روزه داری نوشت :)



سلام دوستان.

یه ساعتی هست بیدار شدم و از اونجایی که دیشب حال برنامه نوشتن برای امروز نداشتم , گذاشتم بعد این پست بنویسم :)

دارم حسن شماعی زاده گوش میدم و با حالت نانای نای پست میذارم ^______^

جونم براتون بگه که دوستان! اگه روزه میگیرید خواهش میکنم اخلاقتون  اینا رو طبق پیش از ماه مبارک ادامه بدید.

خوب قرار نیست که روزه های شما اسباب ناراحتی اطرافیان باشه.

طرف چون روزه داره اعصابش ضعیف شده :|

یعنی بهش بگی بالای چشمت ابروئه دهان مبارکش رو به قصد شستشوت باز میکنه :|

فقط دوست داره بخوابه :| چون از همون هشت صبح گرسنگی بهش فشار آورده :|

چه کاریه خوب؟؟ روزه اینه؟؟؟


ماه رمضون های متاهلی از بدترین ماههای زندگیم بوده همیشه.. یعنی همیشه هاااا !

اون دو سه سال اول که اصلا افتضاح! یه جوری بود که انگار گناه بود من تو خونه باشم! از سر کار که میومد کلا از من و هر گونه تماس فیزیکی فراری بوووود! خوب یه عروس خانم نوزده بیست ساله وقتی چهارده ساعت شوهرش رو ندیده نره استقبالش؟ بغلش نکنه؟ روبوسی ساده نکنه؟

همش میگفت برو اونور من روزه ام!  خوب من باورم نمیشه خدای یه سری آدما انقدر عبوس و بد اخلاق باشه :|

آخر سر یادمه یه سال کفری شدم به خودش و روزه ای که داشت کلی بد و بیراه گفتم ^_^

از اون به بعد اوضاع بهتر شد اما خوب هنوز بدترین ماهای مشترک ما رمضان مبارکه :((

نمیشه که به اسم اینکه روزه ام و اینا آدم همش دراز به دراز بیفته :(

خالا جالبه الان که روزای اوله آدم مگه ممکنه انقدر بی طاقت باشه از الان؟؟؟

هی میگه من بدون چای عصبی ام. من بدون چای قلانم. خوب من خود زنی کنم شما روزه ای ؟؟

احسان علیخانی هم که خودش به شخصه قادره روزه ی میلیونها مرد رو دم اذان باطل کنه..

واقعا چرا اکثر مردا ازش بدشون میاد؟؟

پریشب قشنگ موقع برنامه شروع کرد بد و بیراه گفتن بهش و چسبوندن یه سری چیزا بهش..

هی گفتم عزیزم روزه ای هاا.. دیدم ول کن نیست.. واقعا ناراحت شدم :( دیگه چهارتا دونه فریاد زدم که مرد حسابی چجور روزه ای هستی که کار ندیده ی مردم رو تهمت میبندی؟؟؟؟  قبوله اصلا؟؟؟ بهم زور داره که من اینجور روزه داری رو تحمل میکنم..

شوهرم مهربونه. بد دهن نیست. اما در مورد این شخص خاص همه چیز چپه میشه! :|

تا دیشب هم باهاش قهر بودم  ^_^

دیگه جونم براتون بگه که آقا این دندون منو کشت هاااااا.... >_< چرا بخیه هاش نمیفته؟؟؟ دلم میخواد مسواکو بندازم همون قسمت بسابمش :(

دیروزم ترم جدید زبانم شروع شد :)

فشرده از 3 تا 6 :/

اما محیط کلاس بهتره خدا رو شکر...  سه تا هم دخمل جدید داریم :)

وووووش من از مامان کلاس بودن درومدم دیگه ^_^ یه 29 ساله همکلاسیمه :)


همینا دیگه سعی کردم پستم مختصر بشه به روزه دارامون فشار نیاد :)))

خلاصه درست کنید خودتونو.. برای روزه ای گرسنگی تشنگی بکشید که برای خدا ارزش داشته باشه.. نمیگم دخیل ببندید به سجاده و قران.. میگم آدم خوبی باشید..  عشق و محبت هم از صفات خداست. اینا رو تو خودتون پر رنگ کنید.آدم رو از خودتون فراری ندید..

زورتون خوش :)


+ خدایا شکرت به خاطر این میوه های جینگیل پینگیلِ خوشمزه ی رنگی رنگی :)


+ باز آ که در فراقِ تو چشمِ امیدوار

 چون گوشِ روزه دار به الله اکبر است    ----> سعدی


۲۰ خرداد ۱۰:۴۰ ♠Mãh§â♣ ...
ایشالا هم اوضاع خونتون خوب میشه هم دندونت :)))

قربونت :*

۲۰ خرداد ۱۰:۵۱ زینـب خــآنم
واسه چی ازت دوری میکنه ؟ مگ روزه چه منافاتی داره مثلا با بوس کردن ؟!
شاید بخاطر اینه ک در طول مدت روزه ممکنه دهن آدم یکمکی بو بگیره از چیزی نخوردن ؟!
من از آدما نزدیک اذان مغرب ، پشت فرمون ُ توی خیابون میترسم  : ))))
همه می خوان زودی برسن ب افطار ُ اصلاااااااا هم اعصاب ُ صبر ُ تحمل ندارن : دی

میکرد عزیزم...  خوب خدای اون بوس رو هم ممنو کرده بود..  :/
نه عزیزم...

:)))

آخه چی فایده داره آدم کاری رو بدون عشق و از رو اجبار انجام بده؟؟؟

میدونـی اتفاقا میخواستم تو پست بعدی در این رابطه و تفکراتم ام بگم اما خوب چون اکثر خواننده ـام مسلمون و مذهبی ان ، خودداری میکنم !
ولـی چون توأم گفتـی منم نظر خودمو میگم ، امیدوارم دیگه به عنوان یه کامنت ازم کسی ناراحت نشه .
ولی خوب میدونی ؟! دقیقا من چند ساله که از ماه رمضون متنفرم ، به دلایلـی ... یعنـی حتی جدا از این که خودم دین و این چیزا رو گذاشتم کنار و روشم حسابی فک کردم ، حتی از این ماه متنفر هم هستم ! چون واقعا نمیشه بش بی تفاوت بود ، عنصریه که به آدم همه جانبه آسیب میرسونه .
از جامعه و آدمای (!) پاچه بگیرش و ممنوعیت هر نوع خوردن و آشامیدن و گرفته شدن توسط پلیس به جرم لقمه همراه داشتن یا آب معدنی داشتن تا مصائب تو خونه ، یعنی متنفرم وقتـی آدم ـای به شدت پرمدعایی رو میبینم که صب تا ظهر که میرن سر کار خشونت میکنن و بعد هم که میان خونه ولو میشن جلو کولر و پرخاش میکنن و اُرد میدن ... این کار آدم ـای جامعه ماست ! یک کلام هم که نمیشه باهاشون حرف زد ، بس که دهانشون بو میده ، بس که عصبین ... بس که ادعاشون میشه !
افطار هم که میشه اونقد میخورن که از حال برن ، این آدما قراره حال گرسنگان رو درک کنن ؟! این آدما همیشه میدونن افطار مفصلی در انتظارشونه که بیا و ببین ، اون بدبخت گرسنه دلش به چی خوش باشه ؟! یعنی طرف فامیلش تو نداری و بدبختـی ـه اون وقت افطاری میده و سفره ی افطار میچینه ... میدونی چیه ؟! حالم بد میشه واقعا ، و این که بدیشم اینه که یک مـــاه باید این چیزا رو تحمل کرد ... این آدما دارن روز شماری میکنن که چندتا روزشون مونده ، من میشمارم ببینم کی تموم میشه و زندگیمونبه روال برگرده !


+ به حساب چیزی جز درددل نذار :(

فوقش چهار نفر بیان فحشم بدن دیگه ^_^
ناراحتی نداشت کامنتت خیلی هم مسایل جالبی رو گفتی..
واقعا همیشه میگم خدا نگذره از هر کله گنده یا خرده پایی که ماها رو از یه چیزایی که میتونست رنگ و بوی خوبی داشته باشه متنفر کردن..
با همین قوانین مسخره و زور و اجبار و خشونت که به قول تو یه آب معدنی جرم باشه :(
اینکه حال گرسنه ها رو درک کنیم یکی از چیزای کوچولو روزه است.. روزه واقعا به بدن آدم سالم ضرر نمیرسونه.. آدم روزه میگیره که از یه بندهای وابستگی رها شه.. اولیش هم غذاست.که صبر یاد بگیره.که سبک شه.بخاطر همون افطاری که داره و تا حالا به چشمش نیومده بود خدا رو شکر کنه..  و خیلی چیزای دیگه که همشون نتایجش خوبن..

اما اکثر کسایی که روزه میگیرن فقط برای رفع تکلیفشونه و از ترسشون چون خدای ترسناکی دارن..  عاشق خدای قشنگشون نیستن که با عشق روزه بگیرن.همینه که حتی وقتی براشون ضرر داره دردی میکشن بخاطرش باز جرات نمیکنن نگیرن.فکر میکنن خداشون از با عذاب روزه گرفتن اینا لذت میبره :| دیگه نمیدونن بخاطر ضرری که به خودشون میزنن به وقتش خدا چوب تو آستینشون میکنه :)
دو روز پیش با یه روزه داری یه اتفاقی رو دیدم یه حرکات و حرفایی شنیدم که همون لحظه تو دلم گفتم من به اون خدایی که تو شناختیش کافرم :((

دلم تو این دنیا به همون تک و توک آدمایی خوشه که خودشون عشقن.خداشون عشقه.و تک و توک میتونم ببینمشون و حالم خوب شه :)

۲۰ خرداد ۱۱:۴۳ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
شوهر منم بدش میاد از علیخانی
نمیدونم چرا اینطوریه؟؟؟ خیلیارو دیدم بدشون میاد...

بنظر من شاید اصن روزه داریه ادمای عصبی و اینجوری شاید قبول نباشه:-\ 
البته منکه خدا نیستم شایدم قبول باشه ،نمیدونم.
اگه ما زنها در اثر روزه بدخلقی کنیم همین مردا صدتا چیز میگن و منعشون نکنی میگن اصن حق نداری روزه بگیری.

ترم جدیدت مبارککککک

میوه های جینگیل پینگیلیتم نوش جون;-) 

باورت میشه به نظرم اکثرشون از حسادتشونه اینجوری ان؟؟

من نظرت رو به شدت تایید میکنم :) شاید نداره قطعا همینطوره.. خدا نیستم اما میفهمم خدا اینا رو نخواسته از آدم..


قربونت برم :)

هوووم نوش جون هممون بشه. خدا به همه امکان لذت بردن ازشون رو بده.. الهی آمین

۲۰ خرداد ۱۲:۱۷ ندا بانو
شاید شوهرت چون میبینه تو روزه نبستی و خودش هس لجش میگیره .میخاد سرت خالی کنه خخخخخخ 😁😁😁😁
من دو سال روزه نگرفتم .ولی امسال روزه گرفتم .ب نظرم روزه گرفتن فقط نباید گرسنگی و تشنگی کشیدن باشه .باید تمام اعضای بدنمون روزه باشه .دروغ.تهمت .غیبت ک نخود کشمش هر روزمونه و خیلی چیزها و رفتارای دیگه  ....من واقعا دارم از خودم شرو میکنم و امیدوارم تو این سی روز روزه دار خوبی باشم 

:)))
 بله عزیزم دقیقا همینه..

آمین :)

وای خدا کلی خندیدم به اینکه تو میخواستی شوهرتو بغل کنی و بوسش کنی و ایشون میگفتن برو اونطرف من روزه م :دی

خیلی بامزه نوشتی خب آدم خنده ش میگیره :دی

هرچی که اکثر خانوما از علیخانی خوششون میاد برعکس مردا ازش بدشون میاد،فکرکنم از حسادتشونه :))))))))

 

:))

من اون موقع از حرص و ناراحتی میمردم دختر نخند :))))

منم فکر کنم انقدر یهو موج علیخانی اومد بین دخترا پسرا از حسودی مردن :)))

سلام بلاگر کبیر،اخ اخ چه اسم باحالی داری.
من عااااشق خودتو نوشتهاتم،ینی خیلییی دوس میدار،شدیید.
راستش خاموش بودم،الان با اجازه روشنم.
ترم جدید مبارک عزیزجان.
واقعا شوهرت اینجوری بود!؟عههههههه.خیلی برام عجیب بود.

سلام خانمی :) مرسی ^_^

عزیزم مرسی که روشن شدی..  وقتی اینهمه به من لطف داری بد میشد اگه نتونم بگم چقدر ممنونم از این احساس خوبت :)
قربانت :)

آره دیگه دقیقا همینجوری :)) برای من مایه ی دق بود :)

سلام بلاگر خوشگلم 😊
وقتی از طرز برخورد همسرت خوندم اون اوایل ازدواجت کلی متأثر شدم...چه بد...
متأسفم که میگم نسبت به درصد کلی 99% افرادی که دین رو یدک میکشن باور ندارم...مضحکه! از سر ترس!!!! 11 ماه خیلی خطاها میکنن دریغ از  یه قطره فکر و تأمل...یه ماه میخوان بگن با فرشته ایم که هیچ خداییم!...تازه همونم نمیتونن درست انجام بدن!...همش تظاهر چندش آور...
من از سن خیلی کم روزه میگرفتم...یه حال و هوای خاصی داشت که دیگه اصلأ وجود نداره...از وقتی هم کلی بدنم ضعیف شد چندجور مریضی گرفتم و دیدم روزه یعنی فقط بخوابم که درد نکشم موقع بیداری از ضعف و معده درد و میگرن و اعصاب خودمو اطرافیانم بریزم بهم گذاشتمش کنار...من اگه هنر کنم همون رفتارمو درست کنم کافیه...پایه تفکرم انسانیته...نه یه خدایی که با چماق منتظر گرفتنه حالمه...
وایییییی گفتی احسان علیخانی...چراااا اینقد مرد جماعت حسسسسسسوده و این حسودی رو انکار میکنه!!!!!!! یعنی یکی رو ندیدم حتی خنثی باشه به این شخص 😃😃😃😃
ترم جدید زبانتم مبارک و با موفقیت عزیزم... 
میوه ها هم که نگو...خود عشقن...عمیقأ معتقدم معجزه هستن...با تمام عشق میخورمشون...نوش جان همه...😊

سلام جانم..
 هوم آره بد بود :) خدا رو شکر درست شد :)

چی بگم :(

خدا با چماق.. جالب بود :)

خخخ همه دیدیم این حسادت مردا رو چه باحال :)))

قربونت گلم :)

قطعا معجزه هستن :) فدای تو بشم :)

۲۰ خرداد ۱۴:۲۹ دکتر میم
نفسم بند اومد اونقدر خوندم، دهنم خشک شد... :-D
کوو تا افطار؟!!

:))

۲۰ خرداد ۱۴:۴۲ یا فاطمة الزهراء
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
منم واقعا درک نمیکنم کسایی که با روزه داری شون همه رو اذیت میکنن یا عصبی میشن و به همه میپرن خب نگیر :| اونجوری که خدا بدتر دلخور میشه :)) روزه فکر کنم جزو چیزاییه که اگه نگیری طرف حسابت خداست و در نهایت مهر بخشیده شد میخوره ولی امان از حق الناس :دی روزه دار عصبیم هی حق الناس میندازه گردن خودش :(
***** *** ***** ** *** ***** ** ****** ****** *** ******* **** *** *** ** **** *** **** ***
تو خونه ما همه به احسان علیخانی میگن احسان جون انگاری که داداششون باشه :)) 

والا :/ 
دقیقا من از این مثال جالبت تو جواب به یکی از کامنتها بهره گرفتم :)

ووویی ووویی وویی :))

۲۰ خرداد ۱۴:۵۲ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
بله ک از حسادتشونه...
باور کن یه ذره ادم رو بشون بده میگن پاشو تی وی رو خاموش کن نمیخواد اینو ببینی خخخ
نه ک خوشتیپو خوش قیافه ست فکر میکنن همه غش میکنن واسش خخخخخ

رو دادن نمیخواد شوهر من میگه نمیخواد ببینی :))

خوب برام جالبه من هیچوقت رفتاری نکردم که نشون بده میمیرم براش :/

سلام عزیزم..

خب میدونی منم از احسان علیخانی بدم میاد بخاطر همین تی وی و روشن نمیکنم ک نبینمش :)))

بخیه هاشو عزیز باید بری بکشی پیش خود دکترت فک نکنم همینجوری بیفته ینی کار منو تو نیس بعد هنوز فک کنم زودم باشه ی چند روزی باید بگذره...


سلام جانم :)

عجب :))

آخه گفته بود خودش تا دو روز دیگه میفته اگه نیفتاد یه هفته صبر کن بعد بیا خودم بکشم.. حالا فردا میشه شش روز احتمالا برم..

۲۰ خرداد ۱۵:۲۹ الوچه بانوو
ادم روزه میگیره ک در اصلاح خود کوشا باشد^___^
جمله سنگین بود کمرم شکست:دی
تو هم بد اخلاقی کن تمام ظرفا رو بشکن:))))
حالا روزم تموم شد ی چیز راجع ب این علیخانی میگم بهت:)))))))))))
حالا هی این زبان و تو سر ما خراب کنگناه من چیست ک زبانم داغونه:دی
شعر سعدی عالی❤

تکبیر :))

دیوونه ای هااا!
خخخ اون روزه اتو قربون :)

حتما تو هم یه خصلت خوب یه خلاقیت خوب یه آپشن خوب داری که من ندارم .. حرص نداره که :)

:)

روزه هم مثل خیلى کارهاى دیگه مون اصلا نه میدونیم چیه نه میدونیم چرا باید بگیریم نه میدونیم چطوری باید بگیریم هیچی فقط مثل یه حرف زور بالای سرمون که وسواس نگرفتنش رو داریم خشم زورى بودنش رو سر بقیه خالى میکنیم
امتحان کردم اگر تغذیه و تفکر تو سحر و افطار درست باشه آدم نه بیحال میشه نه عصبی نه منتظر اذان گشنگی و تشنگیش هم طاقت فرسا نیست خیلی هم خوش مییگذره غذاها خوشمزه ترن آب هم خیلی میچسبه قدر خوراکیهامون رو هم بیشتر میدونیم
فقط گناه آدمها رو و جهلشون رو به حساب خدا و دین نذاریم

ووویی نسیم اومدی؟؟

دخترم خبر میدادی شترمرغ سرمیزدم ^_^

نسیم؟؟ منو به فرزندی قبول کن برای بار دوم میگم ^_^

نگوکه کامنتم نیووووومد 😐😶😣

آخی نگاش کن.. چرا اومد بابا :))

جدا سر احسان علیخانی بحثتون شد ۰_۰
میدونی مردم میخوان روزه داری خیلی با معنویت برگزار کنن ها، ولی نمیشه، ۱۹ ساعته کم نیس‌ . منجر میشه ب پرخاش گری افت قند خون ضعف تشنگی ، :))

سر احسان علیخانی نه.. اگه اون موقع به هر کس دیگه هم فحش میکشید بحثمون میشد :)

خوب این حرفتم که اصلا قبول ندارم :)) 
من نمیگم ساعتش کمه اما میگم نمیتونن نگیرن نه که بگیرن تا حق الله بدن و خودشون رو تو حق الناس گرفتار کنن..
ضمن اینکه کلی راه و روش تغذیه ای هست که کمترین فشار رو احساس کنن اما بیشتری دوس دارن بی زحمت صرفا شکم  مبارکشون رو پر کنن :/

۲۰ خرداد ۲۰:۲۰ جوجو کوچولو
من روزه نگرفت :| چون بگیرم بیمارستان رو سرشه :| اصن عصبی نمیشم اتفاقا
خوشال ترم هستم ولی خب بیش تر از دوروز بدنم نمیکشه. معده ام دیگه افقی میشه میرم زیر سرم :(
بیچاره این احسان علیخانی چیکار کرده؟؟؟؟ من خنثی ام نسبت بهش ولی برنامه ی خندوانه اون شب که آورده بودنش ... یه جورایی دوسش داشتم.

عه..  ای خدا من همیشه تو رو یه دخمل تپلی پهلوون قوی تصور میکنم :)
منم عصبی نمیشم. خوشرو هم که همیشه هستم ^_^

منم خنثی ام بهش..  نمیدونم چه هیزم تری به اینا فروخته :دی

فدات شم.
اقایون کلا در اکثر موارد خانومارو دق میدن عزیزجان.
اوووخیییی،چه عکس باحالییی،ینی میخوای نی نی بیاری!؟!

خدا نکنه :)
 دق رو خوب اومدی :)

به فکرش هستم جانم.. تا آخر امسال ایشالا :)

خوشبخت باشى خانوووومى

متشکرم عزیزم :))  همچنین :)

با سلام
بلاگر جان برات یه کامنت بالا بلند نوشتم که موقع ارسال اینترنتم قطع شد و پرید هییییی
خوب خواستم بهت بگم مردها اغلب همینطورن زیاد سخت نگیر
همسر من که پارسال میومد قشنگ وسط سالن میخوابید و من دائم باید این بچه کوچیکه رو میگرفتم نپره روش و به اون یکی هم می گفتم هیسسسس
البته اینم بگم اتاقهامون کولر ندارن فقط سالن داره
ولی شکایت خاصی از شرایط ندارم
خوب توان سرحال بودن و بیدار موندن رو نداره
به نظرم بهتره همچین وقتایی به حال خودش رهاش کنی و به طور کاملا بی خیال به آشپزی و خوندن رمان بپردازی
بعدا دوباره سرحال میشه میاد
البته اینا پیشنهاد من هست شاید توی شرایط شما اجرایی نباشه
ولی خودم که اینجوریم
شاید به خاطر این هم باشه که همیشه کلی پروژه و کار روی سرم ریخته و فکرم هزار جا هستش همه تمرکزم روی همسرم نیست

در هر صورت برات روزهای خوش رو آرزو می کنم

سلام گلم..

ای بابا :/

نه سخت نمیگیرم.به خاطر خود اینجور آدما ناراحت میشم.. به نظرم ثواب خودشون رو ضایع میکنن .

چرا تو شرایط منم اجراییه منم همین کار رو میکنم و سرگرم کارای خودمم .اصلا به خاطر تنهایی خودم نمیگم. کلا با این سبک روزه داری مشکل دارم.آدم یا یه کاری نکنه یا درست انجامش بده.گفتن خواب روزه دار هم عبادته اما نگفتن یه جوری دراز به دراز بیفته که اصلا حالیش نشه روزه چیه و هدف از روزه داری چیه :/

قربون شکل ماهت برم :))

سلام عزیزدل 

منم خیلی دیدم کلا خلق خیلی آدما تو این ماه تغییر میکنه 
کاش ی جوری رفتار میکردیم که هرکسی که روزه هم نمیگرفت و حال خوب مارو حین روزه داری میدید تشویق میشد که بره روزه بگیره و اون حال خوب و نزدیک شدن به خدارو حس کنه 


میوه های رنگی رنگی رو موافقم 
گاهی دوس دارم بچینمشون کنار هم نگهشون دارم دلم نمیاد بخورم خخخ

سلام خوشگل خانم :))

ای کااااش :)

خخخ واقعا خوب اومدی :)

سلاااااام
چه به نکات ظریفی اشاره کردی پنچه طلا
آی گفتی این بدخلقی کردنا روزه رو به آدم زهر میکنه
نمیگم خودم بینهایت خوشروم ولی نهایت تلاشم رو میکنم گرسنگی دلیل پریدن و پاچه گیریم نباشه

من علت نامقبول بودن آقا احسی رو کشف کردم.. چون طنازه و مورد توجه بانوان واسه همین به شدت ازش متنفرن و اینکه یه ریزه زبونش بی هوا میچره و چیزایی که نباید بگه و میگه که منم به این مورد آخر تکبیرها میگم

آی ازین میوه های خوش رنگ و لعاب که منی رو که  میوه دوست ندارم سر ذوق آورده


باشد این ماه آمین هایمان گره گشای ناملایمات زندگی دوستانمان باشد

سلام ژنرال :))

تو که گلی اصلا :)

خخخ چی بگم.. یه جورایی آره دلیلش همیناست :)

آی جونم :)

عزیزم.. آمین :))

۲۱ خرداد ۱۴:۳۶ خانوم خونه
سلام عزیزم...نماز روزه هات قبول باشه....
قربونت برم...
واقعا نمیزاشت بوسش کنی؟
من روزه ام باشم میپرم بغلش و بوس و بوس و بوس...ولی بیشتر نه ...خخخخخخخخخخ

سلام عسل... فدات بشم متقابلا :)

نه دیگه نمیذاشت :))

نه تو رو خدا بیا و بیشتر  :دی

۲۱ خرداد ۱۴:۴۴ من یک معشوقه هستم ...
سلام عزیزم...
اوهوم منم خیلی ناراحت میشم تا بعضی رفتارهای ادمای به گمان هودشون مومن رو میبینم....حس میکنم تقصیر اوناس که دید خیلیا به خیلی چیزا بد شده...
به نظر من گشنگی و تشنگی روزه یه چیز فرعیه و اصلش چیزای دیگس....
پریروزا که روزه بودم اصلا حواسم نبود و توی اختلاط کردن با مهسا درمورد یه دوستامون یه حرفی زدم.حرف بدی هم نبود درمورد اخلاقش بود.فرداش یهو یادم افتاد اینقدر خودمو فحش دادم گفتم خاک تو سرت با اون روزه گرفتنت....و به نظر من تازه اگر ادم با زبون روزه چنین کنه خیلی قبیح تر از کسی هست که روزه نیست و به نظر من گناهشم چند برابره...
حالا تو حساب کن گاهی ادم بخاطر روزه اش ثواب که نمیکنه هیچ تازه اتفاقا چون روزه اس همه گناهاش وحرفاش هزار برابر بدتر و بیشتر میشه .
ولی به نظر من خیلی هاهم هستن که ادم میبیندشون کیف میکنه و واقعا مومنن و حواسشون به رفتار و گفتارشونم هست و اگر انکار کنیم ظلمه و درجشون پیش خدا خیلی بالاس ...کسایی که میگن نه و ما روزه نمیگیریم اما دل کسی رو هم نمیشکنیم یا کسایی که میگن ما روزه نمیگیریم ولی به جاش غیبت هم نمیکنیم اینا همش توجیه و بهانس و اشتباهه و من ابدا اینجور ادما رو قبول ندارم 
در کل حد اعتدالو بیشتر میپسندم.نه ادم بخاطر روزه همه اطرافیانشو عذاب بده و نه از اون ور بوم بیفته و منکر همه چیز بشه 
ترم جدید مبارک عشق زبان در تو بیداد میکنه خیلی مشهوده ؛)
احسان علی خانی رو هم دوس دارم ؛) هرروز میبینم ماه عسلو. ولی انگار مردا بدشون میاد ازش ؛/ شاید چون خیلی زبون داره


سلام جانم :)

چقدر این جمله ات خوب بود که به نظر من گشنگی و تشنگی روزه یه چیز فرعیه و اصلش چیزای دیگس....

حالا به نظر منم یه ماه یه فرصتیه که این رفتارهای خوب در طول کل سال در ما ادامه دار باشه و قرار نیست اون چند ساعت خوب باشیم بعد افطار آزاد یا اون یه ماه خوب باشیم باقی یازده ماه رو بد..

درسته هنوز هستند آدمای خوب و عشق :)

مشهود ^_^ من به این عشق معترفم :)

من نه دوستش دارم نه بدم میاد.. یه آدمه دیگه.. مثلا عین اینه من بیام به فردوسی پور بد و بیراه بگم :| جفتشون آدمن و جفتشون رو ما نمیشناسیم..


سلام دوست عزیییز
خوووبی
نماز و روزه ت قبول
نت گوشیم سیستم هاش قاطی کرده و خیلی وقته وصل نمیشه
دوروزه که هروقت وقت میکردم میومدم با گوشی آبجیم میخوندم
بازم چندتا پست عمومی و رمزدار مونده
رمزدار نمیشه خوند رمزش تغیر کرده؟

سلام گلم ممنون:))

عجبااا امیدوارم گوشیت درست شه عزیزم.

نه عزیزم رمزم تغییر نکرده تازه مطلب جدید رمز دار هم ندارم که :/

سلام عزیزِ جان :*

سلام به روی ماهت :)))

۲۲ خرداد ۰۰:۵۹ یا فاطمة الزهراء
شیرخواره بوده دو سالش بوده که ازش گرفتن 
پسره ده ساله که میشه یکی بهش میگه مادرت نمرده
+ فیلم کاملش آپارات هست

آهان به پسره هم گفته بودن مادرش مرده؟؟؟
وای خدا من باورم نمیشه اینا از ته دل بخشیده باشن باعث همه ی این برنامه ها رو :(((
ولی برام جالبه پسری که اصلا مامانشو درست احساس نکرده بود خوب دو سالش بوده خیلی کوچولو بوده بعد اینقدر احساسی برای مادرش بال بال بزنه بعد اینهمه سال!

۲۲ خرداد ۰۱:۳۰ یا فاطمة الزهراء
آره به اونم گفته بودن مادرت مرده
حتما خیلی بی مادری اذیتش کرده :'(
من خودم نصفه نیمه کشیدم میدونم سخته

آخی عزیزم :((

مطلب جدید نه
همون قبلی ها هنوز نخوندم😁😯

:-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان