پست سوم

سلام :)

 

دیدید؟

دیدید زود اومدم ^__^

 

فردا دارم هفته ی دوم ماه April  رو شروع میکنم و هفته ی اولش رو بخوام نمره بدم از ده نمره ی هفت میدم به خودم...

 

دارم روزای سخت و پر دغدغه ای رو میگذرونم. خواب و خوراکم به هم ریخته و همین که هفت میدم کلی راضی ام از خودم...

هفته ی دوم طبق برنامه ریزی ماهانه ام قراره هفته ی شروع ورزش روزانه باشه... وای یعنی میتونم؟ یعنی میشه یه روز بیام بگم بچه ها ورزش مثل آب و غذا از باید های روزانه ام شده؟؟

 

یه کار شماره دوزی هم دارم که به قول مشتری بعد یه سال میخوام تمومش کنم...

اون که تموم شه پروژه ی بعدیم اگه خدا بخواد درست کردن تقویم تولد برای تو راهی نفیسه است... عزیزم فسقل ما رو مسخره کرده حاضر نیست دنیا بیاد.هفته ی چهلشم داره تموم میشه.

 

چند روز پیش که با مایده نقیایی جان حرف زدم... انقدر روز و جلسه ی قشنگی شد که خدا میدونه فقط... من واقعا خدا رو شکر میکنم این آدمو پیداش کردم.و تو مسیری که میرم کنارمه.

داشتم بهش میگفتم تنها درمانگریه که من تمام تمام سیاهی های وجودم رو بدون اینکه دروغ بگم یا پنهان کنم بهش گفتم.و گفتم چقدر خوشحالم به خاطر فضایی که صداقت منو بیرون کشید.

اونم میگفت رفته اینستاگرام منو باز گرده و پستهامو خونده اما چون خلاف کار حرفه ایه فالو نمیکنه.بهم گفت تو مینای اونجا چیا دیده و خوب اشک منو درآورد.

 

میدونید خیلی بلاست.آتیش پاره خانم منو میکشونه یه جاهایی که نفسم بند میاد.جوابمو میده جوابمو میده بعد دقیقا جایی که میپرسم حالا چه کار کنم میگه ابروهاشو میده بالا میگه از مینا بپرس!!

 

وادارم میکنه از طرف خود خود درونیم حرف بزنم. همه ی ته مونده ها و ابعاد قایم شده امو بیرون میکشه....

و بهم ثابت کرده که من در حق خودم بی مهرم و باید بلد شم اول برای خودم مادر شم تا برای کوروش مادر شم... 

دوستش دارم... خیلی دوستش دارم...

 

این روزها دارم کتاب راز دگرگونی اثر وین دایر عزیز و قشنگ رو میخونم.... و باهاش ارتباط گرفتم....

 

موضوعش اینه از کجا اومدیم و به چه شکلی بودیم و چی باعث شد تغییر کنیم و ماهیت خداییمونو از دست بدیم و فصل آخرش قراره نشون بده چجوری میتونیم باز به اصلمون برگردیم...

 

امروز دیگه کوروش از خونه موندن کلافه شده بود.

 

عصر یه ذره بهونه گرفت. طفلکم... کاش هوا خوب میشه این بیماری هم بره بتونم پارک ببرمش حداقل. 

 

بچه ها من قرار بود هفته ای دو تا و اگه نشد یکی فیلم ببینم...

این هفته چهار تا دیدم!

One flew over the Cuckoo's nest

Leon

Three steps above heaven

Call me by your name

 

دو تای اولی بی نظیر بودن و دو تای دومی هم بد نبودن. ولی برید دوتای اولی رو ببینید اگه ندیدید.

یعنی اگه تا آخر ماه دیگه فیلمی نبینم باز برنامه ام عملی شده :)

 

تو برنامه های هفته ی اولم پخت کیک سیب هم بود... از سهیلای جیگر طلا یه دستور گرفتم خفن. پختم و عالی شد عالی. اما دفعه ی بعد که درست کنم دیگه سیب رو وسط کیک نمیذارم روش میچینم... 

 

دستورشم عینا رونوشت میکنم. اینه :

 

تخم مرغ درشت به دمای محیط رسیذه دو عدد

شکر دانه ریز یک پیمانه

ماست شیرین نصف پیمانه

وانیل یک چهارم ق چ

آرد دو پیمانه

بکینگ پودر 2 ق چ

هل آسیاب شده یه کم اگه داشتید. من نریختم

روغن مایع نصف پیمانه

 

 

تخم مرغها رو با شکر هم میزنیم بعد وانیلو بهش اضافه میکنیم باز میزنیم تا سفید و کش دار بشه.روغن و ماست رو اضافه میکنیم.خوب که مخلوط شد ترکیب آرد و بکینگ پودر و هل رو که سه بار قبلا الک کردیم کم کم اضافه میکنیم و در حد مخلوط شدن هم میزنیم.

 

ته قالب کاغذ روغنی میندازیم نصف مایع رو میریزیم بعد سیبها رو که ورقه ورقه کردیم و به پودر دارچین و هل آغشته کردیم روش میذاریم باقی موادو میریزیم.

فرم که یه ربع قبل روشن کردیم.

175 درجه بین حدود چهل دقیقه

 

نگم براتون از بویی که میپیچه تو خونه.... بپزید حتما


 

شما ساوه بودید یه وام سنگین گرفتید الان اون قسط کی میده 

ماشالا به حافظه. اون وامو شمال گرفتیم.ماهی پونصده و من میدم. 

خوب اینو گفته بودم سیاوش پول خوبی گذاشت و رفت و من تا مدتها اصلا نه ب ای خودم نه وام مشکلی نداشتم .بعد اون هم چند تا وسیله های خونه رو فروختم و یه وقتایی قرض گرفتم و دو سه بار سیاوش یه کارایی کرد و باز یه مقدار پول فرستاد و .... خلاصه تا الان یه ماههایی به مو رسیده اما شکر خدا پاره نشده.ولی فشارش زیاده. امیدوارم زود بگذره این روزا

نهههه مثل اینکه اینبار واقعا راست گفتی🤭🤪😄

خوشحالم که زود اومدی⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

اول صبحی همچین درست درمون حالمو خوب کرد.

دم خانم نقیایی و خانم نقیایی ها گرم که اینطور وفادارانه کنار آدم هستن.

آخ امون از اون وقتی که ابرو بالا میندازن....

میدونی مینا ، در آن آدم‌ گیج میشه و دست و پاش رو گم میکنه اما وقتی به درون خودت رجوع میکنی و پاسخت رو پیدا میکنی و تموم بالقوه هایی که بعد از یاد گرفتن منتظرن بالفعل بشن رو بالفعل میکنی ، لذت و حلاوتی داره که بیا و ببین.

اونوقت چون خودت از درونت کشیدیش و بالا اوردیش موندگارتر و عمیقتره.

من اینو تجربه کردم و الان هم در حال تجربه کردنم.

به حال خودم هستم  با اونچه که آموختم...

 

مرسی بابت دستور کیک

هم از تو هم از قناد باشیمون🥰

 

به امید پست چهارم😎😋

دیگه شدم چوپان دروغگو 😂

میترسم یه روز استوری بذارم وبلاگم به روز شد ملت بگن برو عامو آخه تو بنویسی؟؟ 😂
عزیزم مرسی

درسته درسته.... اصلا اگه بنا باشه آدم هی بپرسه چه کار کنم،طرف یه راهکار سبز کنه بده که دیگه رشدی اتفاق نمیفته

به قول کوروش آفرین به تووووو

فدات. مرسی از قناد باشیمون. 

۲۰ فروردين ۱۱:۲۵ نرگس بیانستان

خدا رو شکر میکنم‌که حالت انقدر بهتره

 

 

بعدا نوشت:  اقا یه بار من کامنت نوشتمم اومد تا خط اول رو نوشتم پرستش اومد دیگه رفتم 😁 الانم نمیدونم چی میخواستم بگم😐

 

تا درودی دیگر بدرود

اوم مرسی نرگسی.. 


هموطن خسته نباشی 😂

ماج و موچ فراوان

۲۰ فروردين ۱۳:۵۱ نرگس بیانستان

مینا میدونی بعضی وقتا فکر میکنم اگه مینا تو این موقعیت بود چیکار میکرد 

اگه الان به نسیم بگم تو این موقعیت هستم چیکار کنم اون میگه چیکار کن

پس منم فکر کنم همون کارو بکنم

میدونی میخوام برسم به اینکه خدا رو شکر تو و نسیم سر راه من قرار گرفتید

دیروز روز منو ساختی با برخوردت با کوروش. 

تو کانالمم نوشتم ولی پاکش کردم. میفرستم برا خودت بعدا. 

خلاصه که مرسی که هستی😁😍 خدا تو رو برا من حفظ کنه 😊😊😊

 

 

+سعی کردم با ادبیات باشم. با ادبیاتم چطوره؟😂

اوم من فکر کنم یه ذره فرق داره. من دارم کم کم یاد میگیرم حقیقتی که وجود داره رو از ندای درون خودم بکشم بیرون.شاید کاری که نسیم و نرگس تو موقعیت مشابه بکنن فرق داشته باشه با اون جیزی که واقعا برای من و روحم و رشدم لازمه.هوم؟؟


خدا رو شکر بخاطر وجود خودت قشنگ دلبر ❤

کدوم برخوردم با کوروش من هیچی یادم نمیاد 🤔

با ادبیاتتم دوست دارم ❤❤

مینا تصویری تو اینستا نشون بده درست کن

من اینجوری خنگم یاد نمیگیرم😂

راستی همه نظرایی که تو راجعبم داشتی خواهرم هم داره

یه اتفاقی چند روز پیش برام افتاد که وادارم کرد حتما باید با یه روانشناس صحبت کنم

اعتقاد داشت که کارش خیلی درسته و میتونه منو تغییر بده

دیشب باهاش تصویری حرف زدم

الحق که قوی بود و با روانشناسایی که قبلا باهاشون صحبت کردم فرق داشت

اونقدر که منو کاملا قانع میکرد

مینا من حس میکنم خیلی در حق خودم ظلم کردم😭

سه تا راهکار داد قرار شد بعد از انجام دادنشون دو هفته ی دیگه دوباره با هم صحبت کنیم😶

شاید یه وقتی حالشو داشتم... ولی دستورش خیلی واضحه آخه. نحوه ی چینش سیب رو تو گوگل بزنی چند تا نکته ی خوب میگه که تو دستور نبود. منم یادم رفت اینجا بنویسم.

بعدا پی نوشت میکنم
چقدر خوشحالم برات هدیه... جدی میگم. اونجا که آدم تصمیم میگیره یه تکونی بده بره سمت درست خیلی جای مبارکی تو زندگیه. 
خیلی هم عالی. همه رو جبران میکنیم ما خود سرکوب گر ها ... مداومت 💋

من همش فکر میکنم واقعا اگه منم برم پیش مشاور میشینم جلوش گریه میکنم و از مشکلاتم میگم؟ 

چقد حرفه ای این خانوم 

امیدوارم باهاش به جاهای خوبی برسی عزیزم 

 

نوش جونت چقدر خوشحال شدم دوس داشتی:)))

اوووم فکر میکنم بستگی به زخم های هر آدمی داره و آره اینکه درمانگرت چجوری بلد باشه احساسات تو رو برانگیخته کنه و چیا بپرسه ازت...


مرسی قشنگم

وای خیلی زیاد. فکر کنم حتی بدون سیب هم خود خود کیکش عالیه

عاقا به لطف فسقل مم انقد بدوبدو دارم که خودش ورزش حساب میشه 😆

چه خوووب که ی روانشناس خوب سر راهت قرار گرفته. ایشون کدوم شهر؟

من خیلی برات خوشحالم. چون به خودت کمک میکنی و روحت درمان میکنی. کاری که خیلی ها انجامش نمیدن.

منم حال خوبم بعد از ی دوره مزخرف مدیون کمک های ی روانشناس هستم و همیشه دعاش میکنم.

 

دریا نمیری؟ تو قرنطینگی به سر میبری؟

نه نه ما فکر میکنیم اون ورزشه. ولی ورزش یه مجموعه از حرکات و روش تنفسه. ما اون تنفس درسته رو نداریم با بچه ها. همش حس خستگی میده اون بدو بدو ها.  


فکر میکنم تهرانه. من با واتس اپ تصویری باهاش صحبت میکنم.

عزیزم مرسی. منم خوشحالم که تونستم یه جایی واسه خودم تو دنیای خود شناسی و اینا داشته باشم.

دریا نرفتم. هوا هم خیلی سرد و بیشتر بارونیه اینجا. کلا نمیشه فعلا

سلام مینا جونم چند روز پیش خواب دیدم با کوروش رفتی پیش سیاوش من اونقدر خوشحال بودم وقتی از خواب بیدار شدم کلی ذوق و هیجان داشتم اونقدر برات خوشحال بودم که نگو 

راستی شماره دوزی الگو داره ؟

من فکر میکردم خودت از خودت اون طرح ها رو میکشی 

وای خیر باشه الهی

خواهرمم دیشب خواب دیده بود با خانواده ام دسته جمعی سر سفره ی خونه ی من نشسته ان و ما داریم سور درست شدن کارمونو میدیم.‌

بله عزیزم الگو داره. 
وای منو اونقدر هنرمند میدیدی آخه 😂

تو یه جوردیگه ای برام عزیزی چون لذت میبرم از دیدن تلاشت برای شناختن خودت . برای ترمیم زخم های روحیت . برای رسیدن ب حال خوب . برای تکامل خودت.....  

واقعا انگیزه میگیرم ازت و همیشه نماد ی بانو و مادر  پر تلاشی واسم ❤️❤️❤️

من الان چی باید بگم؟؟؟؟


برم غش کنم؟ 
مرسی جونم.

۲۳ فروردين ۱۷:۰۷ مینا مینا

سلام مینای نازنین، من خیلی اخیرا با وبت آشنا شدم، ولی اونقدر نوشته هات به دلم نشست و هم ذات پنداری کردم باهات که رفتم تقریبا کل آرشیوت رو خوندم. فقط خواستم بگم ندیده خیلی دوستت دارم،خیلی حرفات به دل میشینه و صادقانه هست. من الان تو یه وضعیت خیلی سخت از زندگی هستم و دارم تو سردرگمی و ناامیدی دست و پا مطزنم، ولی حرفات امیدبخش هستن واسم، قصد دارم حتما حتما مشاوره برم و قدم قدم زندگیمو بسازم. خیلیییی می ترسم از آینده، میترسم گذشته پر از اشتباه فرصت خیلی چیزا رو ازم بگیره، ولی بازم تلاش میکنم 👊🤝😊

امیدوارم امسال سال تو باشه عزیزم، امیدوارم نور و شادی دلت رو لبریز کنه 🤲🥰❤️

عزیز دلم...

پیامت سراسر مهربونی بود. ممنونم ازت

چقدر عالی که یه چراغ امید هنوز تو قلبت روشنه،ازش مراقبت کن و مطمئنم یه روز سبز سبز میشی و از تمام این احوال بد فاصله میگیری...


سلام عزیزم

مرسی از دستورت. دیدم ساده است همین امروز درست کردم و به توصیه ات فقط روی کیک سیب گذاشتم ولی کم بود به نظرم.

فکر کنم هم بین لایه ها و هم روی کیک سیب کار بشه خیلی خوشمزه تر میشه.

البته بافت کیک خیلی خوب شد. :-)

سلام جانم.

آفرین به تو. چقدرم زبلی. من دستور جدید گیر بیارم مینویسم یه جا تقریبا هیچوقتم درست نمیکنم 😁

سیب هم سلیقه ایه دیگه. من از اینکه داخلش سیب باشه خوم نیومد.
ببخش دیر تایید کردم جانم

۲۷ فروردين ۰۳:۱۰ مینا مینا

مرسی مینای نازنینمممم 🥰🥰🥰

ماااچ 

نیستی مامان جان ..

 

💚

ییلاق بودم رها... و باز فرو رفته بودم تو خودم.

الان بهترم و صبح برگشتم. به زودی پست میذارم

سلاام مینا جان.. خوبیی؟؟

ببخش مزاحمت شدم،،

واسه بیان مشکلی پیش اومده؟ من نمیتونم پست بذارمو وارد پنل بشم ... 

سلام سایه جان والا من امتحان نکردم که مست بذارم اما با پنلم مشکلی ندارم

مینا 

مینا 

کجایییی؟

مهتا 

مهتا
دیشب میخواستم پست بذارم خوابم برد 😁

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان