دماغ سوخته نوشت :/

سلام علیک :)


دیروز طی یک حرکت انتحاری پیشنهاد سینما رفتن دادم.دسته جمعی با آبجی اینا.. و از اونجا که این روزها سینما غلغله است شال و کلاه کردم و رفتم برای دو سانس بعد بلیط تهیه کردم :)

50 کیلو آلبالو..  کوچه ی بی نام از نظر ارزش دیدن به نظرم قوی تر بود اما اینم عالی بود برای فان و این صحبتا..

تا حالا هر بار رفتم سینما خیلی خلوت بوده یعنی نهایتش با ده بیست نفر دیگه تو یه سالن که از اون بیست نفر حد اقل شش نفرشون (سه جفت) اون پشت مشتا در حال عملیات منشوری بودن و گاهی ما رو با صداهای ملچ مولوچ و آی بیشعور دردم اومد و قهقهه های مشکوک یهویی غافلگیر کردن :/

اما این بار جای سوزن انداختن نبود . و خوب وقتی با یه عالمه آدم یه چیزی رو نگاه میکنی و یهو قهقهه تو سالن میپیچه یا صدای دست و سوت های همگانی واقعا حال آدم خوب میشه :))


امروز هم که شیفت همسر عوض شد و یک و نیم ظهر رفت سر کار :)

این شیفت رو دوست دارم..

رفتنشو میفهمم .اومدنشو میفهمم . و مهم تر اینکه عصر رو تنهام و میتونم به یه عالمه کار برسم..

ساعت پنج که شد رفتم بدو بدو تخمه و کرانچی و پاپ کرن و آلوچه و طالبی خریدم که فوتبال ببینم و از خودم پذیرایی کنم :)

اونم که یه جور پیش رفت جا داشت آخرش هوادارای پرسپولیس تو آزادی یکصدا شعرِ بوی دماغ سوخته میاد رو برامون بخونن :))

حالا وسط بازی دوستم اس ام اس زده بلاگر! من تلویزیونم خرابه بازی رو لحظه به لحظه گزارش کن..

بعد یه جا که پرسپولیس میخواست گل بزنه رحمتی اول با دست گرفت بعد با پا میگم حمیده! رحمتی ترکوووووند..

میگه رحمتی کیه؟؟؟

میگم خاک تو سرت دروازه بانمونه دیگه ^_^

دو دقیقه دیگه اس داده بلاگر ! دربی چیه؟؟

اصلا اون لحظه میخواستم زمین دهن وا کنه برم توش.. تا این حد از اینهمه فوتبالی بودنش به وجد اومده بودم :دی


برای امروز تو دفترچه ام یه چندتا کار مهم نوشته بودم.هر چند که ساعت اوج انرژی من 2 تا 6 عصره اما باز میخوام پست رو که بستم برم دونه دونه انجامشون بدم :/


شنبه ی خوبی در پیش داشته باشید عزیزان :)


چه پست خوبـی ، دلم سینما خواست .
خیلـی وقته دلم کوچه ی بی نام میخواد اما انگار نمیشه هی :(

وااای من فوتبالـی نیستم چقد همه دورو برم فوتبالـی ان :))

من انقدر دوست داشتم در مدت معلوم رو هم ببینم اما اینجا برش داشتن :(
با محسن برید :) بدون عملیات منشوری ^_^

من هم نمیشه گفت فوتبالی ام اما دربی ها رو دنبال میکنم و بازی های رئال رو گاهی :)

۲۷ فروردين ۱۹:۳۹ ستاره ی باران جاودان
استقلالی هستی؟ 
دیدی نابود شدیم؟ :)) 

آره خواهر صداشو درنیار سوت بزن هوا رو نگاه کن :))

دیروز قصد دیدن 50 کیلو آلبالو رو داشتم که برنامه عوض شد! ;-)

برای وقت دیگه ای برنامه بذارید حتما حتما :)

امسال فیلمای جشنواره ترکوندن، فروشش خیلی رفت بالا

اوهوم این چند وقت اخیر سینما خیلی سر و صدا کرده.. الان من منتظر بادیگاردم :)

۲۷ فروردين ۲۰:۱۱ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
سلام و عرض تسلیت خخخ
بازم خوبه ۶ تا نخوردیدااااااا

عاقا بابت اون کامنتتم تچکر :-* 

همچین حسسسابی برس ب روح و روانت ;-) 

سلام و کچلی :/

خواهش :)

صحنه رو ترک کن تا نزدمت دخترم :)

من ندیدم این جا کسـی از این کارا بکنه هیچوقت هیچوقت !
آخه مگه سینما جای اینه ؟! خوب مگه مکان ندارن ؟! خاک تو سرشون !
ایییییش !
آره فی المدت المعلوم خیلی بامزه بود .
وای من هنوز که هنوزه تو خماری ـه شهرتونم شما کجایین خوب چرا نمیگی ؟! عرررر :))
کوچه بی نام هم سعـی دارم ببرمش ببینم چـی میشه ...

من فقط دبیرستانی که بودم فوتبال میدیدم .
اصن حوصله شو ندارم . اعصابم خراب میشه ، 90 دقیقه ام هست نمیکشم اصن :-/

در واقع من هم اینجا ندیدم .
انزلی یه سینما داره همیشه اونجا پاتوقه.. سینما گل سرخ..

حالا وقتی سی دیش دراومد میگیرم میبینم :)
خخخ عرت تو حلقم :)

من دبیرستانی که بودم اصن هلاک بودم.ازدواج که کردم انقدر شوهرم شب و روز فوتبال دید دیگه حالم به هم خورد :/ بعدشم انقدر بچم محجوبه فوتبال تیم محبوبش ده تا گل بزنن هم اصلا نشنیدم صداش بالا بره یه هورای خشک و خالی بکشه.. برا همین فوتبال رو خسته کننده میکنه برام.. اما امروز که تنها بودم جات خالی حنجره مو گذاشتم وسطاااا ^_^

منظورم از رسیدن ب روح و روانت همین سینما رفتن و ایناست
خب حالا این زدن داره  ⊙︿⊙

آهان.. یه جوری گفتی فکر کردم منظورت فوتباله ..
باشه دیگه نمیزنمت :)

دلم هوس سینما کرد
خیلی وقته تو فکرشم اما خب ممکن نشد
من نه از فوتبال خوشم میاد نه دوس دارم نگاش کنم
جز گاهی اوقات بازی های ایران تو المپیک :))
جالب بود فکرکردم چقد اهل فوتباله که گزارش لحظه به لحظه میخواد اما دربی ;-)
خب منم تا چندوقت قبل نمیدونستم دربی چیه
خب این چه اسمیه که گذاشتن :/

ایشالا بری خوش بگذره :)
چقدرم ایران تو المپیک بازی میکنه ^_^
آره اون لحظه به لحظه اش منو کشته بود.. خوب عیب نداره آدم غیر فوتبالی ندونه اما یکی که طرفداری و دنبال میکنه بازی های استقلال یا پرسپولیسو یه کم عجیب بود که ندونه :)

۲۷ فروردين ۲۲:۱۶ زینـب خــآنم
صدای ملچ مولوچ ؟؟؟  وای خــدا  : )))))
نگهبان حراست مراست نــیس اون پشت مشتا ؟؟؟ : دی
منم سرم درنمیاد  : دی
بگو عاقا ، دربی چیه اصن ؟؟  : )))

تو سینمای مد نظرم نه والا من هیچوقت کسی رو ندیدم بعد اینکه فیلم شروع شد تو سالن باشه :/

بازی تو تا تیم همشهری دربی میباشد :)

راستی دوستی یه مدت از کرم دور چشم حرف میزدی
خواستم بپرسم خودت چه برندهایی استفاده میکردی و کدومش بهتره
ازنظر کیفیت ؟

عزیزم من نیوآ استفاده کردم الانم کیو وی دارم .

کیو وی رو بیشتر دوست دارم اما اگه دوست داری یه سر به سایت چی نپوشیم بزن اونجا بهتر توضیح داده.

بلاگر!من اصن یکی از تفریحات مهیجم تو سینما،دید زدن اوناس!مستقیم نگا نمیکنما، جوری ک خودشون نمیبینن!خیلی حال میده!!گهگاهیم اگه فیلمش خوب بود،اونم دنبال میکنم!!
منم فوتبالی نیستم دیگه،قبلا بودن الان نیستم، اما خدایی خیلی فوتبال خوبی بود،پر از هیجان و گل اما متاسفانه تیممون باخت! هرچقدم ک فوتبالی نباشم دوس ندارم استقلال ببازه،خوشم اومد تو هم استقلللی هستی،افرین!کلا معلومه ازت ک خیلی باکلاس و باحالی!!!!:-P

خخخ دیوونه ای دیگه.. 

اره فوتبال خوب بود.
خخخخ بیا بغلم اصن :)

۲۸ فروردين ۰۰:۱۷ بابا لنگ دراز
استغفرالله!
تسبیح من تو وبلاگ شوما نیفتاده؟

:)

واقعا استغفرلله..

پریروز کوچه ی بی نام رو دیدم..قشنگ بود :)
وای چقدر سینما ها اوضاعشون داغونه :|

من از فوتبال بدم میاد خب :دی

چه خوب کردی :)

اوهوم نه همشون البته.. 

باشه خوب :)

موچکرمممم :))

قوربان تو :*

سلام عزیزدل

هوووم چه خوب توضیح دادی اوضاع سینماها رو . یادم باشه روزی روزگاری حتما برم :)

یه چیزی بگم؟ منم نمیدوستم دربی چیه. قبل از اینکه کامنت برات بنویسم یک پیام به آقایی دادم که بدادم برس و بگو دربی چیه؟؟؟ ایشون هم با شک و تعجب در مورد سلامت روانی من بهم توضیح داد :)). یه وقت فکر نکنی من فوتبالی نیستمااا :))))

امیدوارم به همه کارهات برسی و اول هفته خوبی داشته باشی عزیز مهربونم :*

سلام جون دلم.


خواستی بری بیا من یه جا ببرمت تضمینی..
ای بابا پس حتما طبیعیه ندونستنش من زیاد تعجب کردم :/
قربونت بشم.

۲۸ فروردين ۱۵:۴۱ ستاره ی باران جاودان
چه همه دل پری دارن از سینما من خیلی وقته نرفتم :))

جواب کامنتت تو وبلاگم : آره واقعا 
خخخ واسه بابا خریدی یا شوشو؟ 
گرون نبوده که جنسش بد بود؟ 

:)


به بابام دسترسی دارم عایا؟ برا شوور دیگه..
نه خیلی جنسش خوبه اتفاقا.. الان چهل پنجا تومن برا شلوارک ارزونه؟؟ 
آدم یه کیلو گوشت بخره چل تومن یه شلوارکم بخره چل تومن؟؟ این درسته؟؟
:))))

۲۸ فروردين ۱۸:۵۸ خانوم خونه
عزیزدل جان ؟
من میخوام بیام باهات فوتبال ببینم...چیقده از خودت پذیرایی میکنیا...خخخخ
من بفدای فوتبال دیدنت

جوووونم... 

بدون فوتبال هم من همیشه در حال پذیرایی از خودمم تو بیا هروقت خواستی..
عزیز دلمی توووو..

۲۸ فروردين ۱۹:۴۸ پونه پلویز
سلام فرزندم:دی
وااای سه تا فیلم هست دوست دارم برم سینما ببینم بادیگارد من سالوادر نیستم کوچه ی بی نام:|||
ولیییی هیچکییییی باهام نمیاد:(((
اینم شد زندگی عایا:|
فوتبال و دیدی پس توام!:دی اینجااا همه پرسپولبسین:)))))
دوستتم بگو دیگه فوتبال نبینه بیشتر لذت میبره از زندگی:)))))
الان ساعت هفته یعنی کاراتو انجام دادی؟؟؟ :دی

سلام مادر..

دوست نداشتم سالوادر رو ببینم اصلا تعریفای خوبی ازش نشنیدم.
ای بابا دوستی؛رفیقی...
گفتی کار و داغونم کردی ..

ماهم چند شب پیش سینما بودیم عالی بود.. البته من سالوادور نیستم رو دیدیم! حالا همین فردا پس فردا میریم واس بقیه.. البته اگه فرصت بشه!

من استقلالیم.. جای هیچ حرفی باقی نمیمونه :/

خوبی بلاگر جانم؟

نظرت چی بود خوشت اومد؟؟ 

ایشالا که فرصتش پیش بیاد..
جیگرت تو حلقم..
فدای تو من خوبم :)

ازین ببعد میام با تو دربی ببینم :)
آی بیشعور؟استغفرالله واقعا خخخخ 
خیلی دلم میخاد اینروزا جورشه برم سینما فیلما واقعا غوغا کرد امسال 

باشه بابا شکمو ها همتون بیاید :)
توبه اصن :))

ایشالا جور شه و بری ..  حالا اگه بگم برای سینما چقدر خوراکی با خودم میبرم باز میخوای با من بری ^_^

سلام خانوم استقلالی.خخخخ.
صبحت بخیر عزیزم....
خوبی؟
به به چه خوب به شکم خودت میرسیا..کلی خوراکی خریدی که دربی ببینی...
میگم این دوستت چه باحال بود کلا.
من اصلا ادم فوتبالی نبودم..جالبیش اینه که میثمم اصلا فوتبالی نیست اماخوب فوتبالارو دنبال میکنیم.من توی فوتبالای ایرانی طرفدار تیم خاصی نیستم هرچند دیدن دربی هارو دوس دارم...اما نمیتونم از تیم خاصی طرفداری کنم چون برام فرقی نداره.اما تو فوتبالای خارجی اییی...بگی نگی طرفدار بارسلونام و میثمم زیرپوستی حسودی میکنه همش.
منم خوبم زنده م..میثم مسموم شده بود و دیروز خونه بود برای همین نشد بیام نت.
دیگه امروز ظهر اگه خدا بخواد میام یه پست کاملا بلند بالا مینویسم.

سلام سنجاب :)
فدات شم خوبم.
آره دیگه چه کنم ^_^
آقا من به طرفدارای بارسا میگم بارساییِ کثیف ^_^  خو رئالی ام من ^_^
ای داد بیداد ...
باجه منم تا فردا میخونم :)

خوب دوباره سلام عزیزم.الان اون یکی کامنتت رو دیدم.
مرسی از این که شب ارزوها به یاد منم بودی و برام دعا کردی.منم به یاد تک تک شما دوستانم بودم و براتون جداگونه دعا کردم.
خخخ چه بامزه عدس پلو درست میکنی..ینی عدس رو هم میریزی توی مایه ش؟من اینجوری متوجه شدم...ینی عدس پلوت کم عدسه؟
من عدس رو جدا میپزم و میریزم لابه لای برنج و دم میکنم.
گوشتش رو هم جدا درست میکنم و در آخر میریزم روش.حالا گاهی مثل مایه ی ماکارونی..گاهی هم قلقلی...
چشم وقتی اومدی برات کشمش نمیریزم خانومی.تو جون بیا..جون بخواه.
در مورد دانشگاه رفتن و اینامم چشم...سعیمو میکنم با فکرو  حیالا خودمو ازار ندم..در این مورد با خودم خوش باشم و تنهایی لذتشو ببرم.
فدای تو.روزت خوش.

آره عدس رو هم میریزم تو مایه اش :)  نه دیگه کم عدس نیست :)
عزیزززمی تو :)) ممنون از مهربونی که نسبت به منِ پر رو نشون میدی ^_^

جیگرتو بخورم :)

۳۰ فروردين ۱۳:۰۶ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
بلاگر جان
باز غیب شدی دخترم؟؟
کجایی نیستی؟
نگران شدم 

این روزها همه نگران بلاگر میشوند..
شما چطور :))

عزیزم نت نداشتم..

۳۰ فروردين ۱۴:۴۴ ᓄـــომlἶհεـــلیـפــہ
منم سینما دلم خواس

هیشکیو ندارم باش برم:(((

.....

چیکا کنم من  والیبال نیگا میکنم خخخ اصن خیلی حال میکنم :))

آخی :(
خوب تنها برو :)
خیلی خفنه آدم یه گوشه خلوت انتخاب کنه بشینه فیلم ببینه :)

والیبال هم عشقه.. دبیرستانی بودم نگاه میکردم اما الان فقط بازی های ملی رو :)

بلاگر جان؟!!!!!!
ینی عاشق اون دوستتم ...دربی رو نمیدونست چیه بعد نشسته بود نگاش کنه؟؟؟؟
کاشکی یکی اینجوری منم داشتم ینی هروقت اینجوری حرف میزد کل عصبانیتامو رو سرش خالی میکردم و دهن رو سرویس میکردم ^_^ اینجور شخصیت مهربونی دارم من...
من موندم با چه رویی استقلالیی.ایشششششششش

آره دوستم عشقه.. هر چی از سادگی و بی غل و غشیش بگم کم گفتم.. خوشم میاد ازش :)
 وااای چت شد یهووووو داشتم آدمس میجویدم خط دومتو که خوندم دهنم باز موند اصن :)))  خیلی باحال بود :)

برووو کچــــــــــل برووووو... بعد نود و بوقی اومدید صدر جدول هااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان