در حال حاضر نوشت :)

سلام به عزیزان و دوستانم :)


اصلا یه ذره که نمینویسم کلا انگار که رشته ی کلام رو از دستم گرفته باشن.. دیگه ادامه دادنه سخت میشه :/

مثل همین حالا :|


خوب جانم براتون بگه کــــــــــه اولین کار مثبت و البته بهترینش تو این چند روز این بوده که مودم رو زدم زیر بغل و بردم یه شرکتی که اینترنت مخابرات رو غیر فعال کنم و از اون شرکته اینترنت بگیرم..

البته چون اوضاع ما معلوم نیست تو این خونه فقط تا 12 تیر فعالش کردم...

حالا یه طرح باحال بود اسمش بهار تا بهار بود.. یک ساله. سرعت 5 مگ.حجمش 60 گیگ. چند؟؟؟ 65000 ! همش همین!

اما چون همسر محترمم میگه حالا شاید خونه ای که میگیریم خط تلفن نداشته باشه دیگه من به همین یه ماه یه ماهها قناعت میکنم :|

هر چند که خط تلفن داشتن از ملاکهای اصلی من برای انتخاب خونه است اما مصلحت اینه حرف همسر رو گوش کنم دیگه..

کار بعدیم اینه که باز دلو زدم به دریا و رفتم دندون پزشکی..

جریان اینه که من سه تا دندون دارم که موقع جویدن چیزای ترش یا وقتی مسواک روشون میره یا وقتی چیز شیرین بهشون میخوره درد میگیرن اما این دومین دندون پزشکی بود که نگاهشون کرد گفت مشکلی ندارن :| اما من خیلی بهش اصرار کردم.. دیگه عکس گرفتم و تو عکس باز گفت مشکلی ندارن :| بعد من باز اصرار کردم :| بعد یه قلاب مانند هست تو وسیله هاشووون... اونو حرکت داد رو یکی از دندونام و منم دادم درومد از درد.. فقط همونو پر کرد برام :| این بار رفته بودم مطبش.همونی که دندونمو تو کلینیک کشید.. اما چون دندان پزشک کودک هم هست و دو تا پسر بچه هم اونجا بودن با آمپول وایساد بالا سرم گفت جلو این بچه ها داد و بیداد کنی من میدونم و تو :|

یعنی وقتی آمپولو میزد فقط باهام حرف میزد و نازم میکرد که دیوونه بازی درنیارم ^_^ بلند که شدم به دستیارش میگه یه آب قند براش بیار این نرمال نیست :/

تو مدتی که باید منتظر نوبتم میشدم رفتم بانک..

آقا من یکی از معضلاتم فراموشیه.. یعنی واقعا فراموشی هاااا.. من همین الان نمیتونم اون نه نفر همکلاسی زبانم رو بعد یک ترم اسم و قیافه هاشون رو تطبیق بدم.. یادم نمیاد :/

اینه که دیروز که کارتمو میزدم موجودی بگیرم دیدم رمزم یادم نیست.سه تا که محتمل بود زدم هر سه اشتباه! کارتم سوخت دیگه :|

بعد تو بانک والیبال ایران چین بود.کارمم که انجام دادم دیدم مطب که تلویزیون نداره بشینم همینجا والیبالو دریابم^_^

هیچی دیگه ست آخر رو کلا تو بانک والیبال میدیدم :)

بعد اینکه دندونمو پر کردم شوهر آبجیم اومد دنبالم گفت ما نهار باقالی قاتوق داریم بیا بریم خونه ی ما^_^

منم دعوتشون رو لبیک گفتم ^_^

تا غروب دور هم بودیم و بعدم رفتیم بازار.. خوب من امسال فقط 5 کیلو باقالی خریده بودم برای مصرف شوید باقالی پلوی سالَم .

اینه که 5 کیلو دیگه خریدم به اضافه ی دو کیلو نخود فرنگی که عصر باید پاکشون کنم..

دو کیلو و نیمم توت فرنگی خریدم و دیشب پاک کردم و شکر پاشیدم تا اولین مربا توت فرنگی خودم پز رو درست کنم ^_^

خلاصه که این امر خطیر رو با یاری حق و راهنمایی های خواهر و نوستال و جمعی از بستگان امروز به پایان رسوندم :)

الانم شربت توت فرنگیم رو گازه :))

این چند شب همسر جان هر شب به نحوی ابزار ناراحتی بنده رو مهیا میکرد.. هر چند لحظه ای اما خوب هر شب یه برنامه داشتیم دیگه.

تا همین پریشب که مدارک پوشه ی گواهینامش نیست و اگه بخواد بره امتحان بده باید دوباره ثبت نام کنه..

عصبانی بود و گفت من میدونم تو انداختیشون دور :|

بارها شده یه کاری که خودش اشتباه کرده میندازه تقصیر من :/ خوب به من چه آخه ....

هیچی دیگه یه جوری شد جو خونه که آخر شب خودش گفت ببخشید.. من خیلی خرم که اعصاب خردی های باقی مونده از شرکت رو میارم خونه سر تو خالی میکنم..  خوب این هفته از 9 صبح میرفت و ده شب برمیگشت که دیروز آخرین روز بود البته.. تا شاید سه هفته ی دیگه..

خدا رو شکر این هفته ساعت بیداریم ثابت بود.. میدونم خیلی زود نیست اما نه و نیم برای منی که انقدر خوابالو ام و دارم با این جریان میجنگم عالیه..  ایشالا این هفته ای که در پیشه نهایتا نه بیدار میشم :) البته اینا همه در حالیه که من شبها یک الی دو خوابیدما :)

امروز هم از نه بیدار شدم و با آبجی برنامه ی  استخر گذاشتیم..  بعد رفتیم دیدیم بخاطر رحلت امام تعطیله.. آخه چه ربطی داره :|

خبر  بد هم اینکه انقدر این پا اون پا کردم یکی از کارتام تیر ماه میسوزه و احتمالا نمیتونم استفادش کنم.چون ماه رمضون کی میخواد نه شب بره استخر :/

همین دیگه اینم از پست بلاگر کبیر ^_^


+ دلم این روزا قام قام خواسته.. خدایا کمک کن تا کمتر از یه سال دیگه بتونیم یکی بخریم..

+ رفتم موهامو پنج شش سانتی کوتاه کردم.جلو موهامم چتری کردم برا اولین بار.. و البته آخرین بار.. خوب چه وضعشه که آدم هر روز باید اتو به دست باشه؟؟ دوستم دیدتم امروز میگه وای بلاگر چقدر قیافت خارجکی شده! الان خدا راضیه من با این قیلافه ی خارجکی بشینم نخود و باقالی پاک کنم آیا؟؟ :(((

+ از هر سمتی که به پول شخصیم نگاه میکنم هیچی ندارم.. اون از کارتم که تا ده روز باید برا رمزش صبر کنم و عمرا بیشتر از 50 توش نیست.این از کارت خریدم که دیروز خواستم آبجیمو ذرت مکزیکی مهمون کنم زد موجودی کافی نیس و مجبور شدم از جیب همسر حساب کنم :) این وسط یه هفته دیگه تولد خواهره و من اصلا موندم با چه پولی دقیقا چه خاکی تو سرم بریزم.. چون حقوق همسر که باید خرج دندونام بشه و دیگر هیچ رسما :/ این ماه خیلی خوب مدیریت کردم خرج و دخلمون رو و به خودم افتخار میکنم که الان دقیقا میدونم چقدر خرج کردیم و چقدر مونده و چی به چی شده :) اگه این خرج دندونام نبود خیلی اوضاع این ماه عالی میشد :)

+ خبر ویژه هم اینکه کارنامه ی زبانمو گرفتم.. وووووی ووویی وووویی :) 98 شدم ^_^ الان تشویق ندارم؟؟ جایزه ندارم؟؟ بالاترین نمره بعد من 87 بود :)) به سلامتی این ترمم تموم شد و ایشالا از چند روز دیگه 303 رو شروع میکنم :) خیلی خوشحالم من :)

+ خوب دیگه من برم یه شربت توت فرنگی به خودم تزریق کنم و امروزم رو رقم بزنم :)


+ هر زن یک سرزمین است.. آداب و رسوم خودش را دارد :)


۱۴ خرداد ۱۲:۳۰ یا فاطمة الزهراء
من باید برم دندون عقلامو بکشم میترسم :(
میترسماااا 
چون هر کس رو دیدم ناکار شده بوده :)) 
نمیدونم با دندون معمولی چه فرقی داره واقعا :/ چون یکی از دندون هامو کشیدم درد نداشت خیلی 

من دندون عقلمو کشیدم موردی نداشت.. یه کم بعدش درد داره که مسکن لازم میشی.
اما الان یکی برای جراحی دارم.. البته سه تا دارم اما فعلا یکیشو برم ببینم زنده میمونم؟؟

دلم مربای توت فرنگی میخواد..مامانم هیچوقت درست نمیکنه :|
قام قام چیه؟! :دی
منم جدیدا چیزای سفت میخورم دندونام درد میگیره..
ایشالا بزودی بیای پستای انگلیسی بذاری :))))

یه موزر بگیر دستت بگو مامان یا درست کن یا کچلت میکنم :دی
خودت که همه چیز تمومی خوب درست کن سخت نیست اصلا :)
ماشین دیگه.. قام قامممممم ^_^
خخخ خوب الانم میتونم.. اما خوب که چی :)

۱۴ خرداد ۱۲:۵۵ من یک معشوقه هستم ...
سلااااام.
وااای اون طرح اینترنت به درد من میخوره ها.
وای اینترنت ما هم مخابراته :((
مامان منم پریشب مربای توت فرنگی گذاشت.عالی شده ^_^
خب دندونات شاید حساسن هوم؟ فکر کنم خمیر دندون و محلولای مخصوص داره واسه حساسیت دندون الکی پرشون نکن تا مشکلی ندارن خب
منم دلم ماشین میخواد واسه خوده خودم ؛( 
تولد ابجیت پیش پیش مبارم ؛)
من ابجی ندورمممم 😢😢😢

سلام عزیز.
آره واقعا خوبه :)
هوووم لذت ببر پس :)
نمیدونم که.. بهم گفت دهانشویه استفاده کنم :/ من خیلی بدم میاد خووووو
آخ نگو ماشین که داغونم اصن :(
قربونت..
ای جان هر چند که نصف عمرت فنا رفته اما باز عیب نداره :دی

۱۴ خرداد ۱۲:۵۸ دکتر میم
پست های تو مثل برنامه «به خانه برمیگردیم» ه :-))))
ولی یه کم جذابتر و کم سانسورتر :-)
روحیه آدم عوض میشه 
خوش بگذره ;-)

من این برنامه ای که میگید رو ندیدم که اما اسمش خیلی آشنا میزنه :)
خوشحالم که اینجا حس خوب میده ^_^

چقد دغدغه :| کاش هیچوقت بزرگ نشم :|

دغدغه؟؟ ناخوشایند نیستن اما :) هر جای زندگی لذت خودش رو داره :)

سلام کمیاب نایاب مفقودالاثر چ وضشه آخه هی میری نمیای :/ 
وااای منم ازینا میخام ازین نتا اسم شرکتشو نمیشه بگی؟
موبونت نیس عایا؟

فراموشیتم در جریان هستم وقتی اولا وبمو میخوندی نمیدونستی کی هستمو الان کدومم ک داری وبمو میخونی بعد منم از مدل کامنتات فهمیدم و بهت خودمو معرفی کردم دوباره خخخ 

جیگرم کباب شد وقتی دیدم با چتری هات میخای باقالی پاک کنی :(  چ ظلمی داره میشه آخه ب تو 

واقعا لایک داشت نمره ات ... اینستاگرام چیشد؟

بابا اینترنت نداشتم به خدا بعدم زیاد رفتم خونه آبجی و کارهای بیرونمم زیاد بودن اصلا تو خونه نبودم...
عزیزم اسم شرکتش ایرانیان بود :)

وای آره تو مجازی هم این مشکل رو دارم.. الان چند روزه فکر میکنم یکی از دوستان حامله شده بود کدوم بود یادم نمیاد :|

خخخ خیلی بدی اصن تو..

اینستا از اهداف یه سال آینده است..
الان یه گوشی دستمه که مال خودم نیست. یه کمم خراب مرابه.. نمیخوام یه صفحه باز کنم گوشیه خراب شه اونجا بمونه.. بذار ببینم برا تولدم شوعر جان یه گوشی میخره بالاخره...

۱۴ خرداد ۱۳:۳۴ یا فاطمة الزهراء
راستی اون شرکت خدمات اینترنت اسمش چیه؟ ما برای خونه جدید بریم از اون نت بگیریم :) 

ایرانیان عزیزم :)

تولدت کیه عزیزم

آذر دیگه خخخ

سلااااااااام خانوم خارجکی...منم به هوس انداختی..چتری دوسسسسسس داااارم:-((
هرجور حساب میکنم و در حال باقالی پاک کردن تصورت میکنم همرا با موهای چتری اصن قابل قبول نیست برام ..تو خییییییییییلی گناه داری تو چقدر مظلومی تو چقدر خوبی تو چقدر موهات بهت میاد ولی حیف که داره بوی باقالی میگیره امروز :-(((( تو چرا با من اینجوری میکنی...آیا درسته واقعا؟؟؟؟
روانپریش خودتی :-))
عزیزم تو نمیدونی اون قضیه نه تنها با تعطیل بودن استخر بلکه با کلا همه چیز ربط داره...مثلا اگه یکم دقت کنی میفهمی دندون دردتم کم بی ربط نبوده باهاش... :-))))
ماشالله واسه تو بچه زرنگی هستی واسه خودت..بیا جلو یه ماچی ازت بکنم :-*
منم باید برم واسه دندونام دکتر البته اگه خدا قسمت کنه و وقت کنم :-|
اون جمله ی آخرت خییییلی قشنگ بود...واقعا پر از معنی و حقیقت..دمت گرم عشق من :-*

سلام دیفووونه..

باقالی و نخودا تموم شد خدا رو شکر.
ههه ...
آروم ماچ کن چتری هام به هم نریزه فقط :دی
حتما برو..
جمله ی من نبود.. آره واقعا عالی بود..

قان قان ینی :/
قیافه ات پس دیدن داره ، مخصوصا موقع باقالی پاک کردن :)
هی وای منم بی پولم :( چی کنیم

بچه های ما که میگن قام قام .حالا نفسش مهمه دیگه..

عجبااا .
بیا بلال بکار من میفروشم.. به خدا الان پول تو اینه

۱۴ خرداد ۱۵:۳۰ ندا بانو
من از دندون پزشکی رفتن میترسم .اخه میدونم دندون خراب دارم و امپوله رو خوردم.ولی باید ب ترسم غلبه کنم 😁😁😁
منم دلم قام قام میخاد 😁😁
منکه امسال سال اول ازدواجمه  باقالی نخریدم .حوصله کاراشو ندارم خخخخخ 
از روش های مدیریت مالی ات هم ب ما میگی ???

آقا غلبه کن زودتر تا بدتر نشده. هر چی سطحی تر راحت تر..

خوب کم کم میخریدی.. من الان مردم تا پنج کیلو تموم شد اما از سال دیگه کم کم میخرم.دو کیلو اینا باز خوبه.
این ماه من یه مقدار خاص برای خرجمون درنظر گرفتم خریدها رو فقط طبق همون انجام میدم همه چیزم مینویسم.برای چیزای دیگه هم از قبل حقوق گرفتن تصمیم گرفته بودم این ماه قراره چ کار کنم دقیق. مثلا شهریه زبانم.پول دندون با خرجی.هر چی هم میمونه اخر ماه میخوام گل بخرم برا خونه.

۱۴ خرداد ۱۵:۴۸ زینـب خــآنم
منم دندون مشکل تو رو داشت ، دکتر میگف هیچی نـیس ، دندونت ب ترشی جات ُ اینا حساسه ، باید مراعاتشو بکنی
ولی امسال ک رفتم ، دید اون زیر میرا پوسیدگی داشته و پر کردشون ، و الآن گوش شیطون کر دیگ راحت میتونم گوجه سبزُ اینا بخورم ، بدون درد البته
مشکل تو هم احتمالا همین باشه ، بنظرم کم هستن دکترایی ک این ُ بفهمن ، چون درد منم همین بود دیگ
واقعا حیفه با اون قیافه بشینی باقالی پاک کنی  : ))))))))))

زینب جان من خودم به این جریان شک کردم اصلا.. اما خوب نمیتونم به دکتره زور کنم که.. 

:)))))

چقد پستت قاطی پاتی بود دخترک من چی بگم آخه ؟؟؟ 😁😁
ممم مدل موـات مبارک و یکمی ام حسودیم شد چون من عاشق این چتری کلفت بلندام که آدمو خارجی میکنن اما خوب با موـای من نمیییییشه 😭
بعدم این که واو ۹۸ ، ایول :* 
شما کتابایی که میخونین چیه ؟! 

ریحان یه مدته کلا با پای چپ میای وبم گویا... :-/

قربونت.منم اتو نکشم واینمیسه.. تازه شب میخوابم صبح پا میشم باز درست باید کنمش.. 
مرسی از تشویق جانم..
کتابام:
English Result
&
Oxford word skills
intermediate

اصلا مشکل دندون ... است.  بگو .... است :)

سلام عزیزدلم
در مورد قردادهای اینترنتی فکر میکنم قرارداد نامحدود بهتر باشه البته وقتی آدم بدونه جایی ثابت میمونه 

مربای توت فرنگی نوش جونتون. باید خوش مزه باشه. من کلا مرباخور نیستم

اصلا تو چرا شبها اینقدر دیر میخوابی که صبح نتونی بیدار شی؟ هااان؟ :)

+ان شالله یک قام قام خوب و مناسب میخرید

+ ای جووونم بپر بغلم خوشگل بانو :*

+خیلی خوبه که مدیریت اقتصادی خوبی داری. مهمه

+آفرین به تو عزیز زرنگ و باهوش. دوست خودمی دیگه :)

+نوش جان 

+موافقم 


به نکته ی خوبی اشاره کردی :))

سلام عسل خانم.
خوب نامحدود برام خیلی زیاده واسه چیمه؟؟ نامحدودش ماهی بیست و پنج تومنه.
ووویی مربا توت فرنگی و گل محمدی و هویج گاهی و زرشک عشقای منن...
خوب شوهرم وقتی بیداره منم میمونم دیگه..
قربونت.الهی آمین
خیلی وقت بود ول کرده بودم هر ماه کم میاوردیم اما از این ماه برنامه ریزی خوبی شروع کردم.
قربون تو بشم دیگه..

وای اینترنت :| اسم شرکتش چیه؟ نمیشه اینترنتی خرید ازون شرکت؟ چون شهر ما فک نکنم شرکتشو داشته باشه ... من دو سه روز یه بار 1 گیگ مصرف میکنم اونم فقط برا وبگردی تلگرام ... بعده امتحانام که دانلود فیلم به راهه فک کنم روزانه 10 گیگم کم باشه:دی شربت توت فرنگی نخوردم تا حالا! خوشمزس؟ ماشینم که خیلی خوبه ... اصن بدون ماشین نمیشه ...ان شاء الله زودی بگیرین :) زبانم مباررررکه :*

ایرانیان. نمیدونم عزیز.

وای خدا چه خبره؟؟ تنفست اصلا با گیگ انجام میشه که..
اره خوبه :)
نمیشه که اصلا نشه پس ما پنج شش سال چجوری دووم آوردیم :)
قربونت

۱۴ خرداد ۱۷:۵۵ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
سلام بر بلاگرِ دندون پرکرده یِ باقالی پاک کرده یِ
مو چتری :-) 
اصن تا من نبینم عکستو نمیتونم تشخیص بدم ک موقع پاک کردن باقالی و نخود گناه داشتی یا نه؟

قام قام خوبه ،من وقتی رانندگی میکنم خیلی ارامش پیدا میکنم

پوووول پوووول پووول ...دغدغه ی مشترک همه.

کارنامه تو قربون ;-) 

سلام به کچل یکی یه دونه ی خل دیوونه :دی

الان این روش جدید بود؟؟ عکس نیخوای بگو عکس میخوام دیگه..
ای جانم.. رانندگی عالیه.. خدا رو شکر کن این نعمت رو داری این امکان رو داری.
پووووول
جیگرتو قربون..

۱۴ خرداد ۱۷:۵۷ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
کلک نکنه کم پیدایی مشغولِ تشکیل خانواده ای 
;-) 

خاک تو مخ چشم سفیدت خخخخ

نمیگی خانواده از اینجا رد میشه؟؟

یعنی چی با پای چپ میام ؟ :))
کتابای کلاس زبان رو گفتما ، نه کتابایی که خودت کار میکنی ! 
آخه این اسکیلز رو نشنیدم جایی تو تدریس استفاده کنن ، ولی کتابای خوبیه :* ؛)
میبینم که مانور میدی با این چتریا حسابی :))

بیشتر منظورم با دید بد بود :)

آره عزیزم کتابای موسسه سفیر همینان که گفتم.. اسکیلز رو خانه ی زبان هم کار میکنه.واقعا عالیه.. 
انگلیش ریزالت هم کتاب خوبیه. به نظرم اگه از تکرار گرامراش تو سطحای مختلف صرف نظر کنیم خرفای خوبی برای گفتن داره..
^_^

۱۴ خرداد ۱۸:۱۰ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
 عکس میخوام دیگههههه :-)))))))

دیووونه..

۱۴ خرداد ۱۸:۱۲ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
دیدی،دیدی حدسم درست بوووود خخخ
بابا ماشاالله الان دیگه همه به همه چی آگاهن خخخ

نه بابا تلقین نکن.. کم پیداییم اولین دلیلش نت بود که نداشتم چند روز. بعدشم بیشتر بیرون بودم تا خونه میومدم خسته بودم..

حالا یه ذره دیگه مونده..

۱۴ خرداد ۱۸:۱۸ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
عاقا خودت گفتی اگه عکس میخوای بگو‌عکس میخوام 
:-( 
اصن حدیث داریم هر عکسی ک از کسی میبینید حد اقل دوتا عکس باید نشونش بدید :-) 

ان شاالله هر وقت ک موقعش باشه ....
( بقیه شو سانسور کردم،بخاطر خانواده هااا)

دندون سر جگر بذار باشه ورپریده...


خدا رو شکر تو سانسور کردی.. قربونت..

۱۴ خرداد ۱۸:۲۸ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
آخخخخجوووووون عکککککس
۱۴ خرداد ۱۸:۲۹ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
عاقا یه سوال...
دقیقا کی منتظر باشم؟؟؟
چون خونه ی عشقمم ( مادرشوهرم)
میخوام ببینم نت باشم،یا برم؟

مینا میری یا با دمپایی بزنمت؟؟؟ عجله نکن..

۱۴ خرداد ۱۸:۳۴ جوجو کوچولو
سلوم >.<

به به نمره زبانوووووووو O_O من این ترم قراره گند بزنم به نمره زبانم :| فک کن یکشنبه امتحان شیمی بدم دوشنبه زبان موسسه است فرداش امتحان زبان مدرسه :|
زبان مدرسه و موسسه هم زمین تا آسمون با هم متفاوتن :|
خدایا منو گاو کن :|
و این که وا مگه میشه دندونت خراب نباشه و تو بری پر کنیش :| من مامانم بعد ارتودنسیش این شکلی شد که پدر جان براش خمیر دندون مخصوص دندونای حساس خرید :| برای من و خواهرمم خمیر دندون مخصوص سیگاریا :| بعد بگید تو این خونه مساوات برقراره :| والا بخدا
عاقا سوز به دلت نت ما شبا نامحدوده :دی چون مامانم موقعی که جشنواره بود رفت مودم بخره بعد این پیشنهاد اونا رو به خودت لبیک گفت :دی
 عاقا مشکلی در درست کردن انواع مرباجات داشتی من مامانم اینجا حی و حاضر ^_^ ینی ما توخونه امون بر حسب اینکه الان چه میوه ای بیرون اومده مرباشم داریم ^_^
خودافظ خارجکی :)

سلام عسل.

خوب به نظرم زبان موسسه رو میخوندی. زبان مدرسه که همش مسخره بازیه..
خوب نمیدونم جریان چیه.. دید خیلی درد دارم زد اونجا رو پر کرد.
خخخخ منم برم خمیر دندون خوب بگیرم.. از دهانشویه بدم میاد اما خوب جهنم اونم مصرف میکنم..
سیگاری خخخ
وای چقدر باحال.. الان ینی مربا هندونه میخورید؟؟

من دیدم بده ؟؟؟؟ :@
بزنم تو ملاجت چتریات کج شه ؟ 
دختر بد 
من اومدم اینهمه عشق و صفا به وبت آوردم :دی 

آقا هر کاری میکنی بکن چتریهامو به هم نریز. :دی

عشق و صفاتو قربون اصن ..

۱۴ خرداد ۱۹:۱۰ جوجو کوچولو
نه مربا نونونه نداریم دیگه :دی الان همون توت فرنگی رو داریم عین چی ^_^ قبلش زرشک بود! بعد تابستون میشه آلبالو ^_^ بعد هی تغییر میکنه دیگه

آخه زبان مدرسه ما کتاب جدا کار میکنه :((((( خدایاااااااااااااااااااا 

ووویی ووویی ووویی ... از اون زرشک وحشیا منظورته؟؟ که دون دون سفید دارن؟ یه هسته فرمی هم دارن؟؟

با مامان بابا صحبت کن ببین منو به فرزندی قبول نمیکنن؟؟
عجب...

وای اسم دندونونیارکههههههههه یادبدبختیام میوفتم

حالا منتظر یه پست سوزناک باش.. وای خدا یکشنبه جراحی دندون عقل...

سلام
خوبی؟
واقعا این دندانپزشکی رفتن هم یه همتی میخواد
راستی بلاگر در مورد سوپرمارکت زدن که توی پست قبلت نوشته بودی خواستم بگم زیاد سود نداره ها مراقب باش چون بازار هم راکد هست
برادر شوهرم کرج سوپر راه انداخت فقط یه تعداد یخچال و این چیزا که همه رو نو خریده بود موند رو دستش به سختی فروخت برگشت سر کار اولش
چون با حضور دو نفر توی اون کار باز هم به اندازه سود بانکی هم حتی درآمد نداشتن


نمیخوام نا امید کننده حرف بزنم فقط جهت ارائه تجربه خواستم کمکت کنم

زبان خوندن هم خوبه بهت تبریک میگم
راستش کلاسهای کانون زبان ایران رو تا آخر من رفتم الان توی ترجمه مقاله و سر درآوردن از اینترنت و ... خیلی قوی هستم ولی توی مکالمه نه زیاد
باید فرصت شد روش کار کنم
که حالا حالاها فکر نکنم با این بچه ها فرصت بشه
موفق باشی 

سلام بانو جان :)
خیلی ممنون عالی هستم :)
دندون پزشکی فقط اجبار میخواد :( من الان مجبورم :(

عزیزم ممنون از راهنماییت.. راستش گفته بودم تو مایه های سوپر مارکت.. سوپر مارکت نیست.نه که شوهر من ماهی یه بار یه تصمیم میگیره من تصمیم گرفته بودم تا نتیجه ی نهایی دیگه هر روز نیام یه کار جدید بگم.گفتم تو مایه های سوپرمارکت.اما واقعیتش ممکنه اگه خدا بخواد یه مغازه ی خوراکی های طبیعی محلی بزنن..
شیر/ماست/کره/سر شیر/عسل این صحبتا..
من فکر میکنم انقدر که کارخونه ها مواد خوراکی ناسالم میدن دستمون الان خیلی ها طرفدار این مغازه ها هستن.. من خودم خیلی وقته دیگه شیر و ماستم رو محلی میگیرم..

زبان عشقه :) ممنون :)
وای جدی؟؟ چه جالب.. من یکی از اقوامم قبل از مهاجرت میرفت کانون زبان.. بعد که رفت کتاباشو داد به من.. من با اونا خودمو خیلی بالا کشیدم.. خیلی اتفاقا مکالمه های عالی داشت کتاباش تعجب میکنم میگی مکالمه ات خوب نیست.
آخی عزیزم مادر بودن چقدر سخته :((

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** *** ***** **** **** ** 
**** ** *** **** ****** **** ***
*** 

آشوب گر گفتی تموم شد؟؟
بلای جون اصلا :)
مینای کچل :)

۱۴ خرداد ۲۰:۰۸ جوجو کوچولو
:)))))) بلی دیگه ^_^ تازه زرشک معمولی خودمونم درست میکنیم :) ولی پدر آدم در میادا !

مهبان؟؟
من دلم لک زده برا اون زرشکا..
ما درختشو داشتیم اما جای بدی بود بریدیمش.. عاشقشم..
الان چند ماهه در به درم ببینم کی فصلشه؟؟

سلااااااااام 
پ تو کوجای؟

اصفهانی حرفیدما :-D

سلام عسل کجا باشم؟
خوب پست که امروز گذاشتم دیگه :))

از شما هم خدافظی میکنم !
امیدوارم زندگی قشنگی داشته باشید

:)

خدا یکم از این همت تو به من بده که پاشم برم دکتر واسه ده تا دردی که رو هم انباشته کردم

اینستا نمیذاره که :))))

وویی من چرا ندیدم پست جدیدت رو پ ؟ خاک تو مخم ^_^

چتری هات مبارک,خدایی سخت نیس حالت دادن بهشون؟من که سختمه هی حالتشون بدم 
منم سه روز پیش پنج کیلو باقالی پاکوندم برای پلو,خسته کننده س خدایی 

ماشاالله نمره,بابا ایول داری تو,بهت افتخار میکنم دوستی جونم :-*

انشاالله قام قام هم میخرین اونم از نوع نامبر وانش 
مربای توت فرنگی فقط از بیرون خریدم که بشدت شیرین بود و دل رو میزد,مال تو چجوریاس؟کم شیرینه؟

مربا فقط تمشک وحشی شمال,وویی یعنیا عاشقشم,مامان هر سال درست میکنه میده بهم

خدا نکنه :)))

قربانت.. چرا خیلی سختمه گفتم که این آخرین بارم بود :)

کلا 5 کیلو مصرف سالته؟؟ من 5 کیلو هم دو هفته پیش خواهرم برام گرفته بود :)

قررربونت بشم مرسی :)

ممنون از دعای خوبت :)
کم شیرین که دو کیلو و نیم توت فرنگی رو حدود دو کیلو شکر زدم بهش.خوبه به نظرم :)

من شربت تمشک رو بیشتر از مرباش دوست دارم. مامان منم هر سال درست میکنه اما خوب اون دونه هاش یه ذره ناخوشاینده برای من :)

میترا؟؟؟
عاشقتمااااااا :*

من هر سال ده  کیلو میگیرم,ولی امسال چون فضای فریزر بشدت کمه مجبورم کم بگیرم

آره خدایی دونه های تمشک خیلی رو مخن^_^مخصوصا وقتی میره توی دندون و در نمیاد, اما خداییش طعم بینظیری داره 

عزیززززززمممممم :-* منم عاشقتم اونم از نوع شدید مدید :-* 
فرشته ی بی بالم :-* به داشتنت میبالم :-*

آخی :)

خخخ آفرین دقیقا همون موقع ها :))

او مای گاااااد چه شعری :)))
کچل مچل میترایی
عزیز دل مایی ^_^

منم استعدادم شکوفا شد :)

شعرت از پهنا تو حلقم ^_^ 

اما نه خدایی خیلی استعداد داری^_^

^_^
ما اینیم خلاصه

۱۷ خرداد ۱۴:۳۳ الوچه بانو

جایزت همون شربت توت فرنگیت :)))

اصلا اقایون اینجورینا یه چیز و خودشون خرابکاری میکنن میندازن گردن اینو اون حداقل ما زنا فقط غر میزنیم والا:دی

اوه چه محاسبه گر کمرم شکست :)))))

سختت نباشه؟؟

اصلا آقایون از اونان :دی
^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان