بفرمایید عکس نوشت :)

سلام و خوش آمد و آرزوی لذت بردنتون از عکسای من :)


همیشه عاشق طلوع و غروب آفتابم.. چقدر حیفه که هر روز و هر روز شانس دیدنشون رو نداریم :(



از عشق های دیگه ی من , تونل ^_^



دیگه این عکسا اگه نشون ندن دلیل عشقی رو که من به گیلان عزیز میورزم باید سرمو بذارم و تلف شم :











و اما خوشگلی های حیاط پدری ^_^





و نهایتا خوشمزه های حیاط پدری ^_^







عکسها رو با یه عدد دوربین 12 مگاپیکسلی گرفتم.بعضیهاشو خیلی زوم کردم .اون طلوع رو هم از داخل ماشین گرفتم.
در هر حال امیدوارم کیفیتشون خوب باشه :) حجم رو هم تا جایی که تونستم کم کردم که راحت لود بشن و ببینید :)

در آخر قصد دارم در مورد میوه ی خوش رنگی که تو عکس آخر هست یه کم جیک جیک کنم :)
ایشون میوه ای هست که به جز شمال کشور گمونم تو شیراز هم به بار میشینه..
حالا این وسط همیشه بین اینکه اسمش چیه بین علما اختلافه :دی
یه سری بهش میگن ازگیل ژاپنی.ازگیل آمریکایی.ازگیل آسیایی.یه سری میگن انبه وحشی.یه عده دیگه هم که جدیدا تو اینستا عرایضشونو خوندم نوشتن این میوه اسمش انبوه است !! چون دختاش به صورت انبوه رشد میکنن و بخاطر شباهت اسمی بعضیا بهش میگن انبه :/ مورد داشتیم اصرار داشتن گلابی وحشیه !
جونم براتون بگه که ما خودمون بهش میگیم ازگیل :/ خوب چون فصلشم با اون یکی ازگیل فرق داره با هم قاطی نمیکنیمشون ^_^
اما خوب اشتباهه دیگه..
ایشون طبق فرمایشات یه عدد مهندس منابع طبیعی زیر شاخه ی جنگلداری انبه ی ژاپنی هستن..
از ژاپن اومدن ایران و مهندس مذکور تو درسهاشون این گونه درخت رو پاس فرمودن و به ریش همه ی ما که اسمشو اشتباه میگییم میخندن :/

بگم عکس محبوبتون رو انتخاب کنید؟؟
بگم؟؟؟؟؟
:))

۰۵ خرداد ۰۲:۴۲ بابا لنگ دراز
بح به!
ما هم میگیم ازگیل!
پرچم شمال هم ک بالاس : ]

:))
بیشتریا میگن ازگیل ..

اون که شدیدااااا :)

۰۵ خرداد ۰۲:۵۰ ماهی قرمز
ای جون چه عکسای قشنگی ...همیشه به گردش و خوشی :**
جلل الخالق :)) میوه آخری رو :)) باحالههههه 

قربانت :)

خیلی باحاله :)

ازگیل ژاپنی،اقلا زادگاهش درست میگیم. چقدر درشته! مال ما قد همون الوچه هاس
دم سحر تو ماشین خیلی حس خوبیه. 

وای خدا تو هم بیداری :/


حالا بعضیاشون رسما اندازه نارنگی کوچکن :/

سلام بلاگرجانم.
رسیدن بخیر..
این چند روز انقدر وضع زندگیم به هم ریخته و قاطی بود که وقتی بنویسم و بخونی میفهمی دلیل غیب شدنم چی بوده...
اما به هرحال با گوشی میخوندمت و خوشحال شدم که سفر یهویی رفتین و حالت خوبه...
عکس مورد علاقه مم همش...اولی که بسیار زیباست...منم غروب و طلوع رو خیلی خیلی دوس دارم و بقیه ی طبیعت ها هم عالی.
یه دنیا میبوسمت.بعدا یه عالم با هم حرف میزنیم.

سلام عزیزم ایشالا خیر باشه.


بلاگر عزیزم چه عکس های خوشمل خوشملی گذاشتی ...دلم خواست شمال :-(
خدا کنه همیشه خوش باشی ..

قربونت برم محیا جونم

الان  رسیدم به تایید کردن کامنتات
اوخی گربه..
اون گربه نازه که تو حیاط خونه ی پدریت بود چی شد؟هنوز هست؟
من عکسش رو سیو کردم با اجازه..هی میرم نگاه میکنم هی دلم آب میشه براش

اون مال خواهرزادم بود..

مفقود الاثر شده.

۰۵ خرداد ۰۹:۰۷ اون روی سگ من نوستالژیک ...
واااااااااااااووووووووو عکسات عالی بود عزیزم خوشابحالتون که اینجا زندگی می کنید هرچند زادگاهمو دوست دارم و روش غیرت دارم
ولی واقعا روحیات من بدرد زندگی در چنین طبیعتی میخوره:)))))))
ماهم بهش میگیم ازگیل خواهر.
عکس بهارنارنج:)))))

:)

خوش ب حال هر کی زندگی میکنه.. منم که اینجام حالا حالاها :(((

۰۵ خرداد ۰۹:۴۵ دچــ ــــار
قاصدک:)

:)

۰۵ خرداد ۱۰:۰۲ زینـب خــآنم
اون گل سیفد
عکس رودخونه
و صد البته گوجه سبـز  : دی
ازگیل چه طعمیه ؟×
خیلی شنیدم ولی تاحالا نــخوردم !
ترش ؟ شیرین ؟ ملس ؟× چجوری ؟!
باز ازگیلم دوتا هس ؟!

ممنون از انتخاب..

باز میگی ازگیل که !! میگم انبه ژاپنیه :O
وقتی میرسه طعم غالبش شیرینه اما باز به ترشی میزنه.. میوه ی بی نظیریه هر وقت دیدی بخر و بخور :)

متوجه سوال آخرتم نشدم..

۰۵ خرداد ۱۰:۰۸ ✿شمیم زندگی✿
:)

:)

والا ما از بچگی به اینا میگفتیم انبه تو رشت هم انبه میگن
تا قبل از اینکه بیام شیراز هم همچنان برای ما انبه بود تو تهران بهش میگفتن گلابی جنگلی و  ما کلی بهشون میخندیدیم بعد که اومدم شیراز و دیدم میگن ازگیل خیلی تعجب کردم
ازگیل برای من همون کونوس هاست که قهوه ایه
اینا انبه هستن
والا از اون انبه های بزرگ مناطق گرمسیری که من خیلی دوست دارم اینجا یه مدل دیگه هست که تو فیلمها می بینیم که سبزن و یه هاله قرمز دارن البته من یه بار خریدم خوشم نیومد
ولی این انبه های ژاپنی و اون یکی انبه زرد بزرگا جزو میوه های مورد علاقه من هستن
عکس های انتخابی من هم عکس های رودخونه و جنگل هست

حالا یه پست راجع به طبیعت شیراز تو راهه که می نویسمش و عکس میذارم و ببین هر قسمت بهشت چه شکلیه که انعکاسش افتاده رو زمین

هیچی بیشتر از گلابی گفتنه منو آزار نمیده.. آخه گلابی جنگلی/وحشی هم کلا یه میوه جدا از گلابی و در شمال موجوده و حتما خوردی دیگه..
هوم من اصلا از اون انبه های گرمسیری دوست ندارم.. البته خودشو نخوردم آبمیوشو زیاد خوردم :/
 واقعا جای هومان اونجاها خالی بود نسیم.. باور میکنی به شدت یادش بودم؟ خصوصا هر بار قاصدک میبینم؟؟

هووم منتظرم :)

۰۵ خرداد ۱۰:۳۳ میگرن ...
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
**** ***** ************ ** ****** **** ** **** ** ** *** ***** *** ****** ***** *** ******** ****** ***** *** ***** *** **** **** **** *** *** **** ****
چهار پنج ماهه تو خماری نوشته هاتیم بعد تو اینجا مینویسی و نمیگی .. شایدم دوست نداری همه نوشته هاتو بخونن.... از کامنتای اوا پیدات کردم ...
چقد دلم برات تنگ شده بود

وووویی .. شناسایی شدم که :))
واقعا شرمنده ام.. بنا به دلایلی به خیلی ها آدرس ندادم.دوستان آشنا هم که میبینی بیشترشون به همین ترتیب که تو کامنت گذاشتی پیدام کردن و از چراغ خاموشی درم آوردن ^_^
دیگه شرمنده ی روی ماهت خلاصه.. به روت نیار پیدام کردی :)
قربونت بشم من :))

۰۵ خرداد ۱۱:۰۴ سارا مجیدی
وااااای عجب عکسایی،ماشالا!!!!! 
اگه اینا بهشت نیس پس بهشت کجاست؟؟؟زیباتر از اینجا؟؟
عالی بودن دستت درد نکنه کیفیت هم عالی
گفتی با انرژی هستی...الان دیگه برا اون ناراحت نیستم واسه بی عرضگی اقا ناراحتم ک خیلی دنبال کار نیس همه چی‌رو‌هواس پس کی تکلیفم معلوم میشه؟ خیلی سخته این دوستیا خیلییییی
با انرژی هم به اون صورت نیستم حفظ ظاهر میکنم...

وای مرسی از این تعریفا :)
واقعا طبیعت های بکر بهشت گونه هستن :)
خوشحالم لذت بردی :)
حالا میام میخونمت ببینم چی به چی شده :)

به به چه عکسایی 😊
شمال بهشته❤ من که دیوانه شم... 
هزار ماشالا به حیاط پدریت...عکساش که با آدم حرف میزنه دیگه فک کن خودش با آدم چه میکنه! 😊😊😊😊😊😍😍😍😍😍
بلاگر اون عکسه که تو مه هستش کجاست؟؟؟ 


^_^
عزیززم :))
^_^

اونی که کوهستانه تو مسیر بودیم هر کوهم اسم داره یادم نمیاد دقیقا کجا بود..
اون که توش قاصدکه و مه گرفته دامنه های جهانگیریه :)

۰۵ خرداد ۱۲:۰۸ من یک معشوقه هستم ...
وای خوش به حال کسایی که اونجا زندگی میکنن....عکس مورد علاقه من اون که جویبار داشت و اون صحرای قاصدک ها ؛))) پس نتیجه این شد که بهش بگیم گلابی وحشی خخخ

واقعا :) من که دورم :)
قاصدک ها بینظیر بودن.. خصوصا که تو مه گم شده بودن :)
خاک تو مخ من که با اینهمه توضیح دوستم میگه گلابی ^_^ من میرم سرمو بکوبم دیوار

ازگیل که تا حالا نخوردم:| این یکی میوه هم شبیه نارنگیه دیگه ... عکسا همه خوشگلن ، دلمون خواست بریم شمال :(

قربونت.. ایشالا قسمت شه و بری یه تعطیلات توپ :)

هاااان یه بار یکی از شمال برامون یه چیزای کوچیک شبیه نارنگی آورده آورده بود که باهاش مربا درس کردیم ... خیلیم گرون بود! ینی اون میتونه باشه [در حال تفکر :دی]

نه عزیز.. با اینا مربا درست نمیکنن تا جایی که من میدونم :/

۰۵ خرداد ۱۲:۲۹ εℓï -`ღ´- εɓï
سلام عزیزم :)

چطوری خوشگل؟

وااای بازم عکس از شمال و غش و ضعف کردن من :))) >_<

همشون عالین ....عکاس خوبی هسی بانو :)

اا ما هم بهش میگیم انبه اما میدونسم اسمش این نیس...منم تو اینستا خوندم که ازگیل وحشیه..

چرا تو عکس اخری لاکتو پاک کردی؟ :/

فضولم خودتی :P

سلام فدات شم..

آی واای خجالتم اومد :))

اتفاقا تو قزوین یه توقف کوتاه داشتیم همونجا به آبجیم گفتم خیلی اینجا رو دوست دارم.. آب و هوای خوب.. سر سبز.. پسته.. اصلا دیگه نشنوم بگی شمال :)

قربونت :*

نه دیگه انبه ژاپنیه :) به همون انبه گفتنتون ادامه بدید :)

همیشه قبل حمام رفتن لاکامو پاک میکنم بعدش دوباره میزنم.. خوب ناخن بیچارم دو ساعت آب و هوا بخوره دیگه ^_^

عکسا عالی بود 
طلوع و  غروب بهترین بود از نظرم 
ماهم میگیم ازگیل یه بنده خدایی میگف کندس روی ک ضمه و روی د کسره بذار 

ممنون از نظرت گلم :)

کنوس شنیده بودم کندس دیگه از عجایب بود :/

یک راست بریم سر عکس مورد علاقه... ببعی ی ی ی . خوب چیه دوست دارم :)))

سلام عزیزدلم
عکس ها همه خوبن. خوشم اومد
ازگیل میشناسم ولی خیلی کوچکتر از اینه. پس به به اینا میگن ازگیل ژاپنی 
در مورد گوجه سبز هم که به گفتن هوووووم بسنده میکنم :)

الهی همیشه خوش باشی عزیز مهربونم :*

آخی... منم عاشق ببعی هستم.. از این به بعد هر وقت رفتم شمال یه عکس ببعی مخصوص تو و دکتر میندازم :)

سلام به روی ماهت :)
د نه د.  گفتم اینا انبه ژاپنی هستن :)
ای جوونم :)

قربونت باران جانم.

۰۵ خرداد ۱۵:۲۱ لی لی (لیلی نامه)
لاکای خوشگلشو:)

^_^

۰۵ خرداد ۱۵:۲۸ الوچه بانو
عکس محبوبم اون قاصدکاااست:)
خیلیییی قشنگن
باز تو.اومدی گیلان ب من نگفتی بیام ببینمت:((((((
ما کلا یعنی طرف ما میگن انبه:)
و بسیااار هم دوسش داریم امسال زیاد نخوووردم مامااااان من انبه میخوااام:(((((

مرسی از انتخاب..

واقعا سه چهار روز اومدن وقت گذاشت برام ؟؟
مرداد آماده باش میبینمت حتما :)
آخی :(

۰۵ خرداد ۱۵:۴۵ جوجو کوچولو
نشنوم به من بگی عکاس وقتی خودت این شکلیا :|
بی تربیت من اعصاب ندارم :|

بی تربیت :)))
من نمیرم از حلق قورباغه عکس بگیرم که.. حالا میدونم اونو پسر خالت گرفته بود اما خوب کلا منظورم اینه عکسای تو هنری و فوق العاده ان..
بگو چشم با من بحث نکن..

سلام عزیزم..
اهوم پستم غمگین بود اما خوب سعیمو کردم که خیلی هم غمگین و با حال افتضاح ننویسم....
اهوم خیلی بد شده شکم..نگرانم جاش نمونه...خیلی بد میشه...
فدات...اوخی گربه هه...

سلام به روی ماهت..
هرجوری که دوست داری بنویس و احساس بهتری پیدا کن عزیزم:)
نگران نباش.. ایشالا که میره.. منم چند بار سوختم >_<
:))

۰۵ خرداد ۱۶:۵۹ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
من همه رو دوست دارم
و ای کاش اون آخریه انبه باشه
من عاشق انبه ام (・∀・)

خدا رو شکر..

انبه است اما نه اون انبه ی گرمسیری که احتمالا مد نظر شماست :)

عکسا بسیار زیبا بودن 
ما بهش میگیم انبه 
تازه من بچگیام اشتباهی بهش میگفتم عمه^_^


قربانت..
آفرین درست میگید دیگه :)

هههه حیف این میوه نیست بهش بگن عمه ؟ :دی

۰۵ خرداد ۱۹:۴۸ ندا بانو
وااای عکسا فوق العاده ان.دلم شمال خااااس 😍
ازگیل چ مزس اس???

ای جان..
بیشتر به ترشی میزنه تا شیرینی اما وقتی حسابی برسه یه شیرینی خوشایند داره :)

۰۵ خرداد ۲۱:۱۰ دختر ـــَ ک
ماهم ازگیل میگیم حالا مهم نیست اسمش و کی چی میگه مهم اینه واسه من ازگیله
یعنی از اول داشتم میگفتم امیدوارم تهش نگه کدوم عکس انتخابتونه:دی
آدم گوگیجه میگیره یکی رو انتخاب کنه خوووووووووووب

باشه :)) اما انبه استااااا :))
خخخ تو هم تنبـــــــــــــل :)

من عااااااششششقققق شمال و مردم باصفاشم .عاشق لهجشونم هستم لهجه ی طرف علی اباد اونو خیلی دوس دارم .ی سادگی و صمیمیتی تو مردمش هست ک دیگه اینجاها منقرض شده. دلمونو اب کردی با عکسات . چه پدر باسلیقه ای چه باغچه ای ساخته. عکس مورد علاقه اونجا ک چشمه داره.نمیدونم چشمس روده چیه.همون. من گاهی وقتا ب شوهرم میگم بریم شمال زندگی کنیم میگه واسه ما غربتش زیاده و نمیتونیم.ولی من خیلی دوسش دارم

قربونت ما مردم شمال هم عاشق توییم :)))
اون رودخونه است :)
آخی :) ایشالا یه عالمه پول داشته باشید حداقل یه ویلای نقلی یه جای قشنگش بخرید و مثلا تابستونا برید ویلای خودتون..

چقدر عکسا خوب بود :)

خدا رو شکر :-)

ای جانم به به عاااالی عزیزم :)
واقعا همه خوشگل ولی انتخاب 3-5-6-7

بلاگر جان امسال ماه مهر توی جنگل عباس اباد ی میوه بود ب درختا خیلییی هم زیاد بود کندیم مث خرمالو بود خیلی کوچیک فوق العاده گس اونا نمیدونی اسمشون چیه؟

ممنون از انتخابت عزیز :)

نه والا نمیدونم :)

سلام علیکم، رسیدن بخیر :)
عکسا هممممه خوشگلن؛ از همه خوشگل تر از بالا سومی! در حدی خوشگله که میشه بعنوان بک گراند ازش استفاده کرد ;)
شاید چون خودمُ اونجا تصور کردم و تصورش بیسیاااار چسبید از همه بیشتر دوسش میدارم^_^

سلام عسل قربانت :*

آره کلا دو سه تا از عکسا به نظر خودمم فوق العاده شدن :)
آخی :)

من این شانس رو دارم که هر روز طلوع خورشید از پشت کوه رو از پنجره اتاق خوابم ببینم تا چند وقت پیش غروب آفتاب رو هم  از پنجرهء پذیراییم میدیدم تا این ساختمون جلوی پنجره ام از زمین سبز شد و رشد کرد و حالا جلوی دید من رو گرفته
دور من همش کوهه
امیدوارم خونه جدیدی که میرم هم این منظره رو داشته باشم

دیدن طلوع... دوستی با من.. چیقده تو خوش شانسی آخه ^_^
من هم خونه ی بابا یه زمان به قول تو تا قبل سبز شدن آپارتمان ها هم غروب رو میدیدم هم طلوع رو..

من هم امیدوارم همینطور بشه برات :*

کجایی دخمله؟
چرا کم پیدا شدی؟

سلام عسل هستم :)
شوهرم شبکار بود فقط شبا میامدم نت :)
از فردا بیشتر عصرا هستم

۰۶ خرداد ۱۷:۰۶ دکتر میم
:-) گوسفندا گوسفندا :-)

:))

۰۶ خرداد ۱۸:۳۳ خانوم خونه
وووی منم هوس ازگیلا و الوهای خونه مامانم اینا رو کردم...
عکسات عالی شدن جیگر

ایشالا که این دفعه گریه نکرده باشی :|

قربونت :*

۰۶ خرداد ۲۲:۲۶ جوجو کوچولو
نخیییییر کچل شی بی تربیت

جرات داری بیا جلو تا گازت بگیرم اصن >_<

انبوه o____O
ما ک میگیم ازگیل ، اینا با کلاسش میکنن o_#

همووون.. فلسفشون منو کشته :)))

خیلی عالی بئد 
خیلیییی !
دیگه رمز نزارافرین:)))

عزیزم قربون تعریف کردنت :)
:*

۰۷ خرداد ۱۵:۲۴ الوچه بانو
نصفت میکنم مرداد نبینمت :/

باشه باشه ^_^
 یه روز تو کاسپین باهات قرار میذارم خوبه؟ بریم انقدر بچرخیم تا جونمون درآد ^_^

منم عاشق شمالم!مخصوصا ماسوله

اون عکس که گوجه سبز داشت دل ما را ربود

من هم ماسوله رو دوست دارم.. اما خیلی ساله که نرفتم..

آخی :)

با این که خودم هم شمال نشین هستم اما کلی لذت بردم مخصوصا از عکسهات با مه که عاشقشم!

عزیزم :))

۲۷ خرداد ۱۳:۴۱ Lady cyan ※※
عکس هاتون دلم رو برد حقیقتا:)

آخی :)

امیدوارم دل و خیالتون رو به جاهای خوب خوب برده باشه :)

۲۹ خرداد ۰۸:۲۹ مهسا ر ب
عکسات که عالی بود
لاکتم خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوشرنگه

ممنون :)

^________^

۱۱ تیر ۱۴:۳۰ S҉A҉H҉A҉R҉ ....
واااییییی چ عکسای خوشملننننننننننن مثه عکسای کااااااااارت پستال شده بودن عکسات بسی خوشمان امد :)

:) خدا رو شکر عزیزم..

۱۵ مرداد ۱۳:۲۵ یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
:)عکس ها خیلی خوشملللللللل بودن

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان