Go on نوشت :)

سلام.


برای من هیچ وقت کسی توی تاریکی فشفشه روشن نکرده و تولدت مبارک نخونده.

برای من هیچ وقت کسی پشت دری که زنگشو زده کیک به دست با شمع های روشن منتظر عکس العملم نایستاده.

برای من هیچ وقت کسی حتی یه بادکنک وسط خونه آویزون نکرده.

برای من هیچ وقت کسی هدیه ی تولدی نخریده که نفسم از خوشحالی تو سینه ام حبس شه.

تولد من همیشه و هر سال یه قرارداد بوده.

کیکی خریده شده یا کادویی داده شده که حتی قبلش درموردشون با خودم مشورت شده!

اما همیشه و همیشه من دوست داشتم و دارم برای همه از این کارها بکنم.کسی چه میدونه گاهی به خودم میگم شاید یکی از رسالت های بزرگ زندگی من همینه که به فکر خوشحالی دیگران باشم :)


دیروز تولد خواهرم بود.از جانب شوهرش مسئول همه ی کارها بودم.اما خواهرم با یه پیام گفت هیچ کادویی نمیخواد و خصوصا اگه شوهرش به من سپرده کاری نکنم.گفت کیک هم نخرم چون خودش اصرار داره بپزه و شمع هم اصلا نبرم چون خوشش نمیاد سنش تو عکساش معلوم بشه :/

خوب منکه هیچ کدوم اینها رو درک نمیکنم.

بدتر از همه حساسیتم به زناییه که سنشون رو پنهان میکنن.. خوب آدم اگه دیگه یه جوون 18 ساله نباشه قشنگ نیست؟ خوب نیست؟ دیگه اون زنانگی ها رو نداره؟؟ خوب چی؟؟

خلاصه که دیروز تمام انرژی های از دست رفته ام رو جمع کردم  و به خودم حسابی رسیدم و با همسر زدیم بیرون.چقدر من این خستگی ناپذیریش تو پا به پای من از این مغازه به اون مغازه اومدن رو دوست دارم :)

کلا یه لباس فوق العاده یه تونیک شیک مهمونی خودمونی یه گوشواره استیل و یه شال رنگی رنگی فوقِ شاد به ترتیب از طرف خودم و شوهرش و بچه هاش خریدم.

شب هم وقتی گفت مگه به تو نگفتم هیچی نمیخوام با گفتنِ عزیزم شما خیلی بیجا کردی قایله رو ختم کردم و فشفشه روشن کردم و شمع های رنگی رو رو کیکش گذاشتم و سی و هفت سالگیش رو جشن گرفتیم :)

شب هم که همسر شبکار بود و رفت و من خونه ی آبجی خوابیدم و امروز صبح برگشتم :)

باید یه برنامه ی ثابت بذارم که چهارشنبه ها به طور رسمی بشه روزِ نظافتِ کُلّیِ خونه. که بشه پنجشنبه ها رو پا روی پا بذارم,کتاب مورد علاقمو بخونم,وب گردی کنم,موسیقی گوش بدم,شعر بخونم و خلاصه هرکاری که ریلکسم کنه...

توی فال من همیشه روز شانس یا روز ویژه ام پنجشنبه است.

دقیقا هم مصداقش رو تو زندگیم دیدم..

برای همین پنجشنبه ها روز مورد علاقه ی منه :)

اما امروز در نتیجه ی اون هول هول آماده شدن من و شام درست کردن برای همسر روزه دارم که ببره شرکت تمام خونه به هم ریخته بود..

خوب از اونجا که من قابلیتش رو دارم یه خونه ی دسته گل رو در طرفــة العینی به هم بریزم اما برعکسش امکان پذیر نیست امروز نرسیدم همه ی کارها رو بکنم..

از فردا هم دیگه عصرها تا شب تنها میشم و هفته ی مورد علاقم میرسه:)

این هفته ها هفته های دل منه و چه خوب موقعی بهشون رسیدم :)

کلی برنامه های خوب خوب دارم برای این هفت روز :)

البته شنبه میان ترم زبانمه و اولین برنامم اینه که فردا در حد مرگ بخونم ^_^

کارت بانکیمم که سوخته بود درست شد و کارت خریدمم همین روزا شارژ میشه و خیلی خوشحالم. خدا رو شکر میکنم بخاطر همین قطره قطره پولی که بهتر از هیچیه.. اما بی تابم برای اون روزی که بتونم از این مصرف گرایی دربیام و خودم بتونم پول زحمت خودمو درآرم.

این ماه برنامه های پول لازم دارم

خریدهای اینترنتی دارم :)

از حقوق همسر هم قرار شده برای یه سری خرید شخصی بهم بده ^_^


خوب دیگه این مناسبت هم گذشت و مناسبت بعدی سالگرد ازدواج ماست  که البته هنوز هیچ فکری براش ندارم

موقع بدرقه میگم شب از وسط کار و بار اگه یاد من افتادی بهم یه پیام بده و خوشحالم کن :)

صدای گوشیم که اومده با سر میدوم.. اسمش میاد..


 برایِ عاشقِ تو شدن

هیچ بهانه ای لازم نیست!

هرچه باشد

میانِ این همه الفبا

تنها تویی که حرف نداری..

 خدا حفظتون کنه دوستان. شاد و سلامت باشید :)

+ بُرو ای فَقیهِ دانــــا , به خُدای بَخش مــــــا را

  تو و زُهد و پارسایی , من و عاشِقی و مَستی ...

۲۸ خرداد ۰۰:۱۷ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
برآوووو :-) 
برآوووو
همشششش برآوووو
اخرش بیشتر برآوووو
منکه از آخرِ پست حسای ذوق مرگ شدم ،تو رو نمیدونم ;-) 

:))
مرسی بابا انقدر براوو داشتم ینی؟؟

هوم من هم...

۲۸ خرداد ۰۰:۲۷ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
آره بابا...از اینقدرم بیشتررر
;-) 

:)

۲۸ خرداد ۰۰:۴۰ ♠Mãh§â♣ ...
عالییییی

:)

۲۸ خرداد ۰۰:۴۲ جوجو کوچولو
ای وای خاک وچوک من چشامو میبندم شما عشقولیاتونو بگید :)
زبان موفق باشی عزیزکم. بهترین نمره رو بیاری :)
والا من با 16 سال سن تقریبا هیچ زیبایی و زنانگی ندارم دیگه :| ریده شده به همه چی البته ببخشید بد دهنی کردم. 
تولد خواهرت مبارک ایشالا سلامت باشن
سالگرد ازدواجتونم مبارک :) پایدار و شاد باشید :)

تو که ما رو کشتی با این چشای درویشت :)
آمین ممنون :)
دروغ نگو خودم دیدم بخاطر قیافه ات خدا رو شکر کردی .پس حتما اون احساس زیبایی رو از خودت دریافت کردی :)

ممنون عزیزم.

اوه حالا دو ماه مونده :)

اس چهارم زیادی لایک داشت ^_^

جدی؟؟
از همه کمتر اونو دوس داشتم..
خو اگه با تذکر حل میشد که کار به گریه نمیرسید ^_^

۲۸ خرداد ۰۰:۴۷ یا فاطمة الزهراء
خیلی حسای این پستت رو دوست داشتم
فقط در عجبم از تفاوت تو و خواهرت :) 
واقعا درست می گی درباره سن و زنانگی احسنت دخترم :) :*

:) خدا رو شکر

آره ما خیلی برعکسیم :|

آره دیگه :))

منم کم پیش اومده روز تولدم خوشحال باشم، چون با کادو های پرت و پلا و دور از علاقه ام شگفت زده ام میکنن :)))
کادو تولد باید از دل بیاد. اون دارت ، واسه تولد یه نفره که عاشق این بازیه، امیدوارم خوشش بیاد. :|
چقد همسرت خوب مینویسه‌. همیشه به این نتیجه میرسم که نوشته ها بهتر ازحرف هان... شاید چون برای هر کلمه اش فکر و در اخر بازبینی میکنی‌ . . 

آفرین اینکه باید از دل بیاد رو خوب اومدی :))
آقا دارم شک میکنم نکنه برای تولد منه؟؟؟  Oــo
برای من هم خوندن و نوشتن بهتر از شنیدن و حرف زدنه :)

تولدت ابجیت مبارک.ایشالا 370 سالگیش :))
من عاشق جشن تولد های شاد و شلوغ و رنگی ام..ولی هیچوقت نداشتم :|

چه پیام های خوشگلی داده آقای همسر ؛ )))

ممنون نگار جون :)
منم ... :|

اوهوم.. موش بخورتش :)

سلام عزیزم..
خداییش دلم برات تنگ شده بود...
شرمنده این چند روز نیومدم خوبی گلم؟

تولد آبجی گلتم مبارک... :) منم عاشق همین سورپرایز کردنام و تاجایی ک تونستم برای خیلیا کردم..دروغ نگم برای خودمم تاحالا شده...

پیاما عالی بودن...و مطمئنم حس فوق العاده خوب و نابی از این پیاما گرفتی...

راستی دندونت بهتر شده عزیز؟

سلام عزیزم :)
دشمنت شرمنده باشه :)
قربونت خوبم .

سلامت باشی :)

آره دیگه ^_^

دندونم ماجرا داره.. الان لثم از دیروز یه تیکش باد کرده درد میکنه احساس میکنم گوشت اضافه ای چیزی باشه :((

ن بخاطر زخمشه عزیزم چون بالاخره دستکاری شده منم وقتی جراحی کردم همین حس و داشتم ب مرور خوب میشه گلم.. نگران نباش..

هووم خدا رو شکر.. دیگه سه چهار روز دیگه میرم بعدی رو جراحی کنم :((

۲۸ خرداد ۰۲:۴۲ الوچه بانوو
اخرش چ ذوقی کردم^_______^
منم همیشه دوست دارم سورپرایز کنم همه رو کلی ذوق کنن بقیه:)
خانوادم البته اهل سورپرایزن اما مسعود اصلا حتی ممکنه تولدمم یادش بره در این حد:|

:))

ای جان.. مهربونی و هزار و یک درد اصن ^_^

وای من دوست دارم مردای مثل مسعود رو انقدر بزنم تا سیاه و کبود شن.. اما خوب متاسفانه تو جامعه مون خیلی هم عجیب نیست من خودم کلی مرد دور و برم میشناسم در این مورد همشون کنک لازمن :) تو ده روز زود تر ار تولدت با شماره ی ناشناس بهش پیام بده " آیا برای تولد همسر خود برنامه ای چیده اید "؟؟؟ خخخ

۲۸ خرداد ۰۳:۳۹ خانوم خونه
خب عرضم به حضورتان که شما خیلی مهربون تشریف داری و دوس داری همه رو شاد کنی الهی به حق همین ماه مبارک خدا دلتو شاد کنه عزیزجان...
خیلی دوس دارم آش رشته هاتو بخورم...یه آش رشته ای متفاوت با بقیه آش رشته ها...

عزیزم :))  ممنون از دعای خوبت..

وای نه من عمرا برای کسی نمیپزم..  منظورم متفاوت خوب نبود :/ خوب من دوست دارم آش رشته هام مثل مال شماها بشه :((

سلام بلاگر جونم
خداروشکر میکنم بابت حس قشنگی که بعد این پیاما پیدا کردی مطمئنم دلت قیلی ویلی رفته😉
خوشبخت باشی عزیزم

سلام جانم ممنون از مهربونیت...

یه کامنت ضد حال بنویسم؟

آقا منم از این جینگولک بازیا براى تولد خوشم نمیاد وقتى هم خوشم نمیاد شادترین جشن تولد هم از نظر دیگران برام عذاب آوره الان فکر میکنم خواهرت کلی زحمت کشیده تا ظاهرش رو طورى حفظ کنه که دل شما نشکنه
کارى که من معمولا میکنم بعد هم تمام کادوهاى تولد رو براى دل خوشى بقیه یه بار جلوى چشمشون استفاده میکنم بعد هم میبخشم چرا خب دیگران فکر میکنن همه باید مثل اونا باشن
بهترین تولد براى من یه شام عالى تو یه رستوران شیکه که خودم براى خودم غذا سفارش بدم بدون کیک و بهترین کادو هم برام پولیه که بگن همش رو باید کتاب بخرى به سلیقه خودم یا یه وسیله خونه که نیاز دارم به سلیقه خودم
والا 
آقا آدم دلخوشیهاش مطابق شرایط روحى خودشه دیگه
یه ضد حال دیگه
ما الان وسط پیام های عاشقانه همسر شما چکار میکنیم راضیه خودش؟ من بودم می فهمیدم سرتو میکندم دیگه هم پیام نمیدادم

آره میفهمم چی میگی اما نه خواهر من از این روحیات نداره.. این نبود که دوست نداشته باشه.. جریان یه چیز دیگه بود و یه جور تو خودش رفتن و چیزای بد..
من این چیزا که میگی رو برای سالگرد ازدواج دوست دارم.. اتفاقا دارم یه لیست کتاب مینویسم همسر بخره ^_^

من دیگه حرفی ندارم :|

خوش به حالت که شوهرت واقعا دوستت داره ..هرچند که گاهی اذیت می کنه ..اما واقعا دوست داره ...

خوب دیدگاه ها گاهی فرق میکنه.. دوست داشتن خالی هیچ وقت کافی نیست که :(

راستش این پستت دیشب موقع خواب اونقدر حس ـه خوب بهم تزریق کرد که تصمیم گرفتم امروز صب قبل از شروع کارای دیگه ام حتما حتما بیام و کامنت بذارم :-)
ممم راجع به اول پستت خوب منم هیچوقت سورپرایز نشدم ، اما خوب مثن انتظار هر کسی از سورپرایز فرق داره با دیگری ...
مثلا این با کیک پشت در وایسادن ، یا کادوی مورد علاقه تو گرفتن و ... این ـا واسه من بوده اما سورپرایز نبوده ... یا حتی کلاس چهارم که بودم یه تولد مفصل داشتم ولی باز خبری از ذوق توش نبود ، خواسته من نبود . سورپرایزی که الان بخوام شرایط خودشو داره ...

بعدشم این که فک کنم قبلا از این خواهرت برام حرف زده بودی ... 37 که تازه زیاد نیس که از سنش فرار میکنه :( ولی خوبه که خوشحالش کردین ...
میگم ـا ، به من مربوط نیس ولی من جای شوهر خواهرت بودم یه جوری میشدم ، خوب خواهرش یه بلوز گرفته ایشونم یه تونیک ؟! :-/
مممم چه جالب شنبه منم Recap دارم باید بخونم :) پس امروز باهم زبان میخونیم ^-^

اس ام اس های همسر هم نگو که بلااااا بگو ^-^ به به ...
اس ام اس 3 و 5 عالـی بودن . 
در جواب 6 هم من اگه بودم میگفتم ، تو دوسم داری پس تو بیشتر توجه کن >_< در کمال حاضر جوابی :)))))))))

شاداب باشی همیشه عزیز دلم :*

وویی چقدر خوب :))
خوب من فقط میخوام یه بارم شده در جریان مسایل تولدم نباشم .. همین.اصلا چیز عجیب غریبی نمیخوام..

شاید.. یادم نیست :)  کلا اکثر زنا همینطورن :/
خخخ خوب مسئول خرید من بودم و اینی که میگی تقصیر منه.. اما یه ماه پیش که آبجی شاد و شنگول بود ازش پرسیدم دوس داری کادو چ بگیری گفت فقط لباس دوست دارم.البته خوب قیمت لباسی که من گرفتم با قیمت تونیکه فرق داشت :)  لباسو 35 گرفتم تونیکو 60 .اما خوب کلا میفهمم چی میگی.. اینم از بدبختیای اکثر زندگی هاست دیگه.. من خودم هیچوقت دوست ندارم خواهرم جای شوهرم بره چیزی بخره.. قشنگیش به اینه یار خودش برای آدم وقت بذاره یه تکونی زحمتی :| حالا وقت نداشت دیر از شرکت برگشت اما بین راه یه گل فروشی که میشد بره :(
اوهوم امروز حتما زبان میخونم :) هنوز نخوندم..

اصلا موش بخورتش :))))
اگه حرف زدنی بود آره اینو میگفتم اما تو پیامک خیلی ملایم تر و زیر پوستی تر گفتم..  اما منظور رو رسوندم در جواب ^_^

قربانت تو هم همینطور :)

۲۸ خرداد ۱۵:۴۳ زینـب خــآنم
عـــزیزم
چقد حرف داشته توی دلش  : )

:)

خدا از این احساسات ب شوهر ما عم عنایت کنه:/ :((   :)))))))
جگر جان ی بیسکویت گذاشتم خوشمزه اس اگ دوس داشتی بخونم تو وب اشپزی

خدا بیانشو بهش بده وگرنه بیشتر شوهر ها احساسه رو تو دلشون دارن..
خوندمش گلم.. بلد بودم این رو.. دوستش دارم..

۰۱ تیر ۰۴:۲۰ الوچه بانوو
وااای الان جواب نظرم و خوووندم عالیییی بووووود:))))))))))
دیووونه:)
یادته ک اولین تولدمم خرابکاری کرد یادش رفت و اینا:| 
دیگه تبریکش مهم نیست ولی ذوق مسکنم خانوادم همش سورپرایزم میکنن
الان مثلا دارم داداشمو سورپرایز میکنم من:دی

:)

آره یادمه :)

ایول موفق باشی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان