مسافر نوشت.

دوستهای جانی سلام☺

آخرین روز شمال بودنمم رسید.. 

میخواستم بگم این قافله ی عمر عجب میگذره و این صحبتا دیدم نه بابا خیلی هم دیر گذشت این سری..  

برای من یه تعطیلات ایده آل هفت تا ده روزه.

نه بیشترش رو دوست دارم نه کمترش..

الان دقیقا بیست روزه که خونه ی خودم نیستم. درسته که همسر هم اومد چهار پنج روز با هم بودیم اما دیگه این روزهای نبودنش عصبیم کرده.

اما خدا رو شکر این بار نه اومدنش نه دوریش مساله ساز نشد.


نمیدونم چرا برخلاف باقی سالها تو این موقع سال بارون نداشتیم.خیلی دلم تنگ شده برای بارون.مردم کم کم دارن محصولات شالیزارهاشون رو برداشت میکنن و وقتی از تو روستاها رد میشی بوی خوب عجیب برنج یه حال خوبی بهت میده.

این روزهای آخر خیلی خوب بوده.

همش با دوستهام قرار گذاشتم..

شنبه با یه دوست رفتم انزلی.

یکشنبه رفتم رشت و تا سه شنبه که دوباره کلاس داشتم شب اول رو خونه ی آبجیم و شب دوم رو خونه ی یه دوست خیلی صمیمی دیگه بودم.

تو این چند روز هزاربار گفتم خدایا زندگی تو رشت رو خیلی زود برام میسر کن..

بعدش هم خدایا به دوستای صمیمیم یه مقدار دست و دل بازتری بده خوب 😑

این نهار آخر رو هم خونه ی آبجی بزرگ بزرگه هستیم و من منتظرم همچین که نهار از حلق مبارکم پایین رفت برگردم خونه ی بابا و چمدونم رو ببندم و خودمو آماده کنم. ساعت هفت غروب تو اتوبوس خواهم بود ^_^

دلم برای بچه های آبجیم خیلی زیاد تنگ میشه.. 

خوردنی ترین دخمل روی زمین رو باید با غم زیاد ببوسم و برگردم.

فداش بشم که کلی باهام رفیق شده بود تازه :(


اما قسمت خوبش اینه که اون سمت سفر همسر جانم منتظرمه .

فکر کن؟ فردا شش صبح که برگرده خونه کلی با دیدنم ذوق میکنه..

خوش به سعادتش خلاصه ^_^


حتما تا هفته ی آینده یه طرح یه ساله هم برای اینترنت میخرم و باز به وبلاگ نویسی درست حسابی برمیگردم.

بهترین لحظه ها رو براتون آرزو میکنم.

و خوب طبق رسم مسافرت هم ازتون حلالیت میخوام..

خیر پیش.

عزیزم خوشحالـم که بت خوش گذشته ، 
امیدوارم بازگشتت همین هم باشه و همه چیز به خوبی بگذره ^-^

راستش انقد دیر جواب دادی یادم نمیاد کامنتم راجع به چی بوده :))
هر چی بوده خوشحالم از این که تفاهم داشتیم :))))

قربونت برم.


وای ببخش تو رو خدا کامنتتو با گوشی خونده بودم نتونستم بیام وبت جواب بدم..

ایشالا سفرت بی خطر باشه :)))
منتظریم برای پست های زیاد زیاد بلاگر جون :))

قربانت عسل..

هوم باوووشه ^_^

۲۸ مرداد ۱۱:۵۱ فروشگاه اینترنتی
امیدوارم موفق باشید وب زیبایی دارید

ممنون از لطف شما 

ب سلامت برگردی جانم

قربونت سهیلا جونم

۲۸ مرداد ۱۲:۰۸ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
بلاگر جان
ما نیز منتظر برگشتت هستیم :)))

واسه مام والا طولانی بود ایندفعه...
ان شاالله ک ب سامتی و دل خوش برگردی خونه ت...
خدا پشت و پناهت باشه.
مواظب خودت باش مادر

فدای مامان مینای گل :*

در پناه خدا عزیزم مواظب خودت باش

ممنون شیرین جان

ایشالا ب سلامتی برگردی

قربانت 

سفرت بیخطر گلم
خوشحالم که داری برمیگردی
واقعا خوش به سعادت شوهرت ^_^

قربونت میترا جون..


ووویی مررررسی ^_^

۲۹ مرداد ۱۰:۱۹ ندا بانو
ایشاله ب سلامتی برگردی ب خونت :دی 

ممنون عزیزم

اصنم شما به دوست قدیمیت که بنده باشم بسر خودش میشه وبلاگ نویسی:)
بعدشم کی گفته منتظرته اصنم همسرجانت منتظرت نیس :زبون:

شوما بذار من برای خونه نت بگیرم چشم..

خیلی هم منتظرم بود ^_^

سلااااام دوستی
خوبی؟؟؟
اوووه خیلی وقته نیومدم وبت
باید کم کم بخونمشون :-*

سلام دخمل.

اصلا تو معلومه کجایی آخه؟؟
رو به راهی؟؟

سفرت بی خطرعزیزم
زودبرگردبلاگرجوون
روزت خوش

قربووونت عزیزم

میای یا بیارمت دختر

سهیلا خشن میشود..

به سلامتی از سفر برگشتی الان دیگه^_^
زودتر به نت هم برگرد که دلم تنگ شده برات:*

بلی بلی ^_^

سلام
خوش بگذره
و به سلامتی برسی
همیشه خونه رسیدن بعد چند روز دوری بدجور میچسبه

سلام گلم.
ممنون.

اوووم دقیقا :)

۰۱ شهریور ۱۵:۰۰ الوچه بانوو
هیییییییییی:(

کچل :(

۰۱ شهریور ۱۷:۰۴ نفس نقره ای
هفت تا ده روز که پودر میشه آدم :|

خوب عزیزم من میرم خونه ی بابام.منظورم از سفر این بود.
خوب مثلا برا سه چهار روز اینهمه ساعت تو ماشین بشینی بری سک سک کنی برگردی بی مزه است دیگه..

خانوم جانی ایهام داره
جانی ِ جان و تن یا تو مایه های قاتل و اینا؟

معلومه دیگه گزینه ی اول ^____^

۰۲ شهریور ۰۸:۲۳ خانوم خونه
واقعا خوشا به سعادتش . . .

تو چرا ازن سعادتا نصیب ما نمیکنی دختر 

هااااااااااااان ^_^

قربون تو بشم . . . ایشالله که سفر خیییییییییییییییییلی خوبی بوده باشه واست

قربونت :*
آقا فردا صبح قرار ما شش صبح سر کوچه ی ما ^_^

خدا رو شکر میکنم. خوب بود فدات بشم.

میگم شما چرا نمیای ؟؟؟
من نگرانم الان ....
روزی چند بار میام صفحه رو رفرش میکنم ...

آقا من اینجام نگران نشو ^_^
تو مگه میخونی اصلا اینجا رو ؟؟
خیلی وقت بود نبودی :)

کجایی بلاگر؟غیبتت طولانی شدا
دل نگرونتم گلم

سلام عسل خانم دیگه اومدم :)

آری من میخونم اینجارو همیشه :دی

اما قرنی یبار کامنتم میاد /:D

ای جان اصلا..
خسته نباشی...  برو یه قرن استراحت کن پس :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان