غش نوشت :/

سلام :)

+ صبح باز یه عدد مامور برق اومد انقدر زنگ آیفون رو زد و هیچکس باز نکرد تلف شد :/ آخر سر من نجاتش دادم.تا برگشتم تو تخت باز یه نفر داشت تلف میشد.. نظافت چی ساختمون بود.حالا ساعت چند بود؟ ده صبح اینا.
دیگه منم بی خیال خواب شدم.صبحونه ی مفصل و پذیرایی از خودم و این صحبتا...
بعد همینجور گذشت تا چهار و نیم عصر.در واحدمون رو زدن.شوهرم باز کرد میبینیم نظافتچیه میگه کارم تموم شد پولمو بدید.
چقدرم عصبانی بود :| گلایه که چرا از صبح تا حالا یه آب یکی دست من نداده..
همسایه هامون که هیچ کلا شوهرم اما تنها فرد مهربون این ساختمون بود که هر دفعه به این بنده خدا چای میداد  اما من امروز یادم رفت بگم اینجاست.یعنی یه جور پذیرایی میکنه شوهرم گاهی سینی چای رو با انواع بیسکوییت هایی که تو خونه داریم دیزاین میکنه اصن >_<
خلاصه که اومد تو خونه و یه ذره سرزنش مانند که چرا یه چای براش درست نکردی؟؟
یه عذر خواهی کردم و گفتم حالا اینا به کنار.. این از ده و نیم تا چهار و نیم دقیقا چی کار میکرده سه طبقه ساختمونو :|

+ کلاس زبان امروز عالی اصن ^_^ هم نمره ی کلاسیمو ده کامل شدم هم امتحان رو نمره ام top شد.سی و هفت از چهل :) معلممونم گفت عاشق تلاشی هستم که برای پیشرفتت تو زبان میکنی.. خلاصه اول تا آخر کلاس من حالم پروانه ای بود اصن ^_^

+ اول این ماه که حقوق گرفتیم من خیلی خوش حال تشریف داشتم .چون افزایش حقوق داشتیم و خوب این خوب بود دیگه..
یادمه قبل عید با شوهرم قرار گذاشتیم سعی کنیم هر ماه 500 پس انداز کنیم.هرچند که میدونستیم خیلی خوشبینانه است اما تو دلمون میگفتیم 300 که دیگه رو شاخشه..
اما اصلا شروع خوبی در این زمینه نداشتیم که هیــــــــــــــچ امروز فهمیدم تو کارت یه چیزی حدود 100 مونده تا آخر ماه :/
و تو همین دو هفته یه تومن پول نابود شده اصلا هم معلوم نیست کجا و چگونه :|
و این در حالیه که من هوس شاه توت کردم و شیر بلال.. تازه زرد آلو هم اومده بازار و من دیگه حرفی ندارم :|
خلاصه که برای مدیریت مالی یک عدد خونه هر پیشنهاد و انتقادی با جان دل شنیده میشود :)

+ عنوان میگه امروز به غیر صبحانه یه وعده میرزا خوردم و الان در حال غشم از گرسنگی :/

+ عیدتون مبارک عزیزای دل :)

عید شما هم مبارک عزیزم :)

ماااچ و موووچ و این صوبتا ^_^

۱۶ ارديبهشت ۰۶:۵۶ خانوم خونه
عیدت مبارک عزیزدل...
وای من عاشق پذیرایی کردن از خودتم...هر دفعه هم از خودت کلی پذیرایی  میکنی دقت کردی گوگولی ؟؟خخخخ
برای منم جای سواله که از صبح تا 4:30داشت چیکار میکرد...ولی گناه داش بیچاره

فدای تو بشم.

عه نه دقت نکرده بودم :)
اره خو گناه داشت خدا ما رو ببخشه..

دییقا نظافتچی چیکا کرده?? :-D
وای کلاس زبان عالیه ;-) افرین :-*
پس انداز خییییلی سخته :-[ ادم اول ماه میگه مثلا اینقد پس انداز ،بعد اونقد خرجای الکی یا حتی ضروری یهویی پیش میاد ک همش میره هوا....

چی بگم :/

^_^ قربانت.
از ماه بعد دیگه درستش میکنم اینجوری نمیشه...

۱۶ ارديبهشت ۰۹:۳۲ یا فاطمة الزهراء
عیدت مبارک
خریداتون رو بذارین برای مصرف روزانه اسراف کم میشه خرجم کم میشه

چی شد الان ؟؟ 

هر روز بریم خرید ؟

اووووف چیکار میکرده ساختن رو انقدر طول کشیده؟! :|

ایشالا تا چند وقت دیگه میای پست انگلیسی میذاری :))))

والا من خودم خیلی ول خرجم و اگه میشه یکی بخودم یاد بده چجوری پولام رو پس انداز کنم..

:/

الانم میتونم بابا اما فارسی رو پاس میدارم :)
پس من اگه فهمیدم به تو هم میگم.

فضولیه ـا ، اگه دوس داشتـی جواب بده . میگم شما مستجرین یا خونه ماله خودتونه ؟!
واسه پس انداز میگم ، آخه تو مستأجری زیاد پس انداز معنـی نمیده اونم فقط با یه حقوق .
دیگه این که خوشحالـم واسه زبان اِت ، منم ذوق میکنم همیشه از پیشرفت ـام تو زبان ^-^ کاش این جا بودی اصن باهـم میرفتیم ... تازه کلی ام دوستم میشدی ^-^
بعدم این که اینا همسایه ان یا شمر ؟! چرا اینجـوری میکنن خوب ؟! مگه نظافتچـی آدم نیست ؟! مامور آب و برق و گاز آدم نیس ؟! چی میکشـی واقعا از دسشون :@ :-/

مسناجر نیستیم.خونه هم مال خودمون نیس :دی 

خونه مال خودمون بود فروختیمش اما تا اخر شهریور که پولشو بگیریم همینجاییم. یعنی کرایه نداریم.
آی نگو خیلی خوب میشد خصوصا که همکلاسی هام اصلا واقعا دلچسب نیستن..
شمر گفتی تموم شد؟؟ خونه انااا چند تاشون نمیدومم چرا مثلا باز نمیکنن. من باهاشون رفت و آمدی ندارم. 

۱۶ ارديبهشت ۱۰:۲۷ اون روی سگ من نوستالژیک ...
سلام مبارکا باشه دخترم نمره تاپ شدی اوووورین:**
در خصوص هزینه باید هردو همکاری داشته باشید، خب الان اون یه تومن رو همسرجانت خرج کرده؟ باید پرینت حساب بگیرید یا گردش حساب بینم چطور خرجش کردین اصن ضروری بوده؟؟؟؟
چرا خرید کلی نمی کنید اخه؟ خوب اول هر سالی مثل همین الان ، مواد شوینده برنج و حبوبات و رب گوجه و .... کلا هر چیز میز ضروری خشک باری که مهلتم داره تا یکسال رو برای خونه به صورت کارتن و جین بخر خواهر یش عمده فروشها، اینا واسه شما 500 میشه کلا. چون دونفرید. بعدم تا حدود شش ماه بلکه خییییلیم بیشتر همه چی توی خونه دارید. و فقط میمونه هر ماه مرغ و گوشت و مواد پروتئینی بخرید که اونم ماهانه میخرید دیه. و خرجتون معلومه.و بقیه هم که برای پس اندازتون بذارید کنار.حالا این ماه که همشو خرج کردید بیا و از ماه دیگه این کارو انجام بدید. از همین الان خرج و برج ماه اینده رو حساب کن اجاره خونه و... قبض های برق و اب و گاز و تلفن و....اینترنت.ببین اینا چقدن هیچ وقتم نذار جمع بشن هر قبضی اومد پرداختش کن خواهر.و ببین کدومتون ادم ولخرجی نیست همون رو به عنوان فرد مورد اعتماد برای پس انداز انتخاب کن :دیییییی

قربونت برم جانم.

خوب جریان اینه جفتمون خرج کردیم کارت یه چند روز دست من بوده یه کم دست اون.
خرید سالانه.. جا نداریم نگه داریم که.. اما خوب معمولا دو ماه یه بار اینا روغن و رب اینا لازم میشه.خریدای کلیم هرماه شاید صد و پنجاه دویست بشه اصلا زیاد نیس. اون پولی که باقی میمونه تو حساب نمیدونم چجوری خرج میشه..
قبض و اینا هم به موقع میدیم ^_^
شوهرم ول خرجه :/  از ماه اینده حسابشو میرسم

عیدت مبارک 
هم صبحانه خوردی هم میرزا و باز در حال غشیدنی؟بابا ایول به تو^_^

اون نظافت چی تون منو یاد این جمله انداخت"محبت که از حد بگذرد وظیفه شود"حالا یبار بهش چای ندادیا,اما خب در کل گناه داره و خسته میشه اما رفتارش منطقی نبود اصن 

وای منم دیروز گیلاس دیدم دلم خواست,عجیبه که شماها بلال دیدین,اینجا اصن وجود نداره چرا پ ؟

در مورد مدیریت مالی نظری ندارم چون خودم بدترترم^_^

قربونت..

تو بیست و چهار ساعت دو وعده غذا هر کدوم چس مثقال زیاده آیا ؟؟ :دی
گناه داشت بنده خدا .تقصیر من شد.
گیلاس؟؟؟ دروووووغ! من یه ساله چشم به راهشم.اما اینجا نیومده که..
بلال تازه اومده.. 
خخخ خدا درستمون کنه :)

۱۶ ارديبهشت ۱۲:۳۵ پونه پلویز
-_____-میرزا :|
تو مریت گیر کنه :دی
فک کنم رفت همسایه هاتونم بر حموم نظافت چیه:)))))شما خواب بودید نتونست کاری کنه واسه همین زود کارش تموم شد:دی
عیدت مبااارک:)
خانوم باهوش هی نمره کامل :|من فک کنم ده سالی هست رنگ این نمره رو ندیدم:)))))
میگمااا از این حسابا باز کن ک سود میکشه رو پولت ولی نمیتونی از روش برداری ماهی صد تومنم بذاری کنار صد تومته بلاگر ولی پس انداز داری با این حال:)
من خودم میذارم تو ی جعبه کلیدشم میدم دست مامانم ک ندونم کجاست:))))

دیوونه نوش جانم شد..

خخخ بعید نیس :) 
عید تو هم...
الان سی و هفت کامل بود :/ عه چرا خو تنبل..
داریم حساب اما باید بمونه که بذاریم توش... 
وای منم در ایام جوانی از این حرکات میکردم

سلام،،
یعنی صبحونه و میرزا قاسمی ، تا اون وقت شب :/ تو فقط شب بیداری نیست ک به پوستت آسیب میزنه :|
عید مبارک

سلام

همینو بگو.
قربونت.

۱۶ ارديبهشت ۱۵:۳۰ εℓï -`ღ´- εɓï
سلام
اوا چرا درو باز نمیکنن برای مامور...عجب خجسته هایی هستنا..حقشونه برقشونو قط کنن-_-

اووممم صبوووونه ^_^


اوووخ که میمیرم برای میرزا:))))

بدو برو یه چی بخوووور:))))

عید شما هم مبارکـــــــــــــــ


لحظاتتون پـر از خوشبختی :*

سلام الناز جونی..

نمیدونم که :/
میرزا دوست داری ؟ ای جانم
فدات شم

۱۶ ارديبهشت ۱۶:۲۷ یا فاطمة الزهراء
بله هر روز برید خرید بخاطر سختیش کم کم جلو اسراف رو میگیرین که کمتر برین ما از این ‌شیوه استفاده کردیم

چه باحال :/

میشه یه پست بذاری و از تمام ماسک های طبیعی و کرم و اینا که برای پوستت استفاده میکنی بگی؟

چه لایه برداری استفاده میکنی؟دکتر تجویز کرده یا سر خود میزنی؟تاثیر هم داره برای کم شدن روزنه یا جای جوش؟

یکم اطلاعت پوستی پلیز :-*

راستی توی کامنت پست قبل که گفتی اگه جای من شوهرمو به جهارقسمت مساوی تقسیم میکردی,راستش منم اوایل ازدواج خیلی دست بزن داشتم:-\واقعنی میزدمش اونم با فنون رزمی,اما بعد از زایمان دیگه اینکارو نکردم و آدم شدم مثلا;-) اما حال میدادااااااا,همیشه یکی از ایده آلام این بود که زورم بیشتر از طرفم باشه 

اما خب الان بعلت بودن بچه و حفظ ظاهر آرامش خیلی کارا نمیکنم,کلا می بینم اما نمیبینم,میفهمم اما نمیفهمم,میفهمی چی میگم که؟

گاهی نفهمی بهتر از اینه که بفهمی:-\ اونم فقط بخاطر آرامش بچه م:-\ باور کن یروزی بشدت اعتقاداتم این بود که حق منه زن نباید پایمال بشه,اما الان از حق خودم میگذرم بخاطر بچه م 

کلا جسور بودن زنا رو دوس دارم,وقتایی که با قدرت از حق و حقوقت میگی و کوتاه نمیای کیف میکنم^_^

معلومه که نمیشه دخترم :)
برو سایت چی نپوشیم هر چی بخوای در مورد لایه بردار و کرم و این حرفا توش هست :)

یا پیغمبر ! خوب شد آدم شدی پس! خدا از بچه ات راضی باشه بخدا :/

آره عزیزم میفهمم :( قربون اون دلت برم..

عزیزمی :*

۱۶ ارديبهشت ۱۷:۰۷ پونه پلویز
ببخشید مامان بزرگ -_____-

:))

سلام عزیزِ دل
عاقا من اومدم و خوندم و خوندم تا چشمم به جمال اون جمله یکی مونده به آخرت روشن شد. دقیقا امروز که من خواب موندم و گشته رفتم سر کار تو صبحانه بعلاوه میرزاقاسمی خوردی؟ اصلا تو با من دشمنی داری . سرفه جویی هم نکن و همه پولهات رو خرج کن.   الان معلومه من حالم خوبه و عصبانی نیستم و میرزا قاسمی نمیخوام ؟ :)))

یعنی من غش کردم به خدا :))
بمیرم خو برات..
یعنی من باید هی بگم بابا دو وعده ی مختصر تو یه روز چرا انتظار داشتید سه صبح گرسنه نباشم؟؟
ببینم احیانا قحطی زده به بادمجونای اونور؟؟؟

*صرفه جویی

۱۶ ارديبهشت ۱۹:۴۰ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
عاقا درمورد مدیریت قسط و وام میتونم در خدمت باشم خخخخ
اما درمورد بقیه ش...
درجریانی که...

جا داره اینجا شاعر بگه :
کل اگر طبیب بودی/سر خود دوا نمودی ^_^

میگم این روش پس اندازو اینارو ب نتیجه رسیدی ب عرض منم برسون بی زحمت ^_^ 

باجه :))

سلام :-*

سلام به روی ماهت عزیززززززززززم...
خوب من که مردم تو انقدر یه تنه حرف زدی نتونستم جوابتو بدم ^_^
خوبی الان؟؟؟

۱۷ ارديبهشت ۰۱:۰۳ دختر ـــَ ک
خوب اینکه به نظافت چی چای یا هرچی بدین خوبه ها اما لطفه شماس دیگه غر زدن نداره
به به زبانِ فارسیت کم دراز بود انگلیسی هم پیشرفت کرد:دی

نمیدونم چی بگم :(

دیوونه :))

۱۷ ارديبهشت ۰۲:۴۹ زینـب خــآنم
من میگم بشین قشنگ حساب کتاب کن پیش ِ آوا  : دی
بگو واست کلاس بذاره  ; )

خخخ واقعا :)

۱۷ ارديبهشت ۰۲:۵۲ زینـب خــآنم
آها
حالا من درسته خرجی ندارم ، ولی بعد از ی مدت کار کردن تاااااااااااازه ب این نتیجه رسیدم
اگر ی مقداری رو میخای پس انداز کنی ، البته اگ خیلی بلند پروازی نــمیکنی ، همون اول ِ اول ِ هر ماه همون مقدار ُ بریز توی ی حساب جداگانه ، اصن فک کن نــیست ُ نــبوده
بعد بقیه برنامه هات ُ طبق اون چیزی ک توی حساب اصلیت مونده بریز
و واقعا هم تا اون روز مبادا نــرسیده نــرو سراغ اون حساب مخفی !   ; )
من واسه خودم این کار ُ کردم و راضی بودم ، یکم شاید اولش سخت باشه ، ولی نتیجه اش خیلی شیرینه ، مخصوصا وقتی گیر کنی   ; )

این عالیه.. ایشالا از این ماه همینو انجام میدم.. ممنوم از نظر خوبت :)

اره خوبم
هرچند گاهی اعصابم خورد میشه اما نمیزارم افکار منفی بهم غلبه کنه
دیگه نمیخام غصه کاری که ازدستم چاره ای ساخته نیس رو بخورم
همه چیز سپردم به خدا
شما ببخش که هی حرف زدم :))
خوشحالم کلی پست نخونده مونده :))
اینم :-* برای تو دوست نازم

خوب خدا رو شکر :)
آفرین این خوبه :)

دیوونه خواهش میکنم اتفاقا یه طرفه شنیدن هم جالبه :)

جیگرتو بخورم بوووس

راستی چرا متن نوشته هات و حتی کامنت تار نوشته شده
قبلا اینطوری نبوده
فقط وب تو اینطوریه
خواستم بدونم برای بقیه هم هست یا فقط برای منه؟
الان با بروزر اومدم دیدم وای چقد اینجا شفاف شده
تاحالا فقط وب تورو با کروم باز میکردم چون فقط با کروم برام کامنت ها باز میشد
الان دوباره برگشتم به بروزر

:))
هرچی حرف داری بگو میشنوم دوست جاااان ;-*

:) خوب الحمدلله :)

چه مهربون شدی ^_^
فعلا که سخنی ندارم :دی

این ماموران محترم نمیدونم ازکجامیفهمن خونه ماطبقه چندمه،آخه خونه قبلی طبقه 4بودیم همیشه زنگ مارومیزدن،الانم طبقه یکیم باز زنگ مارو میزنن.  احتمالا نظافتچی ساختمانتون وسواس داره که این همه طولش داده.  مگه میشه 500 هزار پس انداز کردبا این اوضاع گرونی؟مگه اینکه ازخیلی چیزات بگذری. 

خخخ با شما قرار داد دارن کلا :)
حتما دیگه :دی
حالا ما یه رویایی بافتیم تو باید جدی بگیری آیا؟؟ :دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان