شروع نوشت :)

سلام.

امروز هفتم مرداده و من و همسر زندگیمونو از دیشب به طور رسمی تو خونه ی جدید شروع کردیم :)
همسر جانم دیشب مرخصی گرفته بود و بعد از شام خونه ی خواهر دسته جمعی رفتیم شهر بازی و خوش گذشت :)
بعد از اون هم ما برگشتیم خونه ی خودمون و مهمونها همه خونه ی اون یکی آبجی خوابیدن که امروز سحر راه بیفتن و برگردن شمال.
حالا دیگه واقعا تنها شدم اینجا...
اما خوب اونقدری کار دارم که این روزهای قبل سفرم دلتنگ نباشم.
البته به طور کلی من آدم اونقدر وابسته ای نیستم که دلتنگی خانواده خیلی آزارم بده.نه که نباشم اما با حقیقت زندگی کنار اومدم دیگه.
فکر میکنم به اینکه من شرایط زندگیم رو خودم انتخاب کردم .وقتی ازدواج میکردم میدونستم قراره دور از شمال باشم اما پذیرفتم پس الان دلیلی نداره مدام کام خودم رو تلخ کنم..
خلاصه که دیشب تنها شدیم دیگه و یه کمی حرف زدیم.بیشتر سنگامون  رو وا کندیم و گلایه هامونو گفتیم.نمیدونم چرا هر وقت من ناراحتم اون زود تر از من هزار تا دلیل ردیف میکنه که از من ناراحت تر باشه :|
خلاصه صحبت کردیم و تموم شد رفت دیگه..
امروز هم بیدار که شدیم از این موهبت نزدیکی نون بربری به خونه استفاده کردم و با گفتن : "همسری! مادر بچه های آیندت نون بربری میخواد" ایشون رو فرستادم بیرون و خودم بساط یه صبحانه ی مفصل رو آماده کردم ^_^ در حین صبحانه هم آهنگ گوش دادیم.از سالار عقیلی و علیرضا قربانی و روزبه نعمت اللهی...
بعدش یه عالمه دنبال کتاب بادبادک باز گشتیم که بقیه شو بخونیم اما چون یافت نشد نشستیم فیلم دیدیم :)
راستش امروز اولین روزی بود که احساس برگشتن به روال خوبِ زندگی رو داشتم :)

هنوز 20 درصد کارهای خونه مونده.
هر کی بگه تنبلم که تو این 5 روز هنوز کار برام مونده کچل میشه هااا :))
خوب من همش خونه ی خواهر بودم به خاطر مهمون ها :)
اما الان که خودمم و خودم دیگه تا قبل سفر همشو درست میکنم .
از اونجا که سفرم هم نزدیکه دیگه برای خونه نت نگرفتم و الان هم گوشی همسر جان رو مودم کردم و پست میذارم :)
خدا رو شکر میکنم بخاطر نعمتهایی که دارم..
همین داشته های کوچولو موچولو و نعمت های بیشتر و بهتر ازش میخوام :)
روز خوبی داشته باشید عزیزانم.ممکنه دیر تایید کنم نظرات رو و تا شمال نرم هم گمون نکنم بتونم بخونم وب هاتون رو :)
این روزها سعی میکنم بیشتر با اینستا که راحت تر در دسترسم میاد یه چیزهایی بنویسم و باز کنارتون باشم..

سلام بلاگر جانم.
واییی وقتی اومدم دیدم توی وبلاگ آپ شده یه وبلاگ آپ شده هست اصلا فکر نمیکردم اون وبلاگ تو باشی.اما در کمال تعجب دیدم که توییی.خوب جدا میگم که خیلی خوشحال شدم.
حسابی خسته نباشی.هم مهمون داری..هم جابه جایی...
ایشالا به سلامتی گلم...
حالا با خیال راحت و سر فرصت اون بیست درصد باقی مونده رو انجام میدی..
ما هم یه خونه قولنامه کردیم و حدودا بیست روز دیگه اسباب کشی میکنیم و میریم اون ور...دیگه خیال منم راحت شد....
خوب مسافرت بهت خوش بگذره عزیزم.
برگشتی حتما نت رو وصل کن و برگرد.
میبوسمت.روزت خوش.

سلام گلم.
عه چه سورپرایزی شدی پس :)

قربونت ممنون :)

عه به مبارکی. واقعا چه کار خوبی کردی تو این بل بشوی سفر و بی نتی من از خودت خبر دادی :)
به سلامتی..

قربانت :*

خسته نباشی عزیزم 
کی سفر میری؟

سلامت باشی جانم..
الان شمالم :)

وای خدای من هیچ چی مثل سرسبزی درختای تنومند شمال با  روح من بازی نمیکنه...
من عاشق شمالم مخصوصا جنگلهاش....
بعضی ها نمیدونم چه طور دلشون میاد طبیعت رو لگد مال میکنن....وای خدای من.
البته از سه استان سرسبز شمال گیلان را در حد مرگ دوست دارم ..شخصیت محبوب شمال ایران برا من میرزا کوچک جنگلیه..عاشقشم.اگه زمان میرزا بودم یکی از تفنگ چی هاش میشدم ... تا الان دو بار رفتم سر خاکش....
در پناه ایزد
شاد باشید و سرافراز سلام ما رو هم به درخت های شمال برسونید...

من عاشق شمالم مخصوصا دریاش :)

واقعا جای تاسفه :((

واقعا این میزان علاقتون جای تحسین داره :)

آخی.. چشم :)

۰۷ مرداد ۱۸:۱۳ معشوقه ...
سلام عزیزم.
خونه جدید مبارکتون باشه.امیدوارم توش خوشبختی و عشق و ارامش و همه حسای خوب رو داشتی باشی.
نون بربری ^_^

سلام گلم.
ممنون خوشگل جانم :)

اوووم عشق منه اصلا ^_^

خوب باش همیشه جانکم

همچنین عزیزم

۰۷ مرداد ۲۱:۰۰ سُـرور ..

البته هفتم مرداده!

واووو شمال...

من شنیدم گرم شده اونجا ؛ منم ببر :(

عه من گفتم هشتم؟

^_^ آره جات خالی :)

قبل اومدن من که مرتب بارون بود الان یه کم گرمه :|

سلام عزیزدلم
چیقده دلم برات تنگ شده بود:)
جای خالیت شدیدا احساس میشد:*

بلاگر؟؟؟
ینی بازم میخوای نیای؟
دلم گرفت کچل بیریخت:(

امیدوارم زودتر همه چی سر و سامون بگیره و غلتک بیفته روت^____^
:دی

در اینستا همراه شما هستیم منتها بی سر و صدا:))))
حداقل اونجا تند تند پست بذار

سلام فداااااات...
قربونت :)

دلتو باز کن یه جوری بابا من اینجا هم اومدم همش مشکل نت دارم از شانس بدم :|

کلا تعجب میکنم من اگه یه بار از این حرفا نزنی تو کامنتات.. رو عمه ات بیفته خو :)

قربونت.. میذارم چشم :)

خسته نباشی عزیزم..

اون کارای مونده هم همه تموم میشه..الکی خودتو اذیت نکن..

از خونه راضی هستی؟ ب دلت نشسته؟

الهی شمال و خونه ی مامان ی دنیا بهت خوش بگذره و تموم خستگیای این مدت تموم شه...

مواظب خودت باش

سلامت باشی عسل جان :)

یه درصد فکر کن من خودمو اذیت کنم ^_^

آره عزیزم خدا رو شکر :)

واقعا فقط میتونم بگم جات خالی :)

میبوسمت :*

بسلامتی عزیز م
مبارک باشه :)



سلامت باشی جیگر خانم :)

۰۸ مرداد ۱۴:۱۳ زینـب خــآنم
یاد این جمله افتادم ک ما تا اومدیم با هرکسی از بدبختیامون بگیم ، اونقد طرف چیزی گف ک ثابت کنه تو ک خوبی !! من از تو بدبخت ترم  : |  : دی ( ی چیزی تو همین مایه ها دیگ  : )) )

:))
دور از جونت زینب جونم :)

منزل جدید مبارک عزیزم
انشاالله بهترین اتفاقای زندگیت توی این چهاردیواری برات پیش بیاد
پست اسباب کشی رو خوندم,واقعا کارگرای بدی گیرت اومد,خدا صبرت بده در مواجه با اینجور اشخاص

بازم تبریک میگم منزل جدید رو :-*

ممنون خانمی.
آمین و ممنون از دعات :)

اوهوم واقعا :|

فدات بشم :*

تنبل:)))))))))))

خودتی اصلا :)

پوووووووووف متاهلیم ارزوست ....

باز این شروع کرد :|

۰۹ مرداد ۲۲:۳۳ سُـرور ..

احوال بلاگر جان عزیزم؟! بیادتم شدید... امیدوارم همچی خوب بوده باشه.. شاد باشی


من عالی ام سرور جان و امیدم اینه تو هم عالی باشی :)

عاشقتم دیگه :)

۱۰ مرداد ۱۶:۰۱ خانوم خونه
عزیزم...خسته نباشی...
تبریک میگم برای ورود به خونه جدید

سلامت باشی عزیزم.
ممنون :)

خداروشکر. .ایشالا بهترین روزها توی خونه جدید واستون رقم بخوره عزیزم :)))

آمین.
مرسی نگار قشنگم :*

۱۱ مرداد ۱۵:۵۷ ستاره باران
خوش میگذره ؟؟

خیلی ..
جای همه دوستان خالی :)

۱۱ مرداد ۲۰:۵۹ الوچه بانو
مبااااااااااااااااااااااارکه یه عالمه خونه ی جدید ایشالله نی نیت با خوشی و خوشبختی همینجا به دنیا بیاد :)

ای جووونم مرسی عزیزم :*

خودت با زبون خوش میای یا بیام بیارمت؟

^_^
کو تا من بیام :)

خوب من نمیدونستم ناراحت میشی
دیگه اینجوری نمیگم..

دیوونه رو نگا

من کی گفتم ناراحت شدم خیلی هم دوست دارم خودت و شوخی هاتو..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان