عصرانه نوشت :)

 سلام دوست جان ها :)


همچنان از بی کولری و منزل خواهر گزارش میکنم :)

این چند روز تعطیلی باعث شد کسی نباشه بیاد به داد کولرمون برسه.همسر هم ابزار نداشت خودش درست کنه..

اینه که در یه حرکت انتحاری دیشب همسر خواهر اومد دنبالم گفت با پنکه نمیتونی سر کنی و حتما باید بیای خونه ی ما..

از اون اصرار و از من انکار اما نهایتا دیگه راه نداشت مخالفت کنم :|

چقدر هم بد موقع کولر خراب شد :(  همش دو هفته مونده از این خونه بریم اما تا حالا 200 تومن برای کولرش خرج کردیم :(

تازه این تعطیلی وقت خوبی بود برای من تا به کارای عقب موندم برسم و به روال خوبم برگردم اما وقتی تو گرما شبیه ریحون پلاسیده شده بودم دیگه جون این حرفا رو نداشتم که :|


فردا احتمالا همسر میره قرار داد خونه ی جدید رو ببنده که سر ماه خونه رو تخلیه کنیم و این در حالیه که ما حتی یه لیوان جمع نکردیم.اصلا کارتن نداریم.و بدتر از همه اینکه هفته ی بعد مادر شوهرم اینا میخوان بیان خونمون و یه جورایی با اومدن خواهرامم همزمان میشه :(((


خوب اولا که من دوست داشتم جدا جدا میومدن اما همشونم فقط همون تاریخ میتونن بیان.

بعدشم که دوست داشتم تو خونه ی جدید ساکن باشم و بیان که خیالم راحت باشه و استرس چیدمان نداشته باشم و با سلیقه ی خودم و یواش یواش کارامو میکردم..  اما اینجوری احتمالا دسته جمعی بریم کار کنیم :| و خوب من تا دقیقه ی نود باید همه ی ظرفام دم دست باشن.اتاق رو برای جای خواب دست نزنم و اینجوری خوب دیگه چی میمونه برای جمع کردن؟؟


بعدشم دوست دارم تو شرایط بهتر از هر دو طرف پذیرایی کنم.اینجوری میدونم همش هول هولی باید یه چیز معمولی بخوریم و جمع کنیم..

خلاصه اینجوریا دیگه :|

اصلا کاش بدو بدو بگذره این چند هفته و بشه هفته ی دوم مرداد برم شمال عشق و حال :)))

وای اصلا دلم لک زده برای دریا و شنا و آفتاب گرفتناش و دوچرخه و شالیزارای طلایی آماده ی برداشت و  ووووووویی :)

خوب حالا بریم سر چند تا سوال اساسی که جواباتون برام خیلی مهمه :)



1.یه پسر بچه ی آشنا هست حدود 9 ساله .وضع مالیشون انقدر خوب هست که چیزی به ذهنم نمیرسه خیلی دوست داشته باشه یا احتیاج داشته باشه و براش بخرم.. هر چی بخواد داره :|  اما من باید براش یه چیزی بخرم..

منتظر پیشنهاداتتون هستم :)


2.کسی درمورد سنگهای قیمتی چیزی میدونه؟؟

اینکه مثلا مناسبتشون با آدم ربطی به ماه تولد داره یا نه؟  و اینکه از کجا میشه مطمئن شد اونی که به آدم میدن اصله؟



هفته ی خوبی پیش روتون باشه دوستان.

خیلی با انرژی و شاد باشید این هفته.

خیلی به خودتون برسید این هفته :)

بهترین خودتون باشید من هم تلاشم رو میکنم.. حتی اگه کولرمون درست نشه :)


*بلاگر کبیر رو تو اینستا پیدا کنید :)

جمعه

۱۸ تیر ۱۹:۲۸ UP in the sky
سلام
اوه چه اوضاع پیچیده ای از نظر مهمون و اسباب کشی.
آخی ریحون پلاسیده:/
سوال یک، تو فروشگاهای کودک آموز بازی های دست جمعی هیجانی خوبی برای این سن دارن، مارک بازی تا مثلا.
لینک بذا اقلا، راست کلیک هم بسته اس آخه.

سلام عزیز دلم .
آره میبینی؟؟

به جان تو :دی

ممنون از پیشنهادت :*

لینک کانال رو میگی؟  گذاشتم دیگه..
آیرین جان به صورت فینگیلیش :)
برای تو که فرستادم خودم تو تلگرام همون رو میگم دیگه..

خدا رو شکر کن که خونه رو پیدا کردی دخترم
من هنوز رو هوام هیچی هم جمع نکردم
کارتن هم تا دلت بخواد دارم از پارسال سالماشو نگه داشتم
خیلی خوبه که اون همه آدم بیان کمکت کنن وسایلو جمع کنی و بعد بری خونه خودت باز کنی
تو نمیخواد هیچ کاری کنی فقط وایسا کنار مدیریت کن هرکی هرچی رو کجا بذاره با اقتدار طوری که فقط به حرف خودت گوش کنن
بعد می بینی خونه هم به میل خودت میچینن
کیف میکنی ها
امدادهای غیبی خدا فرستاده برات دیگه

من برای هرکی بخوام کادو بخرم تو دلم میگم فلانی چی میخوای بعد راه میفتم مغازه های مرتبط با سن طرف هرچی که توجهم رو جلب کرد میخرم بعد میبینم طرف چندوقت بوده دنبالش بوده


بله شکر..

تو که گفته بودی صاخبخونه گفته بشینید فعلا..
من دوست دارم کارای چیدنی خصوصا تو اشپزخونه رو خودم با دستای خودم بچینم.شاید بخاطر اینکه دوست ندارم یهو چشم باز کنم ببینم یه تغییر قلمبه اتفاق افتاده.تغییر رو با تدریجی بودنش دوست دارم.
اما اگه تمیزی ها رو برام انجام بدن خیلی استقبال میکنم :دی

جالبه..

هر چقدر فکر میکنم واسه من یکی خیلی استرس و اضطرابه اسباب کشـی (مخصوصا اگه خونه زندگی و جهیزیه خودم باشه)
یعنی تو طول زندگی هم فقط یبار برام پیش اومده که اونم کوچیک بودم و طبیعتا چیزی به عهده ی من نبود ...
امیدوارم توأم به خوبـی از پسش بر بیای و ایشالااااااااااا که خش به چیزی نیفته حتی ! به خوبی و خوشـی انجام بشه ایشالا ! 

خوب واسه مهمونی خیلی صادقانه بهشون نمیگی نزدیکه اسباب کشیته ؟!
یه چیزی بگم ؟! عاشق یه شخصیتتم اونم آرامشته ، همین اطمینانی که به خودت داری ، یعنی کیف میکنم میبینم که همه شونم دارن میان و تو بالاخره تو فکر ضبط و ربط کردنی نه مث من فرار کردن ...
من دقیقا همونیم که گفتم دونه دونه بهشون زنگ میزنم میگم ببخشید من اسباب کشی دارم ایشالا یه وقت دیگه :))))) در این حد بی عرضه ام ...
ولی تو خیلی پست ـای دیگه ات دیدم حتی بدون اطلاع و یهویی مهمون داشتی عالی مهمونی دادی ، البته شایدم بخاطر اینه که الان ماشالا 6 ساله خونه زندگی داری خوب دیگه خانومی شدی ماشالااااااااا ^__________^
براش یه پاپیون گردن بخر با از این کشا که به شلوار میخوره ، ست اش رو بخر هم قابله هم متفاوته هم گرون ام نمیشه ...

خوب هر کسی حساسیت به وسایلش داره.. بعضیا کم بعضیا زیاد.. من زیاد حساس نیستم. نه که دوستشون نداشته باشم اما.. خوب اگه اتفاقی بیفته خودمو درگیر نمیکنم حرص بخورم ^_^  شاید این که من کلا اسباب کشی رو دوس دارم بخاطر خاطره ی یه اسباب کشی بزرگ و اومدنمون از یه شهر دیگه به شمال بود.چون من و بابام با کامیون اومدیم و خوب برای یه دختر 5 ساله کامیون سواری و مسافرت تو شب و دیزی خوردن بین راه چیزی نبود که خاطره ی خوب نسازه :)

نه بهشون نمیگم. تو پستمم گفتم هیچ کدوم تاریخ دیگه نمیتونن بیان. مادر شوهرم که همین چند روز دیگه عروسی دارن نزدیکای اینجا و نمیشه نیان سر نزنن.
خواهرم اینا هم یه سفر یه روزه باید برن غرب کشور که نمیخوان یه سره رانندگی کنن یه روز اینجا استراحت میکنن اما بعد برگشتشون باز میان یه هفته ای میمونن :)
حالا اگه اینا هم نبود البته نمیگفتم نیان :) نه به خاطر تعارفی بودن ها.نمیدونم چرا :)
شاید به قول تو بخاطر همون آرامشه.چون فکر میکنم درک اینکه من تو اون شرایط نمیتونم خیلی مهمون مدار رفتار کنم قابل درک باشه.
و اینکه نه بابا من اصلا با عرضه اینا نیستم... بعد اینهمه سال همچین که مهمون پاشو میذاره تو دستشو میگیرم میارم تو آشپزخونه میگم میشه یه سر به برنجم بزنی؟؟ ^_^
یه همچین آبرو بری ام اصلا ^_^
ولی آره غرغرو نیستم :) خدا رو شکر :)

چه پیشنهاد خوبی :)

گفته بود تا سر موعدتون بشینید
الانم میگه تصمیم عوض شده اگر میخواین امسالم بشینین حالا بازم میگردم اگر پیدا کردم پا میشم به خاطر بلایی که چندماه پیش سرمون آورد و یه دفعه بی وقت گفت پاشین خونه ام رو میخوام اگر پیدا نکردم امسالم میمونم ولی از محله ام راضی نیستم زیاد باید تا هومان بزرگ نشده جامون رو عوض کنیم

به مهمونات هم بگو همه کارها رو بکنین ولی چیدمان کابینت هام با خودم
اگر هم نشد مهم نیست بعد از اینکه رفتن میریزیشون بیرون دوباره می چینی

اقا من پارسال تنهای تنها اثاث کشی کردم حتی یه نفر هم نبود کمکم سخته به خصوص با این فینقیل خان که هی من کارتن میکردم هی اون در میاورد هی من میچیدم هی اون به هم میزد میرفت بالای کارتن ها و ژانگولر بازی در می آورد

امروزم یهو دیدم میگه مامان اُمَک یعنی کمک رفتم دیدم بالای فریزره پشتی گذاشته بود رفته بود بالا نمی تونست برگرده پایین یه شوکی داد
امسال با این دست تنها عمرا نمی تونم اثاث کشی کنم
قراره مامانم بیاد ببینیم چی میشه  


این صاحب خونه ها رو باید از وسط نصف کرد... روایت داریم اصلا :|

راست میگی همین کارو میکنم :)
کتابی که بهت گفته بودم رو امروز خریدمااا :)))

وای خدای من.. واقعا دعا میکنم زود خونه دار شید که بخاطر آپشن بچه داری در اولویتید :)

بالای فریزر؟؟؟؟ مگه میشه دختر؟؟؟

کاش نزدیکت بودم کمک حالت میشدم :( اصلا به شوعرم بگم جمع کنیم بیام شیراز ^_^  اون وقت که بهت گفتم منو به فرزندی بگیر اگه موافقت میکردی الان غصه اسباب کشی نمیخوردی..

۱۹ تیر ۰۰:۴۳ جوجو کوچولو
بلاگر عزیزم
فقط میتونم بگم ببخشید

مهبان چ شده ؟؟؟؟؟؟

۱۹ تیر ۰۰:۵۸ نگار :)
وای اسباب کشی خیلی وقت میخواد..خدا به دادت برسه :دی

1. بنظرم خودت رو زیاد درگیر نکن..یه لباس یا ماشین بخر..خب درسته که خودش داره ولی تو مجبور نیستی حتما یه چیز جدید واسش بخری :)))

2.نه والا نمیدونم.

برم  کاناله رو پیدا کنم :)

آدمو چرا هول میکنـــــــــــی :)))

آره اما یادم رفت بگم خیلی هم برام عزیزه و نمیخوام از سرم باز کنمش :)

:|

:) مرسی

۱۹ تیر ۰۱:۳۵ الوچه بانوو
واای فک کنم ادم خیلی اذیت شه هزار نفر مهمونش باشن و بخواد اسباب کشی هم کنه:(((
عزیز دل من مبارکت باشه ایشااللله ب سلامتی باشه:****
راجع ب سنگا اره ز ماه تولد ربط داره اما اصل بودنشو نمیدونم!

روحیه دادنت کشت منو :|
قربونت :)

مرسی

۱۹ تیر ۰۵:۴۷ معشوقه ...
والا ما هم کولرمون خرابه هیچ کی اینقدر نازمونو نکشیدا :) خوش به احوالت.
من که اتاقم به حیاطه و الانم نسیم خنک صبح نوازشم میکنه. فقط ظهرا خیلی گرمم میشه که میپرم زیر اب خنک. کی بشه کولر ما هم درست بشه. اخه برقشم اتصالی کرده اوف .
هیچی نخر براش :/ من بودم یه چی هم ازش دستی میگرفتم اون پسربچه هه رو.

کچل :))
ای جونم.. حیاط و این حرفا.. من دیشب دوبار تا صبح بیدار شدم رفتم دوش گرفتم :|

خدا خفت نکنه :دی

سلام بلاگر جانم..
صبحت بخیر...
خوب تو خیلی بهتر از منی! شاید من اگه جای تو بودن با وجود شرایط تو بیشتر غرغر میکردم...همزمانی مهمونا و اسباب کشی و اینا.
منم دوس دارم موقع چیدن خونه تقریبا تنها باشم و با حوصله یکم یکم بچینم همه چیزو.تنها کسی که توی دست و پا حسش نمیکنم مامانمه که اگه نباشه عمرا بتونم از پس اسباب کشی بربیام.
ولی خوب پیش اومده دیگه...توام که مثل من غرغرو نیستی..پس از پسش برمیای.
خونه جدید مبارک باشه.ایشالا توش پر ازعشق و آرامش باشه براتون.
کامنت خصوصیتو خوندم...نمیدونم چی بگم...امروز یه پست شک کننده خواهم نوشت.
و این که صاحبخونه مارو هم جواب کرد و در آینده ی خیلی نزدیک اسباب کشی خواهیم داشت....
دعا کن واسم...به شدت پریشونم و تحت فشار از هر لحاظ...
خوب در مورد سوالت...
سوال اول:
وقتی میگی همه چیز داره و اینا دیگه بحث نیاز و اینا از بین میره...ببین چی میتونه جنبه ی یادگاری داشته باشه...یه چیزی که اونو یاد تو بندازه...بچه های گاهی وقتا نسبت به یه کادوهایی تعلق خاطر پیدا میکنن که حتی ما فکرشم نمیکنیم....
و در مورد سنگ ها...اره میگن یه سری سنگ ها با ماه تولد مرتبطه و هرماهی سنگ مخصوص خودشو داره گویا.هرچند من زیاد اطلاعات ندارم...
اما در مورد شناختن اصل و فرع...جواهر فروشا و سنگ فروشا میتونن تشخیص بدن...تخصصشو دارن و تو این رشته درس خوندن...فکر نکنم ما خودمون بتونیم تشخیص بدیم.مثلا بابای من سال های سال یه انگشتر عقیق داشت که فکر میکردیم سنگش اصله...اما دختر عمه م که تو این رشته درس خونده نگاش کرد گفت اصل نیست و مشابه اصله...درصورتی که سالها پیش به اسم عقیق اصلی به ما فروخته بودن...
من اومدم کانالت...اون عکسو هم توی دوتا گروهی که داشتم شر کردم....
اتفاقا یکی گفت چه بچه ی ناز و بانمکی...من که نمیشناختمش کی بود اونی که اینو گفت اما ازش تشکر کرد.راستم میگفت.خواهرزاده ت خیلی ناز و خوشگله.خدا براتون نگه داره...
امیدوارم کولرتون امروز درست بشه و تو دیگه ریحون پلاسیده نباشی دوست من.
فدات...

سلام جان دلم..
تو هم خوبی هایی داری حتما که من ندارم جوجه خوشگل.. آره من خودمم این غرغرو نبودنم رو دوست دارم :)
آخی خدا مامانتو نگه داره واقعا..

ممنون عزیزم ایشالا شما هم یه خونه ی عالی پیدا کنید عزیز دلم :)

خریدمو کردم تو پست بعدی مینویسم ممنون از نظرت.
چ جالب من نمیدونستم رشته داره :|  خوب الان یه طلاسازی هست که سنگها رو میفروشه خیلی هم گرونن دقیقا و خوب برام مهمه مطمئن باشم کلاه سرم نمیذاره..

ممنون واقعا لطف کردی تا دیشب شده بودیم دوم اما یهو دو نفر پیداشون شد تازه عکس گذاشتن اما بالای هزار تا بازدید زدن خلاصه بینیمون به خاک مالیده شد :))
ای جانم.. واقعا هم نازه من که عاشقشم ..

وای هنوز که درست نشده  >_<

۱۹ تیر ۱۵:۳۲ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
بابا چقدر سخت میگیری اسباب کشیو
منظورم اینه ک حالا ک ی عده دارن واسه کمک میرسن بزار کمک کنن و حالشو ببر
برار اصل قضیه انجام بشه بعد خودت روزانه تغیرات لازمو بده
بابا مردم از خداشونه کمکی داشته باشن
اما خداییش قسمت مهمونیش و اینکه نمیتونی اسباب رو کارتون کنی بده.
ب هر حال امیدوارم اونطوری ک خودت دوست داری پیش بره :)

اینجانب تلگرام ندارم :/
واسه ی اون بچهه هم نمیدونم والا ...
ب نظر میرسه همه چیز داشته باشه
نهایتا اگه چیزی پیدا نکردی لباس بگیر دیگه

اگه من سخت میگیرم خدایی سختگیراش کجا برن :|
کمک خوبه البته کم کم داره نظرم عوض میشه اصن :)
خلاصه قربونت :)

:|
مرسی خلاصه

۱۹ تیر ۱۷:۱۶ نگین ...
سلام به روی ماهت :)

^_^

۱۹ تیر ۱۸:۳۳ سُـرور ..

واوو چه هیری ویری میشه مهمون و اسباب کشی.. 

امیدوارم که به خوبی پیش بره همچی؛

گوگل سرچ کن کمکت میکنه.. D: D:

نه جدی؛ بسته های آموزشی و بازیای فکری و اینا..

خخخ ممنون واقعا انقدر آرامش تزریق میکنی به آدم :)

قربونت :)

هوم ممنون.

چ خوب بود مهمونات بعد اسباب کشی دیگه یکدفعه میومدن توی خونه ی جدیدت :( سخته اینطوری..

در مورد اون اقا پسری هم ک گفتی برو این مغازه هایی ک بازیای فکری و خاص دارن یدونه از این چیزا براش بخر بیشتر هم بدردش میخوره...

در مورد سنگا هم ک میگی عزیز خواهر خودم یکی دوماه قبل دیده بود برای شهریور یاقوته خرید و الان هم داره استفاده میکنه...
در مورد اینکه میگی از کجا بفهمیم اصلشو ما اون مغازه دار و تقریبا میشناختیم ولی اگر خواستی بخری ی سرچ بزن درمورد سنگ ماه تولدت حدودی ی سری چیزا در مورد شکل و ظاهرش دستت باشه...

در مورد عکس نی نی خوشگلم من الان دیدم گلم هنو وقت هست؟؟

آره منم فکر میکنم اونجوری بهتر بود و به خودشون بیشتر خوش میگذشت :)
ممنون عزیزم.
عجب مرسی پس :)

آره هنوز وقت هست :)

۱۹ تیر ۲۱:۴۸ گلی ^__^
درسته که تا دقیقه ی نود نمیتونی چیزی رو جمع و جور کنی
ولی خوب به این فکر کن که اگه هرکسی یه کوشولو کمک بده چیقد همه چی سریع پیش میره:)

درمورد سنگ های قیمتی هم
هر چقدر هم گرون ولی بازم خیلی احتمالش کمه که اصل باشه
من یه گوشواره چشممو گرفت قیمت کردم یک و هفتصد
سنگش فیروزه بود
فک میکردم اصله بااااااا
منتها طلافروشه آشنامون بود خودش گفت که اینطور نیست
ینی نمیگفت به عنوان فیروزه ی اصل میتونست قالب کنه بهم اونم چه گروووون:|

تو اینستا هم رویت میشی...

آره عزیزم حق با شماست :)

وای گلی باورم نمیشه !!!!
چقدر از این پدر سوخته بازی ها بدم میاد ! خوب چقدر اکثریت کاسب جماعت نامرد شدن :(((

قربونت.

فدات عزیزم..

ان شاالله همه بچه ها همت کنن و این گل دخترمون بره بالا... :*

هوم ممنون از همکاریتون..

سلام خانمی خوبی خوشی؟
دارم سعی میکنم هیچی اعضابمابهم نریز ی تمرین اساسی که بایدنتیجه بده
واسه همین مهمونم خوبه ازشون حتمن کمک بخاه که دی تنهانباشی واسه دکوراسیون خونه اتم شایدنظرای خوب ومفیدی بدن 
اره سنگای اصل یجورارامش بخشی دارن وحتی اگه خاصیت اصلیش نباشه تلقینش معجزه میکنه حتمابس که بنظرم مابه تلقین نیازداریم
ودراخرروزت خوش

سلام گلم ممنون :)
ایول چه تصمیم خوبی :))
اوهوم حتما :)

فدای تو بشم :*

۲۰ تیر ۱۲:۵۰ ریحانه. الف :)
فکر کنم بی کولری بهتر از این باشه که توی خونه ی ما کولر هم جواب نمیده !
:|

آخی الهی:(
حالا اینجا رو هم یخچال نمیکنه اما خوب بودنش از نبودنش بهتره :)

۲۰ تیر ۱۳:۵۰ زینـب خــآنم
خب اولا عرض کنم ک من تلگرام ندارم !
واسه پسربچه هم !
نـمیدونم واقعا ، کلی چیزی خریدن واسه جنس مرد ُ پسر سخته
ولی خب میدونم بچه ها هرمقدارم اسباب بازی داشته باشن بازم سیر نـمیشن !
کلاه آفتابی خوشگل ُ باکلاس ! مدلای جدید خیلی خوشگل من مشهد زیاد دیدم
بازی فکری هم جذابه
دیگ نـمیدونم واقعا !

اولا که خوش به سعادتت چه بهتر :)
خریدم مورد دوم رو :)
باز ممنونم از نظری که دادی:)

سلام بلاگر جانم.
حالت چه طوره عزیزم؟
کولرتون درست شد؟
راستش من واقعا شرمنده م که با پستم تا این حد باعث ناراحتیت شدم.
و ناراحتم از این که باعث شدم از طرف من ناامید بشی..
اما واقعا دیگه چاره ای نبود.نمیتونستم کار دیگه بکنم.شرایط زندگی سخت شده و من نمیتونم در مقابل اون همه فشار یه تنه مقاومت بکنم..
خلاصه که از خوندن پستم ناراحتت کرد منو ببخش.

سلام..

شرمنده ی من نباش من یاد گرفتم چجوری با ناراحتی هام کنار بیام..
اما امیدوارم چند سال دیگه نه شرمنده ی خودت باشی نه طفل بی گناهی که دارید بهش بی رحمی میکنید..
و اینم بگم که تو سقط ها و حاملگی های پوچ سالهای اخیر نود درصد مشکل از اسپرم مرد بوده و چیز ثابت شده ای هست.حالا اکثر این مردها ممکنه سالم هم باشن و پسته به هرچیزی غیر اعتیاد این اتفاق افتاده باشه..
اما اینم ثابت شده و علمیه که تحرک و بعضا شکل اسپرم مردهای معتاد با حالت عادی تفاوت داره و بهترین حالتی که هر کس بتونه احتمالش رو بده سقط شدن بچه است که دردش رو افسردگیش رو و صدماتش رو فقط مادر میبینه اما انواع معلولیت  و نوزاد ضعیف و بچه ای که حتی اگه سالم به دنیا بیاد احتمال ابتلاش به انواع سرطانها و بیماری ها چندین برابر بیشتر از بچه هایی هست که از نطفه های سلامت به دنیا میانه.
در معرض دود قرار گرفتن زن باردار هم از تمام اینها که گفتم افتضاح تره.بچه ای که تو اون شرایط دنیا میاد تو خونش مقادیر نیکوتین یافت میشه و اگه بعد تولد حتی از دود دور میمونه باید مثل آدم بزرگ خمار درد بدن و کلافگی بکشه تا بدنش پاک شه.
اینها رو گفتم که همچنان مسئول کارهای خودت در آینده باشی و نگی من نمیدونستم و آخرین کامنتی هم بود که به قول تو نظر کارشناسی دادم.
با نظر سحر هم که گفته دوستانی که میگن توکل کن و به آینده امیدوار باش بخاطر اینه که خودشون تو اون شرایط نبودن موافقم.
درود به دوستهایی که با تمام احتمال از چشم افتادنشون بهت هشدار دادن و نسبت به آینده ی بچه ای که قراره تو جامعمون دنیا بیاد در حد یه کامنت احساس مسئولیت کردن..
روز خوش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان