لنگر نوشت...

سلام.

واقعا قبل از بچه دار شدن به جز تابستون ها که بخاطر اومدن خواهرم حداقل بیست  روز همه خونه ی بابا هستیم،پیش نیومده بود به این درجه از کنگر خوردن و لنگر انداختن نائل بشم! دلم برای خونه ام و حالی که توش دارم و نور امیدی که توش جریان داره و دوش کم فشار حماممون و چراغ های بالای اوپن و گلدون هام و صدای اتومات شدن پکیج حتی تنگ شده... برای همسرم و بدرقه کردنش و منتظرش شدن و استقبالش و دستاش و باهاش بیرون رفتن و کوالا وار بهش چسبیدن دلتنگم...

اما حس برگشتن ندارم! فکر اینکه باید بشینم ده ساعت چمدون ببندم و وسط هاش هزار بار جوجه رو بدم بغل کسی که نیاد صاف وسط کارم و آخرم دو سه تا وسیله جا بذارم و کلی تو ماشین بشینم و هلک و هلک تااااا خونه برم رو مغزمه رسما :/

من که میخواستم با اتوبوس برگردم.اما باز شوهر آبجیم اجازه نداد.گفت من که دارم تا تهران میرم تو رو هم میبرم.بخاطر من باید سه چهار ساعت بیشتر رانندگی کنه.گناه داره اما دیگه نمیذارن با اتوبوس بیام دیگه.... 

حالا بهم گفته هم یکشنبه میره تهران هم جمعه ی آینده...  احتمالا جمعه برگردم...

سفر خوبی بود تا اینجا خدا رو شکر.

فقط تو پست قبلی نوشته بودم برم ورزش میکنم که نکردم... بذار همینجور بیریخت بمونم اصلا... حال ندارم خودمو تکون بدم فعلا...

همینا دیگه.پست بعدیمو هروقت برگردم خونه مینویسم حتما....

برم تا جوجه خوابه بیهوش شم...


۲۰ بهمن ۱۱:۱۷ سارا میم
انشاله ب سلامت برگردی 😍😍😍

قربانت...

عزززیزم 😍خوش باشی هرجا هستی

ممنوووون

۲۰ بهمن ۱۶:۴۳ فری خانوم
همیشه خوش بازی عزیزم
ای جانم بوس رو لپ جوجه😍

زنده باشی جانم

سلام بلاگر جانم.
صبحت بخیر..
اوخیی چه سفرطولانیی شدا...
چه خوب که سفرت خوب بود و بهت خوش گذشت...
اصلا مگه میشه آدم کنار خانواده ش باشه و بد بگذره؟حسابی لذت ببر از بودن باهاشون...
سفرت بی خطر.به سلامتی برگردی دوست جانم...
منتظر پست طولانیت هستما...
اون جوجه و مدل خوابیدنشو قربون.

سلام عزیزم.

طولانی گفتی تمو شد؟ حقشه شش ماه نیام اصلا ^_^
ممنون گلم

۲۱ بهمن ۱۲:۱۵ مسـ ـتور
عزیزم چه ماههههههههه .... 

قررربانت

۲۱ بهمن ۱۲:۵۶ جناب دچار
عید نزدیکه ها !
+ورزشو میگم:)

حال ندارم اصلا ^_^ 

۲۱ بهمن ۱۴:۱۲ اون روی سگ من نوستالژیک ...
ویییییی بچولونش جا من چه خواب راحتی رفته ان شالله زندگیتون پر از عشق و ارامش
میفهمم خوب یه مدت همش بدو بدو کردی حالا ناخوداگاهت نیاز به استراحت و تنبلی داره بذار راحت باشه شیرازی وار:))))))))

مرسی فدات شم.

^_^

سفرت به خوشی و سلامتی باشه ایشالا.
بلا عکس جوجه ی نازتو با اجازه سیو کردم

ممنون جانم

عزیزم شما همون زهرایی که وبلاگ داری و به اسم دریا مینویسی؟؟

۲۲ بهمن ۱۲:۳۲ سارینا2
سلام بلاگر جان
خوب حق داری دلتنگ باشی برای خونه و زندگیت 
هرچند آدم وقتی بچه کوچک داره توی جمع گاهی راحت تره. بقیه یه وقتایی بچه رو نگه میدارن 

ولی معمولا وقتی آدم برمیگرده خونه بچه بهونه می گیره و یکی دو روز یه مقدار سخت میشه زندگی

من هم دو هفته مسافرت بودم و سه روزه برگشتم
ان شا الله سفر خوبی داشته باشی

سلام عزیز من.

آره خوب یه مقدار راحت تره.هرچند پسرم کلا بیشتر به خودم آویزونه اما باز همین که صبحانه نهار شامی آماده جلو رومه خودش کلیه..
 دقیقا همینه که میگی... تو سفرای قبلی هم همین بلا سرم اومد.

ایول چه عالی.. امیدوارم خوش گذشته باشه جانم.
فدات

نه یه زهرای دیگه ام وبلاگ ندارمم

باشه 😗

وووییی چه دلتنگیای شیرینی💞

اون دلبر کوچولو رو ک اینجوری ناز خوابیده ببوس💜💜💜

مرررسی خالش...

سلام بلاگر ماهم..سفرت به خوشی عزیزم..من همونیم که بهت پیام دادم دوست مهربون و بی ریای مجازیم.فدای اینهمه انرژی مثبتت💖😘

سلام گلم.ممنون جانم

در جواب کامنت خصوصیت بگم که زبونم از اینهمه شیرین زبونی و محبتت کوتاه شد و کم آوردم. شاد و سلامت باشی جانم

آخی، خوش بگذره این چند روزِ باقیمونده هم ^_^

به نظرم دلتنگی گاهی وقــت ـآ خیلی چیزِ خوبی ـه ...
شاید واسه اینکه داشته ـهامونُ برامون شیرین ـتر از قبل مــیکنه !

ممنون جانم.

بله بله دقیقا...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان