خیال راحت نوشت :)

 

آهنگ مخصوص این پست :

 

 


سلام سلام سلااااااام به روی ماه دوستای خوبم :)
یعنی انقدر ذوق دارم که نتم وصل شده و باز تو خونه و خلوت خودمم و دارم پست میذارم دوست دارم شماها رو به نوبت دونه به دونه یه بغل کنم از نوع پر فشار .از همونا که دل و روده ی طرف درمیاد ^____^  البته منظورم با خانمهای گل گلاب بودا :) وگرنه آقایون که خدا دل و روده شونو درآورده

وووویی چی بنویسم من الان :))

اصلا یه کم برام "دسته گلِ محمدی/به وبلاگت خوش آمدی" بخونید :)

خوب از اونجا بگم که برگشتم خونه.. سفر باحالی بود.راننده مون همش چرت میزد بعدم که بیدار بود با یه بنده خدایی پیامک بازی میکرد و ما همش منتظر بودیم بریم تو باقالی ها..  تا اینکه آقا پلیسه مچشو گوشی بدست گرفت و پیادش کرد.یهو یه خانمی تو اتوبوس شروع کرد داد و بیداد که این چه وضعشه و چرا هیچکس اعتراض نمیکنه ؟ مردا که کلا تو باغ نبودن.. خانمه گفت من یه نفری که نمیتونم تذکر بدم مردا باید حرف بزنن و مردا همچنان تو باغ نبودن..  دیگه یهو یه دختری خیلی باحال تو مایه های ژانگولر اومد جلو و گفت اگه این یه بار دیگه گوشی دست بگیره من خودم میام میکشمش و من که دیگه داشتم از خنده تلف میشدم.مامانشم از اون ته هی داد میزد دخترررررر بیا بشین سر جات :)))

خلاصه که رانندمون به راه راست هدایت شد و ما به سلامت رسیدیم..
همسر هم که شب کار بود و من آژانس گرفتم و برگشتم..
حالا ساعت یک و نیم شب من یه چمدون داشتم سنگیـــــــــــــــن >_<
بعد اصلا راننده آژانسه یه بار نگفت خانم کمکت کنم تو میمیری اینو جا به جا کنی و این حرفا

بعدشم که شش و نیم صبح همسر با یه نیش بـــــــــاز انقدر ورجه وورجه کرد و بلند بلند خندید و شنگول بازی درآورد که من بیدار شدم و دلم ضعف رفت از دیدن اونهمه ذوقش :)
دیگه این روزها هم هیچ کار خارق العاده ای نکردم .هر روز دو سه تا فیلم دیدم.یه ذره آشپزی  اینا کردم.. وای این گاز چرا همچینه؟؟
مثلا شعله اش رو میذارم رو همون اندازه که گاز قبلی رو میذاشتم اما یهو کربن تحویلم میده.. تو این مدت فقط امروز که بالاسرش ایستادم برنجم نسوخت :|

امروز هم که امتحان زبانم رو دادم و خلاص شدم.تازه امروز بطور جدی خوندم.. آخه تو سفر با وجود اینکه دو جلسه کلاس رو رفتم اما اونقدر خوب نخونده بودم..حالا نمیتونمم بگم خوب بود یا بد :/ تو رو خدا اصلا ازم نپرسید هیچوقت تا خودم بیام نتیجه رو بگم..

میترسم الان بگم خوب بود بعد کارنامم بیاد نوشته باشن تِر زدی گلم.. بیشتر دقت کن :/

والا! خاطره ی اون شونزده هنوز برام جا نیفتاده :|


پری روز هم موقع پالا رفتن از پله های آموزشگاه خوردم زمین.پام تا دو روز لنگان بود و دستمم تا همین حالا سیاه و کبود و دردناکه و ورمش کامل نخوابیده.. یه جوری ورم داشت همسر فکر میکرد شکسته :/

همینا دیگه...

نظرات رو همین امشب تایید میکنم احتمالا.ببخشید که خیلی طول کشید :) از فردا هم به وبلاگهاتون سر خواهم زد و براتون جیک جیک خواهم کرد توی کامنت دونی ها ^_^

آخیش چه حس خوبی دارم الان :)
چقدر منتظر این روز بودم که احساس کنم روال زندگیم دست خودم افتاده :)

بسیار دوستتون دارم . بهترین حال رو براتون آرزو میکنم..
شب خوبی داشته باشید Deco-mail pictograms of Heart


 

 

۰۳ شهریور ۲۱:۱۹ ویار تکلم
بازگشت شما رو با این پست بلند بالا تبریک میگم :)

سلامت باشی دوست عزیز..
پس پستهای بلند بالای منو ندیدی  :))

خوشحالم که برگشتی عزیزم.دلتنگت بودم.خدا کنه نت منم زودتر وصل شه و برگردم.

قربانت عزیزم.
خدا کنه ..

۰۳ شهریور ۲۳:۴۶ یا فاطمة الزهراء
امروز تا نزدیکای شهرتون اومدیم
ترسیدم از ذوق دچار حمله قلبی بشی :)) دیگه قدم رنجه نکردیم سمت شما :دی
خوشحالم که روزات بد نبودن و خوبم بودن
ان شا لله روزهات هر روز بهتر بشن 

عه جدی ؟؟
کار خوبی کردی دیروز امتحان داشتم اونوقت اگه میومدی یه بلا ملایی سرت میاوردم..
^__^
قربون تو :*

خوش اومدی بلاگر جان😍

فدات بشم دخمل :)

۰۴ شهریور ۰۳:۲۳ آلـــزا یمـــر
دسته گله محمدی / به وبلاگت خوش اومدی :دی

ای جون دیگه ^_^
مرسی :)

عزیز دلم خوش برگشتـی ، جات خالی بود تو بیان 😊
گازتون رومیزیه ؟!
 آخی همسرت تازه میای ذوق میکنه. 😊
من بودم میکشتمت اینهمه رفتی خونه بابات 😁 میگفتم همونجایی که هستی بمون 😁 شانس آوردیم این وصلت صورت نگرفت 😁

مممم مواظب باش دیگه دختر ، مراقبت کن دستت زود خوب شه 
میبوسمت 💋

فدات بشم :)
نه قبلی رو میزی بود خیلی عالی بود راضی بودم ازش.. این همونه تازه خریدم :/
واقعا خدا رحم کرد من زن تو نشدم.. ظالم :)

باووشه :*
ماچ موچ

لی لی لی لی لی لی 
اون شتر کو زمین بزنمش

مواظب باش شتر زمین نزندت جوجــــــــه :)

۰۴ شهریور ۱۰:۱۹ ندا بانو
ووووی سلام .خوش اومدی 😍😍 
اره بیا یکم جیک جیک کن برامون .وبلاگا همه دارن تار عنکبوت میبندن از بی پستی 😁 هیچکی پست نمیذاره 😀😁

سلام به روی ماهت :)

نه بابا الان تو لیست من شونصد تا وبلاگ هست که پست دارن :)

یعنی تو دیشب پست گذاشتی و من نفهمیدم؟
صبحم تا الان نفهمیدم یعنی؟ مگه میشه من هر چندساعت یه بار وبلاگ تو رو باز میکنم
الانم گوشی به دست داشتم برات پیامک میزدم ببینم زنده ای یا نه و چرا نتت رو وصل نمیکنی و یه دعوا مرافعه باهات راه بندازم که گفتم بذار یه بار دیگه وبش رو باز کنم شاید همین الان پست گذاشته باشه دیدم بعله چه خوب اون پیامک رو نفرستادم

نوشتن یادت رفته؟
شانس آوردیم وگرنه تا عصری باید میخوندیم

آره دیگه ^_^
 کچلی دیگه :)

یا اباالفضل :| خدا رحم کرد پس :)

وای از خنده مردم.. اون روز که تو اس ام اس میدادی یادم رفته بود :)

۰۴ شهریور ۱۲:۰۶ زینـب خــآنم
خوش گلدی  : )
وقتی اون دختره اونجوری حرف میزد کسی غیر از تو خنده اش نـگرف ؟؟  : دی

چخ ممنـــون :*

چرا هممون مردیم از خنده. من خیلی ازش خوشم اومد...

دسته گل محمدی به وبلاگت خوش اومدی ^_^

خوش برگشتی عزیزم,صفا آوردی اصن :-*


ووووی ^_^
جگرتو بخورم من. ممنون

۰۴ شهریور ۱۳:۰۷ معشوقه ...
سلام بلاگرجونم
خوش برگشتی💓
عجب راننده بی ملاحظه ای :/
پستت پر از حس رهایی بووود:-)

سلام فدات شم.
^_^
من تا حالا ندیدم یه راننده تو این راه مورد نداشته باشه آدم با امنیت کامل برسه :/

آره ^_^

سلام دوست خوبم من از وبلاگ آوا اومدم مدتی هست میام اما نمیتونستم کامنت بذارم نمیدونم دلیلش چی بود نه میرفت به ادامه مطلب نه کامنتونی باز میشد امروزم اینقدر تلاش کردم تا باز شد خیلی از شخصیتت خوشم میام😊

سلام به روی ماهت..
خوش اومدی.
فدات بشم لطف داری :)

۰۴ شهریور ۱۴:۵۳ مینا💋 ..
خوش اومدی ب خونه ت
هم خونه ی واقعیت
هم خونه ی مجازیت...
دوری ازینجا خیلی سخته...واسه همینه ک اینقدر ذوق داری از وصلی نتت :)

قربونت دخمل جان :))

بعله سخته.. آدم دلش تنگ میشه..

۰۴ شهریور ۱۵:۴۶ ایدا سبزاندیش
وای چه حس خوبی از این پست گرفتمم امیدوارم که همیشه همه چی بر وفق مرادت باشه و بیای اینجا حس خوب بدی از خاطراتت شادت بنویسی و ما رو خوشحاااال کنیییی

فدات بشم عزیزم..

ایییییش جوجه خودتی :دی
من قوی ام---اااا 

نوک دماغت رو بگیرم نفست در میره هاااا ...
جون خودت تو قوی هستی :)

سلام بلاگرجان برگشتت روتبریک میگم. میشناسی منو؟آزاده ازوب آوا. گلم دانشگاه چه رشته ای درس خوندی؟ازجمله بندی هاوکلماتی که تووبت بکارمیبری خوشم میاد. شخصیت محکمی داری. منتظرپست بعدیت هستم. 

سلام عزیزم ممنون.

بله عزیزم میشناسمت.دفعه ی پیش کامنتت خصوصی بود نتونستم جواب بدم :)

قربونت برم تو لطف داری بهم اما طرز جمله بندی هام ربطی به رشته ی دانشگاهیم نداره :)

قربانت بشوم من :*

سلام
خوب است
زندگی خوب است،  با دوستی و مهربانی ...با همسر محترم و کلی انرژی مثبت ادامه بدین😃

سلام به شما :)
قطعا زندگی خوبه :)
گاهی خودمونیم که بدش میکنیم :)
متشکرم :)

۰۴ شهریور ۲۲:۱۹ همسایه بی سایه
به قول خودت ای جااان به این آهنگ و پست هایی که گذاشتی ☺ چقدرم که تو عزیزی برا من 😊 مرسی بخاطر دعاهات آبجی بلاگرم 🌷😍

ووویی :)
مرسی عزیزممم :)
خدا رو شکر به جمع زندگان برگشتی دوباره ^_^

درباز شد گل اومد بلاگر جونم خوش اومد^_^
خوشالم برگشتی
آهنگه خیلی قشنگ بود یه حس خاصی بهم دست داد موقع گوش دادن:)

کاش اونجا بودم موقع زمین خوردنت بهت میخندیدم خخخ
^_^
شوخی کردما:*
مواظب خودت باش باااااا
تو هم مث من هر روز یه بلایی سر خودت میاری:|

آخیششششششش
نبودنت خیلی بد بود خو
خیلی زیادترتر میدوستمت:*

وویی یاد شعرای سوم ابتداییم افتادم :))
قربونت برم.
آره منم عاشقشم..

خاک تو مخت.
اتفاقا من خودم همیشه زمین میخورم خنده ام میگیره اما این بار ..  میدونی؟ دقیقا جلو پای یه خانمی افتادم.. همینجور وایساد نگاهم کرد.. اصلا نگفت خانم خوبی؟ طوریت شد؟ میخوای کمکت کنم بلند شی؟ خیلی ناراحت شدم گلی.. چرا مردم اینجوری شدن؟؟

فدات بشم منم میبوسمت :*

سلاااااام به عزیز دل خودممم
خوش برگشتی خانومی.
ووووی با خوندن کارهای جناب راننده تنم لرزید. آخه چرا اینقدر بی ملاحظه ؟
خدا رو شکر که همتون سالمید :*

سلام عزززیزم :)
قربانت برم.

نمیدونم معمولا همشون میگن ما سالهاست داریم این جاده رو میریم و میایم حتی چاله چوله هاش دستمونه پس خودمون میدونیم چجوری جون مسافرامونو امن نگه داریم :|

فدات بشم :*

بعععله خوش اومدی :-) 
چندساعت تو راهی معمولا؟

قربونت برم عزیززززم :*

شش هفت ساعت عزیزم :)

مثبت فکر کن باااا
شاید طرف لال بوده:|
به نظرم رفتارای اینجوری بیشتر نگران کننده اس تا ناراحت کننده!!!

تو پاگرد پله با تلفنش داشت ور میرفت . از خانمایی بود که کلاس زبان میومد..
لال بودنش یه کم بعید بود ^_^

جفتشون اصلا :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان