غلغله نوشت...

سلام سلام...

وای تو سرم سگ میزنه گربه میرقصه... انقدر که نامرتبه.انقدر که یه عالمه فکر توش وول میخوره...

تجربه بهم ثابت کرده از همین وقت سال که هرسال میگم بلاگر در کمال آرامش کاراتو بکن و کو تا عید و فرصت هست هنوز،چشم که هم میذارم یهو میبینم شب عیده و من باید بدو بدو برم سبزه بخرم و دم تحویل سال هنوز سفره ام تکمیل نیست و هفته ی آخره و هنوز خریدای لباسیم مونده و هزار تا کار دیگه...

بخاطر همین امسال دارم زودتر به عید فکر میکنم..

یه غمم سفره هفت سینه.اصلا نمیدونم تو چه ظرفی بچینم.

یه غمم موهامه.. میخوام تو اسفند رنگ کنمشون.هنوز صد در صد نگرفتم تصمیممو اما دلم میخواد شرابی کنم.از اون شرابی دلبرا...

یه غمم خونه تکونیه.امسال یه مقدار کار هست.آشپزخونه تمیزی اساسی میخواد و بالکن.میخوام والان های پرده رو که آبی هستن دوباره نصب کنم که خونه تغییر کنه...

دلم میخواد یه شلف دیواری برای گلدونها سفارش بدم که اینو هنوز فقط دارم بهش فکر میکنم... 

جووونم عید با جوجه :)

آخ دلم برای همسر یه ذره شده و پیام عشقی مشقی که میده دلم واقعا هوایی میشه...

جوجمون دست میزنه،بشکن میزنه مثلا،دنبالم میاد و مَ مَ میگه.ننیدونم منظورش مامانه؟؟ ^_^ ووویی

لثه ی بالاش سفید شده.بنظرم دندونها در شرف درومدن باشن.

خاله ی فرنگیش باز براش لباس خریده و منتظرم دوستش که داره میاد برامون بیاره...

خاله بزرگه اش اینجا بهش یه تاب هدیه داده که برگردم باید تو خونه نصبش کنم...

به مناسبت دندونشم مامانم اینا یه کم پول بهش دادن...  همچنان پولاشو تو حساب خودم میریزم و جدا نکردم.هنوزم تصمیم نگرفتم چکار کنم... اما میخوام از بانک درش بیارم.اوضاع مملکت وحشتناکه.هیچ بعید نیست یهو بانک ملی هم اعلام ورشکستگی کنه:/ حال و حوصله ندارم فردا پلاکارد به دست جلو بانک اعتراض کنم :)

به زودی همسر برام لپ تاپ میخره و خیلی خوشحالم ^_^ اگه پوند هم انقدر قیمتش بالا نمیرفت گوشی هم عید میرسید دستم اما اینجوری افتضاح شده.اچ تی سی هم خراب شده.دیگه بهش امیدی ندارم.حتی نمیتونم بفروشمش.راحت بگم فقط مشکل باطری داشت وقتی دادم تعمیر اما نمایندگی محترم بعد از دو ماه رید تو گوشی و تحویلم دادش.الان هم مشکل باطری داره هم مشکلات جدید.تازه چهارصد تومنم پول تعمیرش شد.نمایندگیش گفت مشکل باطری به خاطر نوسانات برق بوده گارانتی بهش تعلق نمیگیره :/

باورتون نمیشه اما استارت نوشتن اولین پست نود و هفت رو چند وقته تو ذهنم زدم.مدام بهش فکر میکنم و مطمئنم سال جالبی قراره بسازم برای خودم ^_^

امروز هم رفته بودم کلاس رانندگی... نگم براتون که چقدر افتضاح بودم :/

عصر هم با آبجی ها رفتیم استخر.آخ چقدر خوب بود... ماساژ گرفتم و شنا کردم و حسرت خوردم که کنار خانوادم نیستم که مامان ماهی یه بار بچمو نگه داره من یه کم نفس بکشم... 

یه حالی ام... یه انرژی خوبی دارم.. هنینجوری بی دلیل :/ دلم میخواد عید شه ^_^

اگه خدا بخواد فردا شب آخرین شب خونه بابا خوابیدنه... پنجشنبه میریم انزلی.شب اونجا میمونیم و جمعه هم که پیش به سوی آشیونه^_^

لالا مینمایم دیگه...

سلام بلاگریییییی جونم خوبی عزیزدلم؟
چه خوب که پست نوشتی..چه پست شلوغ پلوغی هم بود.اما خوب کلی هم موج مثبت داشت..
پس به سلامتی داری برمیگردی سمت خونه....سفرت بی خطر دوست خوبم...
اوخییی عزیزم جوجه صدات میکنه...چه حس خوبی...
دندون دراوردنشم که مبارک.
ووییی بازم لباسای خوشگل خارجی تو راهه.دست خاله ی مهربونش درد نکنه.
خوشحالم که حال و هوات خوبه.من همیشه ازت موج مثبت میگیرم...
ووییی موی شرابی دلبری...خیلی هم خوبه...
لپ تاپ دار شدنت هم پیشاپیش مبارک باشه عزیزم.دست همسرت درد نکنه...
ماه اسفند تقریبا برای همه ماه شلوغیه و همه در حال بدو بدوان.یه جور حس خوبی داره.
چه خوب که رفتین استخر.من که دلم لک زده برای شنا کردن و تنی به آب زدن...حتما بعد از عید میرم.خیلی وقته نرفتم..واقعا آدم سبک میشه.
میبوسمت خانومی.توام از طرف من پسرنازتو ببوس.

تموم دنیا یک طرف کامنتای تو یک طرف عزیزم عزیزم :)

قرررربونت برم.

حال و هوایِ قبل عید رُ خیلی دوس دارم ^_^
هِی این بدو بدوها و برنامه ریزیای دوس داشتنی
خیلی خوبه

کاش من َم بتونم بعدنا دور از مامانم و خونوادم، همِنقد صبور و عاشق باشم...

منم همینطور..‌ عالیه واقعا

حتما میشی عزیزم.حتما...

تموم پست ها یک طرف
پست های تو یک طرفر
عزیزم عزییییییزززم😅

دیووونه 🤣

آخی جوجوت خیلی نازه هی عکسشو میبینم قربون صدقش میرم
به سلامتی سفر بی خطر
واقعا خانواده نزدیک آدم باشه خیلی خوبه خیلی کمک بزرگیه
اشکال نداره اولش تو رانندگی همه همینطورین به زودی راه می افتی

وای عید میاد منم مث تو عاشق عیدم و کلی ذوق دارم

مرررسی عزیزم.


ووویی^_^

سلام جیگل
مگه کلاس رانندگی نمیری؟پس چرا میخوای بری خونه؟باز یادت میره ها

سلام عسل.کلاس آزاد میرم که خودمو برای امتحان شهری آماده کنم.برگردم خونه خودم اونجا میرم برای امتحان

فدات شم عزیزم یه عالمه بوووووس.

:_*

سلااام عزیزم چطوری؟
چه خوب که از الان به فکر عید و نو شدن هستی😍
من امسال زیاد برنامه ای ندارم 😔 همش باید فکر کنم که میرسم منابع کنکورو تموم کنم یا نه... عید امسال برای من فقط یادآور روزای سخته. حتی فکر نکنم خرید برم به اون صورت.امیدوارم سال بعد منم کلی برنامه بتونم بچینم برای عیدم😍
وای جوووون منم ماساژ در استخر دلم خوااست.خیلیی خوبه😄
اخیی الهی فکر کنم جوجه کم کم داره یاد میگیره مامان گفتنو. شایدم منظورش ممه بوده ها😄

سلام قند عسل خوبم.

عید امسال را به سال بعد نسپار.والا... از امسالت هم قشنگ استفاده کن فدات شم.داری برای ارشد میخونی؟ موفق باشی
آخ جات خالی واقعا...
😂😂😂😂شاید

۲۵ بهمن ۱۹:۴۹ جناب دچار
برای سرتون
یعنی ذهنتون

از نرم افزار ایکس مایند استفاده کنید :))
مرتبش میکنه

تشکر میشود..

سلا بلاگــــــــــــــــــــــر کبیـــــــــــــــــــــــر، این مدل غمهایی که اول پستت گفتی که خوبن، خدا کنه همیشه غمهات فقط این مدلی باشن
وای چی میشد منم مثل تو انقدر اکتیو بودم، با اینکه بچه کوچیک داری حسابی فعالی، واقعا مرحبا داری
واسه موهاتم فکر خوبیه، چون پوستت سفیده موی شرابی نازت میکنه
ای جان.. اولین عید با جوجه..

سلام سحر جون.

راست میگی خوبن... برای همه اینجوری باشه الهی
اکتیو شو دخترم... ^_^
امیدوارم اینطور بشه
ووویی^_^

وووی شرابی انقدرررر خوبهههه آقا مخصوصا بعدش که آلبالویی روشن میشه..  عالیه. فقط فکراتو بکن چون موهات بعدازشرابی مثل مشکی دیگه رنگ نمیگیره تایه مدت. بلاگرررر اونجا کلاس رانندگی میری؟اااا...بعد کجاگواهینامه میگیری؟مگه فردااز ولایت برنمیگردی محل سکونت؟من نگرفتم خخخخ

آره شرابی عالیه.فقط کاش رو موی طبیعی هم دلبر میشد :/

جریانشو تو پست بعد میگم جانم

۲۸ بهمن ۱۱:۵۴ سارینا2

سلام

بلاگر نترس اوضاع مملکت اونقدرام خراب نیست 

میگم چقدر به جمله اولت خندیدم "سگ می زنه و گربه می رقصه" نشنیده بودم

خیلی خودتو اذیت نکن

برای ظرف هفت سین که آدم غصه نمی خوره دیگه

چقدر دلم میخواد امسال خودم یه سبزه کوچک بندازم ولی فکر نکنم بشه آخرش بی خیال 

ان شا الله کارهات به سلامتی پیش میره و عید هم با خوشی سپری میشه با یه عالم خاطره خوب

میگم عید نمیری شمال؟

چی بگم فرت و فرت بانکه که یا ورشکست نیشه یا اختلاس میکنن ازش...

عه نشنیده بودی؟ :) کنایه از بی سر و سامونیه ^_^
غصه که اونجوری نه.فکرمو مشغول کرده.
وای سارینا من آرزو به دلم مونده سبزه بذارم.یعنی هفت ساله در تلاشمااااا... سبزم مثل کجلا میشه.همیشه شب عید میرم میخرم..
قربونت.
معلوم نیست اصلا عزیز

چقدر حسسسسسس انرژی اُمید داشت این پست منم روحیه ام عوض شد😉
پس برسی کلی کار داری سعی کنی با برنامه پیش بری دیگه تحویل سال با آرامش میشینی پای سفره سه نفره هفت سین به به 💕😍

ای جاااان


ووویی آره. اگه برسم. اگه برنامه خوب پیش بره.

۲۸ بهمن ۱۹:۱۳ ان شرلی
سلام.خوبی.من یه راهنمایی ازت میخوام.
من یه پسر سه ساله دارم و دوماه دیگه دخترم هم به دنیا میاد و عملا کلاس رفتن و دانشگاه رفتن برام یه کار زجراور میشه.اینه که تصمیم گرفتم تو این چندسالی که بچه ها بزرگ میشن و منم خونه نشین.زبان رو خودم تو خونه بخونم.اما نه روش و وسیله ای میشناسم نه میشه به تبلیغات اعتماد کرد.بنظرت چطوری و با چه کتاب یا پکیج بخونم

سلام عزیزم.

خدا جوجه هاتو نگه داره‌.‌
عزیزم فکر کنم برای شرایط شما که دیگه وقت دفتر و کتاب و اینها نداری سی دی های دکتر نصرت مناسب باشه.تکراش زیاده اما هرچی ازش یاد بگیری دیگه یادت نمیره.. مکالماتشم کاربردیه.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان