رمز

سلام دوستان...

رمز  پست پایین فقط و فقط و فقط به دوستایی که میشناسمشون  تعلق میگیره.لطفا اگه خودتون میدونید من نمیشناسمتون تقاضای رمز نکنید.

برای دریافت رمز لطفا یه عدد چهار رقمی زیر همین پست کامنت کنید که تو یادتون میمونه.من عدد شما رو سانسور و عدد خودم رو با جمع و تفریق از عدد کامنت شده در جواب مینویسم....

اگه عضو بیان هستید کامنت خصوصی بذارید من تو پاسخ رمز رو مینویسم.

با دایرکت اینستا هم میشه البته...

 من اشنا حساب نمیشم هنو فک کنم
😜

چرا بارها کامنتاتو دیدم. عدد چهار رقمی بده

بلاگررررر عدد من حذف نشدهههه،،

چه افتضاحی درست شد دیشب سر بی دقتی من :/ 

بلاگر جان ممنونم...
لطفا عدد منو پاک کن..نگرانم 😖

نگران نباش دیگه فوقش هر کی نباید میدید دید.. خونسردیتو حفظ کن 😂😂😂

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
منو میشناسی یا اصل بدم؟؟ 
****

شما؟؟ 

از رقم اول سمت چپ دو تا کم کن
به دومی هفت تا اضافه کن
به سومی پنج تا اضافه کن
با چهارمی کار نداشته باش که خود خودشه 😂😂

سلام بلاگر عزیزم، فقط خواستم بگم کاش کلا پستات رمز دار بود

سحر عزیز یه بارم کامنت خصوصی گذاشته بودی بهم همینو گفتی که نتونستم جواب بدم.عزیز هر کامنتی میخوای بذار میتونم سانسورش کنم. یا روی یه پست رمز دارقدیمی کامنت بذار اگه حرف خاصی داری.برو یه پست انتخاب کن یه رمزم خودت بگو روش بذارم همونجا کامنت بده .همونجا جواب بدم.کسی هم جز ما دو تا نخونه

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام منم نمی دونم آشنام یا نه اگر آشنام ****

اولین رقم سمت چپو ددست نزن

به دومی شش تا اضافه کن
به سومی یکی اضافه کن
به آخری هم دست نزن

۲۶ مرداد ۲۲:۱۴ دکتر میم
من صبح تا شب درگیر کارم ، الان بخوام رمز تورو رمزگشایی بکنم، مغزم قفل میکنه :-)) جنگه مگه؟ :-)
اصلا پستش قابل خوندن برای ما هست؟ :-)
اگه هست ، ۱۱۰۰

😂😂😂😂

وای ببخشید یادم رفت بگم پست حاوی صحنه هاییه که برای آقایون بالای چهل سال مناسب نیست...  

۲۷ مرداد ۰۱:۰۳ مری مریا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بلاگر جان من نمیدونم جز شناخته شده ها هستم یا نه.
ولی به هرحال شانسمو امتحان میکنم☺️:****
درهرصورتم به نظرت احترام میذارم

نگاه چ شکسته نفسی میکننااااا

از رقم اول سمت چپ یکی کم کن
به دومی چهار تا اضافه کن
به سومی هفت تا اضافه کن
از چهارمی چهار تا کم کن

منو میشناسی؟ :-))

بله بله.. :)

منم میخااااام😣

😁 خدایی آشنا نیستی 

اگر صلاح میدونی به من هم رمز بده لطفا، اگر نه ، من کاملا درکت میکنم و به تصمیمت احترام میزارم ☺

آیا قبلا کامنت گذاشته بودی  دخترم؟؟ اسمت آشناست. یه عدد چهار رقمی بگو

۲۷ مرداد ۰۹:۵۷ سارا مجیدی
از حال من اگر بپرسی همه چی خوب است اما تو باور نکن!
رمز نمیخوام فقط خواستم بگم که هستم!
در پستای دیگت انشالا کامنت بیشتر میذارم

سارا اسم توعه که میبینم؟؟؟ کجایی دختر میدونی چقدر بهت فکر کردم؟

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اقا منم یه عدد انتخاب میکنم
****

رقم اول سمت چپو دست نزن

به دومی شش تا اضافه کن
به سومی یکی اضافه کن
از چهارمی هفت تا کم کن

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بلا جان
****

سلام جانم.

از اولین رقم سمت چپ چهار تا کم کن
به دومی شش تا اضافه کن
سومی خودشه
به چهارمی یکی اضافه کن

۲۷ مرداد ۱۱:۳۶ جــری بانو
منم آشنام یا نه ؟

درهرصورت به نظرت احترام میذارم

عددم 1030

من فکر نکنم تا حالا اسمتونو تو وبم دیده باشم عزیز

من یه چیز میگم منو نزنی 
عددی که فرستادم یادم رفت 😂😂😂 خصوصی برام بفرست رمزو 

😒😒😒😒

چون حامله ای کار به کارت ندارم سهیلا وگرنه سیاه و کبود بودی...
حداقل کامنت خصوصی میذاشتی من پاسخ بدم.میام تو همین وب

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلاممم
منم با اجازتون شانسمو امتحان میکنم اگه دوس داشتین رمز به منم بدین اگه هم نه ک هرجور صلاح بدونی عزیزززم
****

سلام مونا جانی.

عدد اول سمت چپ منهای سه
دومی به اضافه ی هشت
سومی به اضافه هفت
چهارمی منهای سه

۲۷ مرداد ۱۲:۲۵ مامانی ...
عه واااا خاک و چوووک
حواست کجا بوده ننه 😯

اره من دیدم ولی بقال سر کوچمون ولم نمیکنه هی میگه ب منم نشون بده 😆😆😆

😂😂😂😂😂

فکر کنم منم نمیشناسی اصراری نمیکنم پس😅

😁😁😁

۲۷ مرداد ۱۲:۵۲ ***مینا***
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام نمیدونم منویادتونه یانه همونم که دخترم یه ماه ازپسرشماکوچیکتربودناخواسته باردارشدم ولی متاسفانه تو16هفته سقط شد.بازم بگم؟؟؟😆ببخش اگه چندوقته کامنت نمیزارم مشغول اثاث کشی هستم الان سه ماهه شوهرم تهران خودم شهرستان😔😔😔
اگه شاملش ********

سلام گلم اره یادمه..

داری میری پیش شوهرت؟؟

به عددت ششصد و نوزده تا اضافه کن

۲۷ مرداد ۱۲:۵۹ دکتر میم
خوب شد خودم پرسیدم :-))
من برم دندون مصنوعیامو از دندونپزشکی بگیرم ...

:))

اره کامنت گذاشته بودم، قراره بیای ولز دیدنم، یادته؟ 🤗🤗🤗
خیلی ممنونم از اعتمادت، عدد من 1489 

عه وا آره یادم اومد

به عددت /////تا اضافه کن

سلام بلاگر خوبی من عدد از کجا بیارم مثلا 
1111
چه فیلمی شده رمز بابا  

عزیز تو اینستا برات دایرکت کردم که

من خودم چون روی این چیزا حساسم،،دیشب نگران بودم،،آخه چرااا تو کامنت من😊 به هرحال امیدوارم اونایی که نمیخواستی ندیده باشن،،و اونایی که دیدنمم...به هرحال نظر دیگران به ج ه ن م 😊

:))

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****

عزیز عددت رو به اضافه 591 کن

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بلاگر جان 
نمیدونم منو میشناشی یا نه و یا جز رمزیا حساب میشم یا نه ولی خب من ۴ تا رقم میگم بقیش با خودت 
****

سلام عزیزم معلومه که میشناسم.کجایی تو

اولی و چهارمی رو دست نزن
به دومی و سومی هشت تا اضافه کن

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****
سلام بلاگر جان مرسی که گفتی منم عدد بدم

از عدد اول سمت چپ هفت تا کم کن

به دومی دو تا و به سومی چهار تا اضافه کن
از چهارمی شش تا کم کن

عاغا من رفتم فک کردم و اومدم بگم چه عکسی دوس دارم ببینم! که دیدم رمز پست عوض شده!!!
آیا مجدد به من تعلق میگیره که بگم عکسِ عروسی میخوام؟؟ :)))

عه عکس عروسی میخوای..

وای عکسای عروسیم چون برا هشت سال پیشه دوستشون ندارم.اما یه بار میذارم باشه

سلام عزیزدلم
خوبی خانومی؟ عاقا منم میخوام یک عدد چهار رقمی بنویسم. مگه چیه ؟ :)))
 
5555

سلام گلم


من ک میخوندمت حتی از اینجا پستای اینستاگرامتم نگاه میکردم 
امروزم با خودم میگفتم چقد زمان زود گذشت و  الان عکسی گذاشتی که ماشالا پسرت رو پاهاش ایستاده!من بی معرفتم میدونم محیدم میگه بنویس اما از چی؟؟!از بدبختیا ؟وضع اقتصادی خیلییی فجیع؟!از ناآرامیامون و بحث و دعواهای همیشگی؟قول خواستگاری تو این ماه و عمل نکردن بهش بخاطر بی پولی؟از چیا بگم وبنویسم؟حال دلم خوب نیییییس بلاگر عزیز

سارا دوست ندارم این حالتو ببینم واقعا...

میدونی که همیشه خوبی و تلاش و قوی بودنایتو و مجیدو تحسین کردم.
امیدوارم باز به روزای خوب برگردید... 

عاغا من خیلی وقته نیومدمو کامنت نذاشتم
بمن رمز تعلق میگیره عایا؟
نشدم عیب نداره فدا سرت و جوجه خوشگلت ^_^

عزیز لطفا یه عدد چهار رقمی بذار

سلام بلاگر
اسم منوچی؟دیدی؟
همونک گفتم شمالیم 
شایدیادت نباشه🤔

عدد چهار رقمیت کو دخترم

سلام من نازنینم اکثرا اینستا کامنت می ذارم و دایرکت معمولا خیلی حرف زدیم راجع به دخترم باهات صحبت کرده بودم اگر شناختی رمز بده عزیزم اگرم نه که هیچی
۷۸۲۰

عزیزم لطفا تو اینستا دایرکت بده 

سلام عزیزم...
به منم تعلق میگیره ایا؟😟😳

عزیز تو ملیحه ی خودمونی که اینستا هم دایرکت دادی؟؟

۲۸ مرداد ۱۲:۰۳ ***مینا***
اره گلم دارم میرم پیش شوهرم .شمام اگه یه مدت دورازهم زندگی کنید بیشترقدر همومیدونید ما که اینجوره الان انقدبهم سخت گذشته که برا دوباره زیریه سقف بودن کلی ذوق شوق داریم ولی میدونم باز بعدیه مدت همه چی عادی میشه بازمیزنیم تو سروکله هم😂😂😂😂

ای جان

بلاگر سلام
منم میتونم رمزتو داشته باش؟

عزیز یه عدد چهار رقمی بده

سلام بلاگر عزیز
هر موقع خواستی مخاطبای تنبلتو شناسایی کنی یه پست رمزدار بذار که زود فعال شن

واقعا :))

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مررسیی
****

عزیز چهارصد و هجده تا اضافه کن به عددت

سلام 
خب یعنی من که نه وبلاگ دارم نه تو اینستات هستم ولی‌ همیشه اینجا رو میخونم غریبه حساب میشم :(

عزیزم احتمالا من اولین بار تو زندگیمه با چنین اسمی کامنت میبینم.حتما حق میدی به من :))

سلام، حالا چه کنیم ما؟؟؟؟؟؟

روشن و برقرار باشید.گاهی کامنتی بذارید که ارتباط دوطرفه ای شکل بگیره. ان شاالله تو پست های رمز دار بعدی آشنا باشیم و من شرمندتون نشم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
مرسی عزیزم ^_^
اینم شمارم ****

عزیزم عددی که دادی رو منهای هفت هزار و سیصد و پنج بکن

سلام من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم چند روزیه بمن تعلق میگیره رمز؟😉

اگه دختر خوبی باشی و گاهی با اسم قشنگت کامنت بذاری ان شاالله پست رمزدار بعدی...

سلام من تازه با وبلاگ شما اشنا شدم چند روزیه بمن تعلق میگیره رمز؟😉

وای واقعا اسمتو دوست دارم. شاید یه روز اسم دخترمو بذارم نگار

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اینم عدد من ****
اگه دوست داشتی رمز بدی

سه هزار و پونصد و شصت و چهار تا از عددت کم کن عزیزم

من بعد عمری اومدم بخونمت.دوس داشتی رمز بده بهم😊

دختر کجایی تو اخه

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممنون عزیز❤🌹
****

عزیزم پونصد و نود و پنج تا به عددت اضافه کن

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
منم نمیدونم منو میشناسی یا نه؟!
به هرحال اگر میشناسی ****
اگر نه هم، که خب هیچی دیگه 😁

بله میشناسم

از عددت پنج هزار و هفتصد وو هشتاد و شش تا کم کن

۳۰ مرداد ۰۰:۵۲ سارا مجیدی
ولی بخدا من بخاطر پست رمزدارت نبود ک اومدم
از ریحانم بپرسی بهش قبل تو کامنت دادم
اصلا همش میگفتم پیام بذارم ک اون روزم تصمیم گرفتم بذارم دیدم پست رمز دار گذاشتی!
دیدم گفتی واقعا توجیهت کنم!

سارا عزیززززم مگه من گفتم بخاطر پست رمز دار اومدی دختر؟؟

عزیزم خیلی کامنت هست و وقت من خیلی کمه دارم تند تند به مختصرترین شکل جواب میدم،رمز میدم،تایید میکنم... 
اون کامنتتو تایید نکردم که شمارتو داشته باشم اینجا. دیگه ببخش فقط رمز دادم و حرف نزدم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بلاگر میشه یه عدد دیگه بگم؟
فکرنمیکردم یادم بره
****
اینویادم نمیره ولی بازم دوس داشتی به آدرس کامنت کنی آدرس رو هم گذاشتم

عزیز به عددت شش تا اضافه کن

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ای بلاگر کبیر عدد ****** *** ** **** *** ** ***** **** *** **** **** ******* **

آره عزیز درست درمیاد که... یه بار دیگه جمع بزن

۳۰ مرداد ۰۹:۴۷ سارا مجیدی
اره اصلا تاییدش نکردی اون کامنتو تا بهم رمزم بدی
عددم ۰۰۰۰بود

رمزو تو وبلاگت خصوصی گذاشتم جانم

یعنی الان وسط آشفته بازار اثاث کشی و بی گوشی بودن وقت پست رمز دار گذاشتنه اونم این شکلی که برای هر کامنتی کلی باید وقت بذاری

بهت میگم خودت رو دوست نداری برای این کاراته


نسیم جان اتفاقا من به عشق تند تند وبلاگ اومدن وسط اثاث کشی این پستو گذاشتم...

هی هر روز میام کامنتای جدید میخونم،گپ و گفت میکنم و حالم خوبه اینجوری...
از نفیسه و زهره رونمایی کردم اگه دوس داری تو هم یه عدد چهار رقمی بگو

الان پستت جدیدو خوندم باهاش گریه کردم با اینکه تجربه داشتم ولی نه به این شدت انشالله دوستای جدید پیدا نیکنی بازم باهم رفیق رفیق نیشید راستی من میتونم رمز داشته باشم 

عزیزم بخاطر رمز منو ببخش شما رو نمیشناسم..

دوستای جدید... شاید... 

من میتونم رمز داشته باشم؟
عدد بدم، ندم؟ :)))


بده عزیزم

من از فتلوورهای اینستاتم نزدیک به یک سال و نیمه😄😄 
میشه منم رمزو داشته باشم؟ 
4444

عزیزم لطفا تو اینستا بهم دایرکت بدید اگه اونجا بشناسمتون براتون رمزو دایرکت میکنم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****

عددت رو به اضافه سه هزار و صد و دو بکن جانم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** *** **** ***** ** **** ** **** *** **** ** *****
*** ***** ****** **

ببخشید به اضافه ی هشتصد و هشتاد بکنش...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان