گزارش نوشت :)

سلام :)

پنجشنبه شب عجیبی بود...

از اونجا که همسر دیگه جمعه اش صبح زودی نبود ساعت خواب رو سخت نگرفتیم.فیلم نگاه کردیم و خوراکی خوردیم و دیگه وقتی همسر رخت خواب ها رو آورد فقط یه نور اندک گذاشتیم که بتونیم به شکم من زل بزنیم.

پسرم مثل ماهی شده بود.از این سمت به اون سمت وول میخورد و یه چیز جدید جالبی که این روزها زیاد شاهدش هستم ضربه زدن از دو نقطه ی کاملا متفاوت به طور همزمانه که نشون میده یکیش جای دستشه یکیش جای پاهای کوچولوش...

خوب حداقل بیست دقیقه بی وقفه نگاهش کردیم و قربونش رفتیم و بهش گفتیم چقدر عاشقشیم و شکر گزار بودنش و باباش از طرف من و خواهرام که سفارش کرده بودن کلی بوس بوسیش کرد.

دیگه خواستیم بخوابیم و پتو رومون کشیدیم و منم دستم از اون زیر رو دلم بود و همچنان داشتم برای پسری ذوق میکردم و هی میگفتم مامان جان دیگه وقت خوابه که یک آن چنان دردی پیچید سمت راست دلم که واقعا با صدای بلند و ناخواسته آه کشیدم.
همسر گفت چی شدی؟ که چون فقط یه لحظه بود گفتم هیچی و بوسه ی شب بخیری...

چند لحظه بعد دوباره درد... و صدایی که اصلا تحت کنترلم نبود ولی بلند از نهادم بیرون میومد...
دیگه همسر نگران شد و اول کمک کرد پوزیشنمو عوض کنم.بالشهای دور و برم رو درست کرد اما باز میومد و میرفت اون درد زیادِ عجیب :(
اول به ذهنم رسید حواسم به تایمش باشه که خدای نکرده تو بازه ی زمانی منظمی نباشه که نبود.بعد گفتم شاید اون انقباضات تمرینی براکستون هیگز باشه که باز تو ذهنم خطش زدم چون اونا قرار نیست درد داشته باشن و دیگه شوهرم میگفت ببرمت دکتر که بعد نیم ساعت و مجموعا هفت هشت تا از اون انقباض و دردها دیگه چیزی حس نکردم و در حالی که صدای همسر بیخ گوشم بود که عزیزای من خدا برام حفظتون کنه طاقت ندارم بلایی سرتون بیاد و آهنگ خوب صداش خوابم برد...

جمعه رو با وجود اینکه از ده صبح بیدار بودیم اما تا دو ساعت بعدش تو رخت خواب موندیم و حرف زدیم.با هم دیگه و با تو دلی..

و بعدش تا همسر دست و روشو بشوره من صبحانه رو چیدم و خدا رو شکر کردم بعد سه هفته باز میتونم کنارش بشینم و اولین لقمه ی صبحانمو از دستش بگیرم.

دیگه بعدش نشستیم و همسر اخبار خوند و کلیپ نگاه کرد و بازی کرد منم مشغول بافتن ژاکت شدم.پشت و جلوها رو از زیر بغل تا یقه رسوندم و یه آستین کامل و یه دونه هم نصفه بافتم.
کلا روز خوبی داشتیم و تا شب از اینهمه ساعت طولانی بودنش لذت بردم و شب که داشت میرفت دلتنگ بودم.اما خوب زندگی در جریانه دیگه...همسر رفت و منم به زندگیم ادامه دادم :)

قشنگ قبل رفتنش هم یه کیک عالی درست کردم.یعنی همون کیک قابلمه ای رو اینبار با شیر.

حسم خیلی غریبه. گاهی دلم میخواد زودتر ببینم تو دلی جانم کنارمه و براش بمیرم و زنده بشم و از لپ و دست و پاهاش بوسه ها بگیرم و لمسش کنم و بو بکشمش... 
گاهی هم دلم میخواد این بارداری طولانی تر شه و از این وول خوردناش و اینکه هم هست و هم نیست و این آپشن به من آزادی هایی داده مثلا تو بیرون رفتن و اینها, لذت ببرم...
پسرم مردِ تنهای شبه رسما با این شب بیداری هاش...
حدود یک هفته است که نمیدونم مثانه ام کوچیکتر شده یا حجم ادرارم بیشتر؟ بخاطر اینکه در طول شب تا صبح خیلی بیدار میشم و تلو تلو خوران یه چشم بسته یه چشم باز خودم رو میرسونم دستشویی ...
بعد تقریبا تو تمام تایم هایی که بیدار میشم جوجه در حال وول خوردنه.
به همسر میگم نکنه ریتم خوابش کلا این مدلیه و قراره دنیا که اومد کلا شب بیدار باشه؟

همینا دیگه...
فردا کلاس زبانمه و تکلیفاشو گذاشتم برای همون فردا.معلمم هم دستور کیک رو خواسته بود و باید با خط خوش و خیلی دلبر براش بنویسم و ببرم.
آهان اینو بگم...
دوستای قشنگم من نمیدونم چرا گاهی یه سری نظرات خصوصی از دستم در میرن و اصلا نمیبینمشون؟ یعنی همیشه این مشکلو دارم.
امشب داشتم تو کامنتهای خصوصی دنبال یه آدرس میگشتم که چشمم به چند تا کامنت خورد.مثلا یکی گفته بود با هم دوست باشیم و آدرس و رمز گذاشته بود.یکی یه موارد بارداری بهم گفته بود.یکی کلی لطف و محبت به تو دلی کرده بود و چند تای دیگه ....

منو ببخشید اگه انقدر دیر خوندم. اگه نیومدم حتی جواب یه سری سوال ها رو تو وبتون بدم به موقع و بیات شد.ممنونم از محبتاتون.
چه اینجا چه اینستا قدر محبت هاتون و انرژی های مثبتتون رو میدونم :)

۰۹ بهمن ۰۸:۲۱ دچــ ــــار
چقدر پر انرجی بود پست :)

مرررسی :)


سلام بلاگر جونم.
خوبی عزیزدلم؟صبحت بخیر باشه...
آخیی عزیزم وقتایی که داری از وول وول خوردن تودلی مینویسی یه لبخند گنده میاد میشینه رو لبام.
میگما شما چه زن و شوهر با حوصله و پر ذوقی هستین.خوش به حال آقا پسرتون...
منم یه وقتایی نظرات خصوصی از جلوی چشمم پنهون میشن.فکر کنم این از خاصیت بلاگه.خخخخ.
امیدوارم روز خوبی رو شروع کنی عزیزدلم.

سلام آوایی.

من خیلی خوبم.چقدر هوا عالیه امروز..
ای جوووونم...
آره دیگه.باید ذوق و حوصله بذاری به وقتش تو هم برا بچت.جوجه اون تو میفهمه.عشق و علاقتو دریافت میکنه.
عه واا پس من تنها نیستم...
ممنون قربونت

سلام جیگر..
کلا پست هاتو دوست دارم..توش بوی زندگی و امید میادد...
امیدوارم همیشه سالم و خوشبخت باشید..

سلام نفس جون.

ممنونم عزیزم

خب خداروشکر که اون شب به خیر و خوشی گذشت ،چشم برهم زدنی هم تو دلی میاد ،فقط باید قدر لحظات بدونیم که میگذره دلتنگشون میشیم 

آره واقعا یه کمی ترسیدم...

درسته من هنوز اصلا باورم نمیشه دستی دستی تقریبا دارم شش ماهو تموم میکنم.

دلم برا یار تو دلیتون ضعف رفت

اووویی مرسی خاله

۰۹ بهمن ۱۱:۳۵ سارا میم
سلام بر مامان دلبر با تو دلی شیطونش (^__^)
 چ پست قشنگی (^__^) 
میگم بلاگر جان ،بعضی از کامنت خصوصی ها میره تو قسمت هرزنامه .جایی ک اخرین نظرات هستش،بالاش یه نواری هست ک نوشته هرزنامه .ازونجا میتونی ببینی 

سلام گلم.

^_^
نه اینا که گفتم تو هرزنامه نبودن.

۰۹ بهمن ۱۲:۲۲ یا فاطمة الزهراء
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ای جانم از حالا داره شری میکنه :)) 
قربونش برم من الهی ^___^
بله کلا خصوصی رو دیر می بینی :)) 
**** ** ***** ** ***** **** ***** **** ***** **** *** *** ***** 
***** **** **** *** **** **** *** *** **** ******* *** ***** *** ***** **** *** **** ******* **** ******* *** ********

آقا شر نیس بچم. داره دلبری میکنه خاله ^_^


خدا نکنه :)

آره تو خودت از زخم خورده های این جریانی :)

یعنی اون صداقتش تو حلقم :|
هر چند تو که آدم نمیشی . باید ببندمت به تخت ترکت بدم :)

۰۹ بهمن ۱۲:۲۸ سارینا2
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****
**** *****
******* ***** **** **** *** *** ****** ** ** ****** **** **** * **** *****
**** ***** * *** *** ** ****** ******
**** ****** ** *** ********
*** ****** ********
**** ***** ** ******* ** ** **** ****** *****

*** *** ****** ***** *** ** ** **** ****** *** *** *****
**** ** **** **** ** ***** **** ******** ** ****
**** *** *** ** ** ****** ** ****** **** ***** *** ** *** *** ** **** **** ******* * *** *** *** ***
*** **** ***** ** *** ******
***** ** ***** **** *** *** ***** ** *** **** ********* **** ****** *** ***** **** ***** ** ** ***** ** **** ***** *** ** ***** ***** ****

***** *** ***** *****
***** ***** ***** **** ** ****** *** *** ***** **** *** ********* * ***** ***

*** ***** * ******* ** ***** **** *** ** ** **** *** **** * ****** ***** ******* **** **** ***** **** **** *** *** **** **** ******
**** ** *** ** *** *** ** ** **** ** ***** *** **** ** *** *** *** **** * ***** *** ********
*** *** **** *** **** ** ****** ****** ***** ** ******* ***

***** **** ******

**** ***** **** ** **** **** **

**** ***** **** ** ***** ** *** ***** ** **** **** 
**** *** ****** **** 

***** **** ** *** ****** **** *** ****** ** ****** ** **** ** **** ***** 
*** **** **** **** ****

راستی اون درد چی بود؟
بلاگر یه مدت از این ورزشها نکن 
من که عضلاتم توی بارداری خیلی می گرفت گاهی خیلی عذابم می داد

سلام عزیزم.


سارینا چی بگم؟ میخونم و شاخ درمیارم..
واقعا از ته دلم دعا میکنم زودی از این وضع خلاص شی.
شوهرت بیشتر خشنه یا مهربون؟
من این جور موقع ها خیلی بی پرده تر و رک تر از تو حرفمو میزنم.چون فوق فوقش شوهرم یه چند روز بخواد قیافه بگیره اما خوب خیالم جمع میشه که تو مرحله ی هضم حرفامه و دفعه های دیگه میفهمه منم یه ظرفیتی دارم و توقعشو ازم مطابق توانم تنظیم میکنه.
جالبه برام که به نظرش اگه الان برن زوده تازه :| الان یه هفته میشه هستن آره ؟


نمیدونم چی بود که :(
نه به خاطر ورزش نبود عزیزم.چند روز بود تنبل شده بودم یکمی هم کمر درد داشتم کلا ورزش نکردم.
خیالت اما راحت باشه همه ی حرکاتی که انجام میدم امن هستن و دکترم در جریانه.

۰۹ بهمن ۱۳:۵۶ آندرومدا :)
مرد تنهای شب 😂

:)

۰۹ بهمن ۱۵:۰۸ UP in the sky
حسای خوب داشت پستت.
نی نی جای مثانه ات تنگ کرده.
نمیدونم چرا این دیالوگ فرند یادم مونده وقتی ریچل تو فرندز حامله بود :-P
 this baby thinks that my bladder is a squeeze toy.

:)

آره کچل خان :)

وای خیلی باحال بود.. خوب واقعااا :))

من دیشب حالم خوب نبود دیگه خودت میدونی عزیز اصلا نشد پستو بخونم :(

اخرش متوجه نشدی درد اونشب بخاطر چی بود؟ بنظرم اگر بازم پیش اومد ب ماما یا دکترت بگو ولی چون قطع شده و دیگه نبوده ان شاالله ک چیزی نیست ولی در کل کار سنگین نکن عزیزدلم

در مورد دستشویی هم همینطوره چون رحم بزرگ میشه فشار میاره روی مثانه هر چی مدت بارداری بیشتر بشه دستشویی رفتن هم بیشتر میشه

مواظب خودت باش گلم میبوسمت :*

فدای تو بشم من.


نه این سری به دکترم میگم. نه بابا کار سنگین نمیکنم بوخودا :) خیلی مامان تنبلی ام اصن :)

آره عزیزم درسته :)

منم میبوسمت عسل...

وویی خدا کچلت کنه دلم آب شد که^_^
تودلی احتمالا داشته حرکات کششی میرفته تو شیکمت:))))

وای:|
اینقده ترسیدم از درد نوشتی
تند تند خوندم ببینم مشکلی نداشته باشی که خداروشکر چیزی نبوده:*
دوست داشتم این پست رو
کلا عشق میکنم با عشقی که تو و همسر نسبت به تودلی دارید:)

خدا خودتو کچل کنه نفله خانم. وای موهام خیلی میریزه یه مدته... من نمیخوام کچل شــــــــــــــم >_<


آره ما هم ترسیدیم.
مرسی عزیزم.

قوبون تو بشم.

واییییی من فدای اون نی نی برم با اون لگداش آخ کی می یاد من ببینمش از همین جا کلی بوسسس می فرستم براش
همیشه باهمسرت خوش باشی همیشه همین جور سرحال.غمگینی بهت نمی یاد
وای شکم درد خیلی بده نی نی شیطون اذیتت می کنه
بافتنیشو کی تموم می کنی؟اگه تموم کردی عکسشو توی وبلاگ بزار

خدا نکنه گلم :)  ممنون :)


مرسی گلم. خوب غم هم پیش میاد :) مهم اینه زود آدم بتونه از سر بگذرونتش...

نی نی طفلی تقصیری نداشت نمیدونم چرا اونجوری شدم ؟

والا امروز رفتم کلاس خیلی قشنگ جفت آستینی که بافته بودم رو شکافت داد دستم گفت اینجوری نگفته بودم برو بیشتر دقت کن خخخ

چشم تموم که شد میذارم :)

سلام به شما و اون توو دلی شب بیدار ِ شیطون بلا
اصلا بچه باید شیطون باشه و از دیوار راست بالا بره
حالا این نی نی مون داره از شکم و دل و روده ی مامانش بالا میره
خدا حفظ تون کنه
اون حس غریبتو می فهمم... هر چیزی یه سری خوبی و مزایا داره و یه سری هم محدودیت، کل زندگی مون همینه، هر بخشش ویژگی های مخصوص به خودشو داره
ولی حتما نابه

سلام ما به تو خاله هدیه ی خوشگل :)

آقا چرا آخه خخخ 

فدای تو :)

درسته عزیزم :)

ووویییی! خعلی باحال بودش! :))
عزیز مراقب خودتو تودلیت باش تو رو خدا! نشونه های کوچک رو هم دست کم نگیر...
الهی که سالم باشین و شاد و پر انرژی! مثل همیشه :)

^_^


چشم :)
ممنون از تو :)

ای جانم به اینهمه ذوق 

^_^

چقد لحظاتِ کنارِ همـ بودن شیرینه ^_^
امیدوارمـ همچین روزایی خیلی بیشتر شه تویِ زندگی

من َمـ حسمـ همینجوریه!
گاهی دلمـ میخواد روزایِ زیرِ یه سقف بودن و واقعی شدنِ این رویا زود از راه برسه
گاهی َمـ فِک میکنمـ موندن تویِ این روزایِ شیرینِ انتظار و پر از شوق و شــو خیلی شیرینه ...

ایشالا که تودلی ـتون وقتی دنیا اومد کــنارِ همه شیطنت ـآش پسرِ خــوبی باشه و بذاره مامان و باباش شب ـآ بخوابن ^_^

عزیزم :)


هر دوره ای شیرینی خودشو داره.

آمین مرسی خدا از دهنت بشنوه :)

۰۹ بهمن ۲۱:۵۰ خانوم خونه
من فدای خودتو و پسرت در جا

خدا نکنه آخههههههه عزیزم

۱۰ بهمن ۰۷:۲۹ سارینا2
سلام مجدد بلاگر
در جواب سوالت بگم که شوهرم خشن نیست و کلا خیلی از جمع و دورهمی خوشش میاد برعکس من که به ازای یه روز که در جمع باشم چند روزی میخوام خودمون باشیم
به مادر من هم وقتی میاد شوهرم خیلی اصرار می کنه که بیشتر بمونه ولی اون اولا یک نفر هست و ثانیا معمولا 10 روز اینا بیشتر نمی مونه

در مورد مهمان هم هفته سومشون هست
جمعه هفته آینده میشه 20 روز


راستی بلاگر تو حتی از من هم به شوهرت وابسته تری
این وابستگی یک سری لحظات رو شیرین می کنه و یک سری از لحظات رو تلخ

مراقب خودت و پسر گلت باش

سلام عزیزم.


من منظورم شخصیت کلیش نبود ها منظورم تو برخورد با خودت تو همین بحران ها بود.میخواستم بگم باید موقعی که قراره حرفتو یه بار برای همیشه بزنی به این هم توجه داشته باشی و برخورد همه یکسان نیست.

حالا واقعا امیدوارم تو کامنت بعدیت بیای بگی رفتن :))

وابستگی کلا خوب نیست.من از نظر احساسی خیلی زیاد احساساتی ام اما الان دو سالی میشه که دیگه وابستگی هامو خیلی خیلی کم کردم یا سعی میکنم حواسم باشه که فلان رفتارم از رو وابستگیه یا محبت و دلبستگیه .

فدات شم. با خبرای خوش برگردی.

آخی.  عزیزدلم... دردواسه چی بود فهمیدی؟هرچند کلادذدای به هویی که میان و میرن تو بارداری زیاد پیش میاد خصوصا سه ماه آخر. ایشالا که خیره...
این آپشنی که گفتی دقیقا از بهترین آپشنای بارداریه. نی نی هست ولی دردسراش نیست خخخخ قربونش برم فینگیلو

نه گلم نفهمیدم.

ووویی خیلی استرسی میشه آدم خوب :|

دقیقا :)

چه پسرک وروجکی,شبا هم وول میزنه؟

اکثر بچه ها بعد از بدنیا اومدن تا مدتی شبا بیدارن و روزا خواب,خودتو آماده کن براش گلم:-*

چه شوهر بااحساسی,تبریک که همچین شوهر خوبی داری

کلا تم نوشته هات بنظر من صورتیه و توش پر از حس زندگیه

آره خاله میترا :)


هووم... آره اما خدا کنه زود درست شه روند خوابش :)

ممنون گلم.

اوی جووونم :)) خیلی باحال بود :)

سلام بلاگر جون
خواستم بدونی میخونمت
اما واقعا حالم این روزا خوب نیست، دلمم نمیخواد کامنت بزارم که فقط کامنتی گذاشته باشم

سلام به روی ماهت دختر کجایی تو؟؟

عزیزم خدا نکنه حالت بد باشه چقدر ناراحتم که اینو میگی>_<
عزیز دعا میکنم زود هر مشکلی داری حل بشه .
خیلی دوستت میدارم.

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** **** * **** ****** ***** ** * ****** ** *** **** **** *** * ** **** ***** ***** ** ***** *** *** **** ** ** ***** ********* * ******** ****

ماری عزیزم اشتباه آدرس گذاشتی یا حذف کردی وبلاگو؟

دلمان رفت رسما:)
زنده باشید ان شاالله 

رسما قربون دلتون :)


ممنون :)

جون واسه پسر گلی ت .شیطون بلاس....
بیارش بخورمش واسه صبحانه.دوووووس دارم
فکر کنم بهتر ازین نمیشه...خداقشششنگ کنارتونه...
واسه بچه ت قرآنم بخون آرامش عجیبی میده بهشون..
اصن هرکاری که توش آرامش باشه مجازه..

قوبون تو :)


آقا یعنی چی >_< نخورش گناه داره :)
اوهوم خدا رو شکر :)

چشم میخونم :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان