سرپایینی نوشت..

سلام..

اتفاقی که برای داداش افتاد اون سستی و کسالتی که ماه رمضون و دیر خوابی ها و دیر بیداریهاش برام آورده بود و داشتم باهاشون میجنگیدم رو بدتر کرد و بالاخره مغلوب شدم :(

از همون یکشنبه که از داداش خبر دادن همه چیز رو ول کردم .

منظورم کارهای خونه است..

روحیه ی شکر گزاریم رو حفظ کردم اما خوب این رخوت و کسالت و بی حسی جایی برای شاد بودنم نذاشت.

غمگین بودم.

نه مثل وقتی آدم قیافه میگیره و با زمین و زمان قهر میکنه.

نه مثل وقتی آدم یه گوشه میشینه و زل میزنه به گُلِ قالی.

نه مثل وقتی آدم همش ناله میکنه..

از درون غمگین بودم.دچار بی حوصلگی بودم.بی انرژی بودم..


اینهمه جون بکنی برای پوست انداختن و از یه آدمِ همیشه ناله کنِ خسته کننده بشی یه بلاگر با انرژی و از درون شاد شده بعد یهو ببینی اونهمه زحمتی که کشیدی برای ساعت خواب و بیداریت یهو نیست و نابود شده .شاید الان بگید خوب؟ چه ربطی داره O_o اما من دیگه میدونم سرچشمه ی این گِل آلودگی کجاست دیگه..

میدونم وقتی تا ظهر بخوابم حتی اگه هشت ساعت ناقابل و ضروری باشه باز کسل میشم...

انقدری کار دارم و خونه زندگیم به فنا رفته که سابقه نداشته :(


تو این چند روز با همسر گشتیم دنبال خونه.

پا به پاش تو این پیاده از این ور به اون ور رفتن و شنیدن رقم های زیاد و دیدن خونه های به درد نخور شریک شدم.

فعلا که هیچی به هیچی..

البته دلم روشنه میدونم یه جایی یه خونه ی خوب پیدا میکنیم.

هی بهم میگه نگران نباش من برات یه خونه ی لوکسِ قشنگ میگیرم..

خدا میدونه شاید منو همون بلاگر سه چهار سال پیش میبینه که برای هر خونه انقدر گریه میکردم که کور میشدم :|

فقط چون دلم میخواست خونه ام فلان و بهمان باشه..

اما خدایی الان دیگه اون بچگی رو ندارم..

میخوام خونه یه جای امن باشه.بهم احساس خوب بده.و توش عشقمون رشد کنه.دلمون خوش باشه.همین..

الانم برای خونه فاکتورهایی دارم اما از جنس مادی نیستن.. خدا کنه متوجه حرفم بشید.


کتاب خریدم و هر روز یه فصلش رو با صدای بلند میخونم و همسرم گوش میده :)

اینم یه راهه برای بیشتر کردن آرامش زندگی و لحظه های مفید داشتن به جای غرق گوشی شدن..


داداش هم بهتره.خدا رو شکر..

منتظریم همین روزا یه دکتر خوب ببینتش.

خواهرم دو روزه رفت و برگشت.

نه که بی قرار داداشم نباشم.نه که زبان یا دو روز سخت گذشتن تو ماشین خواهر مهمتر باشه برام.

اما مصلحت به نرفتنم بود.

حالا که نرفتم فقط یه درد رو دل خودمه اما اگه میرفتم فقط باعث زحمت و ناراحتی و اعصاب خردی میشدم..

بازم دوست دارم بگم ممنونم..

از دوستایی که دعا کردن و میکنن.

از عزیزایی که شمارمو داشتن و تماس گرفتن.

دوستایی که کامنت گذاشتن.

و دوستایی که تو پستهاشون از دوستاشون خواستن دعا کنن برامون..

من میدونم که همه ی خانواده براش دعا میکنیم اما صدای ما چند نفر کجا و صدای اینهمه دوست خوب کجا ؟

معلومه که رسیدنش به درگاه خدای مهربونم حتمیه :)


فردا فاینال زبانمه.

در حد یه سلام علیک کتاب رو باز کردم..

میخوام تا صبح بیدار بمونم..

کاپوچینو بخورم.

و امشب آخرین شبی باشه که تا دیر وقت بیدار میمونم.

امشب باید درس بخونم.واقعا بخونم.. شاید تاپ شدنم با یه رقیب که تقریبا داریم دوست میشیم کم کم بهم اون نیرو محرکه ی برگشت به روزهای بهتر رو بده :)

حالا که نوشتم حالم خیلی بهتره :)

و آخرین نکته اینکه تو اینستاگرام "بلاگر کبیر" رو سرچ کنید و من رو با همین آدرس پیدا کنید :)

دوستتون دارم و هفته ی شادی براتون آرزو میکنم :)

۱۲ تیر ۰۲:۰۲ جوجو کوچولو
موفق

چی ؟؟

۱۲ تیر ۰۲:۱۲ جوجو کوچولو
موفق باشی تو امتحانت

آهان :|
مرسی

۱۲ تیر ۰۲:۲۵ ᓄـــომlἶհεـــلیـפــہ
ایشالا حال داداشت بهترو بهتر شه گلمم و خونه ای باب میلت پیدا کنی خانومی

چ حس خوبی داد بهم ک گفتی کتاب با صدای بلند میخونی ... :)))

ارزوی بهرینارو برات دارم

آمین. ممنون ملیحه ی عزیزم.

آره تا حالا فکر میکردم خنده دار میشه اما اتفاقا برای خودم هم تجربه ی جالبیه :)

من هم برای تو.مرسی مهربون :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** *** ***** *** ***** ** **** * ***** **** *** *** *********** ***** * *** ** **** ** ** ********* **** *** * **** * **** ***** ** **** * **** *** ** ** **** *** *** ***** ******** * *** ***** * **** *********** ******* *** ******* *** ****** * *** ******** *** *** * **** * **** ****** * **** ****** ** ** *** **** **** ***** * ****** ** ** ****** * ***** ***** ***** *** *** **** **** *** *** *** * ******* **** **** ** ** **** ** **** ***** * ***** ******** ***** ** *** **** **** **** ***** **** **** **** ** *** **** * ** **** ******* ****** ** *** **** **** **** * ** ** * ** ** ***** ** ***** **** **** ******* * **** *** ******* **** *********** *** ***** **** **** * ****** ***** ****** * *** *** ** **** *** *** * ******* *** ****** * *** **** ********* ***** ***** * *** **** ** ***** * **** ****** ***** **** *** *** ** ***** ******** *** **** ** *** * **** **** *** *** **** ***** **** *** ****** ***** ** **** *** **** ***** *** *** **** * **** *** **** ** **** *** *** *** **** * *** * **** ***** * **** ** **** ** ******** ******* **** ** ******* ****** ******* ***** *** ********* **** ******* ***** *** ****** ******* **** *** **** *** ****** *** ** **** * *** ***** *** **** ***** *** ** **** ** ****** *** *** ****** ***** *** * ** ************* ***** * **** ** ***** * ****** ** ********** **** ** **** ******* * **** **** * *** ***** ***** *** ****** * *** **** **** ****** ****************** ****** ******** * *** *****

عزیزم اگه وبتو داری هنوز برام آدرس بذار میخوام اونجا خصوصی جوابتو بدم..

۱۲ تیر ۰۳:۰۵ ستاره باران
امیدوارم هوای دلت اونقدر خوب شه که تو هر خونه ای و با هر امکاناتی باشی احساس خوشبختی کنی :) +داداشتم زوده زود خوب شه ان شاء الله امتحانتم 20 بگیری :)

ممنون از محبتت عزیزم :)
آمین :)

۱۲ تیر ۰۳:۱۶ معشوقه ...
الان یعنی بیداری داری میخونی دیگه؟؟؟
انشاءالله که پای نت نیستی :دی
وای واقعا ساعات خواب خیییلی مهمه ...به نظر منم اصل کار و پایه همه فعالیت ها ساعت خواب ادمه. هم مقدار ساعت و هم ساعت خوابیدن.
انشالله فاینالتو کامل بشی
پس داستان میخونی و معرکه میگیری ؛)
حال داداشتم که بهتره خداروشکر.
یه خونه خوجملم پیدا کنید حله ^_^

به نکته ی ظریفی اشاره کردی :|
دارم میخونم اما چند دقیقه یه بار رفرش میکنم ببینم چه خبره..

کامل :( خیلی بعیده..
معرکه :)

خدا رو شکر.. ایشالا دکتر جدید هم سلامتیش رو تایید کنه خیالمون راحت شه.

آمین مرسی..

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
** ** ***** **** ***** **** ****** *** *** ******** **** **** *** **** *** *** ***** ************ *** **** ** *** *** ***** ***** ***** **** ***** ****** * ***** *** **** ** *** ** *** **** ****** *** ***** **** **** ***** **** *** ****** ****** *** **** * **** **** ****** *** ***** *** ****** **** ******* *** ******* ** **** *** ** *** * ******* ** ******* * ***** ***** ***** ** *** *** *** *** ** ***** **** ***** **** **** * **** **** **** ****** *** **** **** ** ** ********* * ***** *** ***** *** * ****** ** **** ****** ** *** ***** ******* *** * ***** ***** *** *** ****** *** **** ***** *** *** ****
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ***** **** **** ***** ****** *** *** ** ******* ********* *** ***** *** *** *** ***** *** ******* ** *** *** ** **** ***** *** ******* *** ******** *** *** *** ***** *** ***** ***** *** ******* ***** *** **** ** *** **** *** **** * **** ***** ** ****** ****** *** ******* ***** *** *** ************ **** **** ********* *** *** ***** **** * *** ***** *** ** **** ***** ******

میفهمم چی میگی..
لازم نیست آدم به کسی حتما ابراز محبت کنه ماری عزیزم.
اگه این کار برات سخته حداقل باعث رنج و عذابش نشو همین :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
***** ***** ***** *** ***** **** * *** *** ******* *** **** **** **** ****** ******* ** * ***** *** ** **** * *** * *** * ** **** **** ******* * **** ***** **** **** **** * **** **** **** ***** *** *** ****** **** ** *** ****** *** * **** ******* *** *** ** ****** * **** **** ** *** ******* *** **** **** *** ****** ******* ******** *** **** ***** * **** **** *** ***** **** **** ******* ****

ماری عزیزم به عدالت خدا بیخودی شک داری :)
جان دلم هیچ خوبی بدون بدی هیچ خیری بدون شر و هیچ سلامتی بدون بیماری معنی پیدا نمیکنه..
و اگه قرار باشه همه بپرسن خدایا چرا من؟ چرا خانواده ی من اصلا سنگ رو سنگ بند نمیشه..
پشت هر کاری دلیل و حکمتیه عزیز من.. و هر آدمی رسالتی داره..
شاید خدا با اون جریان تو خانواده هامون اصلا ما رو امتحان کرده.دیگه خدا خودش میگه من چیزی میدونم که شماها نمیدونید..
همه ی درها رو هم هیچوقت به یک نفر نمیبنده.. ماها باید بتونیم تو ظلمات اون نوری که بهمون داده رو پیدا کنیم.
همیشه هم بعد هر عذاب و سختی آسونی هست .. برای بعضی ها خیلی دیر آسون میشه برای بعضی ها به چشم هم زدنی..
پس نا شکری نکن جان دلم..
معلومه برای آرامشت دعا میکنم..
نه عزیز دلم من هیچوقت آرام بخش نخوردم..
مشکلات منو تو شبیه همه اما نگاهمون بهش از اون اولش فرق میکنه.. من همون ده سال پیشم در مورد بیماری اینای آبجی و داداشم شاید گریه کرده باشم تو خلوت اما ناشکری نکردم.اما برای تو همه چیز از اول منفی بوده.خوب آدما با هم فرق دارن دیگه..
اما بخاطر یه مشکلات دیگه کارهای احمقانه ای که بهم صدمه بزنه انجام دادم..
اصلا نگران نباش ماری خوبم.هر چیزی استفاده کرده باشی برای کنار گذاشتنش همت خرج بده و دنیاتو روشن کن..
اصلا هم خودت رو بابت هر چی تو گذشته انجام دادی سرزنش نکن.. خدا توبه پذیره من اینو لمس کردم کاملا :)

جواب کامنت اخرم حرفات خیلی ارامش بخش بود . امیدوارم منم ی روزی ب اون درجه از ارامش و ایمانی ک تو بهش رسیدی برسم. دعا میکنم امتحانتو عالی بدی.ببخشید گرفتمت ب حرف.شب خوبی داشته باشی دوست عزیزم

قربونت برم عزیز دلم :)
تو دل روشنی داری که حرفای خوب باعث آرامشت میشن وگرنه آدم تاریک رو هر چی بهش بگی انگار آب تو هاون میکوبی :)

ممنون :)
من هم... :)

۱۲ تیر ۰۸:۲۷ یا فاطمة الزهراء
بلاگر طلایی امید تیم مایی :)) البته این جاش اینجا نبود گمونم :)) 
آقااا منم مثل بقیه امیدوارم زبان نمره کامل بگیری خونه ی خوب زودتر پیدا بشه :) و داداشت خوب بشن
از اونجایی که خعلی هم فضولم نه ببخشید کنجکاوم :)) جواب کامنتای ماری رو خوندم آورین آورین بسیار می پسندمت حیف متاهلی و البته منم نه پسرم نه داداش دارم :)) 

:| دیگه خودت تشخیص دادای دیگه چی بگم :)
مرسی..
خاک تو مخت هیز بازی درمیاری چرا :))

۱۲ تیر ۰۸:۴۲ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
سلام صبح بخیر
عاقا یه چیزی،من از طریق مرورگر میرم اینستا
هرچی نوشتم بلاگر کبیر چیزی نیومد ک!!!!اینجوری میرما
instagram.com/بلاگر کبیر/
البته/بلاگر کبیر/ بابد بعد اینستا نوشته بشه اما الان اینجوری افتاد اینجا

بالاخره یافتی منو :)

۱۲ تیر ۰۹:۵۴ زینـب خــآنم
چقــد خونه پیدا کردن سخته ، اینا رو از وقتی وب آوا و تو رو میخونم میفهمم
ایشالا یکی عاااااااااااالشو پیدا کنین ، اونی ک اصــــــــلا فکرش ُ نــمیکردی   ; )
من دوس دارم بشینم یکی واسم کتاب بخونه ! شیرین تره واسم ؛ دنبال کتاب صوتی بودم ی مدت ، اصن ب دل نـمی چسبید ؛ خوشا ب حال شوهرت ک کسی ک دوسش داره واسش کتاب میخونه  ; )

بله سخته :|
باز من فکر میکنم آدم ماشین داشته باشه خیلی بهتره خوب..
قربونت :)
اگه کتاب بخونم بذارم وبم خوبه به نظرت؟؟ استقبال میشه؟ دانلود میکنن؟ گوش میدن؟ باید یه نظر سنجی بکنم اگه چند نفر دوست داشتن شاید بذارم :)

(: چ عشقی براش کتابم میخونی

آره دیگه.. خودش که نمیخونه اما خوشحالم من میخونم لذت میبره..

۱۲ تیر ۱۲:۳۳ soheila joon
سلام عزیزم 
حال چند روز گذشته ات خیلی طبیعیه و حق داشتی جانم 
امیدوارم امتحانتو عالی بدی

سلام گلم..

اره خوب انا خدا کنه یه فرصتی یه چیز خوبی یه چیز متفاوتی یهو حالمو برگردونه..
ممنون

۱۲ تیر ۱۴:۲۰ جوجو کوچولو
چطور دادی؟

هی...

امیدوارم زودتر خونه ی باب میلت پیدا کنی
حال داداش چطوره؟انشاالله بهتراز قبل باشه
من که میدونم بهترین نمره کلاس مال خودته دختر^_^ شما نامبر وانی


آمین.

بهتره..
ممنون میترا جونم..

۱۲ تیر ۱۸:۴۰ سُـرور ..
عزیزم :)
چیزی که زیاده خونه.. 
امیدوارم خوبشو پیدا میکنی؛
کمک نمیخوای؟! هر چند خودم جون ندارم :|

خونه ی خیلی گرون.. الانم مثلا میشه با پنجاه تومن یه جای عالی رهن کنیم اما خوب برای پول ما نمیارزه .

منم امیدوارم..

نه فدات شم ایشالا با انرژی و سرخال شی

۱۲ تیر ۲۱:۰۹ نازبانو
سلام عزیز دل خدا رو شکر که داداشت بهتره امیدوارم هرچه زودتر یه دکتر خوب ببینتش....
کاری نداره اجی درست شدن خوابت یه روز که مثلا صبح تا ظهر میخوابی به جاش مثلا 3 ساعت بخواب به زووووور بیدار شو بعد کمبود خواب داری شب زود خوابت میبره همین به همین راحتی:))))))))) کمک دیگه ای خواسی بگو من در خدمتم :)))))))))))

اا چه کتابیه شعر این چیزا؟؟؟؟
صدات نگیره یه وقت خااااااانوم

انشاالله این ترم هم نمره اول رو تو میشی

سلام گلم ممنون.

از اونجا که خواب من فوق سنگینه او اون زووووره باید هیلی حیاتی باشه که بیدار شم ب این فکر کردم بیست و چهار ساعت کلا نخوابم..
رمانه عزیزم.
:)

ممنون

ان شاالله خونه هم با قیمت مناسب پیدا میشه ..

لذت بردم از نوشتن شما .. سلامت باشید

آمین..

سپاس گزارم.

۱۳ تیر ۱۳:۰۵ گلی ^__^
خوشحالم که میبینم حال داداشت بهتره^_^

امیدوارم خونه ی جدید براتون اومد داشته باشه:)
درست متوجه منظورت شدم عایا؟

اره ایشالا خوب خوب شه


تو همین مایه ها..

۱۳ تیر ۱۴:۴۳ خانوم خونه
خدا رو صد هزار مرتبه شکر که حال داداشت بهتره...
خونه چیدا کردن عیب سخته...عیب

ممنون..

نمیدونم برای من ناخوشایند نیست اما بیشتر مردم خوششون نمیاد من لذت میبرم ب نظرم هیجان داره

سلام بلاگر جانم.
خوبی عزیزم؟
او قضیه بخیر گذشت؟
فاینال زبانتو چه جوری دادی عزیزم؟خوب بود؟
واییی خونه پیدا کردن خیلی پروسه ی سختیه...برای من که واقعا خسته کننده ست..
امیدوارم زودی یه خونه ی خوب و مناسب پیدا کنین که توام دوسش داشته باشی.
میگم چه خوب که برای شوهرت کتاب میخونی....کار جالبیه...
بابای من زیاد اهل مطالعه نبود اما مامانم شبا براش کتاب میخوند...یا مطلبای قشنگ...
یه لحظه یاد گذشته افتادم...

سلام اوایی اره خدا رو شکر.

خوب نبود بدم نبود
امین ممنون
چقدر باحال بود مامانت.. همیشه از نوشته هان معلومه چقدر خانوم جالبی بوده و هست.

و این نیز بگذرد
دم اثاث کشی همیشه همینه نگارا هم در موردش نوشته بود دیگه از قطار جا مونده بود
دباره از اول همه چی رو درست میکنی
فاینال چی شد؟

قطعا..

اره خوندم اونو اما من یه چیزی اونور تر از جا موندنم در حال حاضر..
باید یه هفته داشته باشم اروم و بی دغدغه و مرتب که برسونم خودمو دوباره..
خیلی سخت بود حتی اگه پنج نمره هم از دست بدم راضی ام.

۱۴ تیر ۰۱:۲۵ زینـب خــآنم
ب کتابشم خب بستگی داره
ک متن چقـد جذاب باشه
من دوس دارم ، اگر خواستی این کار ُ بکنی حجمش ُ بیار پایین
آره ببین بقیه چی میگن   ; )
فقط خودت اذیت میشی عاخه  : |

قشنگه اینی که دارم میخونم..

نه اذیت چرا :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان