درگیر نوشت :)

سلام :)

چیقده آدما از همه چیز ناراضی ان آخه ^_^

تمام روزای هفته مینالن که تعطیل بشن سر کار نرن ,دانشگاه نرن, صبح زود بیدار نشن... بعد پنجشنبه و جمعه که میشه نصف پستای اینستا دلگرفتگی و دلتنگی و غربت و این صحبتاست...

بعد تموم که میشه از شب جمعه شنبه خر میشه.. کار خر میشه.. مدرسه خر میشه.. دانشگاه خر میشه :)

آیا اینا درگیری نیست :))

از میزان مطالعه ی من اگر پرسیده باشید من هنوز هیچی نخوندم ^_^

کتابا با همون ترتیب و در همون جایی که دیروز عکسشون رو در اینستایم گذاشتم همچنان با نظم و ترتیب نشستن ^_^

دیروز همینجور که پیشدستی خوراکی پر و خالی میشد رقیب جان شماره یک شروع کرد به پیام دادن و از این گفت که شرکنه و میخواد از جمعه شروع به خوندن کنه و یه کمی گپ و گفت و این حرفا...

منم شیطان رجیم گولم زد گفتم خوب منم از فردا شروع کنم و امروز خود را به بطالت و در جوار همسر بگذرونم ^_^

این شد که کتابها رو دست نزدم.

اما خوب از اونجا که شیطون کلا موجود نفرین شدی ای هست , عصر بود که سیل پیام از همون رقیب دینگ دینگ کنان به گوشیم سرازیر شد...

پیام ها رو که باز میکردم واقعا نیشم باز بود..

کلا همش سوال و رفع اشکال بود.

هی بلاگر من اینجا رو نفهمیدم چی میگه؟

آیا این گرامر فلان طوره؟

آیا ترجمه این فلان چیزه؟


من هم جوابش رو با یاد و نام خدا این طور دادم که "عزیزم به حق پنج تن آل عبا صفر بشی امتحان رو " من نخوندم که از فردا با تو بخونم :)

البته خوب من در اصل خندم گرفته بود از این جریان و کلا ناراحت نبودم. خوب ویرش گرفته بود از پنجشنبه بخونه دیگه با من قرارداد نبسته بود که :)


اما خوب دیگه واقعنی و بالا غیرتا و مراما و معرفتا الان که پست و ببندم و مایع کتلت بگیرم برای شامم میشینم سر درسم و حتما یه کتاب رو میخونم امشب... 

هوم دیگه چی بگم؟ گلای داوودی که گلدون خونه رو مزین کرده بودن دارن خشک میشن کم کم :(

دیشب خوابای خوب و بد دیدم...

با مامانم زیر بارون میدویدیم و عشق میکردیم.خیلی خوب بود.

تو دلی رو به دنیا آوردم و بغل گرفتمش و نفسم از عشقش بند اومد اما گذاشتمش خونه ی مامانم و برگشتم پیش شوهرم :|


به بی پولی هم خوردیم و یه ذره بگی نگی خدا داره فشارمون میده ^_^ البته ما انقدر پرروییم که ناله نمیکنیم و باز خوشالیم ^_^

اصلا پری روز که به همسر گفتم بیس و سه روز به تولدم مونده دیگه گوشی دار میشم با یه وضعی گفت تو دلت میاد من دو تومن پول گوشی بدم که جیگرم کباب شد براش :/  خوب شایدم گوشی نخرم. مثلا همون پولو بدیم دوربین بخریم... هر چند گوشی رو هم برا دوربینش میخواستم.گفتم بچم میاد چپ و راست ازش عکس میگیرم اما خوب الان یه کم دو دلم.. شاید دوربین بهتر باشه.. حالا تصمیمو میگیرم تا تولدم برسه.. خیلی وقته من اسیر این گوشی ام خو .آیا رواست یه مادر آرزو به دل بمونه ؟؟؟ ^___^


چقدر بده زن خودش درآمد نداشته باشه اصن ... >_<


بله دیگه از اتاق فرمان اشاره میکنن مادر جان ببند پستتو بشین سر مقشت ^_^


خدایا کمک کن هممون هفته ی خوب و پرباری داشته باشیم :)

خدایا از حرص و طمعمون کم و به بزرگی دلمون اضافه کن :)

خدایا دوستت داریم از اون نور وجودت به قلبمون بتابون و تاریکی های وجودمونو روشن کن :)

 آمین ^_^

سلام تمبل درس نخون 
موافقی که هروقت حوصله درس نداریم فقط معطل یه بهونه ایم که کتابو ببندیم بذاریم کنار؟ :دی 
بنظرم هم گوشی لازمه هم دوربین ولی گوشی لازمتره خب 
مخصوصا اینکه تو هدفت اینه که از تو دلی فرت و فرت عکس بگیری،گوشیت هر لحظه کنارته ولی دوربین نه 
اخه میدونی چیه تو خودت کلی خواهرزاده داری میددنی چی میگم نی نی انقد بامزه اس هر لحظه یه حرکت باحالی میره 
یهو یه خمیازه میکشه کل صورتش میشه دهن
اون اولا که خندیدن بلد نیس یهو لبخند میزنه
وقتی داره شیر میخوره یهو کله اشو از زیر ممه ات میاره بیرون و لبخند میزنه باز میخوره
وووویییییی
واقعا باید بتونی تو لحظه فرتی عکس بگیری 
خب گوشی دم دست تره دیه ولی دوربین نه!

سلام زبل خانم :)
آره موافقم :))) ولی اتفاقا اون موقع حوصله داشتمااا یهو مرضم گرفت :)
خوب بی گوشی نمیمونم.. یه گوشی قدیمی نوکیا میگیرم دستم :| چون از سامسونگ خیلی بدم میاد و الانم سامسونگ آبجیم دستمه این چند وقت عین بلای جونم بوده :|
آره میدونم چی میگی راستم میگی... وای منو دچار بحران هویت کردی اصن :)
خخخ وای دلم آب شد ^_^

والا ازون بشقابای پر از میوه جلوی شیطان رجیم هم بزاری دست از سر ادما برمیداره و میشینه میوه خوردن خخخ

شدیدا و اکیدا توصیه میکنم بجای گوشی دوربین نخر.
من اول رفتم دوربین خریدم بعدش ک گوشی خریدم دیگه دوربینه تعطیل شد.
چون ادم هی عکس میندازه و دوست داره بزاره بک گراندش اونجوری توی دوربین همیشه انگار با ادم نیست.
البته میشه از دوربین ریخت توی گوشی اما خب چ کاریه
گوشیه ک بهتره.

حکایت این رقیبتم شده حکایت بچه های دوران مدرسه هی میگفتن نخوندیم نخوندیم
اونوقت میدیدیم زودتر از مام خوندن خخخ

خوب چی کار کنم :)

هوم نمیدونم... :(

خخخ همون.. البته میدونم اولش از رو زرنگی نگفته نمیخونم وگرنه از من اشکالاتشو نمیپرسید :)

آقا به جای گوشی دوربین نخر
خیلی اشتباست
من به شدت پشیمونم که به جای گوشی دوربین خریدم چون وقتی سر یه مواقع حساس میخوام از هومان عکس بندازم باید برم دوربین رو بیارم هومان از اون موقعیت خارج شده دیگه...  یه وقتایی می بینم شارژ نداره باطریهاش هم دائم باید عوض کنیم با اینکه شارژی ان مارک خیلی خوبی هم هست حتما هم باید تو هزارتا سوراخ قایم کنم چون هومان به قتل می رسوندش تا وقتی چهاردست و پا می رفت بازم خوب بود دائم دم دستم بود ولی از وقتی راه افتاد دیگه خیلی تک و توک با دوربین عکس مینداریم تازه اونم اگر سفری گشت و گذاری جایی بریم تازه سختم هست هی بخوای از دوربین منتقل کنی به کامپیوتر تا به دو نفر آدم نشونش بدی
من بیشتر عکسهای هومان رو وقتی باباش هست باگوشی میگیرم و خیلی زیاد در حد لالیگا پشیمونم از اون انتخاب اشتباه
اگر میتونی هردوش رو بگیری بگیر ولی اگر قرار به انتخابه انتخاب دوربین تو این دوران که دوربین های گوشیها عالی هستن خیلی خیلی انتخاب غلطیه

عه ...

خوب پس تصویب شد دیگه همون گوشی میخرم پس.
میگم کامنت خصوصیت لینکی که گذاشتی رو فقط باید با لپ تاپ باز کنم. فردا میبینمش...

۲۱ آبان ۲۲:۱۷ معشوقه ...
عایا میخواهی iphone6 بخری؟ 
من که دو هفتس چل کردم مامانمو که گوشی جدید میخوام. اول میخواستم ایفون بخرم ولی شایدم مثلا یه مدل دیگه بخرم. به نظر منم دوربین نخر گوشی بخر. گوشی در اولویته
تو دلیو گذاشتی خونه مامانت و رفتی ؟ :0 ای شوهر پرست😂 
رقیبتو بگوووو.😂 من بودم تا اون پیاما رو میدیدم درجا بلاکش میکردم😄😄😄 اگر جا داشت ریپورتشم میکردم :|


نه گلم. نمیدونم چرا اصلا از آیفون خوشم نمیاد. 

میخوام اچ تی سی ده بخرم ^_^

دلم راضی نبود سارینا.نمیدونی با چه غمی از بغلم دادمش بغل همین ابجیم که تازه بچشو از دست داده.

خخخخ خوب چون میدونم از رو خباثت این کارو نکرده عصبانی نشدم اصن ^_^

۲۲ آبان ۰۹:۲۵ سارینا2
سلام
خوبی
بهت پیشنهاد می کنم کمی صبر کنی پول جور بشه و گوشی بخری
حالا که هنوز بچه ات دنیا نیومده که بخوای عکس بگیری

منم بچه دومم دنیا اومد رفتم دوربین گرفتم بعدش گوشی گرفتم و الان با گوشی راحت ترم اصلا بعضی وقتا یادم میره دوربینو ببرم ولی گوشی همیشه هست

تازه عکساشم راحت با تلگرام اینا برا دوست و آشنا میفرستی با دوربین که نمیشه

راستی من تحقیقاتمو در باره یخچال ادامه دادم که بعدا برات میگم
راستی هر وقت درس خوندن بهت فشار آورد یادت باشه من بیچاره اینجا همش در حال مطالعه و نوشتن و اینا هستم تا کمی از شرایط خودت راضیتر باشی

ووی فردا از 8 صبح تا 4 بعد از ظهر کلاس دارم ای خدا روز سیاه من در پیش هست  

سلام گلم خوبم.

عجب... باشه چشم.

سارینا چ اعصابی داری هی میری تحقیقات میکنی.من اگه پول دستم بود تا حالا هزاربار یخچالمو خریده بودم.
اما باز بیا ب منم بگو حالا که اعصابشو داری ^_^

راستش من عاشق درس خوندنم اما حتی تو چیزایی که عاشقشونم تنبلی میکنم.الان تو دلی بهم سیخونک میزنه وگرنه قبلا حتی برای اماده کردن سفره و خوردن هم حوصله نداشتم.کلا قدم اوله سخته برام.

خخخخ کم ناله کن .برو کار میکن ^_^

۲۲ آبان ۰۹:۵۴ یا فاطمة الزهراء
کل پست یه طرف جواب پیامک یه طرف
ان شاء للّه وضع تون اوکی میشه زود زود ولی فعلا همون دوربین رو بگیری بهتره البته اگه گوشیم برای دوربینش میخوای تازه اگه با ال جی سختت نیست کار کنی دوربین ال جی منم عالیه خیلی هم ارزون شده ولی خب به پای دوربین اچ تی سی که 20 مگاپیکسله نمیرسه میدونم ولی حالا شما این 4 تا اختلاف رو ببخش :)) 

^_^

خدا کنه :)
خونتو میریزمااااا شوهرمم همش میگه بیا بریم فلان چیز بخریم.. خوب من فقط اچ تی سی میخوام.نه فقط دوربینش...  استحکام بدنه اش.. خوب کدوم گوشی رو بکوبی تو اجر فقط یه خش کوچک برمیداره؟؟ قیافش.تکراری و تو دست همه نبودنش. و هزاران جایزه نقدی دیگر خخخخ

سلام بلاگرجان.
حتما بشین درستو بخون  تا مثل همیشه بهترین باشی.
بلاگرجان فک میکنم گوشی بهتر باشه از دوربین.بیشتر بدردت میخوره!
عجب جوابی دادی ب رقیب جااااان...لایک داشت واقعا!خندم گرفت از جوابت:)))
واسه دعاهای قشنگتم ممنون♡
آمییییییییییییییییین


سلام ویدا جون :)
چشم.
آره همه همینو گفتن..

فدای تو بشم .منم با خنده دادم اون جواب رو و همش شوخی بود وگرنه رقیب جان رقیبه!

فدای تو بشم :*

سلام بلاگرم
درست میگی، انگار خاصیت آدمیزاد همینه که همیشه از همه چی ناراضیه و هیچوقت قانع نمیشه
همیشه یه چیز بیشتر میخواد
به نظر منم دوربین نگیر... دوربین خوبه ها ولی به قول دوستان آدم وقتی گوشی می گیره دیگه سراغ دوربین نمیره
دوربین من که مدت هاست داره خاک می خوره

سلام هدیه جونم..

نه هدیه همه اینجوری نیستن.. جمعیتشون زیاده اما همه اینجور نیستن :)
آهان این که همیشه یه چیز بیشتر میخوایم من فکر میکنم بی ربط به کمال گراییمون نباشه.خوب اگه قرار بود هدف هامون تمومی داشته باشه خیلی هم بی مزه میشد زندگی... ولی بعضیا هیچی راضیشون نمیکنه.. هیچی :/  و اون چه که من نوشتم در مورد خواستن چیزهای بیشتر نبود البته. در مورد این بود که آدما خودشونو گم کردن اصلا نمیدونن دیگه چی میخوان؟؟؟  نهایتا هر جا و تو هر موقعیت فقط دلشون میخواد ناله کنن :/

عجب... باشه دیگه همین کارو میکنم :)

سلام عزیزم.
روزت بخیر.
خوبی؟تو دلی خوبه؟
منم از آدمای موج منفی و غرغرو که از اومدن همه چیز ناراحتن بدم میام کلا.خودمم سعی میکنم تا جای ممکن اونجوری نباشم.حالا نمیدونم چقدر موفق بودم تاحالا.
امیدوارم تا الان درساتو خونده باشی و امتحان پایان ترمتو عالی بدی و تاپ بشی.از تو هیچی بعید نیست.والا...
در مورد دوربین و گوشی هم خوب به نظر منم گوشی بهتره.مخصوصا اگه گوشی خوبی باشه و کیفیت دوربینش خوب باشه کار همون دوربینو میکنه دیگه....
حالا بعد ها میتونی یه دوربینم بخری.اما اول گوشی رو بخر.
من گوشی فقط سامسونگ دوس دارم....آیفونم اصلا به دلم نمیشینه.نمیدونم چرا اما قیافه شو دوس ندار اصن.
خوب فدات من برم پستمو بنویسم.

سلام آوا.

شبت بخیر ^_^

ما خوبیم :)

منم نمیدونم :) خوب تو کلا یه مود ثابت داری و این خوبه حداقل. مثلا از تعطیلیا خوشت نمیاد.اما تو روزای هفته دیگه نمینالی که کی تعطیل میشیم :)
والا من بالاخره یه جوری خوندم و رفتم امتحانمو دادم ^_^ خدا کنه تاپ بشم. هوم اگه نشدمم با اختلاف دوم سوم نشم :)
 یعنی یه نفرم نگفت دوربین بهتره هاااا ^_^ در این حد سوالم بدیهی بود انگار :|
باشه پس گوشی میخرم.

وای من از سامسونگ بیزارم... خیلی منوش مسخره است ب نظرم :( اپل هم من قیافشو بدم نمیاد .از اینکه اکثریت بهش هجوم بردن بدم میاد..

ماچ :*

من اینجا که میامـ تازه یادمـ میُفته چــقد درس و مشقِ نخونده و انجامـ نشده دارمـ :دی
هِی مشتاق میشمـ که برمـ و بهشون برسمـ ...
ولی زیاد طول نمیکشه و حسِش خیلی زود از سرمـ می پره :))

وای من َمـ انقد خوابِ بارون میبینمـ ^_^
خیلی حسِ خوبی ـه !
همــیشه َمـ کُلی می دو ـَمـ و خیس میشمـ زیرِ بارون ...
ایشالا که خواباتون خــیر باشه :*

عاشقِ دوربینِ عکاسیِ حرفه ای و عکسایِ با کیفیتشونمـ
ولی اگه بخوایمـ دوربین کارِ گوشیُ انجامـ بده، باید تو هر حال و لحظه ای بندازیمش گردنمون و با خودمون ببریمـ
که خُب فِک نکنمـ این اونقدار عملی باشه ...
یه سِری گوشی ـا َمـ هستن که دوربینشون خیلی کارایی ـآ و امکاناتِ عالی ای داره، فِک کنمـ اینا گزینه مناسب ـتری باشن
امیدوارمـ که تا روزِ تولد اوضاع خوب باشه و بتونید اونچیزی که دوس داریدُ بخرید ^_^

+ آمـــین

خدا نکشتت :))  وای من همش میگفتم که فاینالمو بدم بعد بشینم درسای دانشگاهو سامون بدم الان میبینم از چهارشنبه ترم جدیدم شروع میشه. آخ انقدر دوست داشتم دو هفته تعطیل میبودم.. الان انقدر کمبود خواب دارم ...

ای جان چه باحال :)

هوم منم..

گوشی هم فقط اچ تی سی ده رو دوست میدارم.. امیدوارم به دردم بخوره ^_^


بالاخره بنده هم به لطف این پستت اینستاتو رویت نمودم 😎

عه چشمت روشن عزیز دلم :)

سلام مامانی خوشگل خوبی؟ تئ دلی خاله خوبه؟
اگرازاحوالات اینحانب بپرسی اصلا خوب نیستم.در مورد خرید گوشیم بگم من.HTC دارم اماهمسر جان اصلا اجازه نمیده باهاش عکس یگیرم کیفیت عکسشم عالیه دوربینم دارم خیلی خوبه هنیشه تو کیفم و هرجامیرم میبرم وفیلم وعکس میگیرم اما بقول دوستان گاهی دم دست نیست و تابیای روشن کنی طول میکشه ولی من راضیم. گاهی اوقاتم با گوشی ابجیم میگیرم اما به همسر نمیگم اما همسرخودش میفهه و همش سفارش نیکنه به ابجیت بگومراقب گوشیش باشه گمش نکنه پر از عکسه شکلکم که نداریم بذاریم عجبا

سلام عسل جون قربونت.ما خوبیم شکر

ای جان.تحمل کن کم مونده عزیزم.
عه چ باحااله شوهرت... من چون سابقه ی گوشی گم کردن و جا گذاشتن دارم از الان همسر میگه گوشی که گرفتی با خودت نبرش بیرون .آخه مگه میشه؟

والا پس گوشیو نبری بیرون کیو ببری؟
بله عزیزم شوهر من خیلی حساس رو عکس وفیلم پخش شده یکبار ی عکس عروس تو اینترنت بود شبیه لباس عقدم و دسته گلشم کاملا شبیه دست گل عقدم بود دورش مروارید داشت اگر شوهرش کنارش نبود خودمم شک میکردم یکبعر مامانم به شوهرجان گفت اگر ی موقع ی عکس دیدی و شک کردی اول تحقیق کن ی دفعه نیای دعواش کنیاااا
بعد پرو میدونی به مامانم چی میگه؟دستشو میبره زیر گلوش و به حالت چاقومیکشه و میگه اول سرش و میبرم بعد میرم تحقیق میکنم میبینی چه رویی داره؟
ولی من این غیرتش و خیلی دوست دارم ...

خوب یه گوشی نوکیا قدیمی هم دارم که میخوام دو تا خط داشته باشم.میدونی؟ خوب برای من پیش میاد گاهی به یه آدمایی شماره بدم.چه میدونم رو سفارشای پستیم یا وقتی سفارش غذا میدم یا تو دانشگاه یا خیاطی آرایشگاه...  بعد خوب من تلگرام دارم نمیتونم عکس خودمو بذارم.هزارتا فضول براش پیدا میشه.یا خیلی مسایل دیگه هست که دلم میخواد شماره ثابتی که قراره بندازم تو اچ تی سی دست غریبه ها نباشه.  برا همین شماره الانمو میخوام بندازم تو نوکیا و دیگه مدام اون همراهم باشه.واقعا یه جاهایی نیاز نیست گوشی خوبمو ببرم.
وای خدا مردم از خنده... خوب راست میگه آدم خودش باید حواسش به حریم شخصیش باشه. متاسفانه اون گوشی که از من دزدیدن من مدتها بود میگفتم باید عکساشو بریزم تو لپ تاپ اما خوب قبل اینکه اینکارو کنم دزدیدنش :(

۲۳ آبان ۱۶:۰۲ یا فاطمة الزهراء
ال جی خیلی محکمه خدایی 
از دست من افتاد رفت زیر پای بابام :)) هیچیش نشد

اوووه این اتفاقا که برای اچ تی سی سوسول بازیه.
تست استحکامی که ازش گرفتن در مقایسه با کلکسی هفت تو یوتیوب هست.ببین حال کن :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان