:)

بچه ها سلام :)

 

ساعت ده و نیم روز دوشنبه است و من اومدم که سنتور تمرین کنم سر از وبلاگ درآوردم :)

حالم امروز پر از انرژی خوبه.

وای نمیدونید دریا امروز چقدر قشنگ با آسمون تلاقی کرده. دو تا طیف مختلف آبی به هم رسیدن و چشم مینوازن...

 

میگم کوروش فقط منتظر بود من جریان گاوها رو تو وبلاگ بنویسم... اصلا تا حد زیادی از سرش افتاده :)

 

دیگه اینکه هفته پیش کلاس سنتورم افتضاح بود.دو تا درس بلند داشتم جفتشونم وسطش گیر میکردم فکر میکردم یه نت تو یه جای نا مناسب اضافه است.در نتیجه وقتی رفتم آماده نبودم.خیلی جالبه استادم گفت تو ویرایش جدید کتاب این نتهایی که به نظر من اضافه بودو اضافه کردن وگرنه قبلا نبودن. الان مثلا حرفه ای تر میشه اگه با کتاب جدید بزنم.ولی گفت تو مثل قدیم بزن.حالا من یکیشو حرفه ای آماده کردم اون یکی رو خدایی نمیتونم.. چهار تا درس برای این هفته دارم که یکی رو آماده ام. دو تاشو دو روزه در حال تمرینم امروز آماده میشم و یکی رو هم باید برسونم. نمیخوام استادم نا امید بشه ازم.

 

امروز چهارمین روزیه که کوروش جانمو میذارم مهد و برمیگردم خونه...الهی قربونش برم هم مهدو دوست داره هم میخواد من کنارش باشم.امروز مثل جنتلمنا خودش با پای خودش ازم جدا شد و رفت تو کلاس.سعی میکرد جلوی گریه اشو بگیره و خیلی مظلومانه میگفت تو میری نهار درست کنی؟؟ باشه. و رفت. بی گریه

بهش افتخار میکنم.عاشقشم.جوجه ی بازیگوش بازی دوستم...

 

وای بچه ها هر شب اگه نصفه شب بیدارش نکنم تو جاش جیش میکنه جدیدا.البته جا خیس نمیشه شورتش مناسب همین جیش ریختناست.

 

دیگه چی بگم؟ وزنم یه نمه پایین اومده.امروز لوبیا پلو درست میکنم و دیگه فقط به سنتور فکر میکنم...

البته الان میخوام باز چند تا نامه از شاملو بخونم و ضبط کنم و تو کانالم بذارم بعد برم سر سنتور..

 

بچه ها امیدوارم تو دلتون پر از شادی باشه.

هر بار که پست میذارم انقدر بهم مزه میده که میگم باید تند تند تر بنویسم... اما باز تنبلی میکنم!

 

فعلا

آی دی کانالت رو نمیزاری؟

سلام چرا که نه :)


momina1369@

تلگرام

۲۲ مهر ۱۳:۱۸ آرزو ط

زود به زود بنویس.زودبه زود بنویس.زود به زود بنویس لطفا . من الان جریان گاوا رو یادم رفته بود.رفتم یه دور پست قبل رو خوندم تا یادم اومد 😂 

دوستت دارم آقاااا خیییییلی... بیشتر از چهره ی زیبات ، روح مهربون و فعال و حواسش به همه چی هستت رو😍 هی دلم میخواد بگم 😒 

واقعا باید زود به زود بنویسم. ولی خوب انقدرم اینجا از رونق افتاده که وقتی با ذوق یه پست میذارم شش تا کامنت میگیره که سه تاشو یه نفر نوشته میخوره تو ذوقم :/


عزیزمی.عزیزمی

۲۲ مهر ۱۳:۲۵ سارینا2

سلام مامان مینا

خدا رو شکر زندگیت به روال هست

ان شاالله بهترم میشه

از دریا حسابی لذت ببر به جای من، دو ساله دریا نرفتم هییییییی
 

سلام عزیز دلم.

مرررسی

ای جانم تشریف بیارید شمال در خدمتتون باشم

۲۲ مهر ۱۳:۳۲ من و ...

موفق باشی

 

به درس الهه ناز رسیدی؟

ممنون گلم. نه خیلی نزدیکم.

۲۲ مهر ۱۷:۰۴ مامانی ...

هی میگی و دفعه ی بعد باز پستت رو دیرتر مینویسی😏

 

ضعف کردم برای کوروش...

دقیقا تصورش کردم🤗

 

شبها قبل خواب بهش مایعات نده و ببرش یه

جیش کوچولو بکنه حتی اگر میگه ندارم

این خیلی کمک میکنه.

 

😘

همینو بگو...


کوروش از بچگی عادت داره قبل خواب یه نصف لیوان آب میخوره و نمیتونم ترکش بدم متاسفانه. قبل خواب جیششم میکنه اما خوب باز نصفه شب....

۲۲ مهر ۱۹:۳۱ فاطمه ۲۲

سلام مینا

آقا یوقت زشت نباشه ۷ سال ازت کوچیکترم بت میگم مینا ؟ :))))

پسرت خیلی با نمکه .

خودتم قشششنگ از استوریای سر صبحت معلوم میشه امروز چقد انرژی داری یا نه.

این نامه های شاملو رو از کجا میگیری؟ که میخونی.

کتاب؟ اسمش چیه؟

سلام قشنگ... 

عزیزم سن که عدده شما دوست منی مینا صدام بزن راحت باش.تو وبلاگم با پیژامه بگرد اصن ^_^

مرسی جونم.

اسم کتابش مثل خون در رگهای منه

۲۲ مهر ۲۲:۳۲ اون روی سگ من نوستالژیک ...

قشنگم ان شالله که همینطور با موفقیت و حال خوش ادامه بدی، کوروش هم عادت میکنه به مستقل شدن 🥰🥰🥰🥰جا من سفت بغلش کن و ببوسش⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

مرسی نوستال جانم

سلام مینا جون

برای حال خوبت خیلی خوشحالم 

اون نوشیدنی قبل خواب کوروش را  نیم ساعت قبل خواب بهش بده تا قبل خوابش باز بره دستشویی یا نیمه شب یه مدت ببر جیشش بگیر.

تو مغز یه بخشی هست که باید به صورت ارادی بچه موقع داشتن جیش بیدار بشه که برای بعضی بچه ها ممکن تا سه سال گاهی یکم بیشتر طول میکشه کامل بشه کم کم اونم درست میشه، 😘

سلام قشنگ خانم.

ممنون
قبول نمیکنه که... توی رخت خواب آب خوردن از سنتهای زندگی اش شده

قربون مغزش برم ان شاالله زودی درست شه

پسر من هم عادت داشت قبل خواب شیر میخورد که به خاطر همین بارون شبانه دیگه مجبور شدم نزارم بخوره.

خیلی سنتور نوازی هات قشنگ هستند، من و پسرم کلی کیف میکنیم از دیدنشون.

ای جونم پس مهد بهش خوش میگذره که با پای خودش رفته پسر گلی 😍😍

منم یکی دو شب سعی کردم آب ندم.ولی خوب شروع میکنه گریه و عربده.بعد میگم اگه واقعا تشنه اش باشه ج؟


ای جااانم مرسی عزیزم

آره خدا رو شکر

منم خیلی نگران جیش های شبانه بودم هومان هم دقیقا قبل از خواب باید آب بخوره چه کاریه آخه

ولی یواش یواش بهتر شد و بهتر خودش رو نگه داشت

تو پسرها این شایع هست ولی مامانا عنوان نمیکنن حالا حالا داریش ولی خیلی کم میشه و بعد دیگه قطع میشه

من با وجودیکه هومان الان بیشتر از یکسال و نیمه دیگه شبها تو رختخواب جیش نمیکنه ولی وقتی سرما میخوره امکانش هست یعنی تو این یک سال و نیم دو سه بار وقتی سرمای شدید خورده بود اتفاق افتاد قبل از اونم هر دو سه ماه یه بار اتفاق می افتاد ولی از سه سال و سه سال  نیمگی با وجودیکه آب هم میخورد موقع خواب کم پیش می اومد ولی پیش می اومد

من فقط تعجبم از اینه که چرا وقتی جیش دارن از خواب بیدار نمیشن

ارتباط مثانه با مغز تو خواب قطع میشه ؟

تو هم نه نگران باش نه عجله کن نه به بچه واکنش بد نشون بده خودش درست میشه

این پسرهای مسئولیت نپذیر بالاخره مسئولیت پذیر میشن

مینا خوبه که داری از ایران میری وگرنه سرنوشت کوروش مثل هومان میشد تو مدرسه های ایران که تو چهارچوبها نمی گنجه و از حرف گوش نکن بودنش شاکی میشن همه ولی مجبورن تحملش کنن چون باهوشه   

 

همینو بگو...


حالا حالاها :((

کوروش تقریبا هر شب یه بار از خواب بیدار میشه .پا میشه خودشو بیشتر به من میچسبونه.گمونم تنبلیش میاد شلوارشو پایین بکشه بشینه تو دستشویی.خوب وقتی آدم انقدر راحت میتونه جیش کنه تو جاش هم لای پاش داغ شه و لذت ببره هم مامانش دعواش نکنه هم بی مانعی به ادامه ی خوابش بپردازه اصولا مگه دیوونه است تو دستشویی جیش کنه :))

واکنش بد نشون نمیدم نسیم ولی ناراحت هم نمیشم.فقط دلم میخواد زودی یاد بگیره این جریانو. شب ادراری از کابوساییه که تو هر خونه ای میتونه باشه تو بچه های بزرگتر.

وای باید از دوران مدرسه ی هومان فیلم بسازن نسیم.
ولی کوروش فکر کنم از هومان زودتر خودشو همرنگ محیطش میکنه. الان تو مهد یه چیزایی رو بدون تهدید و خونریزی و اینا به عنوان قانون به رسمیت میشناسه.با وجود اینکه یه چیزی ته دلش به یه کار دیگه فرا میخوندش ولی میره لا به لای بچه ها منتظر میشه نوبت اون کار بصورت دسته جمعی برسه. البته روز جهانی کودک تنها کودکی که هیچ جوره تو کتش نمیرفت نباید بیاد وسط برقصه و باید بشینه رو صندلی !

فکرکنم کوروش هم سن خواهرزادم باشه دو سال و نیمه، عاشق کارای کوروشم انگار بچه خواهرمه البته مال ما دختره 

ژله تزریقی سخته درست کردنش چقدر زمان میبره؟ 

ای جانم.

مرسی

سخت نیست اون قدرها. حوصله و دقت میخواد... زمانشم بستگی به مهارت ادم داره.خیلی طول نمیکشه تزریقاتش

کورش خیلی گوگولی و دوس داشتنیه 😍

مرسی ارزو

سلام مینا خانومی

لذت ببر جای ما هم از دریا و اسمون شمال که ما چند وقته برناممون جور نمیشه بیایم

اون طرفا

من عاشق پسر بچه های شیطون و بازیگوشم شبیه چیزایی که از کوروش تعریف میکنی

خیلی دلبره واقعا 

او ن قسمتی که میگه میری ناهار درست کنی یکم بچلونش از جای من

عزیزدلم میخواد خودشو دلداری بده وقت دوری از مامانش

سلام عزیز دل.

ای بابا الهی جور شه براتون گلم

زنده باشی عزیز

عاقا حال گرفته امروز من رو با این همه حال خوب و انرژی خوب کردی. خدا حفظت کنه عزیز جان :*

من فکر میکنم بیشتر این شب ادراری ها بخاطر تنبلی بچه هاس. نمیخوان از رختخواب کرم و نرم بیرون بیان.

دل دشمنت گرفته باشه باران جانم.


آره درست میگی احتمالا

میناجون سلام شب بخیر

خوب من هم که جز مخاطبای ساکت هستم. میام میخونم پستاتو نمیدونم چرا نظر نمیدم و میرم.

وقتایی هم که حالت خوب نیست و میدونم که داری چه حجم عظیم دلتنگی رو تحمل میکنی برای حال خوب خودت و همسر و پسرت دعا میکنم

حداقل کاری که میشه انجام داد. انشالله بزودی زود روزهای خوب و عالی سه نفره شدن رو طعمشو بچشی دوست عزبر

مینای عزیز یه سوال درباره از پوشک گرفتن عالی و موفق آقاپسرت

پسر من از پسر شما دو هفته کوچیکتره اما ماشالله هزارماشالله پسر شما بسیار کارهاش جلوتر از حسین من هست.اما بنظرم آمادست برای از پوشک گرفتن

خیلی درمورد این فرایند مطلب خوندم اما دوست دارم که از زبون شما هم بشنوم و یاد بگیرم

ممنون میشم راهنماییم کنی

اگر در قالب یک پست بنویسی که خوب خیلی بهتر و عالی تر.

ضمن اینکه ایا داشتن فسقل 6ماهه در این روند تغییری ایجاد میکنه یا نه

منتظر جوابت هستم عزیزم

سلام گلم شب تو هم بخیر


منم نمیدونم چرا نظر نمیدید و میرید.احتمالا منتظرید چهار قفله کنم این جا رو :)

مرسی جونم
در مورد از پوشک گرفتن این پستم تو اینستا رو بخون  کلیک

و در مورد داشتن یه فسقل دیگه... به نظرم بستگی به پسرت داره اما باز فکر میکنم آره امکان اینکه تاثیر بذاره خیلی زیاده. ممکنه پسرت برای توجه گرفتن از شما دست به کارای مشابه نی نی بزنه. همونجور که قاشق و جغجغه و همه چیز نی نی رو احتمالا از آن خودش میدونه و میخواد. برای شبیه تر کردن خودش ممکنه به جیش کردن داخل شلوار ادامه بده.
امیدوارم همکاری کنه باهات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان