهشون زل میزنم.

یه دل سیر گوش میدم.

یه دل سیر خدا رو شکر میکنم..

گاهی میگم کاش میشد دستای مهربونشو بوسید..



نامرد کچل...
بی خبر رفدی شمال چرا؟:)

خوش بگذره بهت^_^
قربون همه ی مامانای مهربون و دوست داشتنی:*

دم خدا هم گرم که همه طروات و تازگیشو جمع کرده تو یه قسمت فخط
ما که باید از طوفان شن و هوای غبارآلود لذت ببریم همش:|

یهو شد جون گلی :*


قربونت عزیزم.
آمین.

خخخخ دیگه ببخشید ^_^

هوم‍ــ... دلمان خواست‍ـــ....

آخی ♡

دستای خدارو

اوهوم :-)

۰۲ خرداد ۱۱:۴۸ ماهی قرمز
صداها ‌این قشنگیا رو سیو کن با خودت ببر :)

عکس گرفتم هم برا خودم یادگاری شه هم به شماها حال بدم..

ولی خو صداها رو نمیشه..

سلام عزیزم :)
خونه مامانتی :))))
حسابی نفس بکش تو این فضا

سلام فدات آره.

قربونت 

خوش بحالت 
دم رفت ...

جای دوستانم سبز ..

خواستم واست پیام بذارم که کجایی دلمون تنگ شد برات خب:-(
ای خداواقعا دل کندن از این همه زیبایی خیلی سخته.خییییییلی.درکت میکنم...

آخی..

دل کندن وقتی همیشگی نباشه خیلی هم تلخ نیست..

سلااااااام 
دختر تو رفتی شمال؟چه عالی 
چه توصیف زیبایی کردی از خونتون 
دلم خونه ی باصفای پدریم رو خواست

سلام جانم اره یهو شد.


عزیزم..

تو و شمال یهووووویی😉
غافلگیر شدم خوندمت😄
خوش بگذره

من خودم از رفتنم غافلگیر شدم :ذی

قربونت :*

خانواده ، زادگاهت اونم شمااااااال چه شود ... به به من که اگه بهترین شهر دنیام برم ولی باز شهری که توش به دنیا اومدمو بزرگ شدمو ترحیح میدم :) همیشه به این خوشی و روبه راهی باشی عزیزم :*

اصن کولاااااک :))
من برای زندگی کردن اینجوری نیستم.. یعنی الان برام مهم نیست تا جوونم کجا باشم. یعنی شهرای خوب دیگه رو هم دوست دارم.اگه مجرد بودم دوست داشتم سه چهار سال یه بار یه شهر زندگی کنم.. شهرای خوب منظورمه. اما نهایتا برای دوران بازنشستگی شمال رو دوست دارم..
قربونت برم عزیز.

سلام عزیزدلم
خدا حفظشون کنه پدر و مادرت رو. خوش باشی :*
ان شالله بسلامتی برگردی خونه خودت

سلام باران جونم انقده دلم برات تنگ شده :((

فدای تو بشم.

۰۲ خرداد ۱۷:۰۱ سُـرور ..
رفتی شمال منو نبردی؟!!!!!!!

ای داد بیداد دیدی جات گذاشتم؟؟ :دی

سلام خانومی
آخی پیش مامانت اینا بودی
لحن حرف زدن مامانت یاد مادر شوهرم انداخت منو
سو تفاهم نشه،  مادر شوهر من خیلی مهربونه ، اگه یه جاهایی من از دستش حرص میخورم عاملش خاهر شوهرمه وگرنه ف نکنم کسی مادر شوهری به بی آزادی مادر شوهر من دیده باشه 

سلام عسل.
آره :)
آخی.. خدا حفظش کنه مادر شوهرتو .خواهر شوعر ها هم به راه راست هدایت بشن دسته جمعی :دی

۰۲ خرداد ۲۲:۰۴ یا فاطمة الزهراء
ای جانم :) 
خونه مامان بودن خیلی خوبه شمال که باشه دیگه هیچی :) 

^_^
واقعا :)

۰۲ خرداد ۲۲:۱۲ پونه پلویز
سلاممممممم به به میبینم ک سر ب شمعدونیااا دارییی جوووووون :)
خوچ میگذره بهت عشق کچلم؟؟

سلام فدات.. اوهووم :)
خوش گذشت جای دوستان سبز :*

اون سایته که واسه گرامر گفتی چی بود دوستم ؟ 
نیازش دارم :(

http://www.engvid.com

۰۳ خرداد ۱۰:۱۴ زینـب خــآنم
اومدی پیش مامان اینا ؟
پس بی نتی خیلیم روت فشار نیاورده   ; )
چیشد ی دفه !؟

رفته بودم امروز خونه ی خودمم دیگه..
حالا پست که گذاشتم تعریف میکنم..
احتمالا شب :)

۰۳ خرداد ۱۴:۲۸ یا فاطمة الزهراء
مرسی عزیزم لطف کردی
من خوبم عشقم تو خوبی؟ 

خواهش میکنم..

قربونت منم خوبم

۰۳ خرداد ۲۱:۳۲ خانوم خونه
دارم اشک میریزم دختر...
اخه دلم واسه مامانم خیلی تنگ شده...
دقیقت منم هر وقت میرم پیش مامانم همینجوری میگه...
تازه امروز پشت تلفن گفت ترشی هم واست ریختم ایشالله تعطیلات زودتر بیاد و بیایین پیشمون

آخه من فدات بشم...
چرا یه کاری میکنی آدم به خودش لعنت بفرسته واسه پستی که میذاره:((
الان اشک منم درومد که :(((
خدا مامانتو نگه داره برات.
امیدوارم خیلی زود رفع دلتنگی بشه :)

الان خوبی دیگه؟!!
واییی رفتی شماللللل؟؟؟؟؟؟تازه فهمیدممممم.چه خوب مامانتو دیدی.دلم واسه مامانم تنگ شد:(:(:(:(:(
نیمه شعبان جشن بودم همش جلوی نظرم بودی لامصب میخواستم واسه خودم و میلاد دعا کنم از بس تو جلوم بودی یادم رفت.فحشت دادماا حلال کن.

خوبم قربونت :*
عه مامانت کجاست؟؟
خخخ عجبا.. رفته تو فکر من فحشمم میده :)

۰۴ خرداد ۰۱:۳۰ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
سلام عزیزم
نیمه شبت بخیر😊
من الان از مهمونی اومدم
گفتم ببینم پست میزاری،بمونم بخونم یا بخوابم😴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
الان من که تو این پست کامنت گذاشتم میتونم در خواست رمز کنم؟D:p: شوخی کردم :) البته من از خواننده های اون یکی وبت هستم که از اسم وبت تو لینکای وبای دیگه خوشم اومد و اومدم وبت * **** ** **** **** ***** *** **** **** ****** ****** ***** **** *** *** **** ** **** ***** ****** *****

چه کامنت پیچیده ای بود احساس تعقیب و گریز بهم دست داد :)))

مگه چی نوشته بودم؟O_o الان به خودم شک کردم :-$

اسمم بود عزیزم :)

۰۴ خرداد ۲۰:۰۵ ✿شمیم زندگی✿
چه وب اروم وخوبی.همین که مث خودم اذرماهی هستی وزودرنجی دوستت دارم:)

پرچمت بالاست عزیززززززززززم :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان