رمضان نوشت :)

سلام عزیزان دل :)


بخش اول:

اول از همه رسیدن این ماه قشنگ رو تبریک میگم.

تا یه سال قبل ازدواجم بود که تمام روزه هامو میگرفتم.

تا همون موقع بود که یا مامان با اون لحنِ عجولانه ی مامانانه و با صدای بلند میومد بیدارم میکرد _که اگه میشدم خیلی خوب بود اما اگه کار به دفعه ی دوم و سوم میکشید حتما یه درجاتی ازش میگرفتم _ یا بابا میومد بیدارم میکرد که فرقی نداشت کار به دفعه ی دوم و سوم بکشه یا نه , باز با همون نرمشِ بار اول میگفت بلاگر جان؟ بابایی پاشو اذان نزدیکه :)


تا همون موقع بود که صبح ها بعدِ نماز ملحفه میپیچیدم دورِ خودم و میرفتم رو صندلی بالکن تسبیح به دست مینشستم و جلوه ی خالقم رو در طلوع آفتاب میدیدم و حظ میبردم.


افطاری های دسته جمعی پربار , نماز خوندن ها , دعا خوندن ها , ختمِ قران ها....

یه جورایی حس میکنم خیلی از چیزای خوب تو همون دوران جا موند :(


سالِ بعدش وسط ماه رمضون که از شدت سرگیجه و حال بد نتونستم از سر کوچمون خودم رو به خونه برسونم و بابا اومد منو برد دکتر دیگه باقی روزه هامو نگرفتم. فقر آهن شدید داشتم اون موقع.

بعد اون سال هرچند دیگه مشکل فقر آهن نبود اما اگه بگم هر سال ضعیف تر و بی بنیه تر شدم دروغ نگفتم.اون موقع 56 کیلو بودم اما الان بین چهل و نه تا پنجاه و یک نوسان میکنم.


حالا امروز هم روزه نیستم .. همچنان درد داره جای دندونم و مدام ژلوفن خوردم این دو روز.اما شاید فردا رو بگیرم... اگه شب احساس کنم بهترم میگیرم:)

درسته دیگه تو اون سالها نیستم.

درسته که نمیشه از اینجا طلوع رو دید,

اما شاید بتونم لذت افطار و سحری های باحال دسته جمعی رو با همین دو نفره بودنمون تداعی کنم :)

و این بار منم که تو نقش همسر اما به سبک بابا باید همسر رو بیدار کنم :)


بخش دوم:

دیروز قرار شد بریم برون و از اون جایی که تو خونه ی ما سیستمِ برعکسی حاکمه, همیشه منم که زود حاضرم و باید غررررر بزنم که دیر شد.بجنب.بسه.خواستگاری نمیریم که بیا و این صحبتا ... برای همین دیروز ساعت 6 اعلام کردم هر کس راسِ هفت و نیم حاضر و آماده دم در نباشه خره والسلام ^_^

یعنی معجزه شد و آقا هفت و ده دقیقه آماده شد که من خر باشم :)) خلاصه راس ساعت زدیم بیرون..

اول از همه یه ظرفای جینگیل پینگیل دیده بودم گرد در دار سبز روشن با توپ توپی های سفید :) اونا رو خریدم :)

بعدم رفتیم یخچال دیدیم.

میگم زشت نباشه بعدِ اون نظر سنجی باز یه ساید سامسونگ چشم منو گرفت ؟ :دی

به نظرم دو قلو خیلی برای ما بزرگ بود.مثلا برای مامانا خوبه که یه عالم بچه دارن و مواد  غذایی زیاد باید فریز کنن.. ضمن اینکه قیافشونو میدیدم یاد کامنت "سارینا2" هم میفتادم و دلم به هم میریخت...

حالا یه چند ماه مونده تا تصمیم نهایی رو بگیریم و بخریم چیزی.. یه مارک هم بود به اسم "بِکُو "  کسی شنیده؟ یا حتی داشته؟ خیلی تعریفش رو کردن.ساخت آلمانه.اونم قشنگ بود.دو تومن هم از سامسونگ پایین تر بود..


بعدم رفتیم قیمت خونه برای رهن اینا گرفتیم. وای خدا یعنی انگار شوهرم بدش نمیاد با تمام قوا زور بزنه که بخریم یه خونه .وقتی قیمت خرید میپرسه انگار سیخ داغ میکنن تو جگر من :((

البته ما با خودمون فکر کردیم وقتی آقای صاحب خونه زنگ نزد حتما اصلا پولشون آماده نیست و زنه بیخود بهمون زنگ زده بدون اطلاع شوهرش..

خوب اینکه میگم تعجب برانگیزه اما خانمه کلا این طوری به نظر میرسه.

مثلا وقتی میخواستن بخرنش مدام به من زنگ میزد سر قیمت چونه میزد میگفت من میخوام زنونه بین خودمون حلش کنیم :/

خوب من شاخ در میاوردم میگفتم عزیزم شما شوهرت باید با شوهرم به توافق برسن .حرف آخر رو شوهرم میزنه :) حالا اگه حتی به قول شوهرم این طور نباشه باز من احترام شوهرمو حفظ میکردم دیگه :/


دیگه بعدشم یه عالمه قدم زدیم.. مغازه لوکسا رو رفتیم گشتیم. یه عالمه چیز گرون مرون دیدیم دل و قلومون اومد بیخ گلومون :) اما حال داد.

تازه به مناسبت آخرین روز آزادی در خوردن در ملا عام بدون شلاق! دو تا بستنی قیفی خریدیم و نوش کردیم :)

تا خود 10:30 پیاده چرخیدیم و وقتی برگشتیم و شام زدیم شوهرم بیهوش شد...

اما من بیدار موندم.

تا ساعت دو.

و فکر کردم و فکر کردم و فکر کردم....

و برای خودم و دلم تو دفترچه ی صورتیم با اِتُدِ صورتیم قلم زدم و نوشتم و خیال بافی کردم و برنامه های رویایی چیدم و آخرم برنامه های امروزم رو نوشتم...

امروز هم از اون روزاست که منم و یه عالمه کار :))

پس دیگه خداحافظ میگم و براتون آرزوی روز شاد و قشنگی رو دارم..


+ نمیدونم این فروشنده های مواد خوراکی _میوه,سبزی,هرچی اصلا..._ که بخاطر ماه رمضون قیمت هاشون رو بالا میبرن روزه هم میگیرن؟؟ انتظار قبولی هم دارن؟ در طول سال بیشترین ظلم به مردم تو همین ماه رمضون میشه.. چرا آخه ؟؟ :((

۱۸ خرداد ۱۰:۳۱ ♠Mãh§â♣ ...
وایی من گشنمه هنوز هیچی نشده 

ای جان خدا بهتون تحمل بده :)

۱۸ خرداد ۱۰:۴۴ زینـب خــآنم
بکو هم خوبه ، ولی کسی از آشناها نـدیدم ک داشته باشه
منم بنظرم ی فریز جدا ی یخچال جدا واسه شما دو نفر زیاده ! مگ اینک فکر بعدها تون باشین !!
عاقا چیکار کردی اینقد وزن کم کردی ؟؟  : دی
منم دقیقا از همینش هراس دارم !! ازدواج منظورمه
باید خودت بیدار بشی !!!!!!! خیـــــلی سخته ، منم همین الآنش با چشم بسته سحری میخورم ، اصن نگران بعدهای خودم هسدم  : /

به نظر نمیرسید بد باشه.. هر چی سامسونگ اینا داشتن اونم داشت فقط فکر کنم اون دو تومن بیاد تر دیگه پول برند سامسونگ بود :/
دقیقا منم به همین نتیجه رسیدم دیگه.. خوب دو نفر آدم اصلا برای سه نفر آدم چجوری پر کنم اون یخچال و فریزر رو.. و اگه قراره پر نشه برای چی بخرم به این جا داری؟
رژیم و ورزش اما خوب رزِم که میگم چیز اصولی نبود.. انقدر بهم گفتن چاقالو کلا خیلی یهو خوراکمو کم کردم.. الان هر کار میکنم جون نمیگیرم :|
من نفهمیدم از چی هراس داری که :/
خوب الان میخوام خودم بیدار شم شوهرمو بیدار کنم دیگه :)
نگران نباش بابا :))

بسی شیرین :)

:)

سلام بلاگر جان من پست قبلی در مورد یخچال حرف نزدم ولی الان خواستم بگم ساید نخری هاااا من یه جا رفتم مهمانی یخچالشون ساید بود خانمه در یخچال باز کرد هر چی توش بود ریخت وسط اشپزخونه😐تازه تو که قرار نیس همیشه دو نفر بمونی یه فندق که میاری حتما پس ساید کوچیکه چقد اصرار میکنم من😂ان شاالله بتونی روزه بگیری التماس دعا عزیز جان

سلام عزیز..
عه یعنی چی همه چیزش ریخت وسط؟؟؟ :/
خوب فندقم طفلی چقدر جا مگه میگیره تو یخچال :دی
قربونت عزیزم..

۱۸ خرداد ۱۱:۴۶ دکتر میم
:-)
مبارک تو ام باشه.
راستی بلاگر جان، فاذغ از شکل یخچال، ساید یا دوقلو،، اینو بگم که beko یکی از قویترین شرکت های لوازم خونگیه! و سامسونگ چون توی ایران شناخته شده ست، داره کمی هم پول اسمشو میخوره و گرون میفروشه. وگرنه «بکو» عالیه

ممنون :)
هیچی دیگه الان بیا به شوهرم حالی کن دکتر میم گفته خوبه :)
ممنون که گفتی حالا میتونم با خیال راحت جفت پامو تو یه کفش بکنم :)
یه همچین اعتمادی دارماااا!

۱۸ خرداد ۱۲:۰۹ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
ان شاالله یه یخچاله توووپ با یه قیمت خووووب بخری :-) 
اون ظرفاتم مبارک باشه;-) 
ماه رمضونم مبارک باشه ;-) 

میگم از آوا خبر نداری؟؟؟
خیلی نگرانشم:-\ 

قربونت برم آمین.
سلامت باشی عسل :)
وویی مرسی :)

منم نگرانشم والا امروز براش کامنت گذاشتم نمیدونم چرا نمیاد :((

بلاگر مارک بکو خوبه 
مارک Bush ک عالیه شوهرم دوس داشت اینو بخریم ولی نامرد خیلی گرونه یه یخچالش 12تومن بوددد 
یه کاری کنید شما با شوهرت برین مغازه لوازم تعمیر یخچال 
ازونا بپرسین بیشترین یخچالی ک میارن برای تعمیر چ مارکیه 
بعد ازشون بپرسین ک بکو چطوره شاید شوهرت قانع بشه چون اونا جنسی برای فروش ندارن بی طرفن و واقعیتو میگن .. 

انقد خوشحالم ک ماه رمضون اومده :)))

عزیزم مرسی که راهنمایی کردی..
از بوش خوشم نیومد.. اصلا.. خیلی ریختش بیخوده :/
عجب حرفی زدی هااا.
همین کارو میکنم ایشالا :)

عزیزم :)

مارک BEKO اسمش رو شنیدم 
مارک خوبیه ! توصیه میکنم !
تازه من اصن سامسونگ رو قبول ندارم 
یعنـی مامانم رو میبینم یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی A.E.G گرفته 
الان چندییییین ساله داره استفاده میکنه ، چش نزنم آخ نگفتن !
BOSH ام خوبه اما الان دیگه تو ایران فیک ـه .
یعنی نگا نکن تو ایران چه مارکی مده ، ایران انقد برندا محدودن که هیشکی هیچی رو نمیشناسه
حالا ربطی نداره اما سفیر رفتی ؟! کلی ادعاشون میشه که ما از همه برندی و هر سلیقه ای عطر داریم ، اما باز یه برندایی که میگی و تو سطح دنیا معتبرن و پر طرفدار اسمشم نشنیدن
حالا اینم قضیه لوازم خونگیه
تو این مارک ـای شناس ، یعنی بخوای بین LG و Sum بگی ، باز من LG رو ترجیح میدم .
ولی خوب مثن ساید یا دوقلو به سبک خودت بستگی داره ، 
مثن مامان من دوقلو داره همیشه ام فریزرش در حال ترکیدنه :))))
خواهرمم ساید سامسونگ داره و خیلی ام متناسبه براش (البته عمقش زیاده خدایی) 
عروسمونم ساید اسنوا داره تازه براش زیادم میاد :)) ، بزرگم نیس !
دیگه این که به دل خودتو همسر نگا کن بعد بین این ـا تصمیم بگیر ، تو کف مارکم نرو ! یه چیزی بگیر کار کنه برات ... تازه عروسم نیستی که جحاز بینی داشته باشی :)) حال کن :دی

هوم مرسی که تو هم گفتی بکو خوبه :)
وای من اون مارک لباسشویی رو نشنیدم اصلا. لباسشوییم دووعه و اصلا هم ازش راضی نیستم :((
آره منم ال جی ترجیح میدم اما خوب از سامسونگ گرون تره..  یعنی یه مدل و امکاناتش قشنگ دو تومن بیشتره :/
آخی خوب مامان منم فریزر تکی داره دو تا هم یخچال فریزر باز همیشه میگه فریزر من جا نداره.. اینم نیست بگم بی سلیقه است بد میچینه ها..
خوب ما تعدادمون زیاده کلی در طول سال تو شیکم ماها میریزه ^_^
دوست دارم باز برم ساید بکو رو ببینم مال سامسونگ هم همینطور قشنگ با دقت بیشتر طبقه هاشونو ببینم تصمیم بگیرم میشه توش چیدمان کرد یا نه :/
عزیزززم :) نه من تو کف مارک نیستم.واقعا برام کارش مهمه :)

تبریک ماهتون عسل

فدات شم عزیز.

سلام به عزیز نازنین خودم

بخش اول
شروع ماه میهمانی خدا مبارک . همیشه در پناه خدای خوب و مهربون باشی عزیزدلم
روزه گرفتن زمان مجردی و خونه پدری یک صفای دیگه ای داره. بخصوص وقتی با عشق برات سحری آماده میکنن و بیدارت میکنن 
خدا پدر و مادرت رو برات حفظ کنه

بخش دوم 

مارک بِکو از مارک های خیلی خوبیه. لوازم بِکو کارکرد خوبی دارن با وجود اینکه از مارک های گرون آلمانی به حساب نمیان 
من فکر میکنم تو ایران عزیزمون مارک سامسونگ چون بیشتر برای مردم آشناست به همین دلیل گرونتره 
اون جینگیل پینگیلایی هم که خریدی مبارکت باشن

در مورد رهن یا خرید خونه هم الهی هر چی خیره قسمتتون بشه. حرص نخور خانومی

+ :(

سلااام.

باران؟؟؟
وبت برام باز نمیشه هاااااا.. امروز چند بار قبل کامنت گذاشتنت خواستم بهت سر بزنم باز نشد..بلاگفا قاطیه هنوز؟؟
آره واقعا همینطوره.
عجب خوب شد اینجا پرسیدم.مرسی گلم.

چشم..

ایشالا بتونی راحت روزه بگیری امسال :))

اسمی که میگی رو نشنیدم تاحالا ولی اگه تعریف میکنن ازش حتما خوبه دیگه :)))

آخ آخ فکر کن تازه روز اوله..من گشنمه خب :|

آمین.مرسی گلم

منم اولین بار دیروز شنیدم..
شیکمو خانم.. خدا بهت توان بده

سلام عزیزم..من واسه جهیزیم دوقلو الجی گرفتم ک از اذر هم زدمش ب برق ..والا در نگاه اول ک خوب بود ...اگ بهم نزدیک بودی یخچالمر میدادم ب تو ..الان دیگ نیازی بعش نیست و اصلا نمیدونم باید چیکارش کنم اگ خواستم جهیزیمو جمع کنم :((((((

نازی عزیزم :((((

۱۸ خرداد ۱۷:۳۷ جوجو کوچولو
من ماه رمضون نه دوست :(

 عه.. چرا خو خوبه که...

۱۸ خرداد ۲۰:۰۷ جوجو کوچولو
ینی شاید باورت نشه ولی بچگیم نصفش تولدم افتاد تو ماه رمضون از اون موقع هااا
ینی یه حس بدی دارم نسبت بهش :|

خخخ چرا باورم شد واقعا حق داشتی.

سلام عزیزم
در مورد یخچال برمی گرده به سلیقه ی خودت
من مامانم ساید هیتاچی داره, عالیه, قیافه ش, کارکردش, ولی واسه مامانم کمه, میگه کاش بزرگتر می گرفتم
زن داداشم ال جی داره, از اینا که پایین یخچاله, بالا فریزر, خیلی جاداره
دخترخاله م سامسونگ داره بالا یخچال, پایین فریزر, اونم جادار و عالیه و راضیه
بکو هم خوبه, ازش تعریف شنیدم
منم از بعد ازدواجم نمیدونم چم شده, از ترسم آزمایشم نمیدم, همشم سردرد و حالت تهوع دارم
می فهمم چی میگی
به یاد اون متنه افتادم, که نزدیک کریسمس توو کل دنیا قیمتا می شکنه تا هر قشری از مردم بتونه غذای خوب بخوره, ولی اینجا برعکسه, قیمتا چند برابر میشه!!

عجب.. مرسی گلم..


عه بابا یه دکتر برو.. 

آخ قلبم به درد میاد واقعا.. اما خوب دست ما نیست .قانون تو کشور ما کلا چپه است وگرنه مگه نمیتونن جلو این چیزا رو بگیرن؟؟

۱۹ خرداد ۰۰:۵۴ یا فاطمة الزهراء
سلام عزیزم :) 
ماه رمضونت مبارک باشه :) پر تحول و اتفاقات خوب
منم مارک بکو رو تایید میکنم و اینکه ال جی از سامسونگ بهتره ولی خب گرونتره اما به نظرم کلا نه بکو نه ال جی نه سامسونگ :)) اسنوا خوبه :دی یعنی ما یخچال و فریزر و ماشین لباس شویی مون اسنواست عالین فقط مدل پدلشو دیگه نیدونم :)) 
البته ما برای خونه جدید باس عوض شون کنیم :/ چون کل جایی که برای یخچال فریزر قرار دادن اندازه یخچالمونه فقط :| باس از اینا بگیریم که بالاش یخچاله پایینش فریزر :| البته بدم نیست همه چیز رو کم میخریم و تازه تازه میخوریم :دی

سلام گلم قربونت..

اسنوا هم خوبه.. شوعر من خوشش نمیاد اما :/
ایشالا به سلامتی

سلام عزیزم..
خوبی؟
من برگشتم بلاگر جونم..
دلم برات یه ذره شده بوداااا....ینی واقعا یه ذره شده بود..
اما پست هاتو میخوندم.اونجا که دندونتو جراحی کردی و نوشتی که زیاد درد نکشیدی و وحشتناک نبود خیلی ذوق کردم...چون من خودم خیلی داغون شدم سر دندونم...
در مورد یخچال هم که من نظری ندارم.آخه زیاد سر در نمیارم..یخچال خودمم از این ساده هاست...بالا یخچال.پایین فریزر.اما امیدوارم یه یخچال خوب بخری و به دلت بشینه.
دیگه هستم...امروز یه پست فوق مفصل مینویسم.
میبوسمت یه دنیا.

سلام گلم خوش برگشتی :)

منم به خدا :) یه ذره هم نگرانت بودم :)

قربونت بشم.

سلام بلاگر 

خوبی

راستش نمیدونستم میتونم انقدر اثر گذار باشم خخخخخ

ولی خودم عاشق یخچال جادار هستم یعنی اگر یخچالم جا داشت...

البته من دو تا بچه کوچک دارم یخچالم از این دو در های معمولی نه از اون بزرگها هستش مارکش دوو هست برای من که عالی دراومده یعنی دو ست دارم دوباره از همین مارک بگیرم بلایی نیست که خودمو و بچه هام سرش نیاریم ولی تا حالا آخ هم نگفته ولی خوب جاش نصف اون چیزی هست که من دلم میخواد باشه

هر جا رفتی مهمونی تا وقت خریدت دید بزن ببین کدوم بیشتر باب میلت هست


 برادرم از همون مارک بکو گرفته فعلا که خیلی راضیه قیافشم خوب بود حالا بعد از چند سال میشه قضاوت کرد که عملکردش چطوریه


راستی چقدر لاغری خوش به حالت

من که در وزن 70 کیلو دارم فعالیت می کنم البته قدم 165 هستش

در لاغرترترین حالت 59 کیلو بودم 


چقدر تشنه و بی حال هستم هییییییی

فعلا بای


سلام عزیزم :)

منم فکرشو نمیکردم اما تو بازار فهمیدم کار خودتو کردی ^_^

وااای اونجوری که میگی اگه یخچالم جا داشت... آدم میگرخه :)

چه باحال :) با یخچال زبون بسته چی کار دارید آخه بلا سرش میارید .حالا اونا بچه ان تو دیگه چرا :))

آره لاغری نعمته :) اینو وقتی همه لباسی به تنم میاد با خودم میگم :)
البته کلا هیکلم اونی نیست که مد نظرمه.. موقع ازدواج عالی بودم :) الان بیخودی لاغرم اما چربی هم دارم .اون موقع خوش تراش بودم..
خوب من قد و بالای تو رو ندارم که ...

عزیزم خدا بهت قوت بده.

پس تصمیم گرفتی ساید بگیری 
من شیک بودن ساید رو دوست دارم از لحاظ فضا نمی پسندمش,آینده نگر باش عزیزم,بعدها کمه برات ساید ^_^

در مورد گرونی و اوضاع مملکت سکوت میکنم و بس :-\

نه هنوز.. تصمیم قطعی نگرفتم.. ببینم چی میشه..

آینده یعنی مثلا بیست سال بعد؟؟

مگه کاری جز سکوت ازمون برمیاد :((

۲۰ خرداد ۰۳:۰۰ الوچه بانوو
حالا تو خونه ما برعکسه من همه رو بیدار میکنم :)))))))
تازه مامانم سفارش میکنه رب یادت نره درست کنی:))))
وای این مسعودم همیشه دم اخری حاضر میشه دوره زمونه برعکس شده بخدا:دی
خرید اینا رو.دوست داری؟؟؟:(
من ندوست:|
اینا روزه نگیرن بترکن جاش بهتره...:|

بابا تو بجای آلوچه اسم خودتو بذار فلفل بانو :)) والا.. دختر انقده فعال آخه؟

عجبااا انقدر بدم میاد از فس فس بودن مرداااا >_<

آره ^_^

چی بگم :((

۲۰ خرداد ۰۴:۲۳ یا فاطمة الزهراء
به شوعرت بگو میام براتا :)) تو باید ازشون راضی باشی نه اون که :|
+ کجایی؟ چرا نیستی؟ :(

خوب اگه من انتخاب اشتباه کنم اون پولش دود میشه نه مال من که :)) ولی خوب کلا این خصلت بد رو داره که حتی تو کاسه های آشپزخونه هم نظر بده :)

هستم.. فقط دیگه بست نمیشینم پای نت :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان