روایت تصویر نوشت :)

من به اینا میگم بوقَلی : کلیک


اینو چرا شکل مادر مرده ها ساختن ؟ کلیک


خدا اینجا بود : کلیک


بلوار و اسکله ی انزلی : کلیک1   کلیک2    کلیک3   کلیک4   کلیک5   کلیک6   


این آقاهه : کلیک1   کلیک2


بوی بهار خونه ی آبجی : کلیک



**اون عکسی که بیشترین لذت رو ازش بردید تو کامنت بهش اشاره کنید :)



اسکله انزلی کلیک 2

اومدم اسکرول کنم بیام پایین تر دیدم تموم شد عکسا .
چقد انزلی سبزِ

هوم عاشق مرغای دریایی ام منم :)

آخه من که عکاس حرفه ای نیستم اینا تو عکسام خوب بودن ارزش دیدن داشت وگرنه عکس زیاد بود..

خیلی :)

خونه شما انزلیه ؟
از بوی بهار خونه آبجی :)))))) 
دلم گلدون رنگی رنگی خواست

نه عزیز انزلی نیستیم..

مرسی از نظرت :*

۲۳ اسفند ۱۱:۰۴ ستاره ی باران جاودان
اسکله انزلی 2 و بوی بهار خونه آجی
+ فکر میکردم فقط من میگم آقاهه :)) منفجریده شدم وقتی خوندم :))

:)

جدی؟ پس تو هم میگی؟؟؟

بوقلی :))))))

همه ی عکسا عالی بودن ولی من بهار خونه ابجی و کلیک 5 رو بیشتر دوس داشتم :))

:)

مرسی از اینکه نگاه کردی و نظر دادی :*

چه عکسای قشنگیییییی
اسکله خیلی قشنگ بود اون عکس خدا اینجا بود هم خیلی ناز بود😊

اوهوم :)

مرسی از نظرت :*

۲۳ اسفند ۱۲:۳۵ خانوم خونه
خدا اینجا بود ...با بوی بهار خونه ابجی....واقعا لدت بخش بود جون گرفتم...
از بوقلی خیییییییییییییییلی بدم میاد اصلا میترسم مخصوصا وقتی که میگن
غیرقابل قبول...غیرقابل قبول خخخخخخخخخخخخخ

عزیززززم مرسی از نظرت.
خخخخخ منم از بوقلی میترسم >_<
یه دونه از اون نرای بی خاصیتشون دنبالم کرده حسابی نوکم زده قبلا از اون به بعد دیگه میترسم. اما عاشق گوشتشونم ^_^

۲۳ اسفند ۱۲:۵۲ جوجو کوچولو
خونه آبجی جونت ^_^

:))
 بیشتر بچه ها اونو پسندیدن :)

سلام بلاگر جان.
به به چه عکسای زیبایی..
حسابی روحم تازه شد و دلم پر کشید واسه قشنگیای شمال.
حیف که جور نمیشه بریم شمال....وگرنه دلم به شدت براش تنگ شده.
خوب من از عکس شماره دوی بلوار و اسکله ی انزلی خوشم اومد.و اون قسمت بوی بهار خونه ی آبجی.چقدر عکسش زنده بود..چه خونه ی قشنگی...

واااااااااااای انزلییی

 :)

۲۳ اسفند ۱۴:۰۴ شهرزاد ..
رسیدن بخیر :)
همه عکسا خوشگل بودن؛ انزلی ۴ رو اما از بقیه بیشتر دوست داشتم :)

سلامت باشی :*

منم اونو خیلی دوست دارم...

اره واقعا یه سفر دوتایی اونم شمال...بهترین سفر دنیاست به نظرم...
فدات منم امیدوارم
خواهش میکنم.
پست نوشتم منم.

یعنی الانه که همسر در بزنه بدو ام برم درو باز کنم.. اگه شد میخونمت.نشد هم بعدا :)

بلوار و اسکله ی انزلی .اونجا ک مرغای دریایی دارن کنار دریا پرواز میکنن و بوی بهار خونه ی ابجی. چقدر خونه ی ابجیت با صفاس حیاطش

من هم عاشق مرغ دریایی ام.. یه جوری بالا یرم پرواز میکردن همش نگران بودم پی کنن بیفته رو سر و کله ام :)
حیاط خونه ی آبجیم که تو عکس مشخص نیس :/ اونایی که مشخصن مال همسایه هان :)

عسک  2انزلی که خیییییلی خوبه.
ازون قیافه مادر مرده هم کلی خندیدم :-))
خدا اینجا بود هم که عااااالی بود
من ازین خونه های آجیت میخواااااااام :-(
عکس 6انزلی هم دلم گرفت دیدمش.دلم خواست ..

اوهوم :))

من از لباساش خوشم اومده بود عکس گرفتم بعد تو خونه دیدم قیافش اونجوریه :|
اوهوم..
 ایشالا یکی بهترشو صاحب میشی عزیزم.
والا من خودمم اونجا دلم خواسته بود :)
تازه بچشونم داشت همون دور و بر بازی میکرد اینا تو حس بودن :))

به خانوم هول هولکی خون.خخخخ.
خوب منم وقتی قراره میثم برسه هول هولکی میخونم...حق داری.
مرسی که اومدی.بوس.

:)

۲۳ اسفند ۱۵:۳۰ زینـب خــآنم
انزلی جای کاسپینه ؟!
اووووممممم ، منم هم از اون شکوفه بهاری و دریا ، هم اون دو تا جعبه گل ، واقعا چشم ُ جلا میداد  : )

جای کاسپین؟؟؟ متوجه منظورت نشدم زینب جان.یعنی قبلا بهش کاسپین میگفتن؟ اطلاع ندارم.میدونم قبل انقلاب اسمش بندر پهلوی بود :|

عزیزم ^_^

من عاشق اون آقاهه شدم که ماهی دودی میفروخت^_^ دلم خواست اصن 

گلدونای آبجیت هم قشنگ بود

آخی :))  آره خیلی هم طبیعین اصن :)

مرسی میترا جونم.

سلام عزیزم

همه ی عکسا فوق العاده بودن محشر.. :)
یکیو نمیتونم انتخاب کنم ولی از اینا بیشتر خوشم اومد

خدا اینجا بود :)

اسکله ی انزلی2و4 :)

بوی بهار خونه ی آبجی :)



+مرسی گلم بابت رمز :*

سلام خانمی.

وای مرسی :)

خوشالم خوشت اومد :)


خواهش میکنم خانمی :*

خونه خواهرتتتوووو عشق استتتتت.دلم باز خواهر خواست.
اون کلیک شماره 4هم فوق العادست.
مادر مردها خیلی خوب بودن یکیشونو میخریدی.
عکس 6 خوب بوداا دلم خواست بر خلافه میله همشگیم شمال بودم.
قربونت بشم همیشه خوشی و گردش و دلی شاد.

اوهوم چشم انداز خونه اش خیلی قشنگه.. خیلی که میگم یعنی فوق العاده. همیشه به دریا دید داره از اون یکی طرف که من عکس نگرفتم.بعد اطراف خونه شالیزاره.فصل کاشتن برنج که میشه تا چشم کار میکنه سبزه تا برسه دریا و آبی شه.. اصن یه وضعی :دی

رفته بودم برا خواهر زاده ام کادو تولد بگیرم اتفاقا خیلی از این عروسکا خوشم اومد خواهرم نذاشت بخرم :) گفت تو برو بچه بیار خودت ^_^

قربانت :*

من عکس های اسکله رو خیلی دوست داشتم.
خیلی زشته که بندر انزلی این قدر به ما نزدیکه و من هنوز نرفتم ببینمش

خدا رو شکر :)

وای آیبک شمالی؟ :))) برو دیگه تنبل خانم :)

سلام خوبی دوستی
 رسیدن به خیر
هنوز پست قبلیتو نخوندم :))
چه عکسایی
مخصوصا اون مرغ های دریایی چقدرررر حس خوب گرفتم
چه گلدون های رنگی رنگی :))

سلام عزیز دلم :)
قربونت.
مرغ دریایی واقعا جالبه :)
^_^

بلاگر جونم 
ب من بگو عزیزم ..عزیز نگو میدونی چرا 
آخه عزیز وقتی میگی معلوم نمیشه عزیز کی 
ولی وقتی عزیزم میگی ینی عزیز من ینی عزیز تو 
:)))
معتمد ب نفس و کچل هم خودتی :دی

ر
و
ا
ن
ی
:))))))

۲۴ اسفند ۰۹:۳۸ مهیار حریری
همه ی عکسها زیبا بودن بخصوص عکس شماره ی 4 انزلی :)

:) مرسی از نظرتون.

۲۴ اسفند ۰۹:۴۹ ⓜⓘⓝⓐ💋 ..
سلام بلاگر جان
خوبی مادررر؟
رسیدن بخیر...این دوتا پست اخیرتو‌خوندم اما خاموش
حالم خوب نبود اخه...

عاقا من اسکله و بلوار انزلی رو خیلی حال کردم
البته همشون نااازن...گلدونای خونه ی خواهرتم خیلی
جیگرن :-* 

سلام مینا جان خوبم عزیز مرسی.

قربون حالت برم باشه..

مرسی از نظر :*

۲۴ اسفند ۱۰:۵۶ زینـب خــآنم
نــهــ ، بزار کاسپین  : )))
کاسپین اونجاس  : ))) ؟؟؟

آهان اون بازارچه ی کاسپین رو میگی :)

 آره همونجاست :)

۲۴ اسفند ۱۱:۰۸ εℓï -`ღ´- εɓï
سلام دوست گُل گلیــه من:)

خوبی؟؟خوش گذشت حســابـی؟؟؟جامو خالـی کـردی:)))

خوش برگشتی نازم...

عکسات همشون قشنگن...مخصوصا انزلی...من کلا شمالو دوس دارم بعد عروسیم هرهفته باید بیام تا عقده هام خالی شه:))))))))))



دلم برات تنگ شده بود*_*

سلام جوجه...
گل گلی ^_^  احساس شلوارک بودن بهم دست داد :))

آخی النازی از قزوین که میگذشتم حسابی یادت بودم :)

فدات :)

هر هفته :))) ایشالا :)

جیگرتو بخورم آخه قربون دلت :*

خدا اینجا بود ..

بوی بهار خونه ی آبجی ..

فوق العاده بودن

ممنونم

دلم خواست ...

+مرسی که خبر دادی:) 

ای جوووونم به ذوقت :)))

فدای تو :*

۲۴ اسفند ۱۳:۱۷ دختر ـــَ ک
خدا اینجا بود
بوی بهار خونه آبجی

:)

۲۴ اسفند ۱۵:۴۳ میچکا بانو
خدا اینجا بود .. :)) ..

مرسی از انتخاب :)

ننه مردهه خیلی نظرمو جلب کرد :))))))

دیووونه :)

۲۴ اسفند ۱۹:۵۲ رفیعه رجعتی
مامان ژووووون!عاخه این درسده؟؟؟؟دل دخملتو آب میتونی؟:(
بولوار و اسکله انزلی کلیک 5:)))))))))))
شمال مخام:((

نه بابا گفتم یه حالی به دلت بدم ژون تو :))

منم دلم مشد موخواد :(((

مرسی از انتخاب عکس :*

۲۵ اسفند ۱۵:۴۳ ریحانه. الف
خونه ی آبجی از همه بهتر تره
+اون آقاهه منو یاد سگ توی بازی های میکرو انداخت که وقتی تیر به پرنده نمی خورد هر هر بهمون می خندید!

مرسی از انتخابت..

من که از این بازی ها نکردم :) اما تعبیرت جالب بود :)

۲۵ اسفند ۲۲:۴۰ مرضیه دانایی
با اون عکسی که شبیه مادرمرده ها ساخته بودنش خیلی خندیدم :)
قشنگترین عکس هم اونیه که نوشتین : خدا اینجا بود :)

راستی سلام :)

:)) والا من که عمرا اونو دست بچه ی نداشته ام نمیدم :| بچه از الان افسرده میشه :|
در مورد اون عکس فکر کنم تعبیر من از عکس بیشتر از خودش رای گرفت :) خوشحالم اون حس خوبم منتقل شد..

سلام به روی ماهت و خوش اومدی عزیزم :)

۲۶ اسفند ۱۷:۱۷ دکتر میم
خیلی خوب بود :-) 
اون عروسکه که شبیه مادر مرده ها بود، خیلیی خووب بود.
اون جایی که خدا بود، از همه بهتر
و خونه آبجی هم حال کردم ، قشنک بود :-) 
+ من از انزلی خاطره خوبی ندارم!

ممنون از نظرتون.


انزلی رو امیدوارم کتک نخورده باشید :|

۲۷ اسفند ۰۰:۱۰ خآنوم چی
همونجایی ک خدا بود :(:(:( اینقد قشنگ بود ک هی نگاه کردم و گریه :((:((
خوشحالم ک برگشتی:*


عزیزم ....  چه روح لطیفی داری تو :*

قربونت.

سلاااام احوال شریف عزیزم؟! دمت گرم بابا.. من اومدم.. الان خوبه؟!

خودت خوبی؟ سال نو مبارک خانومی...  با ارزوی بهترینها

[آیکون چپ چپ نگاه کردن]
سلام و تبریک سال نو عزیزم...  نه خوب نیست... باز یهو غیبت میزنه...
ممنون من خوبم .فدای تو.
خوب باشی و شاد ..

۲۹ خرداد ۱۲:۴۹ مهسا ر ب
همش عالی بود

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سلام!
به وب من خوش آمدی.
مشخصات منو میتونی از قسمت *بلاگر شناسی* بخونی.
اگر که خاموش همراه منی خواهشا موقع پستهای رمز دار روشن نشو!
اگر وب داری و کامنت میذاری خواهشا آدرس بذار شاید لازم شد :)

دوست خوبم!
اینجا یه رسانه ی مجازیه اما یادت نره ما آدم های واقعی هستیم..
از شکستن دل همدیگه با حرفای نامناسب پرهیز کنیم.
هدف از ایجاد این وب صرفا ثبت دلنوشته های من و گهگاهی نوازش طبع لطیف شما با شعره.
تمام نیکی ها و بهترین های دنیا از آنِ شما و سرِ راهِ شما باشه.
ان شاء الله.
آرشیو مطالب
شهریور ۱۴۰۱ ( ۱ )
مرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۱ ( ۱ )
خرداد ۱۴۰۱ ( ۲ )
ارديبهشت ۱۴۰۱ ( ۲ )
فروردين ۱۴۰۱ ( ۳ )
بهمن ۱۴۰۰ ( ۳ )
دی ۱۴۰۰ ( ۲ )
آذر ۱۴۰۰ ( ۲ )
آبان ۱۴۰۰ ( ۲ )
مهر ۱۴۰۰ ( ۲ )
شهریور ۱۴۰۰ ( ۳ )
مرداد ۱۴۰۰ ( ۲ )
تیر ۱۴۰۰ ( ۳ )
خرداد ۱۴۰۰ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۴۰۰ ( ۴ )
فروردين ۱۴۰۰ ( ۲ )
اسفند ۱۳۹۹ ( ۵ )
بهمن ۱۳۹۹ ( ۶ )
دی ۱۳۹۹ ( ۱۱ )
آذر ۱۳۹۹ ( ۸ )
آبان ۱۳۹۹ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۹ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۹ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۹ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۹ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۹ ( ۳ )
ارديبهشت ۱۳۹۹ ( ۵ )
فروردين ۱۳۹۹ ( ۴ )
اسفند ۱۳۹۸ ( ۴ )
بهمن ۱۳۹۸ ( ۴ )
دی ۱۳۹۸ ( ۴ )
آذر ۱۳۹۸ ( ۴ )
آبان ۱۳۹۸ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۸ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۸ ( ۶ )
مرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
تیر ۱۳۹۸ ( ۴ )
خرداد ۱۳۹۸ ( ۴ )
ارديبهشت ۱۳۹۸ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۸ ( ۳ )
اسفند ۱۳۹۷ ( ۳ )
بهمن ۱۳۹۷ ( ۸ )
دی ۱۳۹۷ ( ۵ )
آذر ۱۳۹۷ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۷ ( ۴ )
مهر ۱۳۹۷ ( ۴ )
شهریور ۱۳۹۷ ( ۴ )
مرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
تیر ۱۳۹۷ ( ۵ )
خرداد ۱۳۹۷ ( ۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۷ ( ۹ )
فروردين ۱۳۹۷ ( ۶ )
اسفند ۱۳۹۶ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۶ ( ۴ )
دی ۱۳۹۶ ( ۹ )
آذر ۱۳۹۶ ( ۲ )
شهریور ۱۳۹۶ ( ۲ )
مرداد ۱۳۹۶ ( ۲ )
تیر ۱۳۹۶ ( ۱ )
خرداد ۱۳۹۶ ( ۱ )
ارديبهشت ۱۳۹۶ ( ۲ )
فروردين ۱۳۹۶ ( ۸ )
اسفند ۱۳۹۵ ( ۸ )
بهمن ۱۳۹۵ ( ۸ )
دی ۱۳۹۵ ( ۶ )
آذر ۱۳۹۵ ( ۶ )
آبان ۱۳۹۵ ( ۹ )
مهر ۱۳۹۵ ( ۶ )
شهریور ۱۳۹۵ ( ۱۳ )
مرداد ۱۳۹۵ ( ۶ )
تیر ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
خرداد ۱۳۹۵ ( ۱۸ )
ارديبهشت ۱۳۹۵ ( ۱۶ )
فروردين ۱۳۹۵ ( ۱۲ )
اسفند ۱۳۹۴ ( ۱۵ )
موضوعات
روزنوشت (۲۱۶)
شعر نوشت (۵)
پخت و پز نوشت (۴)
عکس (۱۰)
مناسبت نوشت (۵)
زبان در خانه (۱)
پیوندهای روزانه
اجاره مبله در تهران
گرسنه ها بخوانند :)
مامان-بابا ها بخوانند 2 :)
مامان-بابا ها بخوانند 1 :)
همه ی خانم ها بخوانند :)
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان