به وقت نوشتن

سلام سلاااام

 

 

دوستای من سلام.

امروز از اون روزهاست که با اینکه داره شب میشه و باید پنچر باشم اما انقدری انرژی برام مونده که بیام یه پست بذارم و یه کمی جیک جیک کنم براتون ^_^

 

خوب از کی ننوشتم؟ از تولدم؟؟ اوووم ترکش های تولد هنوز دارن بهم اصابت میکنن و بسته ی پستی امروز که هدیه ی زهره و نفیسه بود دیگه گمونم آخریش بود...

امسال حسابی سال کادو بود...

خودم برای خودم یه بافت بینظیر خریدم.

فرفر برام یه گردنبند رومانتویی فرستاد.

نفیسه و زهره یه بافت خوشرررررنگ بینظیر فرستادن.

مامانم و آبجی بزرگه و آبی پنجمی برام یه نیم ست نقره خریدن که واقعا باشکوهه.. بی نظیره.. عالیه...

آبجی صاحبخونه برام یه لباس خیلی عروسکی خوشگل و کنارشم یه مقدار پول داد... 

همینا دیگه. عالی بودن همشون.

بچه ها هیچ میدونید صحبت کردن با خانم مائده نقیایی(روانکاو و رواندرمانگر بی نظیرم) داره تاثیر بی نظیری روم میذاره؟؟؟ 

من عاشق روزای تلفنی صحبت کردنمون و اون فضای راحت و صمیمیمون و اون دقایق آخر در سکوت به نتیجه گیری هاش و دادن ایده های جدید از خودم به خودمم ^_^ 

امروز یه تصور خیلی اشتباهم در مورد خودم به کمکش اصلاح شد.انگار یه تیکه پازل تو ذهنم رفت سر جای خودش.البته خیلی هم غم انگیزه اما من شنگولم چون میدونم آخر این غم ها شادی محض منتظرمه.

 

با سیاوش بد نیستیم. کلا به دوری از هم عادت کردیم انگار.یعنی وقتی سیاوش به دوری من عادت کرده و کنار اومده دیگه انگار هیچی تو این جهان عجیب نیست! 

اووووم اما هنوز به اینکه ما برای داشتن یه زندگی خیلی خوب توام با عشق فرصت داریم باور دارم. 

چند وثت پیش یکی از دوستان بهم کامنت خصوصی داده بودن که هنوزم اعتقاد دارم عشق پایان همه ی رنج هاست؟؟؟  آره و حتی بیشتر از قبل... 

اونی که اول رنجهای جدیده عشق نیست. عشق خالص و پاک و زیباست و اگه به ندای درونت گوش بدی _واقعا گوش بدی_ بهت میگه اون جریانی که داری توش قرار میگیری واقعا عشقه یا نه؟ 

 

صحبت از کامنتهای خصوصی شد ببخشید همین وسط بگم *خانم تیام عزیزم* مرسی که منو میخونید. لطفا کامنتهاتونو عمومی بذارید من هم بتونم جواب محبتاتونو بدم.

 

این روزها دارم سعی میکنم رابطه ی مادر_پسری که دوباره خرابش کردم رو سامون بدم. واقعا تو دوره ی سختی هستیم. کوروش دیگه بهم گوش نمیده و دوباره عکس العمل هاش و حرف هاش و خواسته هاش و مخالفت هاش و همه چیزش تو گریه و جیغ خلاصه میشه.چقدر سخته بگم من چنین مادری شدم که چنین تاثیری رو بچه ام گذاشتم اما ... هستم... با غم و شرمندگی زیاد هستم... 

وقتی تحت فشارم کاملا تاثیرمو روش میذارم و واقعا اوف به من !

به هر حال دارم روش کار میکنم که باز برگردیم به عشق و محبت بینمون. بدون جیغ و فریاد. بدون عصبانیت

 

بچه ها یادتونه گفتم فلان شماره دوزی رو تموم کنم دیگه انجام نمیدم؟؟ آقا بعد اون هی سفارش گرفتم و دارم میگیرم :) باز دارم با عشق و دلخوشی و حوصله انجامشون میدم. خدا رو شکر الان همش منتظرم سرم خلوت شه برای یکی دو نفر شال و کلاه هدیه طوری ببافم.

 

راستی دارم رو یه برنامه ورزشی کار میکنم. فکر میکردم یه روزه مینویسمش.اما الان میبینم خیلی وقتگیره. از هفته آینده و شایدم زود تر شروع میکنم و تو تلگرام هم به اشتراک میذارمش. بیاید ورزش کنیم دور هم 😊

به فصل آخر برکینگ بد رسیدم و فعلا دیگه برنامه ی سریال دیدن ندارم.ولی میخوام وقتی ماه کامل شد رو بخرم و ببینم.

دلم میخواد واقعا به زبانم یه سر و سامونی بدم اما نمیدونم از کجا شروع کنم دوباره. چجوری جلو برم.چجوری مرور کنم. چجوری چیزهای تازه یاد بگیرم؟ همه ی اینا رو منظورم بدون کلاس رفتنه...

پیشنهادی چیزی در این مورد ندارید برام؟ 

 

آقا پری روز رفتم دوچرخه سواری... خیلی خوب بود.ولی خوب یه پرایدی یجوری مویی از کنارم رد شد در حالی که بوق ممتد میزد و مثلا حالا اگه من میفتادم خییییلی خفن بود که واقعا نزدیک بود کنترامو از دست بدم..

چرا آخه چشونه این آدما؟؟.

 

وای نطقم باز شده خیلی دوست دارم هی حرف بزنم...  بیاید برام حرف بزنید و جیک جیک کنید... 

 

*بچه ها احساس میکنید پست های من تکراری شدن؟؟ اگه بخواید انتقاد کنید از اوضاع وبلاگم چی برام مینویسید؟؟ انتقادم نداشتید تعریف کنید ذوق کنم ^_^

 

 

*فعلا خدا نگهدارتون

وبلاگ و نوشته هات تکراری نشده اصلا

 

جدا از اینکه دیر به دیر پست میزاری..

تو چند پست اخیر هم خیلی دیر کامنتا رو جواب میدی ،انگاری پست که میزاری دیگه بعدش برات مهم نیست...

و هم اینکه جوابای تگ کلمه ای میدی...

اصولا با یه تشکر تموم میکنی..

انگاری حوصله جواب دادنو نداری

 

من این برداشت رو کردم جدیدا...حالا چقدرش درسته خودت بهمون بگو

خوب خدا رو شکر


آره درست میگی دیر به دیر پست میذارم و این بده. درمورد دیر جواب دادن کامنتها هم باز حق با شماست.ولی این نیست که برام مهم نباشه. من فکر کنم پست آخرم تا سه روز اول فقط دو تا کامنت داشت !
اصلا گاهی فکر میکنم کمتر کسی منو میخونه.یا چقدر مسایلم برای کسی مهم بوده که بیاد کامنتی هم بذاره...  کلا اخیرا اینجوری شده. به جز یه پستهای معدودی که توش با حال زار مینویسم و معمولا کامنت میگیرم.گاهی فکر میکنم چرا مردم دور و بر غم میپلکن دور و بر شادی ها نه؟ 

و برای کامنتهایی که جواب کوتاه میدم... حوصله دارم اما واقعا شاید جواب مناسب تری ندارم.سعی میکنم خلاق تر باشم و این ذهنیت برای آدم دیگه ای اینجا پیش نیاد.
مرسی از همه ی انتقادات سازنده ات

سلام عزیزم

امیدوارم زودی به ارامش مطلق برسی

منم حسابی به یه روانکاو نیاز دارم

هدیه منتظر کِی هستی پس؟؟؟ برو جلو دیگه. یه کاری بکن برای احوال این روزهات. دوست شاد شنگول بامزه ی من کو؟؟؟

۲۳ آذر ۲۲:۱۷ رهآ ~♡

مامان مینا برنامه ورزشی ت اینجا هم بنویس. با تشکر 💚

 

 

این پست قشنگگگ انرژی مثبت داشت. آفرین مامان جان.

 

چشم عزیزم. چشم



خدا رو شکر :)

سلام مینای عزیزم.مینا جونم من همیشه همیشه روزی یکبار وبلاگتو باز میکنم .سبک نوشتنتو واقعا دوست دارم .خاصه .معمولی نیست .

یه اخلاق خوبی هم که داری اینه که هیچ وقت بابت تعداد کم کامنتهات گلایه نمیکنی یا تهدید به رمزی نویسی نمیکنی .

اینو بدون تو خیلی خواننده خاموش داری.وبلاگت مثل وبلاگ آوا واسم شده یه عادت و جزئی از زندگیم.

دبلاگ تووآوا وراسینال واقعا واسم خیلی جذابه.

هیچ انتقادی به وبلاگت وارد نیست .فقط و فقط اینکه به کامنتها جواب یک کلمه ای میدی که اونم از بی حوصلگیت نیست.

حضور کمرنگمو ببخش دوست خاصم

سلام به روی ماهت.

وای من برم غش کنم ^_^

آزاده واقعیت اینه من واقعا گاهی از کم بودن تعداد کامنتها شوکه میشم اما چون خودم میدونم نوشتنم ریتم خاصی نداره و دیگه مرتب نمینویسم و یه مدت کامنتها رو دیر تایید کردم میگم خوب این کارهای من مخاطبم رو یا فراری میده یا اونم ترجیح میده تو سکوت بخونه.  وگرنه خوب ما مینویسیم که خونده بشیم و هیچی لذت بخش تر از تایید کردن کامنت نیست.

آره از بیحوصلگیم نیست... چقدر همه همینو گفتن. درست میکنمش اینو :) 
مرسی بخاطر حرفات.

نوشته هات عالیه عزیزم ❤💙💚💛💜

مرررسی عالی شما دوستامید :)

۲۴ آذر ۰۱:۰۷ soheila joon

کادوهات مبارکت باشه عزیزم 

تو این پست خیلی از کلمه بی نظیر استفاده کردی اینم انتقاد من :دی 

 

مینا پیشنهاد من بهت فیلم دیدنه با زیر نویس انگلیسی 

چون یه پیش زمینه ای داری زیرنویس فارسی رو احتیاج نداری فکر کنم 

هفته ای یه فیلم رو مثلا باید ببینی ینی آخر هفته اش فول بشی 

فیلم کشوری رو انتخاب کن که میخوای ساکن بشی توش تا فرهنگاشونم دستت بیاد تقریبا 

خودمم همین تصمیمو دارم ولی از زیرنویس فارسی باید شروع کنم 

سلامت باشی جونم.


آره خودم فهمیدم اما خواستم تاکید خاصی کنم 😂😂😂

از تو چه پنهون سهیلا حوصله آموزش زبان با فیلم ندارم که یه فیلمو مثلا یه هفنه ی کامل ببینم ^_^  ولی خوب یه زمان یه سربال رو بدون زیرنویس دیدم و تاثیرش رو تو پیشرفت زبانمم دیدم. حداقل باید بقول تو زیرنویس فارسی رو حذف کنم... 

۲۴ آذر ۰۷:۰۳ مامانی ...

خب این حجم از حال خوب و این نتایج عالی

واقعا شکرانه داره 💜💜💜

تموم پستت رو با تصور صدای قشنگت خوندم😊

بابت تک تک مواردی که عنوان کردی خداروشکر...

گاهی اوقات خیلی آروم برو توی گذشته ،

مثلا همین چند وقت پیش ، یه دور بزن و برگرد

اونقدری که یادت بیاد از چه حالی به الان رسیدی.

این کار رو باید بدون اینکه باعث حال ناخوشایند برات بشه انجام بدی طوری که فقط از پیشرفتت آگاه بشی... گاهی این یاداوری ها بد نیست.

 

تولدت بازم مبارک عزیزم...

گرچه معتقدم هربار که از زمین بلند میشی

و هربار که گره ای از مسائلت باز میشه تو داری از نو متولد میشی.

حتی ممکنه چندین بار در یک روز💖

پس هر روز ،روز تولدته😘

 

در مورد روند وبلاگت...

خب نسبت به قبل دیر به دیر مینویسی

که البته حال و هوای اینروزای وبلاگ نویسی همین شده ،

جز این مورد ، مورد دیگه ای نیست.

فقط اینکه ، ما تلگرام ندارها رو هم دریاب😇😉

 

 

بله بله ^_^

وای خدا صدای من ^_^ مرسی واقعا انقدر مهربونی

راستش حدودای تولدم همین کارو کردم. قصدم همین بود اما یهو چند روز دپرس شدم :/

چه تعبیر خوبی. مرسی و تولد تو هم مبارک پس :)

از دست شما تلگرام ندارها به خدا پناه میبرم ^_^

مینا تو عشقی وبلاگتم عشقه

من میرم غش کنم ^_^ 

ممنون جانم :)

۲۴ آذر ۱۱:۰۴ فاطمه ۲۲

سلام. من انتقاد خاصی ندارم پست هات و قلمت رو دوس دارم.

ولی بقول اون دوستمون جواب کامنت هات تک کلمه ای . 

من از شما هم عذرخواهی میکنم.

چشم حواسم به این نکته جمع میشه از این به بعد
مرسی بخاطر کامنتت

سلام مینای قشنگم.

خیلی خوشحال میبینم با وجود تموم مشکلات و رنج ها همیشه در پی ساختن خودت و زندگیت بودی، اینکه تو پویا هستی یعنی در پی پیدا کردن راه درست زندگی هستی، که این حرکت رو معدود افرادی توی جامعه ما انجام میدن...

نسل ما باز این شانس رو داره که توی سن جوانی شروع کنه به اصلاح تربیت و غلط های رفتاری که از والدین و جامعه ناخواسته بدست آورده، نسل مادرای ما که دیگه الان توی میانسالی هستن و شاید هیچوقت نتونن ضعف های ناشی از تربیت نسل قبلشون رو جبران کنن، واقعیت اینه که خراب کردن و از نو ساختن خیلی سخته اما برای کسی که بهش احساس نیاز کنه شدنیه، هیچ وقت ناامید نشو و بدون اون راه درست رو پیدا خواهی کرد، فکر نکن اگر جایی احساس میکنی از روز اولت هم ۱۰ پله عقب تری پس ممکن نیست راه رو پیدا کنی، گاهی میری عقب ولی در مرحله بعد بدنبالش ۱۰۰ پلهمیری جلو...

من که همیشه خودت و پست هاتو دوست داشتم و دارم...و نقطه قوت و جذابت برای من پویا بودن در عین زجر کشیدنه و این زیباست...

سلام نسترن نازنین. همون نسترن قدیمی هستی دیگه هان؟؟؟

خیلی خیلی ممنونم که با محبتی و چیزای خوبمو بهم میگی :)

وای چقدر وحشتناک. تا حالا به این توجه نکرده بودم. چقدر سخته آدم بعد جوونی که تماما تو خامی و پرتی  گذشته سر میانسالی یا پیری که انرژیش احیانا کمتر شده یهو بفهمه ای دل غافل همه ی سالهاش تا حالا هدر شدن و میتونستن جور دیگه ای باشن.
نا امید نمیشم... مرسی گلم که قوت قلب میدی

من میرم ضعف کنم ^_^ ماچ

۲۴ آذر ۱۷:۰۱ ماه بانو

سلام من خاموش میخونمت 

چون گاهی حوصلم به کامنت نمیره ولی همه پستاتو میخونم.

هروقت میام تو وبلاگت اول یه مرور کلی می اندازم ببینم رفتنت به کجارسید 

بعد ناراحت میشم و میرم از اول میخونم ببینم چی نوشتی .

 

به امید روزی که از رفتن بنویسی از دیدن همسرت بنویسی از هر لحظه خوشی و خاطرات خوب . 

سلام عزیزم. خیلی کار بدی میکنی 😂😂 الان با قمه دو نصفت میکنم 😊

شوخی میکنم... 
عزیزم وای مرسی. 
آمین آمین.
چقدر خوبه پس اون روز که دلم شاد شه دل خیلی ها اینجا شاد میشه...

هیچ انتقادی ندارم واقعا وبلاگتو دوس دارم عزیزم.از این پستت میشه فهمید خداروشکر حالت خیلی بهتر از قبل شده و من از این بابت خوشحالم دوستم💖💖💖💖

وای یکی به من آب قند بده... مرسی دختر

همیشه خوشحال باشی عزیز

سلام مینای عزیز چققققققققدر دلم برات تنگ شده بود من که بیشتر اوقات از نوشته هات انرژی میگیرم کلی حالم خوب میشه اصلا هم تکراری نمیشه خیلی دوست میدارم

سلاااام دختر گلم...  کجایی تو اصلا


اوم چقدر عالی مرسی جونم

متقابلا من هم ^_^

سلام من همیشه وبلاگ شمارو میخونم و از هر وبلاگی دوس دارم چیزی یاد بگیرم حقیقتش وبلاگ کسانی رو که میخونم خیلی خیلی دلم میخاد قیافه اون شخص رو ببینم و با چیزی که توی ذهنم ساختم تطببق بدم که خوشبختانه عکس شمارو دیدمو تمام کارهاتونو با اون تصویر منطبق میکنم

جنگیدنتون برای بدست اوردن کارها و چیزهای مورد علاقه تون رو بی نهایت دوس دارم 

شما ممکنه کامنت زیادی نداشته باشید اما این فقط بخاطر دیر به دیر نوشنن هس وگرنه خواننده زیاد دارید

شاد و تندرست باشید

سلام به روی ماهتون لیلی جان.


اوم چقدر خوب که دیدن عکسم به درک مطالبم کمک کرده .
احتمالا یه جنگنده درونم دارم که براش بی اندازه شکر میکنم چون منم اون روحیه رو تو خودم دوست دارم :)

ممنون عزیزم

سلام مامان مینا ی دوست داشتنی

تولدت مبارک با بهترین ارزوها عزیزم برای خودت و خونوادت

انتقاد اینکه دیر به دیر مینویسی

همیشه وبلاگت برام مثل یه تلنگر میمونه که منم رفتارهای اشتباهمو پیدا کنم و سعی کنم درستشون کنم

زندگی همین زمین خوردن ها و یادگرفتن هاست

همینکه متوجه اشتباهاتت میشی خیلی خوبه

بعضی با فکر اینکه کاملا درستن هم عمر خودشونو نابود میکنن هم اطرافیانشونو

میبوسمت

سلام بانو جان برفی. ممنونم. وای باورم نمیشه هنوز تبریک تولد میگیرم.ذوق کردم ^_^

انتقادت به جاست جانم و کم کم فکری برای این جریان خواهم کرد...

خودشناسی قشنگه.توش عذاب داره اما فقط کسی که تو این مسیر زندگی میکنه میفهمه بعدش کشف حقیقت چقدر میچسبه...

منم میبوسمت عزیزم

۲۶ آذر ۱۱:۵۷ سارینا2

سلام مامان مینای عزیز

انتقاد (با عرض معذرت):

پست گذاشتنهات خیلی گاهی دیر به دیر و بی نظمه و آدم به هوای اینکه دیگه کلا قراره هیچ وقت ننویسی ممکنه روزها به این وبلاگ سر نزه و بعد هم که سر می زنه مثلا ببینه چند روز پیشا پست گذاشتی که دیگه شاید الان وقت ابراز نظر راجع به مطالبش گذشته باشه و برات بی مزه باشه که آدم مثلا راجع به اون موضوع نظری بده

 

تشویق:

خیلی آماده تغییر و پیشرفت هستی و از این نظر می تونی الگوی خیلی خوبی باشی برای همه

یکدنده و لجبازم نیستی به نظرم که اینم خیلی خوبه

و اینکه طنزی که گاهی قاطی مطالبت می کنی هم جذابه

 

مطالبت هم تکراری نیست به نظرم

 


 

 

 

راستی تولدتم مبارک صد و بیست ساله بشی

ان شاالله سال دیگه کنار همسرت تولد بگیری


 

سلام سارینای عزیزم...


مرسی از انتقادت. کاملا به جاست عزیزم... فکر میکنم حتی اگه قراره دیر به دیر نوشتن روتین وبلاگم باشه باید مخاطبو با خبر کنم از این ریتم.

از تشویقتم ممنونم جانم.

مرررسی عزیزم. الهی آمین

سلام مینا جان..

تولدت با تاخیر مبارررکککک.. امیدوارم روزای ... سالگی رو معرکه بسازی..

نوشته هات تکراری نشدن... بارها گفتم و بازم میگم که تلاش عجیب، خاص و جذابتو برای خودشناسی، بهبود، خوش کردن حالت، مادری، همسری، عشق و .... خیلیی دوست دارم و تحسین میکنم...

نوشته های اخیرت حس خوشی بهم دادن...

امیدوارم اون پستی که کنار همسرت هستی رو هرچه زودتر بخونم.. چندروزی همسر واسه کارش رفت مسافرت .. تو اون روزا یادت بودم خیلییی

و انتقاد اینکه منم گاهی از پاسخ های کوتاهت به کامنتها متعجب میشدم اما درکت میکردم چون خودمم وقتی حرفم نمیاد یا پاسخ بهتری ندارم، حرفو کش نمیدم و این در دیگران رنجش ایجاد میکنه..یا بعضیها فک میکنن حالم خوب نیست و... البته من کلی گفتم..

 

سلام سایه عزیزم.

مرررسی گلم... 

اوم ممنون جونم.منم امیدوارم. وای کی میشه یعنی :(

انتقادت به جا بود سایه مرسی. 
آقا پست بذار دیگه

۲۶ آذر ۱۳:۴۸ کاترین

به نظرم اگه می خوای خیلی اصولی شروع کنی  . مجموعه کتاب های Big English که ۶تا هستن خیلی مفید هست ولی اگه نه در حد متوسط بلدی از کتاب  های tocheston استفاده کن . 

خوندن رمان های سبک هم خیلی خوبه لول ۳ و ۴ الخصوص هم سبک هستن هم کلی چیز یاد می گیری 

ممنون از راهنماییت جانم. من سطحم آپر اینترمدیت بوده آخرین بار. نمیدونم چرا از کتابای تاچ استون خوشم نمیاد. ولی به هر حال مرسی گلم



رمان خوندن ایده ی خیلی خوبی بود 

۲۷ آذر ۰۰:۲۷ ریحانه

آقا منم خواننده نیمه خاموشتم. یه کم بیعارم برات کامنت نمیزارم.

ولی همه پستهات رو چندین بار میخونم. ببخش دیگه. کلا اگه اهل نوشتن بودم که وبلاگ برا خودم میزدم. نیستم دیگه :)))

 

ولی هی دعا میکنم زودی برسی پیش همسرجانت. و همه چیز وبلاگت را هم دوست دارم. مخصوصا قسمت دوچرخه سواری هاش رو

سلام جانم...

یعنی عاشقتم که برای خودت توضیح دادی و نتیجه گیری منطقی کردی و توجیه کردی قائله ختم شد 😂😂😂 

مرسی از دعای خوبت جانم.
اتفاقا امروز قرار دوچرخه سواری داشتم کسی نبود بچمو نگه داره کنسل شد

سلام مینایی جانم.

خوبی عزیزم؟
اوخی کادوهای تولدت مبارک باشه.من ست نقره خیلی دوست دارم..به خوشی استفاده شون کنی.

 

در مورد اون قسمت دوچرخه سواری باید بگم که من احساس میکنم مردم کلا عصبی تر شدن نسبت به قبل....انگار آدم میبینه که همه با هم سر جنگ دارن....یه جورایی آرامش مردم از بین رفته....

 

در مورد زبان هم که من کتاب خاصی نمیشناسم که به دردت بخوره اما خب با نظر دوستمون موافقم.خوندن رمان خیلی خوبه همینطور دیدن فیلم زبان اصلی.

 

من پستاتو خیلی دوس دارم و وقتی مینویسی با ذوق میام و میخونمت.فلمتو دوست دارم.اما خب کاش میشد زود به زود تر پست بنویسی و فاصله ی پستا زیاد نشه.همین دیگه.

 

مواظب خودت باش.میبوسمت.

سلام آوایی...

خوبم شکر. تو چطوری؟
سلامت باشی. آره خیلی قشنگه...

خ ب آخه آوا من نه راه کسی رو میبندم نه چیزی.اونم از روی بی اعصابیش نبود کارش از روی نادونی و خامیش بود. اون ماشین مال یه جوونکیه حتما و فکر کرده الان مزاحم من بشه خیلی کیف داره :/

اوهوم فیلم زیاد میبینم دیگه باید زیرنویسو حذف کنم ازشون

ا هوم مرسی از انتقادت. چشم

تو هم همینطور گلم

چند پست اخرت بهم حس خوبی میده، تلاشت سرخوشیت حس میکنم به هر حال هیچ وقت همه چی کامل نیست، برای روزهای بهتر و حس حال قشنگتر ارزو میکنم، وقتی ماه کامل شد را منم دوست دارم ببینم

بعضی جمله ها به ظاهر ساده ان. مثل همین که میگی هبچوقت همه چی کامل نیست. اما دلم میخواد طلا بگیرمش بزنم دیوار


مرسی عزیزم

تو نبین تو جنبشو نداری ^_^

سلام بلاگرجان

منم اکثرا خاموش میخونمت.نوشته هاتو دوس دارم...سبک نوشتنتو دوس دارم....خیلی عمیق میری تو دل همه چی انگار و همون رو به زبون میاری.گاهی وقتا ی چیزایی ازت خوندم ک حس کردم حرف دل خودم بوده اما هیچوقت نمیتونستم به زبون بیارم انگار قفل بودم.خیلی خوبه ک احساست رو انقد راحت میشناسی و به زبون میاری.

برای خانواده ی سه نفرتون ارزوی عشق و سلامتی دارم.همیشه موفق باشی

منم اینروزا با پسرم به مشکل میخورم مدام.منم از مادری ک اینروزا هستم راضی نیستم.اما هرروز تمام سعیمو میکنم برای بهتر بودنم.امروز موفق تر بودم...

لطفا زود ب زود بنویس.

سلام دوستم.

اوم برای منم پیش اومده حس کنم یه نفر دقیقا احساسی که من تو دلمه و هیچوقت نتونستم توضیحش بدم به زبون خودش نوشته و به دلم نشسته. مرسی که بهم لطف داری

امیدوارم جفتمون تو مادر بهتری بودن موفق تر عمل کنیم.

سلام مامان مینای عزیز

همه تعریفا رو دوستان کردن دیگه چیزی واسه تعریف کردن از وبلاگت نمونده

ولی در مورد خودم میتونم بگم که وبلاگت رو به عنوان یه منبع تلنگر به خودم ازش استفاده میکنم و بس

زنده باشی و پویا عزیزم

برای زبان یادگرفتنم روش یاد گرفتی به ما هم بگو

سلام عزیز

همتون لطف دارید جانم.

منبع تلنگر... اوم چقدر خوب.

پاینده باشی جانم.

خخخخ من مست و تو دیوانه ^_^

مینای عزیزم سلام
قبل از هر چیز کادوهای قشنگ تولدت مبارک. ذوقت رو تو نوشته ت حس کردم و منم باهات ذوق کردم

با اجازه ت کامنت های دوستان رو هم خوندم. خیلی ها نوشتن که دیر به دیر مینویسی ولی من شخصا این رو انتقاد نمیدونم.
ولی با اون دوستمون که نوشته جواب های حیلی کوتاهی به کامنت ها میدی موافقم. این میتونه تاثیر منفی روی دوستان بذاره.

حالا بذار تشویقیت کنم و بگم استقامت و صبر و تلاشت تو زندگی میتونه برای خیلی ها الگو باشه. اینکه تو شرایط سخت خودت رو نمیبازی و سعی میکنی خودت روی پای خودت بایستی عالیه. من که کیف میکنم.

برای تقویت زبان انگلیسی هم بنظر من فیلم دیدن بهتر از کتاب خوندنه. آشنایی با لهجه و نحوه ی گویش کلمات خیلی مهمه.

برات مثل همیشه بهترین ها رو آرزو میکنم دوست عزیز و مهربونم.
یلدا رو پیشاپیش تبرک میگم گلم :*

سلام باران جانم.

سلامت باشی عزیزم.
خوب هر کس یه نظری داره. من خودم زمانی که خیلی پیگیر وبلاگها رو دنبال میکردم وقتی دیر به دیر پست میذاشتن اعصابم خرد میشد.
الانم همینطورم برای وبلاگهایی که میخونم با علاقه.
چشم سیستم جواب دادنمو درست میکنم.

یه دنیا مرسی به خاطر تشویق.

درست میگی به نظر منم فیلم بهتره. 

مرسی. آخی یلدای تو هم مبارک جونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان