سورپرایز نوشت :)

سلام عزیزان دل :)

همونجور که تو اینستاگرام گفتم , دیروز عصر تصمیم گرفتم شب که شد به همسر جان بگم همه چیز رو :)

و این شد که بعد از کلاس رانندگی اول رفتم دو تا بادکنک صورتی و آبی دختر پسری خریدم که با هلیوم بادش کرده بودن.

بعدم رفتم کلاس زبانم و وقتی تموم شد دو تا کاپ کیک نی نی و سی تا شمع هم خریدم و برگشتم خونه.


دیشب بنا بود همسر بره عروسی همکارش و گفته بود حوالی ده و نیم یازده برمیگرده..

منم دیگه از هشت و نیم که رسیدم تند و تند شروع کردم کارامو انجام دادم.

شاممو آماده کردم..

هال رو یه دستی به سر و روش کشیدم.

میز وسط مبلها رو آماده کردم.

شمع ها رو چیدم.

بعدم خودم انقدر شلخته و خسته بودم که دیدم داره دیر میشه و بهتره دیگه فقط به خودم برسم..

موهامو بافتم.. هرچند اونقدر بلند نیست اما همیشه فکر میکنم گیس کردن رمانتیک و دلبر تر از با یه کلیپس جمع کردنه .

آرایشمو کردم.

لباسمو انتخاب کردم و عوض کردم و خیلی نتیجه رو دوست داشتم :)

و دیگه رفتم بست نشستم دم پنجره که به محض اینکه همسر در حیاط رو باز کرد من بدو بدو شمع ها رو روشن کنم...

اما دریغ که انگار قصد برگشتن نداشت و من دیگه کم کم عصبی و بی حوصله شدم..

بهش زنگ زدم گفتم زود تر بیا من حالم زیاد جالب نیست.

خوب به اون زودی که فکرشو میکردم نیومد اما بالاخره از پنجره دیدم که یه پژو دم خونه است و یه آقای خوجل موجل ازش داره پیاده میشه..

دیگه انقدر هول شدم که خدا میدونه..



سریع آهنگ *دوست دارم زندگی رو* سیروان خسروی رو پلی کردم و شروع کردم شمع ها رو روشن کردن...

پنج تاشون مونده بود که همسر رسید پشت در.

حالا من درو قفل کرده بودم که اگه نرسیده بودم یهو نیاد تو .

دیگه شمعا که تموم شد رفتم دم در و گوشی هم روشن و مشغول فیلم ^_^

که اومد داخل...

شاد و شنگول از عروسی..

گفت اینجا چه خبره؟؟

گفتم تولدت پیشاپیش مبارک :)

خخخ گفت الان چه وقت پیشاپیشه !!  O_o

دیگه رفت جلو...

از این شمعا که چیده بودم تو راهش رد شد :




به میز اصلی رسید و هی میگفت چی شده ؟؟ اینا چی ان ؟؟



تا خم شد و کاپ کیک ها رو که دید تازه دو زاریش افتاد ...



قسمت جالبش دقیقا همین لحظه بود .. یهو گفت واااای بلاگر تو داری مامان میشی؟؟؟؟؟؟
عزیززززززم اصلا رو پاهاش بند نبود که....
انقدر محکم تو بغلش فشارم داد که تو دلی رسما داد زد بابایی پِرِس شدم ..

بعدم یادداشتی که گذاشته بودم رو خوند :



بعدم یه عالمه با هم رقصیدیم با همون آهنگ


و کلا خیلی شب خوبی از آب در اومد :)

خدا رو شکر...

کلی هم نشست نی نی های رو کاپ کیک ها رو ناز کرد :



بعدش هم یه عالمه عکس دو تایی گرفتیم و چند بار هم ویدئو ضبط کردیم برای وقتی که خواستیم به خانواده هامون خبر بدیم ویدئو بفرستیم :)

و اینجوری شد که یه شب خیلی عالی رقم خورد تو زندگیمون .

دیگه همینا دیگه :)

بسیار دوستتون دارم...
Deco-mail pictograms of Heart

برای همتون دعا میکنم تو این روزا که معجزه ی خدا تو دلمه :)

و از همه ممنونم بخاطر ایده های خوب خوبتون :)

+ میترا جونم کجایی تو :(

سلام بلاگر عزیزم.
گوش شیطون کر گویا قراره از امروز من تو خونه نت دار بشم و به شدت خوشحالم..
وایییی خیلی منتظر پست سورپرایزت بودم من.عالی بود به نظرم.همه چیز عالی و خاطره انگیز...
خوشحالم که همه چیز همونطوری که میخواستی پیش رفت...این عالیه..واکنش همسرت هم به شدت خوب بود.
خلاصه که دیگه بلاگر خالی نیستی...مامان بلاگر عزیزدل مایییییییی.

سلام گلم.
وای خدا کنه :)
 آره خدا رو شکر خیلی خوب شد :)

ای وای ^___^ مرسی

وای عااااالی بود عاااالی
فقط خوب شد عکس گذاشتی وگرنه رسما سرتو میکندم :)))

خیلی ذوقولی شدممممم

آره مینایی :)

ووویی خدا رحم کرد به من :)

ای جونم مرسی :)))

ای جانم عزیزم چقدر خوب :)))
خیلی خوشحالم از خوشحال بودنتون :))))

+چند تا از عکسات رو بفرست برام ببینم ^_^

^__^

ممنونم ازت نگار قشنگم :*

باشه چشم :)

سلاااام
خیلی خوشگل بود نی نی ها ان شاالله همیشع دلتون شاد باشه عالی بود برنامه هات😍

سلام به روی ماهت..

مرسی عزیز دلم :)

اوخوداااااا 
سوپرایزت و تدارکاتت عااالی بود 
قربون ذوقت برم عزیزم :)))

(タイトルなし) のデコメ絵文字

فدای تو :)

خدا نکنه دیوونه

واااای دختر چقدر عااالی😍 اشک شوق نشسته توو چشمم اصلأ، الهی زودتر نی نیت بیاد که دلم اب شد😍😍😍



وویی فدای چشمات Deco-mail pictograms of Heart

خدا کنه شش ماهه نیاد فقط خخخ

۲۱ شهریور ۱۶:۳۶ سارا میم
وووووی عزیزم عاااالی بود
منم ذوق نی نی تو رو دارم :دی

قربونت..
ای جوووون ^__^

۲۱ شهریور ۱۶:۴۵ خانوم خونه
خدا بگم چیکارت نکنه...
توو شرکتم...
ولی چشام پر اشک شد...
پستت عالی بود دختر...
خدا جیگر رو حفظ کنه واست....منظورم توو دلیته

آخ عزیززززززززززم

خوب من فدات بشم بسکه تو خودت مهربون و نازنینی دیگه :)

فدای تووو...

وای که خیلی لذت بردم 
کارت عالی بود 
کاپ کیک هارو از قبل سفارش داده بودی؟!

برا منم دعاکن این روزا خیلی دعا کن 

خیلی هوشحالن برات کاش بشه نی نی و مامانشو باهم ببینم یروزی 

از طرف من به اقای همسر تبریک بگو عملیات موفقیت امیزشو:))))

عاشق این شمعام من 

فدات شم..

نه خیلی اتفاقی دیدمشون :)

حتما حتما تو که اصلا همش تو فکرتم به خدا :)

حتما میشه شک نکن :)

خخخ روانی بیشووور حتما باید یه حرفی بزنی دیگه...

خیلی منم دوس دارم :)

عکسارو برفس زووود ببینم:)

باجه :)

hasti??? 
telegramam kar nemikone
dokhtaram pc ro khamoosh kard bebakhshid

karet daram hasti??? mikham chand ta ghalate geramery ro behem begi

آره عزیزم هستم وااای الان دیدم کامنتتو...

سلام عزیزم نمیدونم کامنتم اومد یا نه دوباره برات مینویسم...سوپرایزت حیلی خیلی قشنگ و هیجان انگیز بود عکس العمل شوهرتم عالی عکسات حیلی خوشگل انشالله که این 9ماه هرچه سریعتر تمام بشه و نی نی رو تو بقلت بگیری 😚

عه نیومده بود :)
سلام به روی ماهت :)
 آره خدا رو شکر همونی شد که میخواستم :)

وویی ^___^

۲۱ شهریور ۱۷:۱۵ ستاره بارات
وای چقده رمانتیک [آیکون قلب]برنامه هات خیلی خوب بود :) مرسی که عکس گذآشتی وگرنه از فضولی میمردیم :)


قربونت برم عزیزم.

عاقا من با خوندن پستت از ذوق بسان یک پرنده بال بال زدم چه برسه به همسرت که با چنین سورپرایزی مواجه شد :))

سلام عزیزدلم
سورپرایزت عالی بود . خوشم اومد
ان شالله همیشه کنار هم شب ها و روزهای عالی داشته باشید ... آمین 

قبل از بستن صفحه برم یکبار دیگه عکس ها رو ببینم و باز هم ذوق کنم... بععععله :) 

ای جونمممم ... 

سلام فدات شم.
اوهوم منم خوشم اومد ^_^
آمین ممنونم :)

ای جون دیگــــــــــــه

۲۱ شهریور ۲۲:۲۴ الوچه بانوو
وااای من فدا این مامان مهربووووووووووون عشقمممممم قشنگمممممم برا خودتو و تو دلیت و شوهرت کلییییی دعای قشنگ دارممممممممممممم جینگیلی مینگیلیه مننن
ما ما نیییی
تو دلی دار 

ووویی مرسی عزیزم...

^_____^

۲۱ شهریور ۲۳:۵۵ ایدا سبزاندیش
هوراااا هوووورا بالاخره گفتییی.اخ جووون . اخه من گفتم چطور مبتونی اینهمه صبر کنی نگیییی.وااای چه رمانتیککک .دعا میکنم بهترین نی نی دنیا نصیبت بشههه.هوراااا

آره گفتم ^_^
وویی :)

آمین. ممنون ازت :)

ان شاالله خوب و شایسته سر موقعش میاد، حالا من یه چی گفتم نمیخواد زودتر بیاد😁
بچه جووون به موقع بیا، با تشکر😅😅

باشه خاله ^_^  حالا شد :)

واااای سلام خیییییییییلی خوشحالم برات خیییییلی.بعد این همه مدت اومدم تو پیجت و خبر ازین بهتر نمیشد.اصن اشک تو چشام جمع شد دیوونه.خداکنه همیشه خوشحال باشی.
ببخشید اگه نبودم درگیر امتحان و زندگی بودم شدیییید.

سلام به روی ماهت ستاره ی سهیل ...
دیگه قطع امید کرده بودم که پیدات شه... خوش اومدی :)
ممنون از ذوقت خاله محیـــــــــا ^_^

وای وای خیلی عالی بود خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی
مبارک باشششششششششششه

خیلی :)))

ممنون عزیزم...

همه چیز خیلی عالی بود...با ذوقتون واقعا لبحند نشست رو لبم:-) 

چقد شیطووونی تو دختررررر خدا برای همسریت نگه داره...براتون بهترین ارزوهارو دارم:-* 

وووییی تودلی;-) 

فدات شم الناز جون :) الهی همیشه لبات بخنده :)

شیطون ^___^  قربانت عزیزم :)

ووویی ^__^

عزیییییرم!! مبااااارکه
چقدر خوش ذوق
چه مامان و بابایی بشین شما دو تا

وووی :))
فدای تو بشم عزیزم.
امیدوارم از اون خوباش بشیم :))

وای خدای منم هی تند تند سه خط در میون میخوندم ببینم عکس العمل اون لحظه شو
عالی بود عالیییییییییی

واقعا که مگه شش ماهه دنیا اومدی خخخ :)

۲۲ شهریور ۱۷:۱۷ یا فاطمة الزهراء
ای جانم فدای ذوق جفت تون
مطمئنم بهترین پدر و مادر دنیا میشید شماها خوش به حال تو دلیت
شادی هاتون پایدار :) :*

ووویی
ممنون عزیز دلم ^__^

۲۲ شهریور ۱۸:۴۲ Lady cyan ※※
وییییییییی
مبارکه :))))))

^___^

قربان شما برم :)

خب ای جونم دیشب دیدم اینار و کلی ذوق کردم ایسنستا عزیزم مبارکههههه

فدات بشم نگین جونم مرررسی :*

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
وووووووووی ****!!! دیوونه مبااااااااااارکه ^_^ بوس بوس بوس هزار و سیصد تا بوس :* :* :*
به سلامتی عزییییییییزم! دومادش کنی ایشالا :p
اونجا کامنتتُ دیدم کلی دعا کردم مامان بشی غافل از اینکه خودت چند وقته مامانی :))))
بازم تبریک عزیززززم :*

^____^

مرررسی از تبریک خوبت :)
خخخخ پسر بودنشو تایید میکنی؟؟

ای جان مرسی از دعات :)

فدات شم :*

سلااااااااام ... واییییی چقد خوب بود این پستتتتت ...
من از وب الی وبتو دیدم اومدم :)
دوس دارم با هم دوست بشیییییمممممم 
اخییی نی نی دوس میدارم من خیلی 

سلام عزیزم.

خوش اومدی
باجه دوست شیم ^_^
ای جووون 

۲۰ فروردين ۱۶:۴۶ بانوی عاشق
بلاگر
باورت میشه گریه کردم
مخصوصا بااون یادداشتت ازطرف نی نی
ان شالله سالم وصالح باشه و زیر سایه پدر و مادرش بخوبی و خوشی زندگی کنه

عزیززززم...

تو تو این پستچ کار میکنی آخه...
فدای تو بشم ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان