بر من چه گذشت؟؟

بچه ها سلام.

من از ساوه و از خونه ی خواهرم دارم پست میذارم.

 

احوالاتم بد نیست الان.

اومدم گزارش تکمیلی بدم و برم.

اولا که من واقعا خوشحالم شماها هستیدااااا

که دلگرمم میکنید و به ادامه تشویقم میکنید.اصلا نمیتونم بگم چقدر بخاطر تک تک کامنتای پست قبل تو دلم آرامشه.

خوب از جمعه ی گذشته که سیاوش اون حرفها رو زد تا همین پریشب که دوباره پیام بده زندگی یه جور عجیبی گذشت.نیمه تاریک ، نیمه روشن....

بعد این وسط یه بار سر ساوه اومدن من دلش میخواست دعوا راه بندازه که من رو مود دعوا نبودم برای همین بخیر گذشت...

بعد دیگه پریشب با هم چت کردیم حسابی.عذر خواهی ها و تصمیمات تازه و قول و قرار و عهد و پیمان تازه بینمون رد و بدل شد...

حالا اونی که باید آدم شه منم من!

منی که دلشو میسوزونم وقت خشمم.من که دست رو غیرتش میذارم و فشار میدم.همه میگن من زن خوبی ام.من زن خوبی ام اما پر از اشتباهم.من پر از نابلدی ام و به خودم قول دادم تمرین کنم که هیجان و خشممو کنترل کنم.که خط قرمزها رو یادم نره.که یادم باشه شوهرم چقدر دوستم داره و دیگه بیشتر از این دیوانه اش نکنم.من وقت مهربونی انقدر بالا میبرمش که نفسش بند میاد بعد تو یه لحظه یه ان با یه حرف با یه حرکت یه جوری میکوبمش زمین که خرد میشه...من اینا رو درمورد خودم میدونم.

میدونم و خیلی خیلی سختمه که گیس خودمو بگیرم و به سمت راه درست بکشم.ولی خوب الان فقط به خودم میگم اگه سیاوشو میخوای باید باید درست بشی.اونم باید درست شه.اما من باید فقط رو خودم تمرکز کنم الان...

خیلی زود از ساوه خسته شدم.هنوز فرفر رو ندیدم.دارم فکر میکنم دوشنبه کلا برگردم شمال.دو شب اول خونه نفیسه بودم و یه شبش تا شش صبح بیدار نشستیم حرف زدیم.دیشبم خونه ی زهره بودم.کوروش و دخترش خیلی نمیسازن برای همین یه کم اعصابم خرد میشه .دیگه از صبح به محض بیداری برگشتم خونه ی خواهرم... 

 

دیگه اخبار از این قرار بود بچه ها. مرسی باز بخاطر دعاها و همدلی هاتون.بهترین دوستای دنیایید شما

 

۱۱ آبان ۱۲:۳۳ ترک خودارضایی ترک استمنا

آموزش ترک خودارضایی *100 درصد تضمینی*

برای دانلود بسته ی آموزشی ترک استمنا و ترک اعتیاد به فیلم های مستهجن به وبسایت زیر رجوع بکنید:

www.nicetech.ir

سلام ، واقعا مفید بود اینجارو من تو گوشیم سیو کردم بعدا بیام بچرخم اینجا

تور کربلا

ممنون ازتون

:)

سلام مینا جون، هیچ وقت به اندازه این چند روز منتظر به روز شدن وبلاگت نبودم، بخش زیادی از این اخلاق گندی را منم دارم نسبت به عظیم اما خیلی بهتر شدم تمرین و یکم کنترل همه چی را خوب میکنه، ممنون از گزارشت یکم اروم شدم از حالت بیشتر مطلع شدم.

مراقب خودتون باشی و بیشتر لذت ببرین از مسافرتتون😘🌹💖

مرسی سونیا جانم

خدا رو شکر بخاطر عهد و پیمان های جدید 😊

:))

آخییییییش 

*یه نفس راحت کشیدن *  حال الانمه ...

 

جانِ جان :)

۱۱ آبان ۱۳:۱۶ بانوی عاشق

خداروشکر

 

پایان هر شب سیاهی همیشه سپیدی روز بوده عزیزم

 

هرچقدر خدارو شکر کنم به خاطر تو و همسرت کمه مینا جون

مرسی خوش قلب جان

یک آخییییییش از ته دل 

خدا رو شکر. با خوندنت خیلی خوشحال شدم مینا جونم. خیییییلی

 

مرررررسی باران جانم

کنار هم که قرار بگیرید قطعن حال جفتتون خوب میشه و دلتون آروم میگیره ...

 

مدل موی جدیدت خیلی بهت میاد :) :*

من اینستا ندارم ولی هر چند وقت ی بار پستات میبینم. 

امیدوارم...


ممنون عزیزم

۱۱ آبان ۱۳:۵۸ سارینا2

سلام

بلاگر جان من یه چند روز بود وبلاگت رو نخونده بودم و الان که مطالب رو خوندم خدا رو شکر کردم که بعد از ختم به خیر شدن خوندم خخخخخ

 

بالاخره دعوا توی زندگی زناشویی هست منتها دوری باعث میشه نشه از دل طرف درآورد و اینکه کلا کدورت طولانی تر میشه و آدمها حساس تر و شکننده تر میشن

هر دو طرف

امیدوارم زودتر خانوادتون دورهم جمع بشه و اگر دعوا یا بحثی هم پیش اومد کوتاه باشه و سریع حل بشه


 

سلام عزیزم.

اره خدا رو شکر :)

الهی آمین. مرسی عزیز

۱۱ آبان ۱۵:۲۰ مامانی ...

چقدر خوشحال باشم خوبه؟؟؟

هر سه تاتون لایق عشق و ارامش و زندگیه عالی هستین.

شکر...

شکرِ اون پروردگاری که هرچه بر سر راهمون قرار میده در نهایت به اصلاح آدمی برمیگرده.

هرچند سخت، هرچند تلخ.

تغییر عاداتی که سالهاست باهاشون بزرگ شدیم کار آسونی نیستزمان بره و البته سخت...

اما چیزی که مهمه آگاهی به  هشدارها و حوادث و حتی ادمهایی که ما رو به این سمت سوق میدن.

 

تو از پسش برمیای

من ایمان دارم...

💞💞💞

 

 

مرررسی مینا جونم.


شکرش...


عزیزم باز مرسی

زندگیه عالی => زندگیِ عالی

خب خداروشکر :)

:)

ایشالا که همیشه خوش باشی

همچنین هدیه جانم

۱۱ آبان ۲۲:۲۴ صبورا کرمی🦄

حال ندارم بگم چقدر برات خوشحالم 😶😂

خودتو اذیت نکن حالا :))  مرسی گلم

اگه بگم دیشب تا حالا فکرم درگیره دروغ نگفتم

دیشب ده بار نوشتم و پاک کردم برات.

خوشحالم برات و امیدوارم همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره.

ادب کردن خود آدم واقعا سخته.

منم همین خصوصیات و داشتم و کتاب صبر واقعا کمکم کرد

تو لایق خوشحالی و عشق هستی.

به خودت رجوع کن من عشق درونتو دیدم.

اونو تقویتش کن کار حله⭐️

مرسی نازنین جانم.


خداروشکر که مشکل حل شد و اون موضوع فقط یه خشم زودگذر بود...

حیفه که واقعا..شما دوتا انسان بالغین حیفه که بخواد الکی الکی تموم بشه...

 

خوشحال شدم پستت رو خوندم عزیزم.

مرسی آوا جانم

حداقل تو روز  یکبار به یادت میفتادم،، یه شب خوابتم دیدم 😊 

خوشحالم و امیدوارم این ساختنها زندگی معرکه ای بسازن واستون...

 

وای چه هیجان انگیز :))


مرسی عزیزم

سلام مامان مینای عزیز. این پستت بشدت باعث خوشحالیم شد. خداروشکر که ختم به خیر شد. امیدوارم شوهرت غریب تندرست باشن و هرچه زودتر بهم دیگه برسید.

سفر خوش بگذره دوست عزیز. 

ما هم ی پسرمونو واکسن زدیم. یکی دیگه رو هم از پوشک گرفتیم و بحران های دو نیم سالگی رو تجربه می کنیم. 

سلام عزیزم ممنونم کامنت شما هم به شدت باعث خوشحالی من شد بله خدا را شکر

امیدوارم تو پروژه های جدید مامانو نه خیلی خیلی موفق باشی

۱۲ آبان ۲۱:۳۰ اون روی سگ من نوستالژیک ...

همینکه اونقدر آدم عاقلی هستی که میدونی اشتباهاتت چیه و سهم خودتو قبول میکنی یعنی یه تغییر مثبت میدونم ازپسش برمیای رفیقم...سفرت بی خطر خوش بگذره بهت🤩🤩

مرسی جانم

خداروشکر که روالتون رو به رشد مینای قشنگ. مرسی که اطلاع دادی خیالمون راحت شد

عزیزم مرسی

🙄😏

😒🙄😆

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان