طبق معمول نوشت...

سلام عزیزانم :)


من باز به خاطر غیبتم عذر خواهی میکنم :((

طبق معمول حجم اینترنتم تموم شده.یعنی توی 9 روز 5 گیگ دود بشه بره هوا خیلی به آدم زور داره خیلی :/

اینه که اینهمه زحمت کشیدم وبلاگهای به روز شده رو بخونم تازه در حالی که هنوز غیر بیانی ها رو نخونده بودم الان باز حدود چهل تا وب به روز شده که اصلا فکرشون نابودم کردم :|

خواستم اینجا بگم یه مدت فقط نهایتا ده تا وب خیلی مورد علاقم رو میخونم و نهایتا به دوستایی که خیلی وقته سر نزدم سر میزنم..

چون نمیتونم هم بنویسم هم اینهمه رو هر روز بخونم هم کامنت بذارم هم کامنتای خودمو جواب بدم و تایید کنم..

میشه تا آخر خرداد اگه نتونستم و نرسیدم بیام بهتون سر بزنم ازم ناراحت نشید و به دل نگیرید و گلایه نکنید؟؟ میشه ؟؟


خوب جونم براتون بگه که چقدر دوست داشتم این یکی دو روز بودم و وقتی یه عالمه جیک جیک تو سرم وول میخوردن مینوشتم :(

خبر  اصلی اینه که دو روز پیش صاحب خونه زنگ زد و گفت تا آخر خرداد تخلیه کنید.

البته خانمش زنگ زد به شوهرم..

خانم جالبیه در نوع خودش.. یه جوریه که از رفتارش اینطور استنباط میشه تصمیم گیرنده ی اول و آخر زندگیشونه..

اما وقتی شوهرم بهش گفت شما بگو شوهرت زنگ بزنه باهاش حرف دارم یه جورایی مثل این بود به بچه بگی برو بزرگترتو بیار :)


خوب من خیلی خوشحال شدم بعد اون تماس..

یعنی خیلی...

این خونه رو ... خوب نمیتونم انکار کنم که فوق العاده قشنگه.. که همه چیزش عالیه.. که رویاییه رسما.. یه خونه ی 90 متری که نقشه اش انقدر خوبه که به نظر بزرگتر میاد..

با کابینتای بی نظیرش از نظر جا داشتن و خوب رنگ قهوه ای سوختشون که مورد علاقه ی منه... با اوپن عالیش..

با بالکن خوبش.. پنجره ی بزرگ هالش.. حمام دستشویی بزرگ و تمیزش.. اتاق خوابای مناسبش که همیشه تو ذهنم بود اون که بزرگ و تاریکه رو خودمون برداریم و اون کوچک آفتابگیره رو بدیم به بچمون..

با همه ی اینها اما اینجا رو صرف نظر از ظاهرش دوست نداشتم..

از وقتی اومدیم اینجا همه ی روزای بد بدتر شدند و اتفاقایی رو اینجا دیدم تو زندگیم که برای هیچ زنی نمیخوام :(

تازه از همه بدتر موقعیت مکانیشه که با وجود اینکه تو یه خیابون به نام و خوبه اما انقدر تو پس کوچه است و کوچه هاش تاریکن که یادم نمیره اون دوباری که تو کوچه خفت شدم و شکست غرورم :(

چه غم انگیز کردم فضا رو :/ اینا رو نوشتم که بگم خوشحالم از اینجا میریم..

از وقتی زنگ زد من پاشدم اونقــــــــــدر رقصیدم که جونم داشت درمیومد ^_^

حالا قسمت بدش چیه؟؟؟

اینکه اینجا عشق شوهرمه :/ انقدری ناراحت بود که هر آن احساس میکردم اگه به رقص و مسخره بازی ادامه ندم و نخنده از عصبانیت و ناراحتی دور  از جونش دق میکنه :|

برای اینجا خیلی برنامه داشت..

حالا اون فقط اینو میبینه که خونه دستی دستی از چنگمون درومد اونم ناجوان مردانه..

اما من خیلی چیزای بهتر میبینم..

من میبینم که چقدر درس گرفتیم.. تازه خوشحالم .ما اگه اینجا رو نمیخریدیم و نمیفروختیم کجا تو سه سال میتونستیم 60 تومن پول جمع کنیم؟؟

اما الان خیالم راحته.. که چقدر داریم و باهاش چه کارهایی میتونیم بکنیم :)

امشب قراره بعد از شرکت بره با دوستش مغازه ببینن.. اگه خدا بخواد قراره کار آزاد بزنه کنار کار شرکتش و خوب اینم از آرزوهای من بوده.. از اینکه وقتش پر باشه لذت میبرم.. از اینکه خودش کم کم ببینه به درد چه کارایی میخوره.. که تلاش کنه و نتیجه ی تلاشاشو ببینه و شاد شه.. خواهشا دعا کنید که این مورد جور بشه و امشب با خبر خوش بیاد خونه..

در مورد خونه هم گفته تا شهریور بلند نمیشم و یکم احتمالا قصد داره تا جایی که میتونه کشش بده.. شما رو به خدا این مورد رو هم دعا کنید از خر شیطون پیاده شه.. یعنی اگه تا آخر ماه از اینجا بریم من دیگه نمیدونم چجوری باید شکرگزاری کنم :)

حالا الان که دوست ندارم بریم بچسبیم خونه ی خواهرم یه مورد اونجا پیدا شده عالی :/ خود خونه خوب.. کرایش عالی.. تازه چسبیده به باشگاه و استخر و پارک :|


وویی وقتم کمه باید برم دیگه اما مطمئنم باز حرف داشتم برا تعریف کردن و گفتن :)


من برم تا شوهرم نیومده..


کامنتهای پست قبل مونده یه مقداریش.. صبور باشید.. تا دو روز آینده تایید میکنم :)


+ خدایا به هممون بصیرت و آرامش بده . آمین :)


(((((: انشالله  شوهرتون کارش جوربشه خونتونم تخلیه کنین

وووویی آمین..
عزیزم مرسی :)

۱۰ خرداد ۲۲:۲۰ بابا لنگ دراز
امیدوارم دیگه هیچ وقت غرورتون نشکنه و هرچیزی صلاحتونه واستون پیش بیاد.
موفق باشید

آمین..
ایشالا غرور هیچ زنی تو کوچه و خیابونا با اون مسایل نشکنه..

تشکر :)

۱۰ خرداد ۲۲:۲۷ جوجو کوچولو
خب ایشالا که هرچی صلاحه
و اینکه مغازه عالی نسیب شوورتون بشه

مقسی جووونم :)
تو رو خدا مهبان جانم اگه وقت نداری سر تعارف نیا نخون حرفای منو هاا..  بخدا به درست برسی هم من خیلی خوشال میشم :)

بلاگرجانم ناراحت نمیشم نیای خیالت راحت 

خونتون چقد رویاییه 

برات آرزو میکنم هرچی که صلاحه پیش بیاددر مورد خونه ...
خیلی خوشحال شدم که گفتی شوهرت کار آزاد میزنه امیدوارم موفق شین حسابی 
چه شغلی؟

مرسی عزیزم..


هوووم.. قشنگه.. تازه شومینه ی فوق العادشو یادم رفت بگم :دی

آمین. مرسی.
تو مایه های سوپرمارکت اینا..

ان شاالله همه چی بهترینش اتفاق بیافته عزیزم 

آمین.

متشکرم

سلااااااااام من اومدم.;-)
البته بودما فقط نت نداشتم یعنی نت دارم اما گوشیم یک هفته ای که با طرح ماهانه نت نمیره 
باید برم بدن درستش کن تا پست هاتو سر فرصت بخونم
بنظرم 6 تا پست نخونده :))
خودت خوبی 
روبراهی
من سرفرصت میام :-*

سلام گلم خوش اومدی :)
ای جانم..
نتیجه امتحانت کی میاد؟؟

باشه میبوسمت :*

ان شاالله هر چی خیره پیش بیاد واستون💙

آمین ممنون..

چه خونه ای :-)

انشاالله بهترینا برات رقم بخوره 
بسپر به اوس کریم 
;-)

:)

آمین. برای تو هم همینطور..
چشم :*

۱۱ خرداد ۰۲:۰۳ الوچه بانوو
ای جاااانم ب سلتمتی چقدر خووب ک انقد انرژیتو زباد کرده این خونه خریدم؛)

خونه رو نمیخوایم بخریم :/

۱۱ خرداد ۰۸:۴۸ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
خب منکه ناراحت میشم این از من خخخخ
الهی خونه رو تخلیه کنین،مغازه بزنین،یه خونه ی توپ بگیرین،یه خورده هم کمتر نت مصرف کنید
آممممممممیییییین

ممنونم.. خیلی زیاد :)

اوف یعنی مو لای درز این کامنتت نمیره :)

سلام عزیزدلم.
خوبی؟
من یکی که ناراحت نمیشم عزیزم..هرجوری خودت راحتی.همین که ازت یه خبری داشته باشیم و پست بنویسی کافیه خانومی.
چقدر خوب که بابت خونه خوشحال شدی.
احتمال زیاد اگه من بودم عذا میگرفتم و غصه میخوردم.
امیدوارم حالا که دوس داری بری از این خونه زودتر جور بشه و بریم یه خونه ی دیگه.یه خونه ی خوب و قشنگ دیگه هم گیرتون بیاد.
بابت کار شوهرت هم خوشحال شدم حسابی.موفق باشه.

سلام آوایی مرسی :)
وای شماها چقدر مهربونید :) مرسی..

خوب فکر کنم تو هم مثل شوعر منی که یه چیز اگه خوبه دیگه نمیخواید خوب تر از اونو داشته باشید و به همون راضی هستید..
من اما مطمئنم بهتر از اینجا هم پیدا میشه :)

آمین.ممنون :)

قربانت..

۱۱ خرداد ۰۹:۴۴ ᓄـــომlἶհεـــلیـפــہ
غیبت منو ببخش :)))

ایشالا این ماه خبربای خوبی میشنوی خانووووومی


تو عزیز دلمی :)

آمین ممنون :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام بلاگررر جوون ..ینی من عاشقت شدما عاشق..*** *** **** ******* ** ** ****

سلام نازی...
من خودشم دیگه :)
الان دعوام نکنی هااا.. خوب چجوری بهت خبر میدادم :(

سلام

البته درست هست که مکانهایی که خاطرات تلخ توش اتفاق می افته انرژی منفی به آدم میدن

ولی فکر کنم با چند تا خاطره خوب اثرشون از بین بره


به هرحال اگر صاحبخانه خونشو بخواد من که ترجیح میدم زودتر برم یه جای دیگه رو بگیرم و از بلاتکلیفی دربیام


من و همسرم هم مثل همسر شما به شدت از اسباب کشی متنفریم با اینکه از خونه ای که توش هستیم زیاد هم راضی نیستیم ولی پنج ساله توش هستیم خخخخ


بلاگر جان من پنج شش تا از پستهات رو خوندم همشونو نخوندم و ممکنه قضاوتهام در مورد زندگی شما درست نباشه 

شما آدم شاد و سر زنده ای هستی پشتکار داری اهل تفکر هستی اینها خصوصیات مثبتی هستند که هر کسی نمیتونه داشته باشه ولی یه اشکال هم داری 


شاید هم من اشتباه متوجه شدم ولی احساس می کنم به همسرت حس مردانگی نمیدی به عبارتی نگاه بالا به پایین داری بهش


خیلی خوبه که زیرپوستی در هدایت و مدیریت زندگی موثر باشی ولی حداقل جوری ظاهر سازی کن که اون احساس کنه خیلی به نظرات و افکارش اهمیت میدی یا اعتقاد داری


مثلا توی یک پستت نوشته بودی که به همسرت گفتی آدم باش

چنین جمله ای به طور کامل شخصیت مرد رو ترور میکنه. به نظرم مثلا بهش می گفتی خیلی برام مهم هست که زمان بازی با گوشی رو کم کنی روی تمام ابعاد زندگیمون اثر گذاشته

به نظرم همون حرف رو میشه با یک سری کلمات دیگه جوری بیان کرد که شخصیت و غرور مرد ترور نشه

اون باید احساس کنه تکیه گاه و حامی شماست این احساس رو تا میتونی بهش بده

من برادر خودم هم خیلی با گوشی بازی میکنه و چون از نزدیک چنین فردی رو دیدم درک می کنم که عذاب آوره ولی شاید بشه راههای دیگه ای رو امتحان کرد 


کامنتم جنبه یه مقدار جنبه انتقادی داشت ببخشید

اگر نخواستی اصلا تاییدش نکن


موفق باشی

سلام عزیزم ..
تا حدودی موافقم.. به هر حال هر کاری هم آدم بکنه تو یه جای مشخص همیشه فقط و فقط خاطرات خوش رقم زده نمیشن پس باید با اون خاطرات بد هم کنار اومد اما خوب اینجا در کل جهنم زندگی من بود دیگه :/

بله منم دوست دارم از این بلاتکلیفی دربیایم :)

وای چه باحال ! پنج سال! شما اگه از یه جا خیلی راضی باشید چی میشه :))

خوب جانم برات بگه که این کامنت رو که تا آخرش خوندم دو تا کار کردم.. اولیش این بود که رفتم وب آوا و کامنتهایی که اونجا گذاشتی رو مثلا 5 تاشونو خوندم ببینم کلا چه جور آدمی به نظر میای :) نمیشه اینجوری قضاوت کرد اما حداقل به این نتیجه رسیدم آدم بی خودی گیر بده ی اعصاب خرد کنی نیستی :))

خوب من این جمله ات رو که گفتی ممکنه قضاوت هام در موردت درست نباشه رو تایید میکنم و میگم آره جانم.. تا حد خیلی زیادی با انتقادت مخالفم..
من حدود سه ساله که مینویسم و اگه میبینی دوستای قدیمیم که مدام اینجا رو میخونن دیگه مثل شما راهکار نمیدن و پیشنهاد جدیدی ندارن بخاطر اینه که میدونن من چه کارهایی کردم و چه کارهایی نکردم..
شما یه چیز رو درمیابی از نوشته های من یه چیز رو نه..
قطعا مسئولیت و بار زندگی نود درصدش الان رو دوش منه اما این یه چیز اختیاری نبوده و نیست.. معلومه که من قطعا به نظرات منطقی همسرم اهمیت میدم و حتی تو این مدت و خیلی اوقات دیگه به غیر منطقی هاشم اهمیت دادم و این احساس رو بهش دادم که تو تصمیم گیری نقش داره اما حقیقت اینه تو دوره ی جدید و فعلی زندگیم این اهمیت دادنه موقته و من نمیتونم تا ابد پای نظرات غیر منطقی ایشون بایستم.. فقط این فرصت رو ایجاد کردم که بتونم با رفتارم اون رو متوجه اشتباهش بکنم..
اینا همش حس مردانگی دادنه در حالی که من بعنوان زن اون امنیت رو که باید زن از شوهرش بگیره نمیگیرم و خواهش میکنم به اون سمت جریان هم نگاه کنی :)

دومین کاری که کردم این بود که رفتم تمام پستهای بدون رمز این وب رو که شما میتونستی بخونی خوندم که نسنجیده جواب نداده باشم..  کلا توش یه آدم باش! پیدا کردم که اون هم خطاب به همسرم نبوده و امیدوارم با دقت بیشتر به این موارد اشاره کنی :)

باز هم جا داره اشاره کنم که همسر من مشکلش زیاد بازی کردن نیست بلکه دقیقا به خودم اجازه میدم واژه ی اعتیاد رو به کار ببرم که اینو هم حداقل از زبان دو تا مشاور دارم میگم :)
و از اون راههای دیگه که مد نظر شماست حتما من بسیاریش رو تو این یک سال و اندی امتحان کردم و اگه چیز خاصی مد نظرت هست مطرح کن شاید که از نظر من دور مونده باشه تو این مدت :) ولی خوب گاهی دوستان یه نظراتی میدن من واقعا ناراحت میشم.. اینکه میگید "مثلا بهش می گفتی خیلی برام مهم هست که زمان بازی با گوشی رو کم کنی روی تمام ابعاد زندگیمون اثر گذاشته" برام خیلی عجیبه کسی بیاد بخونه منو و فکر کنه این زن تو این مدت با شوهرش حرف نزده.چنین حرفی نزده.در عوض فقط میاد مینویسه و گلایه میکنه ..

ممنون از وقتت و از اونجا که انتقاد بی شک از دلسوزی میاد ممنونم از همنوع دوستیت :)

شما هم ....

بله بله میشه. بنده هیچ گلایه و شکوه و شکایتی نمیکنم :))

سلام عزیزدلم
وووی که منم از خوشحالی تو کلی ذوق کردم
ان شالله که همه چیز همونطور که دل مهربونت میخواد پیش بره و برامون خبرهای خوب بیاری :*

ای جانم مررررسی :)

سلام گلم :)
^_^
قربونت دیگه.. ممنون از مهربونیت:)

۱۱ خرداد ۱۴:۴۵ کودکی از دیار بیماری
ای بابا
خونه :( من از خونه عوض کردن متنفرم. 

من خیلی دوست دارم :)
اسباب کشی و هیجان چیدمان جدید برام قشنگه..
و به نظرم اگه بتونیم کلیت زندگیمون رو روی شاد و خوشبخت بودن مدیریت کنیم خیلی عالی میشه بعد بیست سال ببینیم تو چه محله ها و خیابون ها و کوچه ها و آپارتمانهایی که شاد نبودیم :)

من سبک جدیدتو دوس ندارم 
شعاریش نکن وبتو ! :(
البته اختیار خودته ...

خوب هر روز بیام ناله کنم دوست داری ریحان؟؟؟

این که از تغییراتی که انجام دادم و از رویه ی مثبتم مینویسم شعاره؟
دعوت کردن دوستایی که دوستشون دارم به بیدار شدن شعاره ؟؟

خوندن وبهایی که باعث زحمتت میشن؟!!!!!!!
تو لیست وبلاگهای به روز شده ات چه کار میکنن؟
برای ناراحت نشدن دیگران وبلاگشون رو میخونی؟ کامنت میدی؟
قرار بود خودت رو دوست داشته باشی قبل از هرکسی
نگران ریخته شدن خواننده هاتی؟
چی اذیتت میکنه که به خاطرش چند خط از پستت رو بهش اختصاص دادی و اجازه خواستی از به زحمت نینداختن خودت؟

چند خط عجیبی بود

تو مجبور نیستی به هیچ کاری و به خاطر هیچکس

هوم...

منظورم این نبود بیشتر کسایی که دنبالشون میکنم باعث زحمتمن. میخواستم بگم برای خوندنشون احتیاج به وقت دارم و الان وقتم تنگه.. نت ندارم.. فکرم مشغوله و اینا..
نگران ریخته شدن خواننده هام...  به خاطر تعداد کامنتای خودم اینجور نگفتم.. جلو گیری از رنجش های احتمالی بود .و خوب به جای اینکه یه ماه به کسی سر نزنم و همش دوستام کامنت بذارن پس چرا فقط مینویسی و سر نمیزنی با خودم گفتم بهتره یه جواب الان به همه بدم :)


آخی دوستم :( ایشالله حل میشه :)

:)
قربانت :*

۱۱ خرداد ۱۸:۲۸ زینـب خــآنم
انشــــــــــالله هرچی خیره واسه خونتون هرچه سریعتر واستون پیش بیاد
درگیری ذهن واقعا سخته
حل میشه انشــآلله
شغل آزاد هم در کنار کارش واقعا خوبه ، انشالله ب بهترین شکل واستون اتفاق بیوفته

آمین مرسی عزیزم :)

حالا ایشالا که اتفاق بیفته..

سلام
نمیدونستم این کامنت انقدر وقتت رو میگیره
درآوردن نظرات یه وبلاگ دیگه و مرور دوباره وب خودت

راست میگی نمیشه با دو سه پست قضاوت کرد خصوصا که احتمالا شما اون پستهایی که کمی توش تنش هست رو رمز دار می نویسی و بدون خوندن اونا راجع به بقیه پستها نمیشه قضاوت کرد

وضمنا این هم باید در نظر گرفته بشه که تا زمانی که توی موقعیت یه آدم دیگه قرار نگیری نمیشه راجع بهش نظر داد

خوب حق با شماست باید با شناخت بیشتر قضاوت کرد

راستی توصیف شما در مورد طبیعت عالیه انشاء شما هم عالیه مثل آوا 

در مورد عوض کردن خونمون هم بگم که چون خودم شاغلم و دو تابچه هم دارم و توی شهر خودم هم نیستم یعنی کسی نیست اینجا کمکم کنه و همسرم هم اصلا حوصله دنبال خونه گشتن رو نداره و از طرفی همسایه طبقه پایین هم تحملش بالاست و هرچی بچه هام سر صدا میکنن اعتراض نمیکنه مجموع این موارد باعث شده ما ماندگار شویم

امیدوارم ناراحتت نکرده باشم

ان شاءالله زندگیت روبراه میشه نگران نباش شخصیت محکمی داری و از پسش برمیای
با گوشی نوشتم و احتمالا غلط املایی
 داشته باشه

موفق باشی
 

مسلما من برای کسی که دلسوزانه برای انتقاد من وقت میذاره وقت میذارم و سرسری جواب دادن رو دوست ندارم :)
سلام به روی ماهت :)
من پستهای اولم که اکثر مخاطب ها رو نمیشناختم رمزی مینوشتم اما الان اونایی که توشون عکس خاصی هست یا نوشته ای که ممکنه کسی از آشناها منو بشناسه رمزی میکنم .

ای جان ممنون از تعریفت :) خوشحال میشم با نوشتن بتونم حس دیدن یه جای خوب رو انتقال بدم :)

اوخی.. خدا بچه هاتو حفظ کنه.. با این شرایط من هم جای شما بودم میموندم تو خونه :)

نه خانمی ناراحت نیستم :)

ممنون از قوت قلبی که میدی :)

شما هم موفق باشی :)

شعاری مینویسی اما شعاری که عملی بشه چرا که نه ؛)
اسباب کشی خوبه، اما خونه اجاره ای نههه

دقیقا میخواستم بگم من چیزی رو که بهش عمل نکردم ننوشتم تو اون پست..

اینم لایک داشت.. نکته ی خوبی بود.. اما خوب آدم که خونه میخره محض تنوع کم پیش میاد بفروشه بره یکی دیگه بخره :/

نهههههههه خوب نیس
باید کلی وسایل جابه جا کنی
به فنا میره آدم

ای تنبل :))
منی که اینهمه تنبل بودم دوست دارم.. تو احتمالا باید دست منو از پشت بسته باشی :)

۱۱ خرداد ۱۹:۳۷ ندا بانو
خونتون با تعریفات دلمونو برد ها😍😍😍
انشاله ک مغازه خوبی پیدا کنید و روز ب روز برکت بباره تو زندگیتون 
ن بابا چرا ناراحت شیم .منم چنتا وبو بیشتر اد نکردم ک برسم ب خوندشون 😘😘😘

دلتو نبره.. مال مردمه :))
آمین. ممنونم عزیزم :)

چه باحال :)

من تنبل نیسم >.<

:) باشه

خوش خبر باشی دخترم  D:

احوال بلاگر جان؟

ما که رفتیم...     :/

قربونت :)
من خوبم خدا رو شکر :)

کوجا؟؟؟؟؟ :O

سلااام فرمانده:-* 

اومدم اعلام حضور
دعا هم میکنیم بی شک… 
سربازتیم رفیق

سلام عزیز دلم... بابا تو ژنرالی :))

قربون تو برم..
خیلی بزرگواری  توووو :*

مجبوری اینقده دور خودت رو شلوغ کنی آخه کچل؟:)
بعله امکانش هست که به دل نگیریم
ولی به شرطی که بیای بغلم دو تا بوس بدی:**

ایشالا کاری که شوهرت میخاد شرو کنه با موفقیت همراه باشه
درمورد خونه هم عجول نباش
امیدوارم هر چی به صلاحتونه همون پیش بیاد عزیزدلم:)

+تغییرات جدید هم مبارک
خعلی دوسش دارم این عکس رو^_^

یعنی میگی فقط من اینجوری ام ؟؟
قربانت لطف میکنی :)
من نمیفهمم این محسن چرا به این تقاضاهای تو رسیدگی نمیکنه همش به من پیشنهاد میدی :دی

آمین ممنون:)
فدای تو :*

قربانت :) منم دوستش دارم :)

شاید آره:|
اصن حالا که اینجوری شد بوست نمیکنم:)
اصرارم نکن دیگه

عه..
گلی جونـــــــــــــــــــم ؟؟؟
تو لو خدا بوسن کن :)))

عشق من برای همشون از خدا میخوام زودتر اونی ک‌ میخوای بشه هم کار مغازه  خونه
میگم خیلی خودتو ننداختیتو دردسر؟؟!چندتا وب میخونی دوستای خوب داشتن خوبه اما این همه سخته!!!هرروزم باید بری کامنت بذاری
دو‌نفری چی‌میکنین انقدزود تموم میشه نت!ماشالا!!

مرسی سارای مهربونم :)
خیلی وب میخونم.. خیلی ... خوب شد اینجا مطرحش کردم تقریبا فهمیدم من تنها کسی ام اینقده زیاد وب تو لیستمه :/

هیچی بوخودا :(

عیب نداره اگه سر نزدی..فدای سرت عزیزم :))

ایشالا یه خونه ی خوب پیدا میشه که اونجا پر از تجربیات و خاطرات قشنگ باشه براتون :)

به به بـــــــــــه خوش برگشتی شما :)))

آمین. مرسی :)

سلام عزیزم...
چقدر خوبه ک حالت خوبه و باانرژی مینویسی :)
اقای همسرتون جواب اون خانمه رو عالی داده :دی ی

ان شاالله ی مغازه خیلی عالی بگیرین و خونه هم اونطوری ک خودت دوسداری گلم...

وبم هر کدومو ک خودت دوسداری بخون عزیز هر جوری ک راحت تری... :)

سلام خانمی :)
هوم مرسی :)
یه همچین آدمیه..

ممنون از دعات آمین :)

هوم مرسی :)

۱۲ خرداد ۰۴:۰۵ الوچه بانوو
حالا تعویض خونه-______-

قیافه ات چرا همچین شده :O

۱۲ خرداد ۱۰:۴۷ جوجو کوچولو
من تعارف؟ نه داریم؟ نه میشه؟
:)
این امتحانای آخر خوبه وقت داریم ^_^
وای عکس پروفایل جدید و عکس قالب جدید مبارک ^_^

چه خوب :)

ایشالا به سلامتی تموم بشن و نتیجه راضیت کنه :)

اوهوم کاش زود تر هدرم رو این شکلی میکردم :)

سلام عزیزم
راستش اون روز یکی دوبار اومدم دیدم تایید نکردی دیگه یادم رفت بیام سر بزنم
ولی الان خیلی خوشحال شدم که حدسم درسته
خیلی دلم برات تنگ شده بود .. اون روز خیلی از پستاتو خونده بودم و دیگه مطمئن شده بودم خود خودشی :دی
 میگم که ایشالا خونتون عوض کنین و یه خونه عالیتر که هم تو دوستش داشته باشی هم همسرت .. و پر از روزهای عاشقانه رو تجربه کنی عزیزدلم
بوووووووووووووووس

سلام گلم..

عزیززززززززم ^_^

ممنون ممنون از حرفای خوبت :)

شوهرت مغازه رو دید و پسندید عایا؟
بیا ی خبری از احوالاتت بده ببینم دعاهامون ب کجا رسید

دید... نپسندید گمونم.. :/

مثل من وقتایی که نمیرسی نه برای کسی کامنت بذاری،نه کامنتای خودتو جواب بدی و تایید کنی،نه همه ی وبای فرعی رو بخونی،کامنتدونی رو غیرفعال کن

الان فکرکنم همه میزنن تو سرم با این پیشنهادم :دی

من خودم از اونایی بودم که چند وقت میومدم وبت یه تبریک عقد بگم هر بار کامنت دونی نداشتی دوس داشتم خرخرتو بجوم ^_^

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** ** *** **** ************* ****** **** **** **** **** **** ********* * **** *** ****** ***** **** ***** * ****** **** ** ***

ای خدا نازی؟؟؟؟
جدی میگی؟؟؟
اصلا نمیدونم چی بگم.. منو ببخش تو رو خدا :((

نامرد تو هم شمارمو داشتی هم من چن بار اومدم تو اون وبت کامنت گذاشتم

به جان خودم شمارتو نداشتم نازی جان..
تو اون وب بهم داده بودی اما من یادم رفته بود یادداشتش کنم.گفتم اجالتا سانسور و تایید میکنم تا بعد..
بعد دیگه نمیدونستم از کدوم پست پیداش کنم :(
منو ببخش تو رو خدا کوتاهی از من بود...

ن عزیزم مهم نیست ..ایشاالله خوشبخت و شاد باشی 

نازی اینجوری که میگی قشنننننگ یعنی دلت ازم شکسته..

تو رو خدا قهر نباش.. 

ن گلم اینجوری نیست ...مواظب خودت باش خانومی 

خوب چرا یه جور میگی انگار یعنی خدافظ.

شمارتو برام بذار عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان