چند روز نوشت :)

سلام :)


یکشنبه یه روز عالی داشتم.

از شب قبلش برنامه ریزی کرده بودم و از اونجایی که ب خودم قول داده بودم تا هشت شب مودم خاموش باشه همه ی کارهام رو مو به مو انجام دادم و آخرِ روز با یه صفحه که کارهاش یکی یکی تیک خورده بودن احساس رضایت میکردم..

از بدی های این هفته اینه که خوابمون نصفه شب لنگ ظهری شده.. چون شوهرم از شرکت که برمیگرده دیگه نمیخوابه تا برای سحری بیدار بشه..
یکسره بیدار میمونیم مثلا تا ساعت سه !

دیگه دوشنبه هم ظهر که بیدار شدم کارایی که نوشته بودم رو انجام دادم.. همسرم رو بدرقه کردم.بعد هم آروم آروم برای کلاس رفتن آماده شدم..
نمره ی امتحانم رو گرفتم و از بیست 17.5 شدم >_<   باز بالاترین نمره بود اما خوب دیگه کلا این نمره تو مرام من نبود :(
الان حتی اگه نمره کلاسی نیم ترم دوم رو کامل بشم و فاینال رو هم دیگه خودمو بکشم با یکی دو تا غلط پاس کنم باز نمره ی نهاییم حتی نود و پنج هم نمیشه :((

حالا دیگه کار از کار گذشته البته و تنها کاری که از دستم برمیاد عین آدم خوندن تو ترمهای بعده..

بعد کلاس هم با یه سی تومن که تو یه کارتمون پیدا کردم رفتم میوه و سبزی خریدم و برای بار هزارم تو کوچه آرزو کردم زودتر قام قام بخریم...

امروز هم همسرم طفلونکی از صبح رفته سر کار :(( میدونم که وقتی برگرده هم خسته است هم داغون..

اما برای من روز خوبی بود..  یخچال فریزر رو از ریشه تمیز کردم.. بالاخره تفسیری که مد نظرم بود از شعر های مولانا پیدا کردم و کمی با اون مشغول بودم. تازه وسط روز هم با خودم گفتم یاد قدیم بخیر همسایه ها همیشه یه چیزی میاوردن دم خونه ی آدم محبت بیشتر بود و اینا.

همین ده دقیقه پیش یه خانمی با یه کاسه شله زرد اومد دم خونه و انقدر برام قشنگ و خوشحال کننده و ایضا تعجب برانگیز بود اتفاق افتادنش دقیقا همین امروز که سریع کاسه شو شستم و خشک کردم و پر از شکلاتای خوب خوبمون کردم و تحویلش دادم :)

اینو از مامانم دارم.. فدای مهربونیش بشم هیچ وقت ظرف هیچ کس رو خالی برنمیگردوند..

امروز یه کیلو سبزی خوردن  پاک کردم و شستم.کرفس هم ساقه ساقه کردم برای وقتهایی که مرغ اینا آبپز میکنم تو آبشون بریزم..
شام و سحری رو هم بار گذاشتم.میوه ها رو هم شستم و خشک کردم الان باید بچینم تو یخچال..
اصلا هم احساس خستگی نمیکنم..
دونه دونه کارهامو با عشق و انرژی مثبت انجام دادم و خوشحالم :)

یه گل کالانکوآ یه بگونیا و دو تا کاکتوس دارم که هر چهارتا دارن خشک میشن :((
اصلا نمیدونم چکار کنم دیگه :(
امروز رو گلدوناشون یه عالمه استیکر صورتی چسبوندم و روشون کلمه های قشنگ نوشتم که انرژی مثبت بگیرن..
واقعا امیدوارم خوب بشن.. دوستشون دارم اما نمیدونم چرا الان سه ساله یه گل سالم تو خونه ی من دووم نیاورده :(

خوب دیگه اینم از این سه روز :)

شاد باشید عزیزان :)

+ اینجا را بخوانید :)

+تابستون خوبی رو برای خودتون رقم بزنید :)

+ همه چیز وقتی شروع میشه که شما تصمیم میگیری دیگه مثل همیشه نباشی :)

+ بوس از تو و جان از من
  بازار چنین خوش تر :)
حرفم نمیاد
شله زرد نوش جونت :*
من خیلی دوس دارم ^-^
خودمم خوشمزه درس میکنم ^-^

:|
عب نداره..
قربونت :*
ایول.. من تا حالا درست نکردم :(

۰۱ تیر ۲۱:۱۲ UP in the sky
کانکوآ چه شکلیه، سرچ کردم گل های مختلفی اومد.
روزگار خوش

ببخشید کالانکوآ .
جا افتاده تو تایپ کردنم :)

۰۱ تیر ۲۱:۳۲ ♠Mãh§â♣ ...
^،^

:)

من زاده تیرم ولی از فروردین 95 استرس اومدن تیر رو دارم خوشحال نیستم چون دقیقا هر وقت تصمیم گرفتم خوب باشم یکی با همه وجودش گند زده به اوضاعم یه وقتایی به یه جایی تعلق نداری ولی باید تحملش کرد.... افرین کدبانو من به تو افتخار میکنم نمره زبان هم فدای سرت☺

عه پس تولدت پیشاپیش مبارک باشه..
شیرین عزیزم من اعتقادم این شده کسی نمیتونه گند بزنه تو حالمون مگه اینکه ما واقعا تلاش نکرده باشیم خوب باشیم :)

همیشه خوشحالم از آدم به اون زودرنجی الان شدم اینی که همین دیشب با آقو دعوا کردیم اما اصلا ذره ای حالم و احساسم عوض نشده.
هر دختر مجردی هم تو خونه ی مامان باباش یه مسایلی هست.برای هممون تقریبا پیش اومده.
این احساس که اضافه ام و اینا رو بذار کنار عزیزم و در عوض اطرافیانت رو به خاطر آگاهی کمشون که رفتارهای نامناسبی انجام میدن ببخش..

ممنون از لطفی که بهم داری :)

۰۱ تیر ۲۲:۰۹ ᓄـــომlἶհεـــلیـפــہ
سلام عزیزممم

 ایشالله زودی قام قام بخرین

به به خانومی 

ایشالله ترم بعدی جبران میکنی اگ اراده کنی صددرصد میتونی مث ترمای قبلی ...

شرمنده کمرنگ شده بودم  تو وبت امتحانام دیروز تموم شد...

سلاااام مَلی جونم ^_^

ایشالا :)

حتما جبران میکنم :)

قربونت بشم امتحانا چطور بودن؟

برای ما هم سوپ آوردن چن روز قبل ولی چون خوشمون نیومد فقط در حد دوسه تا قاشق خوردیم بعد من ی دسرشکلاتی درست کردم شنبه ای برای افطارشون بردیم..

ماهم عادت نداریم ظرفی و خالی برگردونیم... :)

الهی تمام روزات فوق العاده خوشگل و عالی باشن عزیزجان...

یک بوسه زتو خواستم و شش دادی
شاگرد ک بودی ک چنین استادی..

:)

:)) امان از روزی که چیز بدمزه میارن برا آدم :|  آدم نه دلش میخواد بخوره نه دلش میاد بندازه :))   ایول :)

چه خوب. من این کارا رو خیلی دوست دارم :)

آمین و همچنین خانمی :)

ای جاااانم :))

۰۱ تیر ۲۳:۱۳ جوجو کوچولو
سلام
خوشحالم که به کارات رسیدی :) منم از وقتی وبلاگم نمیرم حالم خیلی بهتره
نیش و گزند مردم کمتره :)
درباره ی نمره ی زبانت خودتو ملامت نکن بلاگر عزیزم. خیره و اینجوری نگا کن که خدا زده پس کله ات که از ترم بعد در طول ترم بخونی درس مورد علاقه ات رو :) که نه خودت اذیت بشی و استرس بگیری و هم به هدفت برسی
و اینکه
وووووووووووی >_< چقد پیشرفت کردی بلاگر :))))) خیلی فعال شدیا :)
راجع به گلات ... ببین اگه گل فروشی نزدیک تون هس برو ازشون بپرس که چیکار کنی. راهنمایی ات میکنن.

+چون دیدم راجع به ازدواجه ترجیح دادم حال خودمو خراب نکنم.
+ شما هم همینطور جانگک
+ :)

سلام جوجه :)

هوووم خدا رو شکر واقعا :)
نیش و گزند :|

نه دیگه خودمو ملامت نمیکنم هر کسی نتیجه ی تلاششو میبینه و حق منم همون قدر بود.. 

بله بله من خیلی وقته پیشرفت کردم فقط یه کارایی برام مث قورباغه ان هنوز که خدا رو شکر هر روز دارم یکیشونو قورت میدم :)

:|

قوبون تو :*

۰۲ تیر ۰۱:۰۹ نگار :)
ما که هرشب تا سحر بیداریم :))
بازم خداروشکر نمره ات از بقیه بهتر شده :)))

من امسال شله زرد نخوردم هنوز..نوش جان ؛ ))

وای من دیگه خسته شدم نگار.. دوس دارم زود بخوابیم..

آره :))  فکر کن بیشتر بچه ها دوازده الی چهارده بودن :|  به جز رقیبم که 16.5 شد :)

آخی.. میگم همساسمون برات بپزه ^_^

۰۲ تیر ۰۱:۲۱ ندا بانو
به به خانوم کدبانو 😍😍
من عاشق گل گیاهم.شاید نور خونتون مناسب نیس هوم???
اینکه میگی ته کارتم فلان تومن دارم یعنی پول خودت یا باقی حقوق شوهرت?? خب سوال پیش اومد برام :-D:-D

^_^

چرا نورشون مناسب بود :(

حقوق شوعرم بود :) فکر کن من از پولم برم آلبالو گیلاس بخرم ^_^

۰۲ تیر ۰۱:۴۸ اون روی سگ من نوستالژیک ...
به به چه خانومیییییییی به تو میگن زن زندگی:))))))))))ازت راضیم

وووویی ^_^   مرسی :*

۰۲ تیر ۰۵:۴۶ یا فاطمة الزهراء
خیلی هم عالی :) 
منم چون تا سحر و حتی اکثرا تا 6:30 بیدارم خوابم بهم ریخته 

:)

وای خدا همه ملت همینجوری ان که :|

۰۲ تیر ۰۹:۳۶ زینـب خــآنم
شاید خوب نور نـمیگیرن یا شاید زیادی میگیرن
برو اسمشون ُ سرچ کن ُ ببین شرایط نگهداریشون چطوریه !

باشه عزیزم مرسی :)

۰۲ تیر ۱۱:۰۶ سارینا2

سلام خانم گل

بلاگر جان توی مرغ پخته کرفس خوب میشه؟ منظورم اینه که یه کار مجلسی هست یا اینکه صرفا برای اینکه از خاصیت کرفس استفاده بشه این کارو می کنی؟


وای من هم اگر همه کارهایی که مد نظرم بوده رو انجام ندم بی حوصله و ناراضی میشم ولی خیلیا رو می بینم چقدر بی خیال و خوشحالن حتی اگه حرکت خاصی در روز نکنن راستش گاهی حسودیم میشه بهشون از این نظر که توقع زیادی از خودشون ندارن البته شایدم اونا هم حسودیشون بشه به من که همش به خودم سخت می گیرم


راستی میوه شسته بذاری یخچال با توجه به اینکه 2 نفر هستید زودتر خراب نمیشه من میذارم موقع خوردن میشورم خودم فکر می کنم عمرشون بیشتر بشه احتمالا


راستی من هم گل سرحال نمیتونم توی خونم داشته باشم از یکی از همکارام پرسیدم مکملی چیزی لازمه بدم بهشون (رشته همکارم باغبانی هست) بعدا گفت باید بهشون خاک برگ بدی هر چند وقت یه بار، عناصر لازم توی همون هست دیگه مکمل نمیخوان هنوز خاک برگ ندادم بهشون ولی کلا فکر کنم همین یه راه حل براشون کافی نباشه احتمالا از نظر نور و مسایل دیگه هم جاشون مناسب نباشه


امیدوارم همیشه خوشحال و با انرژی باشی



سلام سارینا جانم :)
عزیزم من کرفس رو برای گرفتم بوی مرغ استفاده میکنم.. اولا که مرغ روز کمتر استفاده میکنم و تو آبی که میذارم مرغ محلیم آبپز شه کرفسم میندازم.
یکی هم وقتی میخوام با مرغ روز مرغ مجلسی مهمونی درست کنم بعد سرخ کردن تو قسمت دم دادنش مثلا سه چهارتا ساقه ی کرفس میندازم گاهی هم سه چهار تا حلقه فلفل دلمه ای.. که من عطر جفتشون رو دوست دارم :)

منم همینطور... من در دوران تنبلیم هم هیچوقت شبها از اینکه کاری انجام ندادم راضی نبودم :(  دقیقا هم غبطه میخوردم به کسایی که برنامه ای دارن و انجامش میدن:)
اینم بگم اصلا از هر هفته یه برنامه ی اساسی تمیزی داشتن خوشم نمیاد..
خیلی ها هستن چون دوست دارن کار کنن هی برا خودشون میتراشن..
به نظرم آدم یه بار کار سنگین و ریشه ای انجام میده دیگه تا مدتها اون کار رو میتونه سطحی انجام بده.

نه عزیزم خراب نمیشه :) میوه اگه رطوبت روش باشه خراب میشه..
فقط خیار رو اگه طولانی نگه داری خراب میشه.برای همین من خیارها رو کم کم میخرم و هر روزم سالاد شیرازی درست میکنم ^_^

راستش من از اول ازدواجم با یه گلدون اسپاتی خیلی خوب و قوی که خودم کاشته بودم اومدم خونه همسر.. اما وقتی خواستم گلدونش رو دو تا کنم و خاکشو عوض کنم در عرض چند ماه گلای نازنینم خشک شدن :(((  از اون به بعد هر وقت گلی کاشتم خشک شد..
دیگران هم کاشتن من آوردم خونه ام خشک شد:(
برا همین اصلا جرات نمیکنم الان خاک عوض کنم میترسم بدتر بشن :(
خصوصا بگونیا اصلا جونی نمونده براش :((

فدای تو بشم تو هم همینطور :)

۰۲ تیر ۱۲:۵۸ soheila joon
سلام زن زندگی 
چقد اکتیو شدی عزیزم ایشالا همیشه همینطور شاداب باشی 

یه جا خوندم که ما به آرامش نمیرسیم تا زمانی که بقیه رو مسئول بوجود آوردن حال خوب توی ما بشن 
اصله جمله این تبود ولی نیاش همین بود خخخ  

سلام گلم :)
یه ماشالا بگو خوووو عه ببینم امروز چلاق از کلاس برمیگردم ؟؟

دقیقا همینه عزیزم هممون مسئول شادی و غم خودمون هستیم..

۰۲ تیر ۱۳:۲۲ ᓄـــომlἶհεـــلیـפــہ
سیلام عجیجمممممم

بد نبود خداروشکر .. :)))

خدا رو شکر :))

سلام عزیزدلم.
خوبی؟
خوندمت..چقدرخوبه که آدم توی یه روز به تمام برنامه هاش برسه..واقعا حس خوبی به آدم دست میده...خلاصه که آفرین بهت..
امیدوارم هرچه زودتر یه ماشین خوب بخرین.
ما هم عادت نداریم ظرفو خالی برگردونیم..چقدر خوبه که مامانامون این عادتو یادمون دادن...
ممم من گل و گیاه دوس ندارم برای همین راهکاری هم برای نگه داریش ندارم که بتونم بهت بدم...
فدات.امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی عزیزم.

سلام عسل دارم با مانتو مقنعه تاییدت میکنم وای کلاسم دیر شد خخخ

خوبم مرسی :)
دقیقا :) مرسی :)

آمین ممنون :)

آخی چه باحال :)

تو اصلا یه دونه ای ^_^ باورم نمیشه آدم گل دوست نداشته باشه >_<

قربونت .. من بدو ام برم :)

۰۲ تیر ۱۴:۳۹ گلی ^__^
اسم شله زرد رو آوردی من ضعف رفدم
اینقده دوس دارم که نگو
نوش جونتون:*
منم براد یه چیزی بیارم ظرفمو پر از خوراکی میکنی؟^_^
عاغا واسه من شوکولات نریز
پره لواشک کن کاسمو:)))))

کرفس دووووووس:)

خوب عزیزم حتما نمیتونی درست مراقبت کنی ازشون دیگه
تو هم مث خاله ی من بعضی وقتا یه حرفایی میزنیااااااا:/
انرژی هم تا یه حدی تاثیر داره
دیگه نمیتونه جای آب و خاک و نور مناسب رو بگیره که

قربون دخترِ حرف گلی گوش کنم بشم:*
:)

ای شکموووووووو :))

آره عسلم معلومه که پر میکنم :)  اوف لواشک چشم :) من همیشه چیز میز ترش تو خونه دارم :)

عه خوب نورشون مناسبه آبشون مناسبه چجور مراقبت دیگه مردم میکنن؟؟
مامان من گلای خونگیش ماشالا انقدر شادابن نه کود میده نه خاک عوض میکنه هیچی..

^_^

۰۲ تیر ۱۶:۲۷ الوچه بانوو
چقدر کار میکنی تو:|
خسته شدم میرم بخوابم:))))
نمره 17/5 زبان:||
خداااایااااا بیا منو بکش:|

عه عوض خسته نباشیدته ؟؟؟ >_<

خدایا اینو بکش :)))

من میدونم گلات رو باید چکار کنی خوب بشن ولی نمیدنم چطوری باید به تو بگم
خونه ات رو عوض کنی احتمال داره درست بشه
ببین دقیقا یه جاهایى تو خونه هست که نباید گل بذاری یه جاهایی هم هست که گلا توش حالشون خوب میشه از روی نقشه خونه ات و محل قرار گرفتن در ورودى خونه ات میتونم بگم 
حالا به نظرت چه کار کنیم 
یا باید نقشه خونه ات رو بکشى برام بفرستى 
یا من باید پاشم یه سر بیام پیشت

یه بوستم بکنم که اینقده خانم شدى
یه سر به سایت لذت کمتر داشتن از تو وبم بزن مطالبش براى خونه دارى براى من خیلى خوب بوده 


وای چقدر پیچیده :/
هوم من نقشه ی خونه رو میکشم برات میفرستم لیتکش رو فردا :)
البته اگه تو بیای و بوسمم کنی خیلی بهتره :))

^_^
هوم من هر سایت خوبی میشناسم تو بهم معرفی کردی.. دقت کردی؟؟؟

خخخخ آخییی چه بامزه در حال بدو بدو کامنتمو تایید کردی...
عزیزم.....
اره والا..فک کنم من دقیقا برعکس همه ی آدمام.....جدا گل و گیاه دوس ندارم..مخصوصا دست زدن و ور رفتن و رسیدگی بهشون رو...

واقعا بدوووو بودم :)
:)

عجب :|

عاغا من کلی چیز نوشتم اما همش پرید
پس ترجیحا کوتاه و مختصر بگم که انشاالله قام قام دار هم میشین اون هم از نوع خفن

نمره ت عالیه همین که نفر اولی بنظر من قابل تحسینه

و دیگر اینکه توی خونه ی منم هیچ گلی زنده نمیمونه,نمیدونمم چرا
همون گل رو مامانم توی شمال داره با چه ابهتی اما مال من توی اصفهان نابود میشه همش
در ضمن دستت راستت رو سر من بخاطر اینهمه اکتیو بودنت در راستای منزل داری ^_^ من همچنان نیمه تنبلم

قضییه اون قورباغه قورت دادنه چیه؟

ای بابا :(

ممنون دوست عزیز چقدر اسمت عجیبه !!!

هوم من اما ترجیح میدم با نوزده دوم بشم تا با هفده اول :|

ای بابا :(
ایشالا هممون یه روز اونجوری که باید قدر این زمانی که برای زندگی رو داریم بدونیم :)

میگن فکر کن سخت ترین کارهات قورباغه ان و خوردنشون چندش آور..
اگه اول قورباغه ات رو قورت بدی بعدش همش میتونی چیزای خوب بخوری..
دقیقا مث وقتی که کارای سختتو که اول انجام میدی دیگه باقی کارها راحت میشه :)

وویی کامنت من چرا با اسم میکنم سیو شده o_O

اول که پرید الانم با این اسم سیو شد خخخخخخخ

اون کامنت مال منه بلاگر :-D

خخخ تو بودی ؟؟؟

باشه مرسی که گفتی :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان