چه خبر از من؟

دوست جان ها سلام....

امیدوارم حال و احوالتون خوب باشه و پر از تکاپو و ذوق و شوق یلدا باشید...

راستش من اصلا درک نمیکنم برای بعضی آدم ها نه یلدا معنی میده نه چهارشنبه سوری نه عید نوروز.... آخه چرا؟؟؟ 

من که کلی خوشحالم.هرچند همسرم عصر کاره و ده و نیم شب تازه برمیگرده.و پسرمم معلوم نیست مودش چطوری باشه.اما خوب ذوق دارم برای یلدا.

اگه خدا بخواد میخوام هفته ی آینده یه تم یلدایی درست کنم و از جوجه عکس بگیرم در طول روز.براش لباس یلدایی سفارش دادم.برای خودم و همسر هم همینطور...

با هم یه صحبتایی هم کردیم بالاخره.

من بهترم.

البته یه مقدار شرایط پیچیده است.اما چه میشه کرد جز آهسته و آهسته رفتن و با صبوری باز کردن گره ها....؟

در مورد گوشی هم دیگه قرار شد عید گوشی دار بشم.لطفا برام صبر بخواید از خدا خخخ

اینبار تصمیم گرفتم اپل بخرم اما خوب چون یکی دو تا آشنا گفتن اپل ها چینی شدن و باز شده ان  و اینها،نمیخوام از ایران بخرم. یکی برام اونور میخره و عید میفرسته. ..

جوجه هم که هر روز عشق تر از دیروز... اصلا یه پست اختصاصی نگه داشتم فقط درمورد جوجه...

الانم گوشی همسر رو دو در کرده بودم که جواب کامنت ها رو بدم یهو دیدم دارم پست میذارم.دیگه فعلا باهاتون خداحافظی میکنم.

مواظب خودتون باشید.



۲۴ آذر ۱۱:۴۸ ماهی کوچولو
عزیزمم یلدای خوبی داشته باشین و خوش بگذره

ان شاء الله که گره هام باز میشن زودتر

و اینکه بابا لاکچری :))

ممنون قشنگ جان

 اصلا یه وضعی :)

۲۴ آذر ۱۳:۴۸ بانوی عاشق
بابا اپل
ازالان تبریک
بشدت منتظر پست جوجه م،کی بشه فینگیلی من به جوجه ی تو‌برسه

:))

حالا من یه چیزی گفتم.تا عید کی مرده کی زنده است 
وای یه ذره و نوشتم ذخیره کردم.تو راهه
جوجه ی شما چند ماهشه؟

۲۴ آذر ۱۳:۵۱ soheila joon
سلام ب روی ماهت 
به به لباسای یلداییتون مبارک 
خداروشکر مشکلتون تا حدودی حل شد 
واای تااا عید 
یا صاحب صبر 

مرسی دخملم 

۲۵ آذر ۰۹:۳۲ جنابــــــــ دچار
آخرش نشد پست قبلی رو بخونم تا پست جدید اومد :))

:)

وای اصن یادم رفته بود یلدا در پیش ـه !!!!
دقیقاً من َم خیلی تعجب میکنم که یه سِری ـآ اصلاً واسه یه همچین روزایی ذوق نمیکنن و حسِ خاصی بهشون ندارن!
البته این اتفاق باید از بچگی توی دلِ آدم بیفته و این خونواده ـهان که این روزا رُ واسه ما پر رنگ و پر از خاطره می سازن...

امیدوارم رابطه ـتون هر روز به سمت ـآیِ خوب بره و حالتون همیشه خوب باشه :**

شما درست میگی جانم.برخورد خانواده ها با مناسبتها مهمه.


ممنون گلم

سلام عزیزم ممنون که جواب کامنتمو دادى من نمیدونم چرا هرچقدرم به دخترم رسیدگى میکنم بازم ریزه البته شیشه هم قبول نکرد که کمکى شیرخشک بدم الانم توغذاهاش روغن کنجد یا کره میریزم وشربت زینک هم میخوره اما باهمه اینا هنوز به هفت کیلوهم نرسیده 

فدای تو.

عزیزم شاید بچه کلا ریز نقشه.بچه منم الان که هفت ماه و نیمشه هفت کیلو و نیمه.اما خدا رو شکر سالمه.همه بچه ها که نباید آنچنان تپل باشن که دست و پاشون قاچ قاچ باشه.
باز وزن مناسب هر بچه ای رو با توجه به وزن بدو تولد دکترش تعیین میکنه

۰۳ دی ۲۲:۵۴ بانوی عاشق
جوجه ی من ۳۰ آبان دنیا اومد و الان یکماه و سه روزشه

ای جونم.

خدا حفظش کنه

۰۴ دی ۲۲:۳۱ جوجو کوچولو
سلام :)
جوجوتون خوبه؟
خودتون خوبید؟

سلام به روی ماهت عزیزم.

ما خوبیم خدا رو شکر.
خوب باشی همیشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان